Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Olin nuorena likkana treffeillä 4 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olin vielä noihin aikoihin 17-vuotiaana ujo ja niin oli mieskin. Koko treffien aikana emme vaihtaneet sanaakaan ja tämä on tosi. Muistan vieläkin, kun istuimme miehen autossa kumpikin ihan hiljaa, Toisille treffeille en enää lähtenyt vaan tein oharit. Sittemmin olen muuttunut paljon puheliaammaksi enkä enää ymmärrä, mikä siinä jutustelussa oli niin vaikeaa.
Up. Lisää kokemuksia. On teillä muillakin ollut huonoja treffejä.
Nainen pyyti leffaan ja syömään ja vaati että haen hänet kotoo ja vien sinne takaisin ja vaati vielä että maksan kaiken jonka jälkeen pyysi palkaksi rahaa kun suostui lähtemään ehdottamilleen treffeille. Jostain kumman syystä ja palkka saamatta ja lähtiessäni pyysin poistamaan puhelinnumeroni
Perus kahvilatreffit eli idea tietysti kevyttä tutustumista ja tsekkaus josko saadaan hymy toistemme kasvoille
Tuskin oli juomat tuotu pöytään niin treffikumppani jo alkaa ponnekkaasti keskustella arvoista ja haluaa selvittää onko ne meillä yhtenevät erilaisten yksityiskohtaisten esimerkkitapausten ja skenaarioiden kautta
Luovutin hyvin nopeasti ja vaihdoin itsekin urpovaihteelle, ei tullut toisia treffejä
Yks tyyppi pettyneenä: ai jaa tuon näköinen tyttö oot,olin pukeutunut hameeseen,meikannut,laittanut hyväntuoksuista hajuvettä ,käynyt pesulla ja laittautunut siis viimeisen päälle,hauskinta oli ettei mies ollut itse panostanut yhtään!!
Menin miehen luo. Oli puhe, että grillataan. Pääsin sinne ni tää oli ihan änkyrä päissään ja lähti saunaan. No mä sit seurustelin hänen äitin kanssa jonku aikaa ja lähdin kotiin.
Nelikymppinen peräkamarin poika siis. Ei jatkoon 🤔
Käytiin kahvilla. Kun istuttiin alas, koitin ottaa katsekontaktin ja luoda keskustelua. Mies oli hiljaa ja jäi miettimään vastausta. En oikein saanut selvää kun puhui niin hiljaa. Kohta otti lehtiön ja alkoi piirtää tikku-ukko -sarjakuvaa. Minun piti sitten vuorostani piirtää oma hahmoni ja puhekuplani. Näin käytiin vähän aikaa keskustelua. Netissä keskustelu oli ollut ihan luontevaa, joskin viestit olivat melkosia novelleja.
Vierailija kirjoitti:
Mies on julkisuuden henkilö tai itseasiassa entinen sellainen. Olin hänen kanssaan treffeillä ja teimme minun luona ruokaa. Hän joi pullon viiniä sillä aikaa kun tein ruokaa (pastaa, ei mene kauaa) ja toisen pullon syödessä. Itse join molemmista pulloista yhden lasin. Ilta päättyi siihen, että lukittauduin vessaan sen päätteeksi, että hän löi minua. Uhkasin poliiseilla kunnes hän lähtee asunnosta.
Saaren Henkka?
Sovittiin kaverin kanssa mikä viikonloppu tulee käymään mutta ei sitä sitten tullutkaan eikä mitään yhteyden ottoa.
Treffit ravintolassa ja ukko jauhaa suu vaahdossa kuinka hänen työkaverinsa on taas mahapystyssä. Todella epämukavat treffit ja seuralainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies (n 40v) kyseenalaisti miltei kaiken sanomiseni, tivasi jatkokysymyksillään yksityiskohtia ja esitti vastaväitteitä.
Kun kerroin ihan jonkun arkipäiväisen makutottumuksen josta en pidä, hän sanoi hyvin napakasti "perustele.... perustele väitteesi".
What?Oltiin ulkoilemassa, joten en pystynyt pakenemaan paikalta.
Parkkipaikalle päästyämme kiitin tapaamisesta, sanoin kohteliaasti hänelle että taidamme olla niin erilaisia persoonia että ei ole syytä jatkaa tapailua. Toivotin mukavaa kesänjatkoa ja paiskasin auton oven kiinni ja napautin keskuslukituksen päälle sekunnissa ettei hän vaan tule repimään ovia auki. Oli vähän pelottava tyyppi.
Voin kuvitella sinut pakenemassa renkaat ulvoen ja mies juoksee perään ja karjuu PERUSTELE !!!
Tapasimme Helsingin Rautatieasemalla. Nainen sanoi välittömästi, että olen niin kaukana siitä, mitä hän odotti, ettei kannata jatkaa tämän edemmäs. Olisin voinut sanoa saman hänestä, mutten kehdannut. Ajattelin, että voimme kuitenkin käydä vaikka kahvilla ja hoitaa asian sivistyneesti.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt treffeillä, ei ole tarvinnut pettyä.
M35
Järkevä ratkaisu. Itse olen käynyt treffeillä parinkymmenen eri naisen kanssa ja pettynyt joka kerta. Ja ettei jää epäselväksi: olen korkeasti koulutettu ja valtion virassa.
Oltiin piknikillä ja ykskaks jätkä saa päähänsä vetäistä sen esille...
Vierailija kirjoitti:
Tapasimme Helsingin Rautatieasemalla. Nainen sanoi välittömästi, että olen niin kaukana siitä, mitä hän odotti, ettei kannata jatkaa tämän edemmäs. Olisin voinut sanoa saman hänestä, mutten kehdannut. Ajattelin, että voimme kuitenkin käydä vaikka kahvilla ja hoitaa asian sivistyneesti.
Toinen tapaus: istuin rauhassa oluella ja eräs nainen tuli tekemään tuttavuutta. Ihmetteli, kun kerroin, että on hyvin harvinaista, että nainen tulee juttelemaan kapakassa. Istuttiin siinä sitten hyvin pitkään yhdessä ja lopuksi vaihdettiin puhelinnumeroita - ehkä ajatteli, että olisimme jatkaneet siitä eteenpäin. Otin sitten yhteyttä vähän myöhemmin kysyäkseni, voisimmeko tavata. Nainen kertoi, ettemme voi, koska hän seurustelee.
Jaan tuoreimman kokemukseni. Tinderissä mies vaikutti fiksulta, sanoi hakevansa loppuelämän kumppania jonka kanssa perustaa perhe. Kerroin itsekin hakevani pitkäaikaisempaa seuraa, en yhden yön juttuja. Mies pyysi drinkeille ja kysyi suunnitellaanko muuta ohjelmaa. Vastasin että pelkät lasilliset ja katsotaan sitten, haluammeko nähdä uudestaan.
Tapaamispäivänä mies muutti suunnitelmia ja tapaamisaika venyi myöhään iltaan, koska hän oli sanojensa mukaan "parilla kaverinsa kanssa, juo vielä yhdet ja käy sitten vielä Alkossa." Hälytyskellot soivat, mutten kehdannut enää samana päivänä perua (olisi pitänyt).
Menimme lasillisille ja hän pahoitteli kuinka oli jo jurrissa. Mies sanoi että hän haluaa viettää kanssani koko yön. Sanoin että aion kyllä mennä yöksi kotiin, kuten oli sovittukin. Hän oli silminnähden järkyttynyt ja sanoi että et sinä kotiin mene. Noin 45 min hän samalla avautui elämästään, kertoi seisokistaan ja lopulta avoimesti ilmoitti vonkaavansa ja tarjosi hammasharjaakin kunhan vaan tulen yöksi. Sanoin että ehkä joku toinen kerta, mutta en tunne häntä tarpeeksi hyvin ja olin rehellisesti kertonut, että haluan tutustua ensin paremmin.
Mies silminnähden raivostui ja sanoi että lähdetään koska minähän halusin kotiin. Koko matkan metroasemalle hän vauhkosi että oletin hänestä, että hän haluaa kanssani sänkyyn ja hän on erittäin loukkaantunut että ajattelen sellaista. Huomautin, että hän juuri tarjosi hammasharjaa jos tulen yöksi, johon hän huusi päälle että kun menen kotiin niin minun kannattaa vähän miettiä kuinka huonosti häntä kohtelin ja mitä tein väärin. Tyyppi oli niin aggressiivinen, että pelkäsin käyvän päälle. Sanoin että ensitreffeillä toiselle raivoaminen ei ole ihan normaalia, toivotin hyvää loppuelämää ja pääsin onneksi turvallisesti kotiin.
Tinder deitti oli laittanut ehkä 15 vuotta vanhat kuvat itsestään. No eka livetreffeillä se tietenkin paljastui heti. Ajattelin kumminkin herrasmiehenä viedä treffi kahvittelut loppuun, olla mukavaa ja keskustelevaa seuraa, ja todeta sen tapaamisen jälkeen että me emme ole ehkä oikeat ihmiset toisillemme.
Viimeinen niitti oli se kun lähdettiin kahviosta pihalle niin se nainen tarrasi minun muniin kiinni ja yritti alkaa väkisin imuttelemaan. Ei ole eka treffeille sopivaa käytöstä. Eihän siinä voinut tehdä mitään muuta kuin ottaa se tonnin seteli ilme naamalle ja poistua vaan vähin äänin paikalta ja sen jälkeen täydellinen cuso hiljaisuus.
Kyllä 15 vuotta vanhat kuvat ja sen päälle noin moukka käytös, tökkää taatusti.
Se että kuvat oli vanhoja, olis vielä ehkä jotenkin ja nippanappa mennyt, mutta noi käytöstavat ja 50 vuotiaalta, ja sen omin sanoin muka erittäin fiksulta naiselta. Ei ollut minusta kovin fiksua käytöstä.
Mies ehdotti ensitapaamista jonnekin hevonkuuseen hylätylle talolle. Oli kuulemma kovin taiteellinen ja tunnelmallinen paikka. Sanoin suoraan, että ensimmäisen tapaamisen täytyy olla julkisella paikalla, en koe mukavaksi lähteä minnekään syrjäseudulle (etenkin miehen itsensä kyydistä riippuvaiseksi). Mies vänkäsi ja vänkäsi ja olin jo perumassa koko tapaamista koska mielestäni ei todellakaan voi loukkaantua siitä että haluan tavata paikassa josta pystyn muunmuassa poistumaan tasan silloin kuin haluan.
Suostui sitten pitkin hampain ja loukkaantuneena tapaamaan kaupungissa. Ei tosin mikään kahvila tai puisto kelvannut, vaan sanoi vain odottavansa minua kirjaston portailla. Noh, kävelytreffit on ihan ok ajatuksena. Mutta eiköhän hyypiö sitten koko tapaamisen ajan pää ympäriinsä pyörien ääneen miettinyt jotain syrjäistä paikkaa jossa "voisimme tutustua lähemmin niin että kukaan ei häiritse".
Sanoin suoraan että koin oloni hyvin epämukavaksi ja eiköhän tämä ollut tässä. Tyyppi kehtasi vielä huudella perään että eikö nyt kuitenkin joku pikainen jossain roskisten takana olisi paikallaan. Joo. JUURI HÄNEN KALTAISTENSA takia aina naiset se tapaaminen julkiselle paikalle. Ei kenenkään kotiin eikä minnekään syrjään.
Vierailija kirjoitti:
Surkeimmat treffini ovat aina olleet sellaiset, etten ole kelvannut naiselle koska olen ollut jännittynyt ja tehnyt virheitä, ei ole mennyt täydellisesti kuten jossain elokuvassa ja nainen on varmasti tällaisella palstalla sitten naureskellut omina surkeina treffeinään millainen ihmemies sekin oli.
Me naiset emme elä elokuvien mukaan. Joskus olen kysynyt naisystäviltäni että katsovatko ja tykkäävätkö he ns romanttisista elokuvista. Yksikään ei tykännyt enkä itsekään tykkää enkä katso nykyään niitä ollenkaan. Ne on noloja satuja. Sellaisia miehiä ei ole olemassa mitä niissä elokuvissa esitetään. Me naiset elämme reaalimaailmassa.
Jos treffit on jäänyt yhtiin treffeihin niin se on johtunut muusta kuin siitä että olet ollut jännittynyt ja hyvä tavaton tehnyt virheitä!
Relaa, me naiset haluamme kivan, mutkattoman, huumorintajuisen miehen joka ei ota itseään liian tosissaan.
Miehellä oli laihan, kalpean kehonsa peittona löysä, iso kaula-aukkoinen musta toppi ja näin hänen mustat kainalokarvansa jotka oli oikeasti pisimmät kainalokarvat mitä olen eläessäni nähny sekä lä'vistyksen toisessa nännissä. Hiukset olivat melkein vyötärölle yltävät rastat joiden peitoksi oli tungettu löysä, virkattu myssy joka toi toi punasella pohjalla olevine valkoisine palloineen mieleen kärpässienen! Huulet olivat oudon paksut, kuin turvonneet ja alahuulen sivussa oli lävistysrengas. Mies oli 36 mutta näytti 16vuotiaalta.
Mentiin torikahvilaan ja mies osti teetä sekä ison pullan jota tyrkytti minulle että "ota haukku, ota nyt, haukkaa".. kesken kaiken mies myös työnsi pöydän alla jalkansa syliini! Koetin siinä juoda kahvia ja jutella, puhe kääntyi tatuointeihin. Mies innostui että hänellä on Leninin kuva kannikassa, tahdonko nähdä! Kuulemma nuoruuden kännisen vedonlyönnin seuraus.
Kun en halunnu lähteä puskaan katsomaan Leniniä, suuteli ja puri samalla huultani niin että aloin valua verta. Totesi vaan että "Oho!"