Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
561/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

550: Kiitos nauruista, tässä korona-aamussa sentään jotain hauskaakin. Olipa erikoinen tyyppi, en osaa edes kuvitella tuollaista tapausta.. :D 

550 on`kylläkin sun oman viestisi järjestysnumero eli itsekseskös naureskelet?

549 sitten. tuo keilaajatumppi, joka vierasti rutiineita :D mulla on kuumetta niin en ole ihan skarppi

Vierailija
562/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kutsui luokseen treffeille, menin kivasti pukeutuneena. Vastassa vasta suihkusta tullut, verkkareihin ja kylpytakkiin pukeutunut herrasmies. Ohjaa mut olohuoneeseen odottelemaan, kun itse vaihtaa vaatteet. Istun ohjeistettuna sohvalle pyykkien ja roskien sekaan, tajuan istuneeni haarukan ja kertakäyttölautasen päälle. Ihmettelen tätä, mies toteaa syöneensä "joskus aiemmin tällä viikolla" siinä sohvalla. Ottaa roskan ja likaisen haarukan multa ojentaessani, mutta keittiöön viemisen sijaan laskee ne nojatuoliin kirjapinon päälle. No, onneksi oli safkat kuivuneet niin en sotkenut persustani.

Istun olohuoneessa odottamassa kun mies käy vaihtamassa vaatteet. Mies palaa samat verkkarit yllään, mutta on vaihtanut kylpytakin t-paitaan. Pyytää odottamaan, kun hakee keittiöstä ruoan ja saapuu takaisin mukanaan salaattikulho, astiat ja aterimet, sekä olut. Kysyy, toinko omat juotavat. Kysyn, olisiko pitänyt. Mies hakee mulle siideriä keittiöstä. Syödään kuulemma sohvalla, koska eksä vei keittiönpöydän muuttaessaan. 

Otan salaattia. Ainesosina salaattisekoitus, tomaatti, kurkku ja pilkottu Oltermanni-juusto. Mies vaihtelee kanavia telkkarista ja syödään siinä sitten telkkaria katsellessa, vaihdetaan välillä pari kiusaantunutta sanaa. Olo on tästä kokonaisuudesta aika "mitä ihmettä".

Kesken syömisen miehen kämppis saapuu paikalle parin kaverin kanssa, kämppis näkee siiderin ja alkaa tivata mieheltä, onko hän antanut mulle kämppiksen juomia. Mies ja kämppis riitelevät hetken keskenään, käyvät yhdessä parvekkeella tupakalla ja palaavat takaisin. Kämppis kavereineen liittyy seuraamme katsomaan televisiota ja korkkailee omia juomia.

Kun olen syönyt, alan tehdä lähtöä. Mies on vilpittömän hämmentynyt ja jopa hieman loukkaantuneen oloinen siitä, että haluan jättää illan näin lyhyeen. Sanoo muka leikillään, että olisi toivonut mun viettävän yön hänen kainalossaan, kun hän panosti tekemällä ruokaa ja tarjosi juomankin.

Sanon ei kiitos, poistuttuani estän miehen Tinderissä. Kyseessä siis mulle ennalta henkilö, jonka kanssa oltiin juteltu ja flirttailtu puolin ja toisin jo jonkun aikaa, mies painosti nimenomaan haluavansa korona-ajasta huolimatta viettää mun kanssa kivan treffi-illan, kyseessä ei ollut siis mikään "tuus meille hehhe"-kutsu jota erehdyin luulemaan treffipyynnöksi. No, eipä tarvi nähdä enää. Ikää miehellä 28 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan korona-aikana ole syytä mennä treffeille kenenkään kotiin, vaan nähdä ulkona...?

Vaikka ihan hirveät treffit kyllä kieltämättä tuossa edellä.

Vierailija
564/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan korona-aikana ole syytä mennä treffeille kenenkään kotiin, vaan nähdä ulkona...?

Olihan nuo. Itse en halua lähteä mihinkään kahviloihin/ravintoloihin vallitsevan tilanteen aikana, ihan tyhjänpanttina ulkona pyöriminen taas tuntui molemmista vähän hölmöltä ajatukselta. Mies ehdotti kivaa treffi-iltaa kotonaan, tarkoituksena oli kuulemma ikään kuin järkätä meille privaatti ravintolailta. Nyt jälkiviisaana näen, että visiomme sekä treffeistä että ravintolailloista ovat hyvin erilaiset, ja mies mitä luultavimmin uumoili tuosta ryyppy- ja panoiltaa.

Vierailija
565/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila K kirjoitti:

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen olemassa ja olenko kauankin ollut ilman miestä. Vastasin, että edellinen mieheni kesti 4 sekuntia ennen kun laukesi ja viimeisen vuoden olen ollut vankilassa.

Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, ole, etkö olekkaan nainen?"

Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 vuoden päästä (tapoin sen miehen 9 vuotta meni vankilassa)

Oliko tämän tarkoitus olla hassun hauska kertomus? Minulla meni huumori jossain kohdassa ohi...

Vierailija
566/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiprakka kirjoitti:

Minä varmaan olen ollut yksi hirvein deitti kokemus miehelle. Tinderissä mätsi, mies asuu samassa kaupungissa ja juttu luisti. Sovittiin tärskyt lounas aikaan ravintolaan. Oli oikein mukavaa ja hän halusi tavata uudestaan, minä myös.

Olen ihan hyvännäköinen 38v nainen, ja ura, oma talo jne.. Liikun paljon ja huolehdin itsestäni. Noo.. Sovittiin sitten arki-illaksi lenkkitreffit läheiselle lenkkipolulle. Samana päivänä sattui pari aivan peetä asiaa töissä ja kotiin tullessa ei miehestäkään mitään ollut kuulunut. Hänen piti ilmoittaa monelta pääsee lenkille. Päättelin että oharit teki ja avasin vinkkupullon, lasillinen ja toinen meni kun mies soittikin että nähdäänkö kohta. Minä onneton joka en juo kuin harvoin olin ihan humalassa. Typeränä lähdin kävellen tietty deiteille

Askel vähän horjui, viini haisi ja puhekin varmaan sammalsi. Hän oli tosi vaivaantunut ja ilmoitti 30min lenkin jälkeen että eiköhän tämä ole tässä. Klo oli 18.30 ti iltana. Ai että otti ja hävetti.

Vaikea uskoa että ihminen joka "ei juo kuin harvoin" noin vain riipaisisi kännit keskellä viikkoa vain rankan työpäivän takia. Kyllä siihen pitää olla jo alkoholistin taipumus, että edes tulee mieleen lääkitä stressiä alkoholilla ja vielä useammalla lasillisella. Treffikumppani teki ihan oikean päätelmän että tutustuminen kannattaa jättää siihen.

Vierailija
567/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
568/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesuojeluvaisto kirjoitti:

Nainen haukkui koko treffien ajan eksäänsä, joka jätti naisen toisen naisen takia. Yritin vaihtaa useasti puheenaihetta. Kertoi myös kaikesta kostoistaan ex-miehelle (tavaroiden rikkominen, juorojen levittäminen, miehen haukkumista lapsille ja sukulaisille jne). Oli todella katkera. Erosta oli vasta 6kk.

Päätin suhteen nopeasti.

Mitä hemmettiä? Teille tuli suhde noista ekoista treffeistä huolimatta?

Olin 32v poikamies. Hänellä oli isot kauniit rinnat ja ruskeat silmät. Kävin pari kertaa harrastamassa seksiä.

Vierailija
569/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda KI85 kirjoitti:

Mies kutsui luokseen treffeille, menin pervosti pukeutuneena. Vastassa vasta suihkusta tullut, verkkareihin ja kylpytakkiin pukeutunut vanha mies. Ohjaa mut olohuoneeseen odottelemaan, kun itse riisuu vaatteet. Istun ohjeistettuna sohvalle pyykkien ja roskien sekaan, tajuan istuneeni haarukan ja kertakäyttölautasen päälle. Ihmettelen tätä, mies toteaa syöneensä "joskus aiemmin viime vuonna" siinä sohvalla. Ottaa roskan ja likaisen haarukan multa ojentaessani, mutta keittiöön viemisen sijaan laskee ne nojatuoliin raamattupinon päälle. No, onneksi oli safkat kuivuneet niin en sotkenut persustani.

Istun olohuoneessa odottamassa kun mies käy riisumassa vaatteet. Mies palaa alasti, mutta sukka "sen" päällä. Pyytää odottamaan, kun hakee keittiöstä moottorisahan ja saapuu takaisin mukanaan moottorisaha, jätesäkkejä ja aterimet, sekä olut. Kysyy, toinko oman moottorisahan. Kysyn, olisiko pitänyt. Mies hakee mulle käsisahan varastosta.  

Otan sahan. Sahaan olohuoneen pöydän keskeltä kahtia. Mies katselee minua. Olo on tästä kokonaisuudesta aika "mitä ihmettä".

Kesken sahaamisen miehen kämppis saapuu paikalle puukon kanssa, kämppis näkee moottorisahan ja alkaa tivata mieheltä, onko hän varastanut sen. Mies ja kämppis riitelevät hetken keskenään, käyvät yhdessä parvekkeella tupakalla ja vain toinen palaa takaisin.

Tämä oli kuin jostain Rosa Liksomin novellista.

Vierailija
570/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda KI85 kirjoitti:

Mies kutsui luokseen treffeille, menin pervosti pukeutuneena. Vastassa vasta suihkusta tullut, verkkareihin ja kylpytakkiin pukeutunut vanha mies. Ohjaa mut olohuoneeseen odottelemaan, kun itse riisuu vaatteet. Istun ohjeistettuna sohvalle pyykkien ja roskien sekaan, tajuan istuneeni haarukan ja kertakäyttölautasen päälle. Ihmettelen tätä, mies toteaa syöneensä "joskus aiemmin viime vuonna" siinä sohvalla. Ottaa roskan ja likaisen haarukan multa ojentaessani, mutta keittiöön viemisen sijaan laskee ne nojatuoliin raamattupinon päälle. No, onneksi oli safkat kuivuneet niin en sotkenut persustani.

Istun olohuoneessa odottamassa kun mies käy riisumassa vaatteet. Mies palaa alasti, mutta sukka "sen" päällä. Pyytää odottamaan, kun hakee keittiöstä moottorisahan ja saapuu takaisin mukanaan moottorisaha, jätesäkkejä ja aterimet, sekä olut. Kysyy, toinko oman moottorisahan. Kysyn, olisiko pitänyt. Mies hakee mulle käsisahan varastosta.  

Otan sahan. Sahaan olohuoneen pöydän keskeltä kahtia. Mies katselee minua. Olo on tästä kokonaisuudesta aika "mitä ihmettä".

Kesken sahaamisen miehen kämppis saapuu paikalle puukon kanssa, kämppis näkee moottorisahan ja alkaa tivata mieheltä, onko hän varastanut sen. Mies ja kämppis riitelevät hetken keskenään, käyvät yhdessä parvekkeella tupakalla ja vain toinen palaa takaisin.

Tämä oli kuin jostain Rosa Liksomin novellista.

Onko ne noin huonoja, en ole lukenut.

Vierailija
571/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen oli hiljainen eikä paljoa puhunut vaikka tarjosin yli kolmen sadan euron päivällisen eri ruokalajeilla. Oli kuin päiväkotilaisen kanssa olisi keskustelut. Piti lypsää enkä jaksanut vain kertoa omia ajatuksiani.

Saatoin toisen kohteliaasti kotiin ja yllätys olikin melkoinen kun pyysi sisään. Ajattelin että miksikäs ei ja muutamassa minuutissa harrastimme villiä seksiä. Suhde kesti aikansa koska seksi oli hyvää. Kyllästyin kuitenkin keskustelemaan sisällöttömän ihmisen kanssa.

Älä tarjoa ekoilla treffeillä 300€ päivällistä, vaivaannuttavaa ja painostavaa. Tuollaisten aika on kun suhde on jo vakiintunut.

Vierailija
572/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan nuo. Itse en halua lähteä mihinkään kahviloihin/ravintoloihin vallitsevan tilanteen aikana, ihan tyhjänpanttina ulkona pyöriminen taas tuntui molemmista vähän hölmöltä ajatukselta. Mies ehdotti kivaa treffi-iltaa kotonaan, tarkoituksena oli kuulemma ikään kuin järkätä meille privaatti ravintolailta. Nyt jälkiviisaana näen, että visiomme sekä treffeistä että ravintolailloista ovat hyvin erilaiset, ja mies mitä luultavimmin uumoili tuosta ryyppy- ja panoiltaa.

En ikinä menis tuntemattoman kotiin.

Ihan yhtä lailla tässä tilanteessa tuntuu meistä jokaisesta monikin asia aika hölmöltä, mutta niitä koronarajoituksia pitäisi silti oikeasti noudattaa, ja se koskee myös sinua.

HS:ssä just juttu siitä, kuinka lähes kaikki suomalaiset ovat sitä mieltä, että suositukset ja rajoitukset ovat hyviä, ja saisivat olla jopa tiukempiakin, mutta silti suurin osa ei hiffaa, että ne koskevat myös itseä. Jotenkin ajatellaan, että MINÄ nyt voin kuitenkin tehdä vähän omalla tavallani.

Nyt ei kyläillä.

Vierailija
573/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetainaok? kirjoitti:

20 vuotiaana olin treffeillä 19v tytön kanssa, joka oli ottanut kaverinsa mukaan treffeille, jotka notkuivat 5 metrin päässä tirskumassa ja kuiskuttelemassa. Olin vähän vaivaantunut.

Samoihin aikoihin toisen nuoren naisen kanssa toisilla treffeillä ehdotti seksiä ilman kondomia, koska olisi halunut raskaaksi, koska hänellä oli vauvakuume, koska paras kaveri oli juuri saanut vauvan.

Sun treffikokemukset oli ikäviä, mutta miksi laitoit tuollaisen nimimerkin? Teki mieli alapeukuttaa ihan siitä syystä. Oliko nuo sinun ainoat treffit, millä olet ollut?

Vierailija
574/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli hirveä räkätauti, heinänuhan voisi vielä ymmärtää mutta oli talvi... varmaan ajatteli että kun ei ole kuumetta niin ei peru, mutta minulta katosi fiilis siitä rään ryystämisestä ja pärskimisestä. Kiskoin vaivihkaa tuolia kauemmaksi.

Mieheltä puuttui useita  hampaita, ymmärrän implanttien olevan kalliita mutta eikö voisi hommata osaproteesin? Oli ihan järkyttävä näky, kun vilkkui ne aukot suussa. 

Mies  oli  kännissä ja halusi että mennään hänen luokseen leipomaan pipareita, luulin kyseessä olevan  jokin koodinimi seksille mutta mies alkoikin sulattaa mikrossa jotain  valmistaikinaa ja joi samalla olutta. Tästä olisi voinut tulla suloinen rakkaustarina mikäli mies olisi ollut selvä, nyt oli niin kännissä että poltti kätensä uuniin ja suuttuneena löi terveellä kädellä kaapin oveen sillä seurauksella, että kumpikin käsi oli kipeä.

Vierailija
575/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, kuka lähtee hampaattoman tuntemattoman kännisen ukon kotiin?

Vierailija
576/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellaiset treffit, jonne tyyppi saapuu myöhässä, on jo alkujaan vähän surkeat. En siis tarkoita sitä, jos hyvissä ajoin ilmoittaa ja sovitaan vähän myöhäisempi aika, mutta monta kertaa oon itse ollut jo mestoilla odottelemassa ja just silloin kun ollaan sovittu näkevämme tulee viesti et "tuun myöhässä".

Tunnelma lässähtää aika nopeasti, etenkin kun sitä alkaa hetken odottelun jälkeen miettiä tuleeko tyyppi ollenkaan. Joskus on sovittu toiset treffit näiden kanssa, ja jos ne myöhästyy sieltäkin, niin harvoin sen jälkeen enää haluan nähdä.

Vierailija
577/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetainaok? kirjoitti:

20 vuotiaana olin treffeillä 19v tytön kanssa, joka oli ottanut kaverinsa mukaan treffeille, jotka notkuivat 5 metrin päässä tirskumassa ja kuiskuttelemassa. Olin vähän vaivaantunut.

Samoihin aikoihin toisen nuoren naisen kanssa toisilla treffeillä ehdotti seksiä ilman kondomia, koska olisi halunut raskaaksi, koska hänellä oli vauvakuume, koska paras kaveri oli juuri saanut vauvan.

Tuo tuollainen menee sen rajattoman nuoruuden tyhmyyden piikkiin, että lähdetään treffeille ja otetaan mukaan kaverit tirskumaan. Eikä tuo raskaaksi haluavakaan tyttö mitenkään kypsästi toiminut.

Vierailija
578/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli huippuälykäs,opiskellut tähtitiedettä ja mensan jäsen. Haukkui minua tyhmäksi koko illan. Lopulta naapuripöydästä nousi mies, joka vei minut pois ravintolasta ja ne olivatkin sitten ihan kivat treffit.

579/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalleni ei ole sattunut kamalia treffejä, itse asiassa suurin osa on yllättänyt hyvällä käytöksellään ja siistillä olemuksellaan. Mutta se täytyy myöntää, että reilusti yli 50% tapaamistani naisista ei näytä livenä sitten yhtään samalta kuin Tinderissä ja se kyllä pilaa treffifiiliiksen totaalisesti kun siron ja nuorekkaan naisen sijasta treffikumppani onkin matushka-mallia.  Ei muuta kuin kohteliaasti yksi viinilasi kurkusta alas ja "soromnoo, oli kiva tavata mutta en kokenut että meillä synkkasi". Kotimatkalla sitten mietin, että miksi helvetissä jengi photoshoppaa itsestään täysin erinäköisen ja vannon etten enää ikinä avaa Tinderiä. 

Vierailija
580/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Omalle kohdalleni ei ole sattunut kamalia treffejä, itse asiassa suurin osa on yllättänyt hyvällä käytöksellään ja siistillä olemuksellaan. Mutta se täytyy myöntää, että reilusti yli 50% tapaamistani naisista ei näytä livenä sitten yhtään samalta kuin Tinderissä ja se kyllä pilaa treffifiiliiksen totaalisesti kun siron ja nuorekkaan naisen sijasta treffikumppani onkin matushka-mallia.  Ei muuta kuin kohteliaasti yksi viinilasi kurkusta alas ja "soromnoo, oli kiva tavata mutta en kokenut että meillä synkkasi". Kotimatkalla sitten mietin, että miksi helvetissä jengi photoshoppaa itsestään täysin erinäköisen ja vannon etten enää ikinä avaa Tinderiä. 

Eräs mies kertoi suomi24-treffeistä: Oli sopinut treffit naisen kanssa, joka oli kertonut olevansa lähemmäs 180 cm pitkä, 50v. ja en muista, mitä muuta. Paikalle oli saapunut n 160 cm nainen, joka oli näyttänyt 60v. Ikää tosiaan oli ollut n 60v. kun mies oli uudelleen asiaa kysynyt. Aika lyhyet olivat treffit olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän