Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
581/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juteltu miehen kanssa tinderissa muutama päivä, kun pyysi treffeille. Minä olisin vielä halunnut hieman enemmän tutustua ensin, koska emme olleet lähetelleet kovinkaan montaa viestiä. Suostuin kuitenkin ja mies kysyi,että haluaisinko mennä syömään, vai mitä haluaisin tehdä. Ehdotin, että mennään kahville. Ajattelin, että kahvilla olisi jotenkin helpompi keskustella. Mies kuitenkin sanoi, että hänen mielestään olisi parempi mennä vaan kävelylle. Minulle se oli ihan ok, vaikka  hieman minulle tuli sellainen tunne, että mies haluaa mahdollisimman lyhyet treffit. 

Treffipäivänä satoi, joten laitoin viestiä, että pitäisikö sittenkin mennä johonkin istumaan tai siirtää treffejä. Mies ei vastannut viestiin, joten mietin, että tuleeko edes paikalle. Menin kuitenkin sovittuun tapaamispaikkaan, jonne mies saapui myöhässä. Sade ei ollut lakannut ja kysyin, että mennäänkö vaikka viereiseen kahvilaan istumaan. Mies vastasi, että eikös pitänyt kävellä, eikä pieni sade haittaa. No minä ihan pidän kävelystä, joten en sanonut vastaan. Käveltiin vähän matkaa, mies vastaili kysymyksiin lyhyesti ja vaikutti äkäiseltä. Kertoi myös olevansa oikeasti 6 vuotta vanhempi kuin, mitä profiilissa lukee. Oli kuulemma vahinko, eikä osaa muuttaa ikää?? Kuvat olivat myös sattumalta kaikki vanhoja. Muutaman kilometrin jälkeen sanoin, että mun tästä täytyykin mennä ja lähdin kotiin. Ihan ihme tyyyppi. 

Vierailija
582/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, kuka lähtee hampaattoman tuntemattoman kännisen ukon kotiin?

Nainen mikä on itsekin hampaaton ja kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli huippuälykäs,opiskellut tähtitiedettä ja mensan jäsen. Haukkui minua tyhmäksi koko illan. Lopulta naapuripöydästä nousi mies, joka vei minut pois ravintolasta ja ne olivatkin sitten ihan kivat treffit.

Minäkin olen huippuälykäs (nettitestin mukaan). 😂😂

Vierailija
584/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli hirveä räkätauti, heinänuhan voisi vielä ymmärtää mutta oli talvi... varmaan ajatteli että kun ei ole kuumetta niin ei peru, mutta minulta katosi fiilis siitä rään ryystämisestä ja pärskimisestä. Kiskoin vaivihkaa tuolia kauemmaksi.

Mieheltä puuttui useita  hampaita, ymmärrän implanttien olevan kalliita mutta eikö voisi hommata osaproteesin? Oli ihan järkyttävä näky, kun vilkkui ne aukot suussa. 

Mies  oli  kännissä ja halusi että mennään hänen luokseen leipomaan pipareita, luulin kyseessä olevan  jokin koodinimi seksille mutta mies alkoikin sulattaa mikrossa jotain  valmistaikinaa ja joi samalla olutta. Tästä olisi voinut tulla suloinen rakkaustarina mikäli mies olisi ollut selvä, nyt oli niin kännissä että poltti kätensä uuniin ja suuttuneena löi terveellä kädellä kaapin oveen sillä seurauksella, että kumpikin käsi oli kipeä.

Kiskoit rään takia tuolia kauemmas mutta sitten lähdit hampaattoman känniläisen kanssa harrastamaan seksiä. Vähän tarkkuutta nyt näihin juttuihin.

Vierailija
585/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli hirveä räkätauti, heinänuhan voisi vielä ymmärtää mutta oli talvi... varmaan ajatteli että kun ei ole kuumetta niin ei peru, mutta minulta katosi fiilis siitä rään ryystämisestä ja pärskimisestä. Kiskoin vaivihkaa tuolia kauemmaksi.

Mieheltä puuttui useita  hampaita, ymmärrän implanttien olevan kalliita mutta eikö voisi hommata osaproteesin? Oli ihan järkyttävä näky, kun vilkkui ne aukot suussa. 

Mies  oli  kännissä ja halusi että mennään hänen luokseen leipomaan pipareita, luulin kyseessä olevan  jokin koodinimi seksille mutta mies alkoikin sulattaa mikrossa jotain  valmistaikinaa ja joi samalla olutta. Tästä olisi voinut tulla suloinen rakkaustarina mikäli mies olisi ollut selvä, nyt oli niin kännissä että poltti kätensä uuniin ja suuttuneena löi terveellä kädellä kaapin oveen sillä seurauksella, että kumpikin käsi oli kipeä.

Kiskoit rään takia tuolia kauemmas mutta sitten lähdit hampaattoman känniläisen kanssa harrastamaan seksiä. Vähän tarkkuutta nyt näihin juttuihin.

Eiköhän nuo olleet kolmet eri treffit!  Nuhanenä, hampaaton ja känninen piparimies.

Vierailija
586/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo olleet kolmet eri treffit!  Nuhanenä, hampaaton ja känninen piparimies.[/quote

Joo niin varmaan olikin. Enpäs tajunnu.

Vierailija
587/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, kuka lähtee hampaattoman tuntemattoman kännisen ukon kotiin?

Siis halusitko kyseisen naisen yhteystiedot, vai miksi kyselet? Seuraa vailla?

Vierailija
588/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli huippuälykäs,opiskellut tähtitiedettä ja mensan jäsen. Haukkui minua tyhmäksi koko illan. Lopulta naapuripöydästä nousi mies, joka vei minut pois ravintolasta ja ne olivatkin sitten ihan kivat treffit.

Kaikkihan me ollaan omasta mielelestämme :) Mutta kaikki eivätkuitenkaan ole lukeneet tähtitiedettä tai ole ko.kaltaisen henkilön ammatissa. Fiksuudesta se ei sitten kerrokaan mitään.

Vierailija
589/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Omalle kohdalleni ei ole sattunut kamalia treffejä, itse asiassa suurin osa on yllättänyt hyvällä käytöksellään ja siistillä olemuksellaan. Mutta se täytyy myöntää, että reilusti yli 50% tapaamistani naisista ei näytä livenä sitten yhtään samalta kuin Tinderissä ja se kyllä pilaa treffifiiliiksen totaalisesti kun siron ja nuorekkaan naisen sijasta treffikumppani onkin matushka-mallia.  Ei muuta kuin kohteliaasti yksi viinilasi kurkusta alas ja "soromnoo, oli kiva tavata mutta en kokenut että meillä synkkasi". Kotimatkalla sitten mietin, että miksi helvetissä jengi photoshoppaa itsestään täysin erinäköisen ja vannon etten enää ikinä avaa Tinderiä. 

Eräs mies kertoi suomi24-treffeistä: Oli sopinut treffit naisen kanssa, joka oli kertonut olevansa lähemmäs 180 cm pitkä, 50v. ja en muista, mitä muuta. Paikalle oli saapunut n 160 cm nainen, joka oli näyttänyt 60v. Ikää tosiaan oli ollut n 60v. kun mies oli uudelleen asiaa kysynyt. Aika lyhyet olivat treffit olleet.

Siis oliko sillä mielehellä mittanauha mukana ja tarkistuksen jälkeen totesi, että ei jatkoon?

Vierailija
590/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mensan jäseneksi ei pääse nettitestillä. Tosin tuosta jutusta näki taas, että älykkyys ja viisaus ei aina käy käsi kädessä.

Vierailija
591/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan korona-aikana ole syytä mennä treffeille kenenkään kotiin, vaan nähdä ulkona...?

Vaikka ihan hirveät treffit kyllä kieltämättä tuossa edellä.

Olihan nuo. Itse en halua lähteä mihinkään kahviloihin/ravintoloihin vallitsevan tilanteen aikana, ihan tyhjänpanttina ulkona pyöriminen taas tuntui molemmista vähän hölmöltä ajatukselta. Mies ehdotti kivaa treffi-iltaa kotonaan, tarkoituksena oli kuulemma ikään kuin järkätä meille privaatti ravintolailta. Nyt jälkiviisaana näen, että visiomme sekä treffeistä että ravintolailloista ovat hyvin erilaiset, ja mies mitä luultavimmin uumoili tuosta ryyppy- ja panoiltaa.

En ikinä menis tuntemattoman kotiin.

Ihan yhtä lailla tässä tilanteessa tuntuu meistä jokaisesta monikin asia aika hölmöltä, mutta niitä koronarajoituksia pitäisi silti oikeasti noudattaa, ja se koskee myös sinua.

HS:ssä just juttu siitä, kuinka lähes kaikki suomalaiset ovat sitä mieltä, että suositukset ja rajoitukset ovat hyviä, ja saisivat olla jopa tiukempiakin, mutta silti suurin osa ei hiffaa, että ne koskevat myös itseä. Jotenkin ajatellaan, että MINÄ nyt voin kuitenkin tehdä vähän omalla tavallani.

Nyt ei kyläillä.

?? Mitenkäs mä nyt olen jättänyt koronarajoitukset noudattamatta? En poistu kotoani kirjaimellisesti minnekään muualle kuin kauppaan pakon edessä, jolloin käytän maskia. Miehen kanssa tavatessamme olimme kahdestaan hänen asunnollaan, emme julkisella paikalla, ja ihmisiä oli kämppiksenkin saavuttua (josta en edes tiennyt etukäteen) paikalla 5 kappaletta, joten yli kymmenen hengen kokoontuminenkaan tässä ei ollut kyseessä.

Vierailija
592/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan korona-aikana ole syytä mennä treffeille kenenkään kotiin, vaan nähdä ulkona...?

Vaikka ihan hirveät treffit kyllä kieltämättä tuossa edellä.

Olihan nuo. Itse en halua lähteä mihinkään kahviloihin/ravintoloihin vallitsevan tilanteen aikana, ihan tyhjänpanttina ulkona pyöriminen taas tuntui molemmista vähän hölmöltä ajatukselta. Mies ehdotti kivaa treffi-iltaa kotonaan, tarkoituksena oli kuulemma ikään kuin järkätä meille privaatti ravintolailta. Nyt jälkiviisaana näen, että visiomme sekä treffeistä että ravintolailloista ovat hyvin erilaiset, ja mies mitä luultavimmin uumoili tuosta ryyppy- ja panoiltaa.

En ikinä menis tuntemattoman kotiin.

Ihan yhtä lailla tässä tilanteessa tuntuu meistä jokaisesta monikin asia aika hölmöltä, mutta niitä koronarajoituksia pitäisi silti oikeasti noudattaa, ja se koskee myös sinua.

Niin, mitäänhän ei varsinaisesti ole kielletty tekemästä, mutta suositellaan pysymistä lähipiirin kesken ja tapaamaan ihmisiä ulkotiloissa. Saathan sä nyt tehdä ihan mitä lystäät, jos tuntuu, ettei itse tarvitse välittää.

HS:ssä just juttu siitä, kuinka lähes kaikki suomalaiset ovat sitä mieltä, että suositukset ja rajoitukset ovat hyviä, ja saisivat olla jopa tiukempiakin, mutta silti suurin osa ei hiffaa, että ne koskevat myös itseä. Jotenkin ajatellaan, että MINÄ nyt voin kuitenkin tehdä vähän omalla tavallani.

Nyt ei kyläillä.

?? Mitenkäs mä nyt olen jättänyt koronarajoitukset noudattamatta? En poistu kotoani kirjaimellisesti minnekään muualle kuin kauppaan pakon edessä, jolloin käytän maskia. Miehen kanssa tavatessamme olimme kahdestaan hänen asunnollaan, emme julkisella paikalla, ja ihmisiä oli kämppiksenkin saavuttua (josta en edes tiennyt etukäteen) paikalla 5 kappaletta, joten yli kymmenen hengen kokoontuminenkaan tässä ei ollut kyseessä.

Vierailija
593/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetainaok? kirjoitti:

20 vuotiaana olin treffeillä 19v tytön kanssa, joka oli ottanut kaverinsa mukaan treffeille, jotka notkuivat 5 metrin päässä tirskumassa ja kuiskuttelemassa. Olin vähän vaivaantunut.

Samoihin aikoihin toisen nuoren naisen kanssa toisilla treffeillä ehdotti seksiä ilman kondomia, koska olisi halunut raskaaksi, koska hänellä oli vauvakuume, koska paras kaveri oli juuri saanut vauvan.

Sun treffikokemukset oli ikäviä, mutta miksi laitoit tuollaisen nimimerkin? Teki mieli alapeukuttaa ihan siitä syystä. Oliko nuo sinun ainoat treffit, millä olet ollut?

Miten sä noin sen otit? Joillakin on aina hiekkaa va ginassa

Nimimerkki oli "Naiset aina ok?". Eli kun poikasella oli huono kokemus muutamasta nuoresta naisesta, yrittää yleistää sen koskemaan naisia yleensä. Sellainen on paitsi lapsellista, myös vähän ikävää, oli hiekkaa jossain tai ei. 

Vierailija
594/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetainaok? kirjoitti:

20 vuotiaana olin treffeillä 19v tytön kanssa, joka oli ottanut kaverinsa mukaan treffeille, jotka notkuivat 5 metrin päässä tirskumassa ja kuiskuttelemassa. Olin vähän vaivaantunut.

Samoihin aikoihin toisen nuoren naisen kanssa toisilla treffeillä ehdotti seksiä ilman kondomia, koska olisi halunut raskaaksi, koska hänellä oli vauvakuume, koska paras kaveri oli juuri saanut vauvan.

Sun treffikokemukset oli ikäviä, mutta miksi laitoit tuollaisen nimimerkin? Teki mieli alapeukuttaa ihan siitä syystä. Oliko nuo sinun ainoat treffit, millä olet ollut?

Miten sä noin sen otit? Joillakin on aina hiekkaa va ginassa

Nimimerkki oli "Naiset aina ok?". Eli kun poikasella oli huono kokemus muutamasta nuoresta naisesta, yrittää yleistää sen koskemaan naisia yleensä. Sellainen on paitsi lapsellista, myös vähän ikävää, oli hiekkaa jossain tai ei. 

Siinähän kehotettiin menemään Tainan kanssa naimisiin.

Nai se Taina. Ok?

Vierailija
595/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kessulle kessut maistuvat".

Vierailija
596/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder naisia viimeisen 3kk ajalta:

- epäselvä kuva 10 vuoden takaa

- epäselvä kuva 20kg sitten

- hirvee määrä harrastuksia - koita tehnyt muutaman kerran elämässään esim. Purjehtinut 10 vuotta sitten ja käynyt laskettelemassa 4 vuotta sitten.

- lapsettomat naiset, joilla lemmikit elämän sisältö.

- ja kuka siellä metsässä oikeasti kävelee joka päivä tai edes joka viikko.

- ja mahtava fiksu itsevarma maanläheinen naisellinen nainen, jonka kanssa nyt seurustelen.

Vierailija
597/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siideri.valaalta siideri.valaat näyttävät"

Vierailija
598/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää paremmin mitä nainen tarvitsee oikeasti kirjoitti:

- hirvee määrä harrastuksia - koita tehnyt muutaman kerran elämässään esim. Purjehtinut 10 vuotta sitten ja käynyt laskettelemassa 4 vuotta sitten.

- ja mahtava fiksu itsevarma maanläheinen naisellinen nainen, jonka kanssa nyt seurustelen.

Muuten ymmärrän, mutta tuo metsässä kävely? Onko siinä jotain erikoista jos käy metsässä kävelyllä pari kertaa viikossa tai vaikka päivittäin?

Vierailija
599/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000007679779.html

Janne oli liian nössö Katille.

Vierailija
600/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tietää paremmin mitä nainen tarvitsee oikeasti kirjoitti:

Muuten ymmärrän, mutta tuo metsässä kävely? Onko siinä jotain erikoista jos käy metsässä kävelyllä pari kertaa viikossa tai vaikka päivittäin?

Mä käyn kolme kertaa päivässä. T. Sinkkunainen, jolla on koira, joka ei ole elämän ainoa sisältö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi