Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Sellaset että jätin tyypin siihen istumaan ja lähdin kotiin, kun sanoin käyväni vessassa. En tehnyt sitä ilkeyttäni, mutta tietyistä syistä johtuen en jaksanut viedä treffejä loppuun. Tuskin tyyppi särki sydämensä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap totesi treffeillä miehelle "viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen". Ei ihme, jos mies esittää hieman ennakkoluuloisena jatkokysymyksiä. Varsinkin, jos mies on keskivertoa fiksumpi. Jos nainen minulle tuollaista toteaisi, niin tietäisin heti, ettei olla oikein luotu toisillemme ja ne treffit olisivat todellakin surkeat treffit.
Tämä! Oon satavarma, että jos mies toteaisi tutustelun alussa noin, niin kyllä takuulla olisi suurimmalle osalle naisistakin turn off-toteamus.
Treffikumppani oli todella hiljainen. Mitään keskustelua ei saanu aikaiseksi kun kaikkiin kysymyksiinkin vastasi ihan vain parilla sanalla. Mitään ei kyselly vaan minun piti koko ajan yrittää saada joku keskustelu aikaiseksi. Voisi luulla ettei ollut kiinnostunut mutta oli, olisi halunut jatkaa treffejä mutta en tietenkään ollut kiinnostunut.
Nainen ei antanut ekoilla treffeillä ja sepä oli sitten siinä. Jos tunnun niin vastenmieliseltä, etten herätä toisessa haluja, niin antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
mites naisella oli suoli palstalla kaukaa kuva kyykyssä piskin kanssa aurikolasit päässä kun istuin kahvilassa näin jo kaukaa kuinka siiderivosu lyllertää paikalle ja toioin että ei vaan tulisi tähän pytään mutta iihen se läsäytti perseensä no oli aika tikkuista kun olin nimenomaan hakenut vähän kevyempää vaihtoehtoa mikä on suositumpaa joka suhteessa
Ainakaan noilla kirjoitustaidoilla et vaikutusta täyspäisiin naisiin tee. Ehkä se siiderivosu oli kuitenkin aika lähellä todellista tasoasi.
Vanha kova City.fi chat ja deitti.
paljon sieltä löytyi seuraa ja irtosi illan iloja, mutta huonoin...
No se klassinen
-kuva oli varmaan 10 v vanha
-25kg lisää
-"olen iloinen ulospäin suuntautunut luova kukkaislapsi" ==> mustiin pukeutunut vaivautunut ja hiljainen, jokainen vastaus piti pumpata
Lopetin nettideittailut siihen, jos on tullakseen, niin tulee -periaatteella.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin treffien ajan KAIKEN miehestä, kertoi ja kehui mitä omistaa, autot ja veneet ja kuntolaitteet, mitä syö ja juo, mistä ostaa sukkansa ja paitansa, eikä kysynyt koko illan aikana yhtään ainoaa asiaa minusta. En vieläkään tajua, miten kestin tuon, ehkä olin vain utelias kokemaan, miten joku voi olla niin täynnä itseään. Luuli varmaan olevansa unelmiensa treffeillä. Viestitteli perään muutaman kerran, halusi tavata, mutta ei saanut minulta vastakaikua. Ihmettelee varmaan vieläkin, miksei, kun oli omasta mielestään maailman upein tyyppi.
Nämä miehet edustavat yhtä niistä miestyypeistä, jotka valittavat muissa ketjuissa, kuinka "mies, jolla on kaikki kunnossa" ei kelpaa naisille...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tinderissä profiili ja olen yllättynyt siitä kuinka paljon ulkonäöllisesti itseäni alempitasoiset naiset laittavat tykkäyksiä, miksi ette hae omaa tasoanne vastaavaa seuraa? Jos minä olen jotain 3,5/5 niin minun kimpussa on paljon 2/5 naisia.
Nainen on aina miestä tasokkaampi, me olemme luoja.
Ja kun sinun mielestäsi 2/5 naiset laittaa sinulle viestiä niin se on tasosi.
Miksi ihmeessä itseään tasokkaana pitävä mies yleensä on tinderissä ja selvästi pitkään?
Sovittiin tapaaminen yhteen baariin. Hän istui pöydässä vesilasin kanssa. Ostin itselleni vichyn.
Ainoa keskustelunaihe oli, miten kallista kaikki on ja luulinko hänen maksavan minunkin osuuteni. Ja insinöörinä hänellä kuulemma oli hyvät tulot, mutta kaikki oli silti niin kallista,
En tiedä, oliko vaan ujo keksimään muita puheenaiheita vai totaalinen törppö. Join vichyn ja toivotin halvempaa jatkoa. Ps. En siis ollut odottanut hänen maksavan.
Ei onneksi ole mitään noin horrorkokemuksia itsellä. Kamalimmat treffit olivat varmaan sellaiset joissa miehen kanssa ei ollut tipan tippaa mitään kemiaa. Ja siis tämä on harvinaista, koska yleensä kyllä juttu luistaa ja voi olla hauskaa vaikka tietäisi heti ettei siitä sen enempää tule. Kaikki mitä hän sanoi oli kuolettavan tylsää ja kokemus lienee myös toisinpäin, keskustelu ei soljunut yhtään.
Treffiseurasta ei valittamista, mutta ravintola pisti parastaan treffien pilaamiseksi. Mun annos: riisi raakaa, vuohenjuusto palanut mustaksi pohjasta, kana kuminen ja kastike kylmää. Treffiseuran annos oli perfetto. Olisivat tarjonneet minulle ilmaisen jäätelöpallon hyvitykseksi siitä että ruoka oli syömäkelvotonta. Jos ei olisi olleet ensitreffit, olisin sanonut että kiitos vaan, mutta mieluummin en maksa tästä setistä mitään. Yritin silti vaikuttaa ulospäin sovittelevammalta.
Oltiin kävelemässä ravintolaan. Mies pysähtyi valehtelematta metrin välein ottamaan itsestään Snapchat kuvia, eikä eteneminen onnistunut sitten ollenkaan.
Snäppäsi kesken syömisenkin ja sitten sai jonkun puhelun entiseltä tyttöystävältä ja vastasi siihen.
Seuraavana päivänä lähetteli minulle sydämiä, pusuemojeita, selfieitä ja ties mitä...kai se luuli että me alettiin seurustella. Itse vain ahdistuin ja katkaisin välit.
Harmi muuten, oli ihan ystävällinen ja olin oikeasti kiinnostunut hänen taustoistaan. Mutta treffit oli niin pettymys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä käynyt joku 80 kertaa treffeillä joten tietenkin näihin on mahtunut monta huonoakin, mutta en jaksa niitä naisia erityisemmin ruotia.
Haluaisin vain sanoa, että hyvät käytöstavat ja huomaavaisuus ei maksa mitään vaikka treffikumppani ei kiinnostaisikaan. Kukaan ei ole niin tärkeä henkilö etteikö voisi jutella vastavuoroisesti sen alle tunnin ajan.
Vaikka huomaisin heti alussa, että naisella on liian korkea rasvaprosentti mun makuun niin pyrin silti tutustumaan naiseen asiallisesti ja joka kerta nämä naiset ovat myös pyytäneet uusia treffejä. Eli mun epäkiinnostus ei näy ulospäin ja siihen pyrinkin.
No kohtelias pitää toki olla. Mutta aivan typerää tuokin että tarkoituksella teeskentelet niin kiinnostunutta että toinen luulee että jatkoa on luvassa. Mitä sinä sillä voitat? Vääriä tulkintoja tulee väistämättä, mutta ei pidä tarkoituksella johtaa harhaan.
Moukkamaista on käyttäytyä typerästi ja epäkohteliasta tilanteessa jossa vastapuoli ei kiinnosta!! Ja missä kohtaa mies kirjoitti, että teeskentelee kiinnostunutta? Miehen kommentti kertoo vain siitä, että hän on erittäin fiksu ja sinun mielipiteesi päinvastaista! Älä oleta asioita toisesta ja opettele lukemaan!
Miten niin teeskentelen kiinnostunutta? Mielestäni kuuluu hyviin käytöstapoihin se, että juttelee toiselle vaikka ei kiinnostaisi romanttisesti. Pitäisikö mun tahallaan olla tuppisuu, että näyttäisin toiselle, että et kiinnosta minua yhtään. Mun mielestä tuollainen olisi lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Treffiseurasta ei valittamista, mutta ravintola pisti parastaan treffien pilaamiseksi. Mun annos: riisi raakaa, vuohenjuusto palanut mustaksi pohjasta, kana kuminen ja kastike kylmää. Treffiseuran annos oli perfetto. Olisivat tarjonneet minulle ilmaisen jäätelöpallon hyvitykseksi siitä että ruoka oli syömäkelvotonta. Jos ei olisi olleet ensitreffit, olisin sanonut että kiitos vaan, mutta mieluummin en maksa tästä setistä mitään. Yritin silti vaikuttaa ulospäin sovittelevammalta.
Kokonaisen jäätelöpallon? Tuo on jotain aivan käsittämätöntä miten hyvitykset halutaan suorittaa. Ensin asiakas maksaa ravintolan hinnaston mukaan annoksen, joka voi olla mitä tahansa 10-30 euron välillä, lautaselle puklautetaan jotain mikä näyttää jo kertaalleen syödyltä, ja kuvitellaan että 3 euron arvoinen jäätelö riittää korvaukseksi?
-En polta ja kerroin ilmoituksessani etten halua miehenkään polttavan. No yksi sankari haisi ihan tupakalle ja vatkasi jalkaa nikotiinin vieroitusoireissa
-Toinen mies koetti saada minut kanssaan kauppakeskuksen vessaan panemaan ja kehui että on kortsujakin, mistään seksitreffeistä ei ollut puhe
-Ja sitten yksi mies tervehti puremalla huuleen niin että vei maistui suussa, kuittaisi vaan naureskellen innostuneensa liikaa
Ei varmaan tarvitse sanoa että kaikki nämä treffit loppuivat lyhyeen!
Että ihan pesulla olit käynyt!
Äijä vaikutti tosi oudolta heti saavuttuani hänen luokseen. Alkoi sitten silmät kiiluen luennoimaan mulle jostain huumeparonin touhuista, salamurhista ja sen sellaisista. Olin treffannut miehen muutaman kerran aiemmin mutta tuo tuli aivan puun takaa. Ihan kuin olisin ollut eri ihmisen kanssa treffeillä kuin edellisillä kerroilla. Lisäksi oli jättänyt pöydälle levälleen jotain seksikirjallisuutta.
Alkoholia hän ei juonut tuolla kerralla ollenkaan mutta ramppasi oudon paljon vessassa. Vahva veikkaus että veti siellä jotain, josta ei halunnut minun tietävän.
Todella ahdistava treffikokemus.
Nainen paljastui yksinhuoltajaksi
Juuri noin. Kummallisia nuo eikö ajatella muuta kuin alapäällään tyypit. He eivät itse ajattele muuta kuin alapäällään ja heillä on vain seksiseksiseksi mielessä ja sitten heillä on otsaa arvostella ja paheksua muita! Menevät naimisiinkin tosi lyhyen tuntemisen jälkeen eli ottavat sian säkissä jotta pääsevät mahdollisimman pian harrastamaan seksiä!