Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2425)
Miksi jotkut miehet pyytävät ihan ensitreffeille saunaan, uimaan tai ottamaan aurinkoa? En ole koskaan lähtenyt.
Mies haukkui minulle kiihkeästi vanhempiaan siitä miten he olivat pakottaneet ja painostaneet häntä lapsena ja asettaneet kaikenlaisia sääntöjä.
En ole pitänyt sellaisista treffeistä, joissa mies yrittää heti jonkin tekosyyn varjolla taivutella seksiin eli ehdottaa esim. jotakin riisutumista vaativaa tai alastomana olemista, kuten sekasaunaa.
Hyvä, että heti selvisi, ettei ukolla ole tippaakaan huumoria.
Ei mennyt enempää aikaa hukkaan 😊
Mies pyysi minua mukaan ottamaan aurinkoa. Menin paikalle myöhässä enkä halunnut ottaa aurinkoa. Siitä hyvästä mies rähjäsi ja melkein huusi minulle. Jee, mitkä mahtavat treffit. Lähdin kotiin.