Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Asuin ulkomailla, ja yksi tyyppi suosutteli minut yliopiston lukusalissa teelle seuraavana päivänä.
Tapasimme kahvilan ulkona ja sain valita, mitä otan, istuuduimme. Aloimme aluksi vertailemaan kulttuureitamme, ja aika nopeasti puheenaiheena oli se, että hän ylisti paikallista yrityskulttuuria ja tuntui dissaavan suomalaista, vaikkei oikeen tiennyt siitä muuta, kuin mitkä asiat olin aiemmin hieman naurahtaen kertonut. Hän ilmeisesti siitä oletti, että perusteettomasti saa haukkua ja naureskella ihan loputtomiin.
Sen jälkeen naurunalaisti siinä muutamia muitakin kulttuurialoja, joko siksi, ettei ollut koskaan kulluut suomalaisista menestyjistä (musiikki, urheilijat), enkä minä välttämättä osannut mainita yhtäkään tai hän ei ollut kiinnostunut (kyrö distillery nam).
Lopuksi juttelimme opiskelusta, ja kerroin haaveilevani jatko-opiskelusta. Tyyppi tiesi kyllä, mitä opiskelen, ja alkoi kännykällä selaamaan maassa olevia väikkäripaikkoja. Siellä oli minun alaani muutaman, mutta tyyppi klikkasi minulle esille jonkun "helpon" alan koulutuksen.
En tiedä miksi, siksikö että se oli lähellä hänen kotikuntaansa vai koska hän oli teekkari ja eihän naiset voi tehdä mitään vakavastiotettavaa. Voi vaan vähän arratella puolivakavasti.
V*tu mikä jätkä, kunnon perus teekkarisika. (tiedän, että on fiksujakin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran sellaiset treffit johon nainen ei ollut viitsinyt senkään vertaa panostaa että olisi meikannut.
Jälkikäteen ajatellen hän ehkä tällä ilmaisisi sitä ettei ollut kiinnostunut. Ei tullut kummankaan aloitteesta uusia treffejä. Tuo meikittömyys oli minusta hiukan loukkaavaa minua kohtaan ja osoitti häneltä välinpitämättömyyttä
Miksi tälle alapeukkuja? Menisittekkö te naiset treffeille ilman meikkiä?
Aika harva nainen meikkaa treffien vuoksi enempää kuin muutenkaan. Ehkä hän ei siis meikannut ikinä? Se ei silloin viesti, etteikö häntä kiinnosta, vaan että hän oli rehellisesti oma itsensä ja sikäli rento, ettei koita pingottaa ja esittää.
Harmi, että missasit, saattoi olla mukava nainen ja 7/5. Oma mokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylsi kivannäköinen ja oloinen kundi pyysi Tinderissä kahville. Sovimme näkevämme kahvilan parkkipaikalla ja menetämme siitä sisään. Kun tapasimme hän oli hymyilevä ja ihan normaalin oloinen. Menimme sisään ja sanoin että minun on pakko käydä vessassa, mutta hän voi mennä edellä valitsemaan kahvit. Saman tien kun olin vessassa mies laittaa Tinderissä viestin ”sori, emmä pysty tähän” ja blokkaa perään ja häipyy kahvilasta :D jäi kyllä todella mietityttämään että mihin hän ei konkreettisesti pysty, tarkoitus oli oikeasti vain kahvitella. ja että eikö oikeasti nelikymppisellä miehellä ole munaa sanoa mistä kiikastaa :D ja olen itse kaunis, timmi, korkeakoulutettu parikymppinen nainen. Oikeasti oli vaikea ymmärtää mikä nyt oli niin kamalaa että piti lähteä karkuun :D
Sillä ei ollut rahaa maksaa sun kahvia, ihan selkeesti.
Veikkaan että tarkoitus oli pettää vaimoa syystä tai toisesta, mutta ei pystynytkään.
Itse kävin n. 20 vuotiaana todella rikkaasta perheestä tulevan miehen kanssa treffeillä. Lähtiessä minulla oli jo kortti kädessä, jotta voisin maksaa oman osuuteni niin mies päätti todella kovaan ääneen ilmoittaa tarjoilijan edessä, että hän ei voi tarjota kun on huono rahatilanne. Todella nöyryyttävää itselle tehdä noin iso numero asiasta varsinkin kun olin jo maksamassa. Tuli todellakin sellainen olo, että mies ajatteli minun olevan vain kullankaivaja.
Edelliseen lisänä, että opiskelin silloin jo ammattiin, missä hyvät palkat jo heti valmistuttua. Ei tullut toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni ensimmäiset sokkotreffit netissä tavatun miehen kanssa. Oltiin parikymppisiä, köyhiä opiskelijoita, kummallakaan ei autoa ja välimatkaa parisataa kilsaa. Joten sovittiin että mies tulee junalla viikonlopuksi ja yöpyy mun luona (KYLLÄ, massiivinen virhe, mutta olin nuori ja naiivi ja täysin muutaman puhelun ja kuvien perusteella muodostamani mielikuvan pauloissa).
Mies tuli, menin asemalle vastaan ja ihmettelin kun ei hänellä ollut mitään laukkua. Kysyin asiasta ja vastaus oli että eihän parin päivän reissulle mitään tarvitse... Eli ei ollut mukana mitään normaaleja yöpymisvälineitä, edes hammasharjaa! Ilmeisesti tyypille oli ihan tavanomaista olla koko viikonloppu pesemättä hampaita, käymättä suihkussa, vaihtamatta edes alusvaatteita jne. No fiilikset meni tästä ihan välittömästi ja siinä sitä sitten oltiin jumissa koko viikonloppu vieraan ja eittämättä vastenmielisen ihmisen kanssa, kun en kilttinä tyttönä saanut heivattuakaan miestä siihen paikkaan.
Mulla on tämmönen saman tapainen kokemus. Olen mennyt melko nuorena naimisiin mutta muutamia treffejä tuli käytyä ennen tinder-aikaa, pääosin jotain kaverin kavereita tai baarituttuja mutta kerran uskaltauduin ventovieraan kanssa treffeille. Siihen asti kontaktia otettiin tekstiTV:n deittisivustolla ja sieltä bongasin kivan tuntuisen nuoren miehen, alettiin lähetellä tekstareita ja puhuttiin muutama puhelukin. Hänellä oli miellyttävä ääni ja (itse antamansa) kuvailun perusteella oli yleisesti ottaen omaa miesmakuani. Ensimmäinen epäilyksen varjo kävi mielessä kun hän tyyliin ekassa puhelussa kertoi että armeija on käyty joten voimme perustaa perheen sitten vaikka heti, yöh, melko ahdistava ajatus etenkin kun en ole ikinä halunnut lapsia.
No, sovimme lopulta että hän tulee viikonlopuksi minun luokse kylään, alkuun oltaisiin kaveriporukalla in case tämä olisikin joku psykopaatti. Heti tuli ensimmäinen ongelma, hänellä ei ole autoa eikä kertakaikkiaan keksinyt mitään keinoa jolla voisi itse päästä niinkin pitkälle kuin 150km päähän. Menin sitten hakemaan ja treffit sovittiin hänen paikkakunnan Alkon eteen, koska bileilta oli tiedossa. Olin päässäni luonut kuvan miltä hän näyttää ja pettymys olikin suuri kun autolleni laahusti itse antamaansa kuvausta lyhyempi, hintelämpi ja kaikin tavoin "väärän" näköinen tyyppi, ruokkoamattomat hiukset valtoimenaan ja huonosti hoidetut hampaat suusta vilkkuen. Tiesin heti että tästä ei mitään tule mutta en halunnut pahoittaa toisen mieltä joten ajattelin että tulkoon nyt kotikaupunkiini bilettämään ja that's it. Kun lähdimme Alkoon ajoi auto täynnä hänen kavereita viereemme ja sieltä näytettiin peukkua ja panokäsimerkkejä ja torvi soi niin että olin kuolla häpeästä, oli vissiin kehunut lähtevänsä panoreissulle toiseen kaupunkiin. Mitään yöpymistarvikkeita tällä sankarilla ei ollut mukana vaikka koko vkl piti olla luonani, sekin iljetti.
Ajoimme sitten kotikaupunkiini ja suoraan bileisiin koska en halunnut olla hetkeäkään kaksin. Join itseni pettymyksestä lähes tajuttomaksi, kaikki kaverini kauhistelivat hiljaa möllöttävää perässäni kulkevaa hiipparia ja joskus yöllä kotonani heräsin siihen että hän oli kammennut päälleni ja lykki menemään, hyi helvetti, yritti tuon jälkeen vielä kietoutua lusikkaan. Onneksi sammuin heti uudelleen.No, aamulla menin hetkeksi töihin (nuorena jaksaa!) ja hän jäi asunnolleni, kun tulin kotiin hän oli käynyt suihkussa ja pyyhkiytynyt minun käytössä olevaan pyyhkeeseeni, siis hyi saatana, eri asia esim nykyisen miehen tai siskoni kanssa jos sattuu olemaan vain yksi pyyhe vaikka rannalla mutta että ventovieraan kanssa... Hän myös tuijotteli minua palvovin silmin ja kyseli että onkos meillä tänään koti-ilta ihan kuin oltais oltu pariskunta. Sanoin että ei kun bileet jatkuu (olin töistä tehnyt yleishälytyksen) ja äkkiä kylille, siellä sain miespuolisen kaverini esiintymään on/off-säätönä ja lopulta kauhudeitti lähti vähin äänin, kumma kyllä kyyti onnistui toiseen suuntaan keskellä yötä ilman ongelmia. Yritti vielä laitella jotain viestiä myöhemmin seuraavalla viikolla mutta ilmoitin tavanneeni jonkun muun, en raaskinut sanoa totuutta.
Kerran myös yksi säätö johon olin tosi ihastunut tuli meille ekaa kertaa yöksi, povaristaan kaivoi vaihtosukat, siinä hänen yöpymissetti. Ei jatkoon.
Kerran olen myös ollut treffeillä joista en tiennyt olevan treffit. Miespuolinen kaveri, jota yleisesti pidettiin outona, pyysi kahville kuten oli oltu monesti ennenkin, tosin ennen aina porukalla. Menin ja ihmettelin kun tyyppi vain tärisi ja mutisi. Myöhemmin yhteinen kaverimme kiusoitteli minua kuinka olin kuulemma ollut "Pekan" kanssa treffeillä.
SIIS MITÄ? Äijä raiskas sut? Herranvitunjumala mikset
A) Tehnyt poliisiasiaa
tai vähintäänkin
B) Heittänyt sitä siltä istumalta helvettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni 8ensimmäiset sokkotreffit netissä tavatun miehen kanssa. Oltiin parikymppisiä, köyhiä opiskelijoita, kummallakaan ei autoa ja välimatkaa parisataa kilsaa. Joten sovittiin että mies tulee junalla viikonlopuksi ja yöpyy mun luona (KYLLÄ, massiivinen virhe, mutta olin nuori ja naiivi ja täysin muutaman puhelun ja kuvien perusteella muodostamani mielikuvan pauloissa).
Mies tuli, menin asemalle vastaan ja ihmettelin kun ei hänellä ollut mitään laukkua. Kysyin asiasta ja vastaus oli että eihän parin päivän reissulle mitään tarvitse... Eli ei ollut mukana mitään normaaleja yöpymisvälineitä, edes hammasharjaa! Ilmeisesti tyypille oli ihan tavanomaista olla koko viikonloppu pesemättä hampaita, käymättä suihkussa, vaihtamatta edes alusvaatteita jne. No fiilikset meni tästä ihan välittömästi ja siinä sitä sitten oltiin jumissa koko viikonloppu vieraan ja eittämättä vastenmielisen ihmisen kanssa, kun en kilttinä tyttönä saanut heivattuakaan miestä siihen paikkaan.
Mulla on tämmönen saman tapainen kokemus. Olen mennyt melko nuorena naimisiin mutta muutamia treffejä tuli käytyä ennen tinder-aikaa, pääosin jotain kaverin kavereita tai baarituttuja mutta kerran uskaltauduin ventovieraan kanssa treffeille. Siihen asti kontaktia otettiin tekstiTV:n deittisivustolla ja sieltä bongasin kivan tuntuisen nuoren miehen, alettiin lähetellä tekstareita ja puhuttiin muutama puhelukin. Hänellä oli miellyttävä ääni ja (itse antamansa) kuvailun perusteella oli yleisesti ottaen omaa miesmakuani. Ensimmäinen epäilyksen varjo kävi mielessä kun hän tyyliin ekassa puhelussa kertoi että armeija on käyty joten voimme perustaa perheen sitten vaikka heti, yöh, melko ahdistava ajatus etenkin kun en ole ikinä halunnut lapsia.
No, sovimme lopulta että hän tulee viikonlopuksi minun luokse kylään, alkuun oltaisiin kaveriporukalla in case tämä olisikin joku psykopaatti. Heti tuli ensimmäinen ongelma, hänellä ei ole autoa eikä kertakaikkiaan keksinyt mitään keinoa jolla voisi itse päästä niinkin pitkälle kuin 150km päähän. Menin sitten hakemaan ja treffit sovittiin hänen paikkakunnan Alkon eteen, koska bileilta oli tiedossa. Olin päässäni luonut kuvan miltä hän näyttää ja pettymys olikin suuri kun autolleni laahusti itse antamaansa kuvausta lyhyempi, hintelämpi ja kaikin tavoin "väärän" näköinen tyyppi, ruokkoamattomat hiukset valtoimenaan ja huonosti hoidetut hampaat suusta vilkkuen. Tiesin heti että tästä ei mitään tule mutta en halunnut pahoittaa toisen mieltä joten ajattelin että tulkoon nyt kotikaupunkiini bilettämään ja that's it. Kun lähdimme Alkoon ajoi auto täynnä hänen kavereita viereemme ja sieltä näytettiin peukkua ja panokäsimerkkejä ja torvi soi niin että olin kuolla häpeästä, oli vissiin kehunut lähtevänsä panoreissulle toiseen kaupunkiin. Mitään yöpymistarvikkeita tällä sankarilla ei ollut mukana vaikka koko vkl piti olla luonani, sekin iljetti.
Ajoimme sitten kotikaupunkiini ja suoraan bileisiin koska en halunnut olla hetkeäkään kaksin. Join itseni pettymyksestä lähes tajuttomaksi, kaikki kaverini kauhistelivat hiljaa möllöttävää perässäni kulkevaa hiipparia ja joskus yöllä kotonani heräsin siihen että hän oli kammennut päälleni ja lykki menemään, hyi helvetti, yritti tuon jälkeen vielä kietoutua lusikkaan. Onneksi sammuin heti uudelleen.No, aamulla menin hetkeksi töihin (nuorena jaksaa!) ja hän jäi asunnolleni, kun tulin kotiin hän oli käynyt suihkussa ja pyyhkiytynyt minun käytössä olevaan pyyhkeeseeni, siis hyi saatana, eri asia esim nykyisen miehen tai siskoni kanssa jos sattuu olemaan vain yksi pyyhe vaikka rannalla mutta että ventovieraan kanssa... Hän myös tuijotteli minua palvovin silmin ja kyseli että onkos meillä tänään koti-ilta ihan kuin oltais oltu pariskunta. Sanoin että ei kun bileet jatkuu (olin töistä tehnyt yleishälytyksen) ja äkkiä kylille, siellä sain miespuolisen kaverini esiintymään on/off-säätönä ja lopulta kauhudeitti lähti vähin äänin, kumma kyllä kyyti onnistui toiseen suuntaan keskellä yötä ilman ongelmia. Yritti vielä laitella jotain viestiä myöhemmin seuraavalla viikolla mutta ilmoitin tavanneeni jonkun muun, en raaskinut sanoa totuutta.
Kerran myös yksi säätö johon olin tosi ihastunut tuli meille ekaa kertaa yöksi, povaristaan kaivoi vaihtosukat, siinä hänen yöpymissetti. Ei jatkoon.
Kerran olen myös ollut treffeillä joista en tiennyt olevan treffit. Miespuolinen kaveri, jota yleisesti pidettiin outona, pyysi kahville kuten oli oltu monesti ennenkin, tosin ennen aina porukalla. Menin ja ihmettelin kun tyyppi vain tärisi ja mutisi. Myöhemmin yhteinen kaverimme kiusoitteli minua kuinka olin kuulemma ollut "Pekan" kanssa treffeillä.
Miehen kirjoittama huono provo.
Todella monella on nähtävästi ollut nuorempana ongelmaa sanoa suoraan, että nyt ei toimi. Lienee nuorilla ihmisillä yleistä.
Silti, minusta on kaikkien kannalta paras sanoa suoraan, jos noin tuntee, koska näin ei tuhlata aikaa eikä kukaan tunne itseään vedätetyksi. Itse aikanaan kymmenisen vuotta sitten olen lopettanut yhdet treffit ensimmäisen puolen tunnin jälkeen ja toivottanut hyvät jatkot. Tietysti kohteliaasti, koska eihän toinen sille mitään voi, että ei ole mieleesi.
Ihan OK on sanoa, että "enpä usko, että meistä voisi tulla paria". Kyllä sen ihminen kestää.
M35
Se kerta kun en tajunnut treffien olevan treffit! Miespuolinen työkaveri, ihan ok heppu alkoi kysellä kaikilta lähtisikö joku kanssaan terassille töiden jälkeen kun niin nätti ilma, minä lupauduin seuraksi. Ja tämä herrapa sai sitten päähänsä että me ollaan nyt pari! Minä oli 21, mies jotain 45 v eikä slipovereihin pukeutuvat polkkatukkaiset blondit muutenkaan vastanneet miesmakuani. Ärsytti ja hämmensi kun mies koko ajan silitteli kättäni ja lopulta, tarpeeksi monen kaljan rohkaisemana koetti suudella. Jouduin vaihtamaan työpaikkaa sen älykääpiön takia!
Vierailija kirjoitti:
Se kerta kun en tajunnut treffien olevan treffit! Miespuolinen työkaveri, ihan ok heppu alkoi kysellä kaikilta lähtisikö joku kanssaan terassille töiden jälkeen kun niin nätti ilma, minä lupauduin seuraksi. Ja tämä herrapa sai sitten päähänsä että me ollaan nyt pari! Minä oli 21, mies jotain 45 v eikä slipovereihin pukeutuvat polkkatukkaiset blondit muutenkaan vastanneet miesmakuani. Ärsytti ja hämmensi kun mies koko ajan silitteli kättäni ja lopulta, tarpeeksi monen kaljan rohkaisemana koetti suudella. Jouduin vaihtamaan työpaikkaa sen älykääpiön takia!
Hah, mulla on myös ollut tuollainen silittelijä! Oltiin terassilla, istuttiin vierekkäin ja hinkkasi mun reittä koko illan kuin olisi hevosta harjannut :D Hyvä ettei kulunut hame puhki vai mitä nyt sitten päällä olikaan, en muista enää.
Mies vaikutti ensiksi normaalilta, mutta sitten alkoi puhumaan kuinka hän rakastaa minua ja että jumala on tarkoittanut meidät yhteen. Hän ei melkein päästänyt minua lähtemään kotiini, vaan kokoajan vinkui että haluaa tulla mukaani jne... Blokkasin hänet, mutta näin hänet helsingin kadulla ja TIETENKIN hän tulee juttelemaan minulle. Hän sanoi minulle, että meidän pitää jutella tästä, miksi sä blokkasit mut. Ei päästänyt mua menemään.
Toivottavasti en nää häntä enään koskaan. Vaikutti normaalilta mieheltä, mutta ei sitten ollut. En kyllä yhtään ihmettele, miksi jotkut miehet ei saa naista :D Tälläinen olisi varmaan toiminut minuun 12-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaikutti ensiksi normaalilta, mutta sitten alkoi puhumaan kuinka hän rakastaa minua ja että jumala on tarkoittanut meidät yhteen. Hän ei melkein päästänyt minua lähtemään kotiini, vaan kokoajan vinkui että haluaa tulla mukaani jne... Blokkasin hänet, mutta näin hänet helsingin kadulla ja TIETENKIN hän tulee juttelemaan minulle. Hän sanoi minulle, että meidän pitää jutella tästä, miksi sä blokkasit mut. Ei päästänyt mua menemään.
Toivottavasti en nää häntä enään koskaan. Vaikutti normaalilta mieheltä, mutta ei sitten ollut. En kyllä yhtään ihmettele, miksi jotkut miehet ei saa naista :D Tälläinen olisi varmaan toiminut minuun 12-vuotiaana.
Olin jo aikeissa yläpeukuttaa, mutta loppuosiossa ollut enääN sai minut toisiin aatoksiin. Aargh!
Kyllä menisin ja olenkin mennyt treffeille ilman meikkiä, näkee mies tasan kuka olen. Jos se on este ettei naama ole tällätty 24/7 niin siinähän kitisee. Eipähän tule aiheutettua sydäreitä miehille aamulla kun nassu on sama kuin illalla, ehkäpä suorastaan jopa levänneempi ja raikkaampi.
Omassa epätoivossani olen pyytänyt toisia treffejä naisilta joilla on ollut täysin päinvastaiset tavoitteet elämässä tai luonteessa sellaisia piirteitä joita vihaan. Ja vieläpä masentunut, kun toiselta on tullut vain kaverikorttia.
Ehkä enemmän minua harmittaa kuitenkin sellaiset treffit, joissa nainen on ollut muutoin kaikin puolin juuri etsimäni, mutta en ole tuntenut fyysistä vetoa ulkonäön vuoksi. Eihän sille tietenkään mitään voi ja väärinhän se olisi muuta esittää, mutta silti kysyn: Miksi sen pitää mennä aina näin?
Naisihanteeni ulkonäöltään on tyyppiä Kaija Koo 90-luvulla, jos joku aikoo kysyä millainen instabeibi minulle sitten kelpaisi. Ja huom., ei todellakaan tarvitse olla yhtä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menisin ja olenkin mennyt treffeille ilman meikkiä, näkee mies tasan kuka olen. Jos se on este ettei naama ole tällätty 24/7 niin siinähän kitisee. Eipähän tule aiheutettua sydäreitä miehille aamulla kun nassu on sama kuin illalla, ehkäpä suorastaan jopa levänneempi ja raikkaampi.
Ei minulla ainakaan meikkaasessa ole kyse kelpaamisesta. Samalla tavalla kuin peseydyn, harjaan hiukset ja laitan pihtaat vaatteet päälle niin myös meikkaan. Osoitan käytökselläni että tapaaminen merkitsee minulle jotakin ja olen panostanut siihen.
Jos mies tulisi kuluneissa pieruverkkareissa treffeille niin tuskin se tekisi sinuun positiivista vaikutusta. Jos parisuhteeseen asti edetään niin pieruverkkarit ja meikitön naama ovat peruskauraa ja saattavat sytyttävät himon kumppanissa, mutta ensimmäinen tapaaminen uuden ihmisen kanssa on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Omassa epätoivossani olen pyytänyt toisia treffejä naisilta joilla on ollut täysin päinvastaiset tavoitteet elämässä tai luonteessa sellaisia piirteitä joita vihaan. Ja vieläpä masentunut, kun toiselta on tullut vain kaverikorttia.
Tämähän on kuin minun elämästäni, mutta sukupuolet toisin päin.
Hävettää miten epätoivoinen sitä joskus olikaan...
Vierailija kirjoitti:
Se kerta kun en tajunnut treffien olevan treffit!
Mulle kävi nuorena kerran samoin. Itse ihan oikeasti kuvittelin vain pyytäneeni vanhan ystävän vaihtaman kuulumisia, kun ei oltu muutamaan kuukauteen nähty. Hän puolestaan tulkitsi sen iskuyritykseksi. Istuttiin siinä sitten kahvilla suunnilleen tunnin verran keskustellen niitä näitä ja lähdettiin sitten molemmat koteihimme. Seuraavana aamuna oli sitten postilaatikossa kirje, jossa hän sanoi ettei meistä ikinä tule paria ja että on parempi ettemme enää koskaan tapaa. Tämä tapahtui 90-luvun alussa eli ennen internetin tai kännyköiden yleistymistä. Ja ei ole sitten sen jälkeen tavattu, pari kertaa näin, kuinka kadulla siirtyi toiselle puolelle tietä minua väistääkseen.
Ja alapeukuttajat eivät siis ole luonnostaan kauniita tai/vaan pitävät meikkamatonta naista hompsuisena tai tyylittömänä. Hohhoijaa siskot.
Vierailija kirjoitti:
Sittenkin muuten tulee valitusta, jos menee meikattuna, että on liikaa tällinkiä naamassa, ei näe, miltä oikeasti näyttää. Puolet miehistä uhoaa, että naisen pitää "näyttää naiselta" ts. ehostaa voimakkaasti ja puolet valittaa siitä, ettei mistään löydy sitä meikitöntä elovena-tyttöä.
Että eiköpähän vaan jatkossakin tehdä niin, että meikataan me naiset kukin just sen verran kuin halutaan, tai ollaan meikkaamatta.
Osa miehistä voi vielä vähän harjoitella mielessään sellaista ajatusta, että ei välttämättä meikatakaan heitä varten, vaan tehdän juuri kuten itse halutaan.
Miksi tälle alapeukkuja? Menisittekkö te naiset treffeille ilman meikkiä?