Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
521/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina mennyt treffeille vain pelkkä ripsari ripsissä, koska en muutenkaan meikkaa. Haluan näyttää parhaimmalta minältäni, joten laitan kivat vaatteet, pesen hiukset treffipäivän aamuna jne mutta koska meikkaaminen ei kuulu tapoihini, en meikkaa treffeillekään.

Vierailija
522/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella monella on nähtävästi ollut nuorempana ongelmaa sanoa suoraan, että nyt ei toimi. Lienee nuorilla ihmisillä yleistä.

Silti, minusta on kaikkien kannalta paras sanoa suoraan, jos noin tuntee, koska näin ei tuhlata aikaa eikä kukaan tunne itseään vedätetyksi. Itse aikanaan kymmenisen vuotta sitten olen lopettanut yhdet treffit ensimmäisen puolen tunnin jälkeen ja toivottanut hyvät jatkot. Tietysti kohteliaasti, koska eihän toinen sille mitään voi, että ei ole mieleesi.

Ihan OK on sanoa, että "enpä usko, että meistä voisi tulla paria". Kyllä sen ihminen kestää.

M35

Totta turiset.

Ennen vanhaan oli helpompaa, kun ei ollut somea. Esim. itse muistan 90-luvulta yhden miehen, jonka tapasin yökerhossa, ja tapaaminen johti jatkoille minun luonani. Aamulla mies antoi lähtiessään puhelinnumeronsa, sillä puheella että soittaisin. Numeroon ei koskaan vastattu.

Kuukausia myöhemmin törmäsin häneen uudestaan, ja hän tunnusti antaneensa virheellisen numeron. Oli ajatellut että meistä ei kuitenkaan tulisi paria. Tästä jäi minulle hyvä mieli, varsinkin kun mies oli niin herrasmiesmäinen että otti syyt niskoilleen, sanoi että ei olisi tullut paria koska hän ei ollut kuulemma tasoiseni. Hyvissä tunnelmissa erosimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vilkuili kelloaan vähän väliä ja oli sen oloinen, ettei olisi oikeastaan huvittanutkaan tulla, vaikka itse ehdotti treffejä. Väkinäisessä ilmapiirissä kahviteltiin juuri ja juuri kohteliaalta tuntuva aika. Sitten miehen ”piti lähteä”.

Sitten sanottiin hei hei ja ollaan yhteyksissä, vaikka kumpikin tiesi, ettei olla.

Oli mitä tyhmintä ajan hukkaamista koko treffit.

Vierailija
524/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin sovittu treffit tasan klo 13 munkkikahvilan eteen. Olin siinä pari minuuttia etuajassa ja 10 min odoteltuani päätin kurkata kahvilaan sisälle. Siellähän se treffikumppanini olikin sokerit suupielissä ikkunapöydässä odottelemassa. Oli kuulemma nähnyt ja tunnistanut minut, oli vaan ajatellut, että kyllä se kohta sisälle tulee. Hän oli jo kuulemma kahvinsa juonut ja munkkinsa syönyt.

Vierailija
525/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran sellaiset treffit johon nainen ei ollut viitsinyt senkään vertaa panostaa että olisi meikannut.

Jälkikäteen ajatellen hän ehkä tällä ilmaisisi sitä ettei ollut kiinnostunut. Ei tullut kummankaan aloitteesta uusia treffejä. Tuo meikittömyys oli minusta hiukan loukkaavaa minua kohtaan ja osoitti häneltä välinpitämättömyyttä

Miksi tälle alapeukkuja? Menisittekkö te naiset treffeille ilman meikkiä?

Aika harva nainen meikkaa treffien vuoksi enempää kuin muutenkaan. Ehkä hän ei siis meikannut ikinä? Se ei silloin viesti, etteikö häntä kiinnosta, vaan että hän oli rehellisesti oma itsensä ja sikäli rento, ettei koita pingottaa ja esittää. 

Harmi, että missasit, saattoi olla mukava nainen ja 7/5. Oma mokas.

Siis jos nainen loukkaa mua olemalla niin ylimielinen ettei meikkaa edes ensi treffeille, niin hän ei ansaitse minua. I’m too good for that.

Vierailija
526/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran sellaiset treffit johon nainen ei ollut viitsinyt senkään vertaa panostaa että olisi meikannut.

Jälkikäteen ajatellen hän ehkä tällä ilmaisisi sitä ettei ollut kiinnostunut. Ei tullut kummankaan aloitteesta uusia treffejä. Tuo meikittömyys oli minusta hiukan loukkaavaa minua kohtaan ja osoitti häneltä välinpitämättömyyttä

Haloo! Kaikki naiset eivät meikkaa.

Vierailija
527/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se  kerta kun en tajunnut treffien olevan treffit! Miespuolinen työkaveri, ihan ok heppu alkoi kysellä kaikilta lähtisikö joku kanssaan terassille töiden jälkeen kun niin nätti ilma, minä lupauduin seuraksi. Ja tämä herrapa sai sitten päähänsä että me ollaan nyt pari! Minä oli 21, mies jotain 45 v eikä slipovereihin pukeutuvat polkkatukkaiset blondit   muutenkaan vastanneet miesmakuani.  Ärsytti ja hämmensi kun mies koko ajan silitteli kättäni ja lopulta, tarpeeksi monen kaljan rohkaisemana koetti suudella. Jouduin vaihtamaan työpaikkaa sen  älykääpiön takia!

Argh, mullakin ollut tyyppi, joka jälkikäteen ilmoitti treffeistä.

Harrastusporukan kautta just paikkakunnalle muuttanut poju kyseli jotakuta näyttämään paikkoja. No ku kukaan muu ei ilmoittautunut, niin minä sitten lupauduin. Ei siis erityisesti kiinnostanut se enkilö edes tuttuna, mutta haöusin ns. olla mukava. Mentiin sitten kirjaston, urheiluhallin, bussiterminaalin sun muiden kiertämisen jälkeen kaakaolle.

Jälkeenpäin tulee sms, että miten ois uudet treffit. Mitvit! :D

Vierailija
528/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos nainen loukkaa mua olemalla niin ylimielinen ettei meikkaa edes ensi treffeille, niin hän ei ansaitse minua. I’m too good for that.

vaikka tää obv provo niin vastaan:

jos on joku pakottava mieltymys mikä vaan, niin kannattaa kertoa se jo deitti-ilmossa nin ei kumpikaan tuhlaa aikaansa suotta

Vierailija
529/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menisin ja olenkin mennyt treffeille ilman meikkiä, näkee mies tasan kuka olen. Jos se on este ettei naama ole tällätty 24/7 niin siinähän kitisee. Eipähän tule aiheutettua sydäreitä miehille aamulla kun nassu on sama kuin illalla, ehkäpä suorastaan jopa levänneempi ja raikkaampi.

Sittenkin muuten tulee valitusta, jos menee meikattuna, että on liikaa tällinkiä naamassa, ei näe, miltä oikeasti näyttää. Puolet miehistä uhoaa, että naisen pitää "näyttää naiselta" ts. ehostaa voimakkaasti ja puolet valittaa siitä, ettei mistään löydy sitä meikitöntä elovena-tyttöä.

Että eiköpähän vaan jatkossakin tehdä niin, että meikataan me naiset kukin just sen verran kuin halutaan, tai ollaan meikkaamatta.

Osa miehistä voi vielä vähän harjoitella mielessään sellaista ajatusta, että ei välttämättä meikatakaan heitä varten, vaan tehdän juuri kuten itse halutaan.

Miksi sitten meikkaat? Naisia varten?

Vierailija
530/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitin miestä treffeistä ja sanoin ystävällisesti, mutta suoraan, että jatkoa ei seuraa. Käytin jotakuinkin sanoja: "Mulle tuli nyt kuitenkin vähän sellainen fiilis, että meistä ei taida pariskuntaa tulla, joten ei ehkä kannata toisia treffejä alkaa suunnitella." Ajattelin, että on kivempi sanoa suoraan eikä leikkiä mitään ihmeellisiä leikkejä. Ei olisi kannattanut, mies sai raivarit ja haukkui minut kovalla äänellä keskellä keskustakatua ohikulkijoiden töllistellessä vieressä.

No, ainakin tämä vahvisti, että fiilikseni oli oikea.

Ei se välttämättä ole ihme, etteivät monet halua sanoa suoraan. Kun treffikumppania ei tunne, ei voi oikein ennakoida että minkä paskamyrskyn sieltä saa niskaansa.

Vierailija
531/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menisin ja olenkin mennyt treffeille ilman meikkiä, näkee mies tasan kuka olen. Jos se on este ettei naama ole tällätty 24/7 niin siinähän kitisee. Eipähän tule aiheutettua sydäreitä miehille aamulla kun nassu on sama kuin illalla, ehkäpä suorastaan jopa levänneempi ja raikkaampi.

Sittenkin muuten tulee valitusta, jos menee meikattuna, että on liikaa tällinkiä naamassa, ei näe, miltä oikeasti näyttää. Puolet miehistä uhoaa, että naisen pitää "näyttää naiselta" ts. ehostaa voimakkaasti ja puolet valittaa siitä, ettei mistään löydy sitä meikitöntä elovena-tyttöä.

Että eiköpähän vaan jatkossakin tehdä niin, että meikataan me naiset kukin just sen verran kuin halutaan, tai ollaan meikkaamatta.

Osa miehistä voi vielä vähän harjoitella mielessään sellaista ajatusta, että ei välttämättä meikatakaan heitä varten, vaan tehdän juuri kuten itse halutaan.

Miksi sitten meikkaat? Naisia varten?

Itsekin tuota mietin, meikkaavatko melkein kaikki naiset oiekasti myös päivinä, joina vain pysyvät kotona? :o Aina olen kuvitellut, että neljän seinän sisällä kaikki naiset ovat ilman rintsikoita hiukset sotkussa meikittöminä :D

Vierailija
532/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin paikalle. Vääränä päivänä ja väärään aikaan. Pari päivää ihan huonona, kun ajattelin ettei nainen edes viitsinyt tulla. Myöhemmin asia selvisi. Emme ole vieläkään yhdessä. Oma moka.

Vierailija
533/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on nyt 6-7 vuotta, kun löysin erään nettitreffisivuston ja muutaman kivalta vaikuttavan miehen kanssa siellä sitten jatkettiin juttua yksityisviesteilläkin, yhden kanssa tiiviimminkin. Miehellä oli profiilikuva ja hän oli ihan hauskannäköinen, pitkähkö ja tummahiuksinen. Itse en laittanut sinne kuvaa, koska en halunnut "näyttäytyä" mahdollisille tutuille. Muutaman viikon viestittelyn jälkeen sovittiin treffit eräseen kahvilaan. Tulin paikalle ihan hyvissä ajoin, ehkä 5 min ennen sovittua aikaa. Tilasin kahvin, katselin ympärilleni ja odottelin. Odottelin. Odottelin. Tunnin kuluttua lähdin vetämään. Olin kuvaillut ulkonäköni ja vaatetukseni miehelle niin, että olisin kyllä ollut tunnistettavissa, ja vasta jälkeenpäin tajusin, että hän ei ollut kertonut esim. pukeutumisestaan mitään eli oli laskettu sen varaan, että hän tunnistaa minut. Kahvilan jonossa oli parikin tummaa, pitkää ja ikähaarukkaan sopivaa miestä sen tunnin aikana, mutta ne purjehtivat pois. Myöhemmin samana iltana laitoin miehelle hymiöiden kera viestiä, että mitähän ihmettä tässä oikein tapahtui. Vastausta ei koskaan tullut, ja hänen profiilikuvansakin vaihtui epäselvemmäksi saman tien. Öö. Ehkä hän sitten kyttäsi jossain pusikossa tai käväisi kahvilan jonossa ja totesi, etten ole hänen tasoaan/tyyppiään. Outoa tässä on se, että mä olen ihan nätti, pitkähiuksinen, luonnollisen näköinen, hoikka ja kaikin puolin normaali, ja esim. baareissa käydessä on kyllä seuraa riittänyt aina. Ja tosiaankin juttu luisti viestitellessä ja kerroin ulkonäkönikin aivan rehellisesti mittoineen kaikkineen, ja tapaamiseen asti kaikki tuntui olevan oikein jees molemmin puolin. Kun märisin ystävilleni tästä kokemuksesta (joo, olin jo ehtinyt elätellä jotain typeriä haaveita kivan viestittelymme perusteella!), he olivat yksimielisesti sitä mieltä, että ulkonäöstä se ei voinut mitenkään olla kiinni. No. Ihmisillä voi olla erilaisia odotuksia, ehkä sillä miehellä oli.

Vierailija
534/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä mies ei katsonut silmiin ja oli koko ajan vaivaantuneen oloinen. Hyvä ettei vilkuillut koko ajan kelloa, että milloin kehtaa lähteä kotiin. Oli todella helpottuneen oloinen, kun treffit päättyivät.

Minä olin se mies.

Vierailija
535/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä mies ei katsonut silmiin ja oli koko ajan vaivaantuneen oloinen. Hyvä ettei vilkuillut koko ajan kelloa, että milloin kehtaa lähteä kotiin. Oli todella helpottuneen oloinen, kun treffit päättyivät.

Minä olin se mies.

No mikä mätti?

Vierailija
536/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin se mies.

No mikä mätti?

Kaikki.

Vierailija
537/2388 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista huonoja treffejä.

Vierailija
538/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 20 vuotta sitten tein freelance-toimittajantöitä. Mulla oli jonkin aikaa asiakkaana pieni firma, jonka toimitusjohtaja oli sellainen energinen, hyvin hoikka ja erittäin tavallisen näköinen kolmekymppinen mies, joka käytti järkyttäviä liian tiukkoja vaaleansinisiä paitapuseroita. Erittäin vahvasti ei-minun-tyyppiäni romanttisessa mielessä. Hän soitti ja halusi käydä läpi mun kirjoittamaan juttua, ja ehdotti erästä kahvilaa, koska sattui liikkumaan siellä päin sillä hetkellä (ei siis omaa toimistoaan). Mulla hieman hälytyskello soi, mutta menin, koska halusin kuulla, jos jotain paranneltavaa olisi.

Mies istui kahvilassa autuaasti hymyillen. Hänellä ei ollut mukana mitään. Miehen ilme ja tyhjä pöytä viestivät, että ihan syystä oli hälytyskello soinut.

Mies oli kuin oltaisiin oltu treffeillä. Alkoi puhua sinkkuuden iloista, joista me molemmat saimme nauttia. Sanoi, ettei pidä sen kahvilan tunnelmasta, ja ehdotti, että jatkettaisiin mun asunnolla siinä lähellä. Sanoin, että seurustelen. Mies siihen, että kerro kun bänks niin voidaan jatkaa siitä. 

Hän oli siis keskellä kirkasta arkipäivää änkemässä kotiini "jatkamaan".

Yök. Se oli hyvin hämmentävää. Minut on kuitenkin kasvatettu vanhanaikaisesti toisia miellyttämään, enkä kehdannut vain lähteä siitä. Olin hyvin vaivautunut Mies hoki, että olet niin nätti.  Nyt kyllä lähtisin ja sanoisin suorat sanat. Ei toista voi työasioiden varjolla houkutella treffeille. Olin myös pettynyt, koska odotin saavani palautetta työstäni.

Vierailija
539/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutama vuosi sitten paljonkin tinder-treffeillä ja ihme ettei vastaan tullut kuin yksi kamala tapaus.

Juteltiin Tinderissä pari päivää, mies asui viereisellä paikkakunnalla ja sovittiin sitten, että nähdään viikonloppuna kun hän on käymässä asuinkaupungissani. Sovittiin, että mennään keilaamaan. Odottelin miestä hyvin tovin keilahallin edessä ja hän saapui tyylikkäästi myöhässä. Ensimmäinen vaikutelmani oli, että voi ei, tästä ei kyllä tule mitään. Pohjustuksena sanottakoon, että tulen hyvin toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, eikä miesmakuni ole mikään miesmalli. Mutta tämä mies oli todella lyhyt ja olemus oli luihu ja katse levoton ja kyräilevä. Kuvissa oli ollut jotenkin tosi normaalin oloinen. Ja minä olen tosi lyhyt nainen, hän oli minun pituinen. Vaatetus oli rähjäinen ja kulahtanut. No moikattiin siinä ja mentiin sisälle, kun hän ilmoitti heti kovaan ääneen, että hän ei sitten tarjoa tätä keilausta, maksetaan puoliksi. No puoliksi maksaminen on mulle ihan ok, voin itse tarjota myös miehille enkä oleta että naisena saan asiat ilmaiseksi. Mutta se tapa millä hän tuon töksäytti, oli niin tökerö.

No sitten keilattiin. Hän ilmoitti heti alkuun, että haluaa naisten kanssa keilaamaan treffeillä, että voi katsoa onko naisella hyvä perse. Muuten keskustelu olikin tosi vaivaantunutta ja vähäistä ja katsoin vain kelloa milloin pääsee pois, oli todella ahdistavaa, enkä ahdistu helposti. Kun viestiteltiin juttu oli luistanut, mutta nyt ei kyllä mitään juttua irronnut miehestä. Oltiin lähdössä keilahallilta ja olin jo helpottunut, että nyt pääsen pois, koska kyllähän se mieskin varmasti tajusi ettei nyt toimi. Mutta hän sitten sanoikin, että kai me vielä syömään mennään. Olen tosi kiltti ja en osannut sanoa ei. Mentiin sitten halvimpaan kiinalaiseen ravintolaan, vaikka tämä kaupunki on täynnä kivoja ruokapaikkoja(edullisiakin halutessaan). Ja taas sama ilmoitus, että hän ei sitten maksa minun ruokaa. Otettiin ruokaa buffetista. Keskustelu sujui ihan vähän paremmin kuin keilatessa. Mutta hän kommentoi asioita tyyliin "sä syöt kyllä tosi nopeasti" (ihan tavallista vauhtia ettei ruoka olisi kylmää) ja kertoi mm. ettei käy päivätöissä, koska vihaa sellaisia rutiineja ja hän on seksuaalisesti sitten tosi aktiivinen, seksiä pitää olla usein, monta kertaa päivässä jne.

Lähdettiin ravintolasta ja itselleni oli ihan selvää, että nyt tämä loppuu, kun hän päätti vielä ilmoittaa, että hän voisi nyt tulla minun luo. Ja siis seksimielessä. Siihen kyllä onneksi sitten sain sanottua, että ei nyt onnistu, pitää mennä hei hei. Ei enää nähty.

Vierailija
540/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

550: Kiitos nauruista, tässä korona-aamussa sentään jotain hauskaakin. Olipa erikoinen tyyppi, en osaa edes kuvitella tuollaista tapausta.. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi