Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
541/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan olen ollut yksi hirvein deitti kokemus miehelle. Tinderissä mätsi, mies asuu samassa kaupungissa ja juttu luisti. Sovittiin tärskyt lounas aikaan ravintolaan. Oli oikein mukavaa ja hän halusi tavata uudestaan, minä myös.

Olen ihan hyvännäköinen 38v nainen, ja ura, oma talo jne.. Liikun paljon ja huolehdin itsestäni. Noo.. Sovittiin sitten arki-illaksi lenkkitreffit läheiselle lenkkipolulle. Samana päivänä sattui pari aivan peetä asiaa töissä ja kotiin tullessa ei miehestäkään mitään ollut kuulunut. Hänen piti ilmoittaa monelta pääsee lenkille. Päättelin että oharit teki ja avasin vinkkupullon, lasillinen ja toinen meni kun mies soittikin että nähdäänkö kohta. Minä onneton joka en juo kuin harvoin olin ihan humalassa. Typeränä lähdin kävellen tietty deiteille

Askel vähän horjui, viini haisi ja puhekin varmaan sammalsi. Hän oli tosi vaivaantunut ja ilmoitti 30min lenkin jälkeen että eiköhän tämä ole tässä. Klo oli 18.30 ti iltana. Ai että otti ja hävetti.

Vierailija
542/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menisin ja olenkin mennyt treffeille ilman meikkiä, näkee mies tasan kuka olen. Jos se on este ettei naama ole tällätty 24/7 niin siinähän kitisee. Eipähän tule aiheutettua sydäreitä miehille aamulla kun nassu on sama kuin illalla, ehkäpä suorastaan jopa levänneempi ja raikkaampi.

Sittenkin muuten tulee valitusta, jos menee meikattuna, että on liikaa tällinkiä naamassa, ei näe, miltä oikeasti näyttää. Puolet miehistä uhoaa, että naisen pitää "näyttää naiselta" ts. ehostaa voimakkaasti ja puolet valittaa siitä, ettei mistään löydy sitä meikitöntä elovena-tyttöä.

Että eiköpähän vaan jatkossakin tehdä niin, että meikataan me naiset kukin just sen verran kuin halutaan, tai ollaan meikkaamatta.

Osa miehistä voi vielä vähän harjoitella mielessään sellaista ajatusta, että ei välttämättä meikatakaan heitä varten, vaan tehdän juuri kuten itse halutaan.

Miksi sitten meikkaat? Naisia varten?

Itsekin tuota mietin, meikkaavatko melkein kaikki naiset oiekasti myös päivinä, joina vain pysyvät kotona? :o Aina olen kuvitellut, että neljän seinän sisällä kaikki naiset ovat ilman rintsikoita hiukset sotkussa meikittöminä :D

En usko että melkein kaikki naiset meikkaisivat yksin kotona ollessaan, koska Suomessa on paljon naisia jotka eivät meikkaa esim. arkena töihin. Itse meikkaan joskus kotona ollessani, mutta harvemmin. Hiukset kampaan aina ja puen vaatteet päälle, myös kotipäivinä. Ulos mennessäni meikkaan itseni ja yleisesti muiden takia, on mukava olo kun tietää näyttävänsä huolitetulta. Miesten takia meikkaaminen tuntuu ajatuksena kummalliselta, tuskin kukaan meikkaa siksi että joku satunnainen Pena tai Jorma voi tulla kadulla vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi ja meikkaan aina kevyesti, olen huomannut monien lesbojen jostain syystä luopuvan meikistä täysin  ja samoin muistakin naisellisuuden merkeistä. Eräs henkilö valoitti tätä, että tietyissä paikoissa saa turpaan jos ilmestyy minimekko päällä ja huulet punattuina...

No kuitenkin, minulla oli treffit naisen kanssa jolla oli profiilikuvassaan punatut huulet ja kiusoitteleva pieni hymy ilman että hampaat näkyi. Sovimme treffit terassille ja minulla ainakin oli aikomuksena tutustumisen lomassa juoda pari olutta, ei vetää lärvejä. Paikalle saapui selvästi jo pohjia ottanut naishenkilö jonka kohdalla kiinnitin heti huomiota meikittömään epäsiistiin olemukseen. Ei huulipunaa, ei muutakaan. Kun nainen hymyili ja näin  ekaa kertaa hammashymyn,  olin lentää  jakkaralta selälleni sillä hampaat oli ihan keltaiset, hammaskiven peitossa ja toinen etuhammas oli katki. Naisella oli myös  todella huonosti tehty suomenleijona tatuointi olkapäässä. Kun hain lisää juomista nainen tuli perässä ja kiskoi reisimittaosta mekkoani alemmas  ilmoittaen närkästynennä että " noi v""""un äijät kyttää sun persettä!"  Tiivistettynä nainen oli siis epäsiisti, alko-ongelmainen, mustasukkainen n""si. 

Nykyään olen todennut että parempi pysyä vaan miehissä ja toisissa bisseissä.

Vierailija
544/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei surkeimmat mutta harmitti ja tunsin itsenikin kurjasti pinnalliseksi. Olin jutellut miehen kanssa jo pitkään, meillä kävi juttu harvinaisen hyvin yhteen ja arvot ja muut olivat hyvin samankaltaisia, joten odotin treffejä innoissaan. Kahvilaan hiihti ihan sinänsä kivan näköinen mies, mutta ulkoinen olemus oli nuhjuinen ja rähjäinen, oli nuhjuinen vanha 80-luvun pusakkatakki, vanhat pussipolviset, kuluneet farkut ja muutenkin yleisilme sen näköinen että nyt ei kiinnostanut panostaa. En todellakaan odota että treffeillä olisi puku päällä, mutta saisi sentään olla puhtaat ja ehjät vaatteet. Perussiisteys on mielestäni tärkeää muiden huomioimista ja tiedän että asia olisi alkanut häiritsemään minua suhteessa liiaksi, joten oli valitettavasti jätettävä treffit yhteen kertaan.

545/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin tässä muistelemaan omia nuoruudenaikaisia ihastuksia, joita tuli jokunen kerta treffailtua. Ihan baarissa tavattuja tuttavuuksia olivat nämä.

Nämä sijoittuvat jonnekin 90-luvulle, aikaan kun olin alle 25-vuotias.

Ainakin kolme tällaista nuorta miehenalkua pyysi multa rahaa lainaksi. Ja jokaisesta meni maku. Onko miehekästä ruinata naiselta rahaa?

Nuorempana sitä oli jotenkin tyhmä ja höveli, tarjosin kaljat ja tupakat, ja jopa lainasin sitten sitä rahaa. Yksi mies maksoi 100 mk lainansa takaisin, muilta en saanut enkä edes olettanut saavani. En kai arvostanut itseäni jollain tasolla, vaikka olin kaunis, hoikka mimmi.

Ihme mitä sitä nuorena on jaksanut katsella.

Nykyään jos joku mies tai ylipäänsä joku kaveri alkaisi pyydellä rahaa, en olisi enää missään tekemisissä. Pistäisin vaan tyynesti yhteydet poikki saman tien, ilman mitään selittelyjä.

Harmittaa, ettei nuorena osannut valita seuraansa fiksummin.

Mulla oli ystävissäkin näitä pummeja. Minä aina tarjosin, oltiin aina mun luona etkoilla, minä maksoin taksit.

Yksi jopa ehdotti, että olisi muuttanut mun luokse asumaan, kun poikaystävän kanssa meni välit poikki ja piti etsiä uusi asunto!

Noin kolmekymppiseksi mennessä olin onneksi hankkiutunut heistä eroon.

Jos voisin mennä aikakoneella takaisin nuoruuteen, sanoisin itselleni, että älä tuhlaa aikaasi ystäviin vaan pidä vain hauskaa heidän kanssaan, mutta jos he alkavat pyytää rahaa tai ovat muuten vaivaksi, niin heivaa vaan tunnontuskitta. Todelliset ystävät eivät pyydä sinulta mitään.

Ja erityisesti tämä koskee miehiä. Jos mies pyytää rahaa, juokse!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
546/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Happy pancake-deittisivustoa (never again..) ja aloin jutella ihan kivanoloisen miehen kanssa, jonka kanssa sovimme aamupalatreffit kahvilaan kauppakeskukseen aika pian. Meidän piti tavata kahvilan edessä ja siinä odotteli hieman harmaantuneemman oloinen ja vähän myös epäsiisti mies joka oli kuvissa vielä ihan ok. Menimme kahvilaan ja tilasimme aamupalaa. Juttu luisti ihan hyvin mutta syömisen jälkeen mies halusi nähdä instagram-kuviani, olin asunut vuosia ulkomailla ja hän halusi nähdä kuvia näiltä ajoilta. Joukossa oli joitakin kuvia myös minusta, mutta ihan asiallisia kuitenkin. Mies jotenkin innostui näistä vanhoista kuvistani ehkä vähän liikaa. Hän alkoikin melko pian ehdottaa suutelua siellä kahvilassa ja olin sitä mieltä että nyt ei ole sen aika. Sanoin että tässä ympärillä on aika paljon ihmisiä eikä muutenkaan ole sopiva hetki vielä, mutta kenties joskus toisen kerran. Päätin että on parasta että lähden kotiin ja hän seurasi minua kielloistani huolimatta metrolle saakka, jossa hän väkisin tarrasi minuun, tarttui naamaani kiinni ja tunki kielen kurkkuuni. Hän alkoi viestitellä saman tien kun menin metroon ja halusi sopia uutta tapaamista. Sanoin että en usko että tässä oli nyt sitä jotain enkä varmaankaan halua enää tavata. Jouduin lopulta blokkaamaan hänet. 

Muitakin hirveitä tapauksia on ollut, mutta tämä jäi mieleeni. Tuo pakolla suutelu, vielä kun mies eritti todella paljon limaa, niin sen ajattelu saa voimaan pahoin :D

547/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen väkisinsuutelu on ihan kamalaa. Tuntuu kuin olisi naamar*iskattu! Plus vielä kiva, jos saa toiselta jonkun huuliherpeksen... yäk!

Miten kukaan mies voi kuvitella, että nainen lämpenee tuollaisesta? Eivätkö nämä osaa ajatella yhtään mitään?

Hyvillä käytöstavoilla, hygienialla ja siisteydellä sekä toisen huomioon ottamisella pääsee jo todella pitkälle. Eivätkä nuo asiat edes maksa mitään.

Mutta ei, sen vertaa ei voi panosta...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
548/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan päässyt treffeille, olen 50-v ja toista kertaa naimisissa.

Vierailija
549/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä oikein mukavassa työharjoittelupaikassa, jossa oli useita muitakin harjoittelijoita. Eräs heistä, 15v itseäni vanhempi, kysyi yksi kahvitunti, että lähtisinkö käymään joku päivä kahvilla. Noh, ystäväpiirini olivat tuolloin hyvin pienet ja ajattelin, ettei kannata heittää mahdollisuutta kaverustua hukkaan - ja sanoin juurikin näin lupautuessani kahvittelulle.

Tähän huomio, etten tuolloin vielä tiennyt, että "kahvittelulla" yritetään usein tarkoittaa treffejä, koska ystäväpiirissäni se tarkoitti illanistujaisia kahvikupin ääressä keskustellen. En ollut koskaan deittaillut, koska löysin nykyisen puolison jo teininä, joten missä välissä oisinkaan sen kerennyt treffietikettiin oppia...

Myöhemmin viikolla kävimme sitten paikallisessa kahvilassa, joka olikin vähän hienommasta päästä. Ei siinä, ihan tavallisesti kerrottiin elämästä ja tutustuttiin, mainitsin poikaystävänkin sivulauseessa, mutta kahvien jälkeen hän ehdotti pientä kävelyä keskustassa. Sekin oli ihan ok, mutta kun eleili niin, että olisi pitänyt ottaa kiinni kädestä, tilanne muuttui hiukan vaivaannuttavaksi. Halauksen suostuin pienen kävelyn lopuksi antamaan. Siitä erkaannuimme ja kieltäydyn kohteliaasti tarjouksesta heittää minut kotia - olin jo hiukan creeped tästä tuttavallisuudesta.

Viikon-parin päästä hänen sitten onnistui sopimaan kanssani toisen tapaamisen. En ollut vielä tajunnut edellistenkään olleen treffit ja tajusin tämän episoden jälkeen, että ehkä siinä on perää, kun puolisoni mua toistuvasti sinisilmäiseksi sanoo... No, sovittiin, että käydään kävelemässä hänen lähellään olevalla luontopolulla. Hän haki minut työpäivän päätteeksi (paikka oli n. 15km päässä ja olin autoton) ja lähdimme kiertämään tätä entuudestaan itselleni tuntematonta reittiä. Taas jossain ekan taukopaikan tienoilla tyyppi pyysi pitämään kädestä, ja uudestaan hämmentyneenä tästä uusintapyynnöstä kieltäydyin ja pidin kädet tiukasti taskuissa koko loppumatkan - varmuuden vuoksi. Kävelyn jälkeen menimme sitten vielä hänen luokseen "kahveille" ja hän kohteliiasti omenapiirakan syötyämme kysyi "Mitäs kivaa me keksittäis?". Olin taas vain ihan sinisilmäisenä "Tarviikos sitä muuta kuin tässä pöydässä istua" ja jatkoin juttelua. Lopulta sitten hänelle upposi, että olen varattu (oli varmaankin ekalla kahvituksella sen missannut), pyysin anteeksi etten ollut selvemmin siitä sanonut, ja hän vielä ehdotti päälle, ettei kenenkään tarvitse tietää, mitä heillä sinä iltana tapahtuisi... Hiukan oli vaivaannuttava loppuaika kieltäytymiseni jälkeen, erityisesti se kun hän joutui minut vielä kotiani takaisin heittämään :D Puhumattakaan seuraavasta työpäivästä.

Tämän seikkailun jälkeen olen sentään oppinut arvioimaan kriittisemmin, että kenen kanssa kannattaa lähteä pois julkiselta paikalta ja mihin. Tai jakaa numeroani: Heppu yritti vielä pari viikkoa tosi aktiivisesti kutsua mua milloin mihinkin hänen seurakseen ihan kaverina (leffa, uimahalli, lenkkipolku...) ennenkuin sain sanottua, että nyt on liikaa ja liian nopeasti. Harjoittelun jälkeen ei ole tarvinnut törmäillä.

Huonoimmat treffini olivat siis ne, kun en tiennyt olevani treffeillä.

Vierailija
550/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

550: Kiitos nauruista, tässä korona-aamussa sentään jotain hauskaakin. Olipa erikoinen tyyppi, en osaa edes kuvitella tuollaista tapausta.. :D 

550 on`kylläkin sun oman viestisi järjestysnumero eli itsekseskös naureskelet?

551/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä katoaa välistä eli se järjestysnumero ei pysy samana...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
552/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Viestejä katoaa välistä eli se järjestysnumero ei pysy samana...

Niinpä. Miksi siis viitata viestin järjestysnumeroon, kun voi lainata sitä viestiä, johon vastaa?

Vierailija
553/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oli hiljainen eikä paljoa puhunut vaikka tarjosin yli kolmen sadan euron päivällisen eri ruokalajeilla. Oli kuin päiväkotilaisen kanssa olisi keskustelut. Piti lypsää enkä jaksanut vain kertoa omia ajatuksiani.

Saatoin toisen kohteliaasti kotiin ja yllätys olikin melkoinen kun pyysi sisään. Ajattelin että miksikäs ei ja muutamassa minuutissa harrastimme villiä seksiä. Suhde kesti aikansa koska seksi oli hyvää. Kyllästyin kuitenkin keskustelemaan sisällöttömän ihmisen kanssa.

Vierailija
554/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit itsessään olivat varsin tavanomaiset. Mukavat, muttei mitenkään kuumat.

Mutta sitten mies kävi hakemassa seuraavat oluet ja muuttui varsin vaisuksi ja kiusaantuneeksi. "Mun vaimo on tuossa viereisessä pöydässä" hän joutui selittämään.

Ja selitys jatkui, että hänen eronsa ei siis vielä ole selvä, hän oli vasta viikko sitten muuttanut erilleen. Eikä oikeastaan ollut valmis mihinkään uuteen.

Kaikki menee plörinäksi siinä kohtaa, kun siihen mennään niitä kirottuja exiä sotkemaan.

Vierailija
555/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kybäsenä tapasin naisen ravintolassa ja meillä oli känninen yhdenillan suhde. Pidimme yhteyttä ja kuukauden päästä menimme kunnon treffeille. Oli ihan mukavaa, mutta kaverillinen fiilis. Kerroin reilusti fiilikseni ja etten halua enää tavata. Nainen loukkaantui ja poistui paikalta. 2 päivän päästä alkoi känniviestittely, jossa olin h.mo ja pienimunanen jne. Välillä oli pari päivää taukoa ja sitten jatkoi. Lopulta uhkasin rikosilmoituksella. Sen jälkeen lopetti. 10 vuotta myöhemmin lähestyi mua facen messengerin kautta. Halusi tavata ja selvittää asioita.

Huh

Vierailija
556/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotiaana olin treffeillä 19v tytön kanssa, joka oli ottanut kaverinsa mukaan treffeille, jotka notkuivat 5 metrin päässä tirskumassa ja kuiskuttelemassa. Olin vähän vaivaantunut.

Samoihin aikoihin toisen nuoren naisen kanssa toisilla treffeillä ehdotti seksiä ilman kondomia, koska olisi halunut raskaaksi, koska hänellä oli vauvakuume, koska paras kaveri oli juuri saanut vauvan.

Vierailija
557/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit 15 vuotta sitten mukavan vastaeronneen naisen kanssa. Mentiin pitkän kaavan mukaan pitkin yökerhoja. Lopulta pyysi jatkoille kämpilleen. Siellä olikin eksä ja hänen seuralaisensa, sekä heidän lapsensa. Asuivat vielä yhdessä ja vinoilivat toisilleen koko ajan. Oli liian outo kuvio. Poistuin paikalta teko syyllä.

Vierailija
558/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haukkui eksäänsä pettäväksi h..raksi, veti kännit ja itki. Kun lähdin alkoi minun haukkuminen. Treffejä sovittaessa vaikutti mukavalta...

Vierailija
559/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haukkui koko treffien ajan eksäänsä, joka jätti naisen toisen naisen takia. Yritin vaihtaa useasti puheenaihetta. Kertoi myös kaikesta kostoistaan ex-miehelle (tavaroiden rikkominen, juorojen levittäminen, miehen haukkumista lapsille ja sukulaisille jne). Oli todella katkera. Erosta oli vasta 6kk.

Päätin suhteen nopeasti.

Vierailija
560/2388 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuojeluvaisto kirjoitti:

Nainen haukkui koko treffien ajan eksäänsä, joka jätti naisen toisen naisen takia. Yritin vaihtaa useasti puheenaihetta. Kertoi myös kaikesta kostoistaan ex-miehelle (tavaroiden rikkominen, juorojen levittäminen, miehen haukkumista lapsille ja sukulaisille jne). Oli todella katkera. Erosta oli vasta 6kk.

Päätin suhteen nopeasti.

Mitä hemmettiä? Teille tuli suhde noista ekoista treffeistä huolimatta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän