Mulla on ikävä vanhaa nokia 3100 puhelinta..
Olin silloin vielä pikkuinen lapsi menossa kouluun taskussa 3100 puhelin.. Kävimme ostamassa puhelimen itse hankituilla rahoilla gigantista 2004.. Se oli ensimmäinen kerta kun vierailin liikkeessä ja itseasiassa gigantti oli juuri silloin avattu suomeen ja oli uusi kauppaketju. Gigantti oli erikoistunut puhelimien myyntiin ja niille oli varattu iso ständi missä niitä pystyi kokeilemaan.
Muistan että se oli ensimmäinen puhelin joka tuotti minulle suuren pettymyksen tunteen. Ne pelit eivät vaan olleen niin hienoja kuin olisin odottanut. Muistaakseni siemenssillä oli parempi laatuisia grafiikoita. Mutta silti ne olivat edes jotain ja niissä oli kuitenkin värinäyttä verrattuna aiempaan mustavalko näyttöön.. Joku kerta sitten puhelin luiskahti kädestä ja halkesi katuun. Olen harmitellut sitä näihin päiviin asti, miten voi olla niin tumpelo että hajotti arvokkaimman asian mitä silloin omisti noin vaan? Syytän pahoja henkiä tai vastaavia. Se oli ensimmäinen kerta kun tuntui että elämässä saattoi myös olla epäonnea menestyksen sijaan.
Nytkun olen huomannut nykyajan puhelimet niin en vaihtaisi 3100:ni mihinkään niistä. Mikään niistä ei tuota minulle mitään tunteita, toisin kuin 3100.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan, että se puhelin luiskahti kädestä kadulle, katu halkesi ja nielaisi puhelimen?
En tarkoita. Sekoitat nyt varmaan 3100 puhelimen 3310:iin.
Muuten hyvä tarina mutta Gigantti tuli Suomeen 1999.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä tarina mutta Gigantti tuli Suomeen 1999.
Ouluun se tuli 2004.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan, että se puhelin luiskahti kädestä kadulle, katu halkesi ja nielaisi puhelimen?
En sekoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sekoita.
Ainoastaan 3310 on tehty niitä kestävä puhelin meemejä..