Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
601/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tietää paremmin mitä nainen tarvitsee oikeasti kirjoitti:

Tinder naisia viimeisen 3kk ajalta:

- epäselvä kuva 10 vuoden takaa

- epäselvä kuva 20kg sitten

- hirvee määrä harrastuksia - koita tehnyt muutaman kerran elämässään esim. Purjehtinut 10 vuotta sitten ja käynyt laskettelemassa 4 vuotta sitten.

- lapsettomat naiset, joilla lemmikit elämän sisältö.

- ja kuka siellä metsässä oikeasti kävelee joka päivä tai edes joka viikko.

- ja mahtava fiksu itsevarma maanläheinen naisellinen nainen, jonka kanssa nyt seurustelen.

Muuten ymmärrän, mutta tuo metsässä kävely? Onko siinä jotain erikoista jos käy metsässä kävelyllä pari kertaa viikossa tai vaikka päivittäin?

Mä käyn kolme kertaa päivässä. T. Sinkkunainen, jolla on koira, joka ei ole elämän ainoa sisältö.

Itselläni ei ole edes koiraa, mutta käyn silti lähes joka päivä. Metsässä vain on kivempi kävellä kuin kaupungilla. 

Vierailija
602/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla järin paljoa kokemuksia huonoista treffeistä ole. Huonoimpiin otin koirani mukaan, joka sitten oksensi treffaamani naisen itämaiselle matolle. Toinen siinä mattoaan kuuraamaan. Synkkaava tunnelma meni vähän siinä ja jonkin ajan päästä totesin, että me tästä taidammekin mennä nyt.

Ihana 😊 jos mies olisi ollut kiva ja koira myös, ei olisi edes haitannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei antanut.

Vierailija
604/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 3 ääliöt:

Mies tuli bussilla Nurmijärveltä Helsinkiin. Selitti baarissa, että vika bussi lähtee muka tyyliin klo 20, joten sen jälkeen hänen pitää sitten tulla yöksi kun ei pääse enää takaisin Nurmijärvelle. Treffit olivat alkaneet ehkä klo19 eli oltiin just ehditty istua alas. No, kuinka ollakaan hän sitten tuli yöksi ja alkoi aamulla selittää että pitää hakea cd-levy exänsä veljeltä Pasilasta. Siellä minun oli pakko tulla mukaan ylös, arvatenkin jotta veli raportoisi exälle että uusi sussu oli jo kierroksessa.

2. Harrastin ihan kivan tutun kanssa seksiä. Jonkin ajan päästä tämä soitti ja syytti suureen ääneen että olen tartuttanut häneen klamydian. (Käytimme kumia). Olin aivan hoomoilasena. Sitten kävi ilmi, että hänellä oli eturauhasen tulehdus, joka ei ole sukupuolitauti.

3. Aloin tapailla aikuista miestä, joka halusi että herätän hänet aina kun oli meno jonnekin illalla. Nukkui iltapäivään. Sanoin että en ole sun äiti. Tämä tyyppi myös järkyttyi kun en ollut nähnyt tiettyjä hänen suosikkielokuviaan, jotka ei voisi minua vähempää kiinnostaa, ja pakotti katsomaan ne kanssaan.

Yhdet treffit oli kivat, mies vei ajelulle avoautolla kesäiltana.

Vierailija
605/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Miten tää liittyy tähän ketjuun?

Vierailija
606/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 3 ääliöt:

Mies tuli bussilla Nurmijärveltä Helsinkiin. Selitti baarissa, että vika bussi lähtee muka tyyliin klo 20, joten sen jälkeen hänen pitää sitten tulla yöksi kun ei pääse enää takaisin Nurmijärvelle. Treffit olivat alkaneet ehkä klo19 eli oltiin just ehditty istua alas. No, kuinka ollakaan hän sitten tuli yöksi ja alkoi aamulla selittää että pitää hakea cd-levy exänsä veljeltä Pasilasta. Siellä minun oli pakko tulla mukaan ylös, arvatenkin jotta veli raportoisi exälle että uusi sussu oli jo kierroksessa.

2. Harrastin ihan kivan tutun kanssa seksiä. Jonkin ajan päästä tämä soitti ja syytti suureen ääneen että olen tartuttanut häneen klamydian. (Käytimme kumia). Olin aivan hoomoilasena. Sitten kävi ilmi, että hänellä oli eturauhasen tulehdus, joka ei ole sukupuolitauti.

3. Aloin tapailla aikuista miestä, joka halusi että herätän hänet aina kun oli meno jonnekin illalla. Nukkui iltapäivään. Sanoin että en ole sun äiti. Tämä tyyppi myös järkyttyi kun en ollut nähnyt tiettyjä hänen suosikkielokuviaan, jotka ei voisi minua vähempää kiinnostaa, ja pakotti katsomaan ne kanssaan.

Yhdet treffit oli kivat, mies vei ajelulle avoautolla kesäiltana.

Vierailija
607/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiprakka kirjoitti:

Minä varmaan olen ollut yksi hirvein deitti kokemus miehelle. Tinderissä mätsi, mies asuu samassa kaupungissa ja juttu luisti. Sovittiin tärskyt lounas aikaan ravintolaan. Oli oikein mukavaa ja hän halusi tavata uudestaan, minä myös.

Olen ihan hyvännäköinen 38v nainen, ja ura, oma talo jne.. Liikun paljon ja huolehdin itsestäni. Noo.. Sovittiin sitten arki-illaksi lenkkitreffit läheiselle lenkkipolulle. Samana päivänä sattui pari aivan peetä asiaa töissä ja kotiin tullessa ei miehestäkään mitään ollut kuulunut. Hänen piti ilmoittaa monelta pääsee lenkille. Päättelin että oharit teki ja avasin vinkkupullon, lasillinen ja toinen meni kun mies soittikin että nähdäänkö kohta. Minä onneton joka en juo kuin harvoin olin ihan humalassa. Typeränä lähdin kävellen tietty deiteille

Askel vähän horjui, viini haisi ja puhekin varmaan sammalsi. Hän oli tosi vaivaantunut ja ilmoitti 30min lenkin jälkeen että eiköhän tämä ole tässä. Klo oli 18.30 ti iltana. Ai että otti ja hävetti.

Vaikea uskoa että ihminen joka "ei juo kuin harvoin" noin vain riipaisisi kännit keskellä viikkoa vain rankan työpäivän takia. Kyllä siihen pitää olla jo alkoholistin taipumus, että edes tulee mieleen lääkitä stressiä alkoholilla ja vielä useammalla lasillisella. Treffikumppani teki ihan oikean päätelmän että tutustuminen kannattaa jättää siihen.

Minä en normaalisti käytä ollenkaan alkoholia. Olin sopinut miehen kanssa treffit su illaksi kello kuudelta. Sitä ennen olin raveissa, jossa parin vanhan kaverin kanssa riipaistiin spontaani päiväkänni, kun kimppahevonen voitti. Kaverin hevosauton kyydistä jäin sitten abc:n pihaan ja miehen kanssa treffeille, yhä kännissä. Olin ovelana tyttönä tunkenut posket täyteen kaverin autossa pyörineitä nuhjuisia mynthoneita. En jäänyt kiinni. No ne treffit ei vissiin aivan huonot olleet, kun istuttiin kahvilla puoleen yöhön ja tänään on 6v hääpäivä. Tuon reissun jälkeen olen ollut ehkä kolmesti ajokuntoisuuden ylittävässä kännissä.

Vierailija
608/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen vinkki: Älkää ryhtykö esittelemään exienne kuvia ja kertoko heidän hyviä tai huonoja puoliaan treffikumppanille. Treffikumppani ei ole tullut tutustumaan exäänne, vaan sinuun. Exät voi olla puolin ja toisin puheenaihe joskus paljon myöhemmin, jos on tarpeen jostain syystä jakaa entisiä juttuja - mutta niitäkin sitten suurella varovaisuudella. Exät eivät kuulu ekoille treffeille.

Vierailija
609/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

n. 30 sivua satuilua paskoista miehistä. Kuka vain keksii paskimman miehen voittaa.

Sitkeesti oot lueskellut kuitenkin.

Vierailija
610/2388 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä.. Tein virheen että lähdin turhankin kauas tyypin luo yökse ja mies käyttäytyi aika kylmästi.. Käytiin siinä saunassakin ja jutteli että käy yleensä veljensä kanssa, että se veli saattaa tulla myös saunaan! (onneksi ei tullut!) Kun mentiin nukkumaan niin tyyppi nukkui koiriensa kanssa samassa sängyssä, no eipä siinä sängyssä minulle ollut tilaa.. Vähin äänin häivyin sohvalle nukkumaan missä kiskoin päälleni koirankarvaisen viltin, ei mitään pahoitteluja aamulla.. Tyyppi sanoi että hänen äitinsä aina valittaa kuinka likaista siellä kämpässä on.. no tämän jälkeen sairastuin kuukaudeksi, luulin oikeasti että kuolen!

Yksi tyyppi vonkasi koko ajan seksiä, ekoilla treffeilläkin piti mennä hänen luokseen. Tyyppi oli muuten tosi etäinen eikä oikein jutellut mitään, kunnes piti taas saada seksiä.. Kerran sitten menin hänen luokseen ja mulla oli menkat. Noh, hän olikin silloin juuri ottanut muka jonkun lääkkeen mikä alkoi väsyttään eikä päästänyt eteistä edemmäksi sisään, siitä tiesin että eipä tarvi sitä kaveria enää nähdä.

Vierailija
611/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pukeutunut mekkoon ja ohuehkoon villakangastakkiin kun  luulin että mennään syömään ja elokuviin. Mies haki minut autolla joka oli mustanaan tupakansavusta ja  alkoi vain ajella ympäriinsä haukkuen, miten pa""ja leffoja siellä pyörii. Sanoin ettei meidän ole pakko mennä. Autossa oli koleaa ja mahani murisi,  muistutin  että meidänhän piti käydä syömässä. Mies ajoi Hesburgeriin ja autokaistalle, syötiin parkkipaikalla. Olisi ollut ihan kivaa jos olisi ollut kesä, eikä  tammikuu.  Lopulta en jaksanut enää olla kohtelias vaan ilmoitin olevani jäässä ja tahtovani kotiin, ellemme menisi mihinkään sisään. Mes ajoi minut kotiin  mutta rohkeni vielä   tiedustella kiinnostaisiko kenties pano? Valehtelin että on menkat ja syöksyin kotiini lämmittelemään. 

Vierailija
612/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

n. 30 sivua satuilua paskoista miehistä. Kuka vain keksii paskimman miehen voittaa.

Onhan täällä ja paljon juttuja myös naisista, sekä miesten että lesbojen ja bi-naisten kertomana.

Vierailija
613/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pukeutunut mekkoon ja ohuehkoon villakangastakkiin kun  luulin että mennään syömään ja elokuviin. Mies haki minut autolla joka oli mustanaan tupakansavusta ja  alkoi vain ajella ympäriinsä haukkuen, miten pa""ja leffoja siellä pyörii. Sanoin ettei meidän ole pakko mennä. Autossa oli koleaa ja mahani murisi,  muistutin  että meidänhän piti käydä syömässä. Mies ajoi Hesburgeriin ja autokaistalle, syötiin parkkipaikalla. Olisi ollut ihan kivaa jos olisi ollut kesä, eikä  tammikuu.  Lopulta en jaksanut enää olla kohtelias vaan ilmoitin olevani jäässä ja tahtovani kotiin, ellemme menisi mihinkään sisään. Mes ajoi minut kotiin  mutta rohkeni vielä   tiedustella kiinnostaisiko kenties pano? Valehtelin että on menkat ja syöksyin kotiini lämmittelemään. 

Eikö autossa ollut lämmitystä. Olisin itse heti sanonut, että on kylmä enkä esittänyt mitään kohteliasta. Toiseksi miksi piti valehdella, että on menkat?! Tuonkin ois voinut sanoa, ettei kiinnosta. Jo tupakansavu olis riittänyt syyksi lähtee.

Vierailija
614/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap itse tuumisi, jos deitti sanoisi että ihan vaan huvikseen lähti seuraksi kun ei ollut muutakaan tekemistä.

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.

Ap

Sinulle on varmasti vastattu tyhmästi aina.

Vierailija
615/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli annoit ymmärtää, että olisi kiinnostanu pano ellei olisi ollut menkkoja. Miksi näin?

Vierailija
616/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kehtaa kysyä tuollaisten "treffien" (kylmässä autossa tupakansavussa talvella) jälkeen kiinnostaako pano, niin on kyllä niin törkeää kuin olla voi. Eikö sinulla ole yhtään itsekunnioitusta, kun annat kohdella itseäsi noin tökerösti ja vielä keksit selityksen, ettet vaan loukkaisi miestä, joka on kohdellut sinua kuin roskaa. Olisin lähtenyt siinä vaiheessa kotiin, kun ravintolaksi ehdotettiin Hesburgerin parkkipaikkaa. 

Vierailija
617/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tullaan ensi treffeille likaisella tukalla ja ilman mitään meikkiä?Vaatteet vanhoja ja kuvista tullut vähintään 10kg lisää ja lisäleuka?

Mulla ollut tänä syksynä kolme em. Naista Tinder treffeillä. Ei paljon innosta, kun toistakaan ei tunnu kiinnostavan. Itse yritän olla siistissä naista kiinnostavassa kunnossa saapuessani ensi treffeille.

Tuntuu naisilla olevan nykyään "ihan sama" - asenne, vaikka olisivat miehestä kiinnostuneita.

M42v

Vierailija
618/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut treffeillä miehen kanssa jolla oli suolistovaivaa ja juoksi koko ajan vessassa. Samoin miehen, jolta oli irronnut hammas ja säästi implanttiin. Sekä miehen, joka pelkäsi koiria ja lähes hyppäsi syliini kun joku tuli vastaan koiranpennun kanssa. Nämä seikat pystyin katsomaan läpi sormien. Sen sijaan se oli liikaa kun:

1. Mies potkaisi kissaani. Minä potkaisin äijän välittömästi ulos ja ihmetteli vielä että onko se per""leen katti muka niin tärkeä?

2. Joi liikaa ja alkoi flirttailla viereisiin pöytiin.

3. Halusi huulessaan kukkivasta herpeksestä huolimatta suudella, suutelutaito kun on kuulemma tärkeä kriteeri. Juu ei suudeltu!

Vierailija
619/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Treffailimme muutaman treffien ajan. Mies oli  tosi ihana ja herrasmies, mutta seksi ei hänelle kelvannutkaan, kun kolmansilla treffeillä hän kutsui minut asunnolleen jatkamaan iltaa ja minä tein aloitteen. Oli kuulemma hänen mielestä liian aikaista. Olin tosissani kiinnostunut hänestä ja pystyin jo melkein kuvittelemaan yhteisen loppuelämän hänen kanssaan.

-Mies vei ravintolaan illalliselle, ja välitöntä molemminpuolista kemiaa ja sähköä oli havaittavissa selkeästi molemminpuolisesti koko ajan. Kuitenkin ravintolasta poistuttuamme mies totesi ettei toisia treffejä tule, koska hänen mielestä en ole sellainen nainen, jonka kanssa näkee yhteisen tulevaisuuden.

Vierailija
620/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainenko? kirjoitti:

Miksi tullaan ensi treffeille likaisella tukalla ja ilman mitään meikkiä?Vaatteet vanhoja ja kuvista tullut vähintään 10kg lisää ja lisäleuka?

Mulla ollut tänä syksynä kolme em. Naista Tinder treffeillä. Ei paljon innosta, kun toistakaan ei tunnu kiinnostavan. Itse yritän olla siistissä naista kiinnostavassa kunnossa saapuessani ensi treffeille.

Tuntuu naisilla olevan nykyään "ihan sama" - asenne, vaikka olisivat miehestä kiinnostuneita.

M42v

Luulisi olevan sinunkin kannalta parempi, että kohtaat naisen aitona etkä mitenkään teennäisesti laitautuneena? Loppuelämän suhteessa se arki on nimenomaan likaista tukkaa ja ilman meikkiä,,, 

Nuo naisesi eivät tehneet mitään väärää, sinä se tässä pinnalliselta vaikutat ennemminkin. Tuollainen mielestäni toimii hyvänä testinä, jolla selvittää miehen pinnallisuus kun itse haluaa sitä loppuelämänsuhdetta.