Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
2281/2388 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perinteinen,mies valehteli iästä,parisuhde tilasta, ammatista yms. Suuttui vieläpä kun sanoin suoraan että olet kyllä huijari miksi huijasit! Ainoa mikä osui nappiin ulkonäkö asiassa oli vihreät silmät:D onneksi en siihen aikaan vaikka oli älypuhelin aika antanut omaa numeroani,oltiin tutustuttu yhdellä chatti palstalla ja s postin kautta viestitelty. Ne treffit loppui lyhyeen ja s postiin sateli näitä perinteisiä kuinka olen samanlainen kranttu nrttu kuin muutkin naiset,eikä mikään kelpaa, haukkumista ulkonäöstä yms. Vaihdoin s postia koska alkoi ahdistaa ne haukkumaviestit. 

Suomainen mies: not! 

Vierailija
2282/2388 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luuli olevansa Jack Sparrow. Rastat,huivi päässä,huonot hampaat ,pieni suiro parta. Olkapäähän tatuoitu huonosti kyseinen hahmo. Kun mietimme mihin menisimme kahville pohti,missä voisi juoda maksamatta! Poimi maasta tupakannatsoja ja  laittoi muovipussiin,luulin ensin  että siivoaa niitä pois mutta keräsikin poltettavaksi!

Mentiin sitten mäkkäriin jossa otti kahvin ja minä  pirtelön sekä hampurilaisen,kesken syömiseni mies meni ulos röökille ja kusaisi siihen! Meni muutes ruokahalu.Viereisessä pöydässä oli vieläpä lapsiperhe ja yksi idi ootti muna esillä ikkunan takana :( Syötyäni ilmoitin miehelle ettei oikein maailmat meillä nyt kohdanneet,hyvää loppuelämää johon mies ihmetteli,eikö saa edes suikkaria. Siksi varmaan kusikin siihen ikkunan taa,luuli että tulen kiimaan heti kun kikkeli vedetään esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/2388 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se perinteinen,mies valehteli iästä,parisuhde tilasta, ammatista yms. Suuttui vieläpä kun sanoin suoraan että olet kyllä huijari miksi huijasit! Ainoa mikä osui nappiin ulkonäkö asiassa oli vihreät silmät:D onneksi en siihen aikaan vaikka oli älypuhelin aika antanut omaa numeroani,oltiin tutustuttu yhdellä chatti palstalla ja s postin kautta viestitelty. Ne treffit loppui lyhyeen ja s postiin sateli näitä perinteisiä kuinka olen samanlainen kranttu nrttu kuin muutkin naiset,eikä mikään kelpaa, haukkumista ulkonäöstä yms. Vaihdoin s postia koska alkoi ahdistaa ne haukkumaviestit. 

Suomainen mies: not! 

Kannattaa tosiaan olla varovainen. Hyvä ettet paljastanut muuta kuin tuon s-postin.

Itellä on ollut stalkkeri riesanani aikanaan, joten olen nykyään äärimmäisen varovainen.

Deittaillessa tein näin:

- Viestittelin vain deittisivuilla, en siirtynyt s-postiin tai whatsappiin

- Käytin prepaid sim-korttia ja vanhaa puhelintani deittiviestittelyyn/soittoihin

- En kertonut oikeaa nimeäni, vain "lempinimen"

- En kertonut missä asun

- En kertonut missä olen töissä

- Jos huomasin että tyyppi on agressiivinen, kerroin jonkun uskottavan tekosyyn miksi en voi pitää yhteyttä/tavata, jotta en ärsyttäisi häntä ja ei alkaisi stalkkaamaan

- Eka tapaaminen julkisella paikailla, jossa paljon porukkaa. 

Tällä tavalla olen luultavasti säästynyt pahimmalta.

Mutta silti, kaksikin eri deittiviestittelymiestä on jopa tullut "yllätyskäynnille" kotikaupunkiini (tosi kaukaa) pelkästään siinä toivossa että tavattaisiin!! Itselleni iski hirveä pelko, että olenko sittenkin paljastanut jotain likaa. Toisen mielestä tämä oli kovin romanttinen ele, ei ymmärtänyt millainen ylilyönti oli. Ei tavattu, evätkä menneet jatkoon.

Kannattaa suojata tietojaan, välttyy ehkä pahimmilta kolhuilta ja kahjoilta.

Vierailija
2284/2388 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä mitä haet tässä. Siis nainenhan on samaan aikaan myös ihminen, nämä eivät sulje toisiaan pois. Mutta kun lähestyn naista romanttisessa mielessä, niin onhan se tulokulma ihan eri kuin vaikka kirjaston tädin kohtaaminen lainaustilanteessa. Tietyt asiat korostuvat ja myös se nainen siirtyy siihen romanttiseen kontekstiin, hän katsoo sitten omalta kohdaltaan että miten suhtautuu minuun juuri siinä mielessä, eikä vain ihmisenä. Puhun siis tilanteesta, jossa käy selväksi että tällaista kiinnostusta on ilmassa.

Kun lähestyy toista romanttisessa mielessä, niin sehän on poikkeava lähestyminen eikä normaalia arkipäivän kanssakäymistä. Ja nainen lähestymisen kohteena on tässä nyt aiheena ihan vain siksi että olen heteromies, ei se sen kummempaa ole.

Aivan alkupään viestissä, johon vastasin, esitettiin teoria, jonka mukaan naisilla on niin paljon huonoja deittikokemuksia, koska aloitekykyiset miehet ovat pääasiassa outolintuja/häiriintyneitä ja "normaalit" miehet epävarmoja, että missä, milloin ja miten naista voi ylipäätään lähestyä, ja tämä aiheuttaa kohtaanto-ongelman.

Vastasin tähän teoriaan, että en naisena usko, että nykyaikainen normaali mies voi pitää naista niin erikoisena ilmestyksenä, että häntä pitäisi jotenkin "pelätä", tai että naisena odottaisin mitään ihmeellisyyksiä - haluaisin tulla kohdatuksi ihmisenä. Kuten jo aiemmin totesin, jännittäminen sinänsä on ihan luonnollista, kun ei ole ihan varma, mitä toinen itsestä ajattelee.

Voisin taustoittaa vastaustani siten, että harmillisen usein olen törmännyt siihen, että sukupuoleni perusteella minun oletetaan olevan esimerkiksi kiinnostunut tietyistä asioista, vaikka minuun ei oltaisi vielä tutustuttu. Tällöin en koe, että minut nähdään ihmisenä, vaan sukupuoleni edustajana.

Sinun vastauksesi perusteella olet ihminen, joka kyllä ymmärtää tämän eron. Et alkuperäisen teorian "normaali" mies, jonka mielestä naiset ovat vieraslaji toiselta planeetalta ja sellaisen saaminen itselle vihattavaksi vaatii joko paksua lompakkoa tai jotain utopistista ulkonäköä. Noin kärjistetysti.

Vierailija
2285/2388 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta kannattaako se? Jääkö silloin tietty määrä uteliaisuutta puuttumaan? Jos oletetaan, että henkilö on sukupuolensa perusteella jonkinlainen tai reagoi johonkin tiettyyn käytökseen jotenkin erilailla, sukupuolittuneesti? Vrt. Tavanomaiseksi luokiteltava kohtelias ja huomioonottava käytös silloin kun toivotaan, että vastapuoli saa itsestä miellyttävän kuvan.

Ote keskustelun jo tippuneesta pätkästä: "Normaali mies on vähän epävarma sen suhteen, että missä, milloin ja miten naista olisi hyvä lähestyä."

-->Tässä nimenomaisessa lainausketjussa paino oli nähdäkseni miehen kokemuksessa siitä, että normaali mies ajattelisi, että naista pitäisi lähestyä jotenkin poikkeavasti, koska tämä on nainen. Naisena taas toivon lähestymistä ihmisenä; tilanne kyllä kehittyy luonnostaan siitä sukupuolittuneeksi, jos on kehittyäkseen. :) Toivoakseni tämä avaa oman näkökulmani tähän keskusteluun."

Uteliaisuus tulee juurikin siitä, jos on kiinnostunut toisesta romanttisesti. Silloin haluaa oppia hänestä kaiken. Suoraan sanottuna missään muissa yhteyksissä ei kyllä ole juurikaan uteliaisuutta sattumanvaraisten ihmisten sielunelämää kohtaan.

Edelleen, miestä askarruttaa nimenomaan romanttinen lähestyminen, ei mikään tavallinen kanssakäyminen. Romanttisessa lähestymisessä on aina riski torjutuksi tulemisesta tai siitä, että yritys on jotenkin kömpelö tai tilanne epäsopiva naisen mielestä.

En ymmärrä miksi tästä pitää jankata.

Vierailija
2286/2388 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aivan alkupään viestissä, johon vastasin, esitettiin teoria, jonka mukaan naisilla on niin paljon huonoja deittikokemuksia, koska aloitekykyiset miehet ovat pääasiassa outolintuja/häiriintyneitä ja "normaalit" miehet epävarmoja, että missä, milloin ja miten naista voi ylipäätään lähestyä, ja tämä aiheuttaa kohtaanto-ongelman.

Vastasin tähän teoriaan, että en naisena usko, että nykyaikainen normaali mies voi pitää naista niin erikoisena ilmestyksenä, että häntä pitäisi jotenkin "pelätä", tai että naisena odottaisin mitään ihmeellisyyksiä - haluaisin tulla kohdatuksi ihmisenä. Kuten jo aiemmin totesin, jännittäminen sinänsä on ihan luonnollista, kun ei ole ihan varma, mitä toinen itsestä ajattelee.

Voisin taustoittaa vastaustani siten, että harmillisen usein olen törmännyt siihen, että sukupuoleni perusteella minun oletetaan olevan esimerkiksi kiinnostunut tietyistä asioista, vaikka minuun ei oltaisi vielä tutustuttu. Tällöin en koe, että minut nähdään ihmisenä, vaan sukupuoleni edustajana.

Sinun vastauksesi perusteella olet ihminen, joka kyllä ymmärtää tämän eron. Et alkuperäisen teorian "normaali" mies, jonka mielestä naiset ovat vieraslaji toiselta planeetalta ja sellaisen saaminen itselle vihattavaksi vaatii joko paksua lompakkoa tai jotain utopistista ulkonäköä. Noin kärjistetysti."

Kärjistelit nyt aika vahvasti omiasi tuohon mukaan. Kukaan ei ole väittänyt, että mies pitäisi naista vieraana lajina tai outolintuna, vaan että kun yrittää tehdä itseään tykö naiselle, niin siihen liittyy luonnollisesti jännitystä. Siis jos on oikeasti kiinnostunut, eikä mikään rajaton hupiheikki joka heittää huulta jokaiselle ihan aikansa kuluksi.

Mutta sitä voi tietysti olla naisena mahdoton ymmärtää, kun ei joudu niitä lähestymisiä tekemään vaan odottelee vain että miehet tulevat luokse.

Vierailija
2287/2388 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin yhtä miestä seuraksi keikalle. Oli ottanut kaverinsa mukaan. Jutteli sitte sen kanssa, ei mulle ollenkaan. Hakkui bändin ihan pystyyn. Vaihdettiin kesken keikan baaria. Siellä oli lisää hänen kavereitaan joiden kanssa jutteli koko illan ja viestitteli exänsä kanssa. Jäin ihan syrjään ja yksi hänen kavereistaan kysyikin miksi istun yksin ja yritti iskeä mua. Kamalimmat treffit ikinä.. 

Vierailija
2288/2388 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi kovaan ääneen ihmetellä miten nykyään tavataan kahviloissa ja miksei enää tavata kirkoissa. Kertoi vanhempiensa tavanneen kirkossa ja että isä ties löytäneensä kunnollisen uskovan naisen. Ynähtelin jotain kahvikuppini ja mietin, että ei tai tämä  jätkä ole joku jeesushörhö? No selvisi että oli! Vei minut nimittäin seuraavaksi seurakunnan ylläpitämälle kirppikselle ja meni halaamaan myyjää sanoen, tää on mun serkku! Ja sitten otti minua kädestä ja kertoi onnellisena olevansa treffeillä. Se serkku katsoi minua kuin helvetistä ylösnoussutta ja kieltämättä olin aika hurja näky pitkine kirkkaanpunaisine hiuksineni ja nenäkoruineni. 

Mulla oli niin huijattu olo että halusin vaan niiden treffien loppuvan äkkiä! Sanoin meneväni juomaan pari olutta ja kysyin tuleeko kundi mukaan,no ei tullut mutta tuijotti surkeana sieltä ulkoa. Että sillalailla! Uskis joka ei juo alkoholia!  Ja profiilissa ei tosissaan MITÄÄN mistä tuo olisi käynyt ilmi.Luulin tapaavani normaalin kivan kundin joka pitää 80luvun elokuvista ja koirista. Ja varmaan se niistä pitikin,mutta unohti mainita että etsii uskovaista vaimoa.

Vierailija
2289/2388 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettitutut kaikki pettymyksiä livenä

Vierailija
2290/2388 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindertreffit. Haki autollansa, huomasin heti että pärstä 15 v anhempi, mitä profiilikuvassa. Matkalla kahville, ajoi omakotitalonsa ohi (kehuen taloa). Kahvilla selitti, että pitää tyynyn alla aina 30 000 euroa. Niitä autobisneksiä varten kuulemma (omansa oli ruosteinen mersu, mutta kuulemma vain lainassa hällä). Sitä kehua ja rahalla pätemistä koko ajan. Selvisi vielä, että oli exäni hyvä tuttu... Joo, ei kiitos. 

Vierailija
2291/2388 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärjistelit nyt aika vahvasti omiasi tuohon mukaan. Kukaan ei ole väittänyt, että mies pitäisi naista vieraana lajina tai outolintuna, vaan että kun yrittää tehdä itseään tykö naiselle, niin siihen liittyy luonnollisesti jännitystä. Siis jos on oikeasti kiinnostunut, eikä mikään rajaton hupiheikki joka heittää huulta jokaiselle ihan aikansa kuluksi.

Mutta sitä voi tietysti olla naisena mahdoton ymmärtää, kun ei joudu niitä lähestymisiä tekemään vaan odottelee vain että miehet tulevat luokse.

Hei, ei siinä mitään. Erehdyin. Sinä et ymmärrä minun näkökulmaani ja minä en tämän viimeisen jälkeen halua enää yrittää ymmärtää sinun näkökulmaasi. 

Vierailija
2292/2388 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi jakoi piknikillw tuomani ruoat ventovieraille puistossa oleville ja ilmoitti tapailleensa salaa bestistäni

Vierailija
2293/2388 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies avasi oven villasukat ja verkkarit jalassa sekä keitti niin laihaa kahvia, että läpi näkyi ja mulle tuli siitä pää kipeeksi tai sitten se oli se huuhteluaine millä pessyt vaatteensa,kävin pissalla niin huuhteluainepullo oli pesukoneen päällä ja oli  joku laventeli. Karmea lemu.

Vierailija
2294/2388 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt menee ihan mun piikkiin, mutta vuosia sitten menin elokuviin erään miehen kanssa ja onnistuin vahingossa kaatamaan popparini edessä istuvan päälle. Hävettää vieläkin, kun muistelen. Treffit olivat noin muuten hyvät, mutta olin kyllä naama punaisena koko elokuvan ajan, varsinkin kun katselin edessä olevan löytävän elokuvan aikana poppareita vielä hupustansa, penkkinsä ja selkänsä välistä yms. Onneksi salissa oli pimeää.

Vierailija
2295/2388 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pantiin niin äijällä oli t-paita päällä ja villasukat jaloissa, alkoi naurattaa kun makasin sohvalla vatsallani ja mietin että yksi ähkii niskassa kelta/oranssit villasukat karvaisissa jaloissaan. Sain niin rajun naurunpuuskan että lopetti loukkaantuneena ja koetin turhaan paikkailla, että eikun tuli yksi vitsi mieleen.

- Toinen jannu taas tuli kesähelteellä bussilla täytekakun kanssa kun luuli että minulla  on synttärit,ei paljon tehnyt mieli maistaa kermavaahtoa hikoilevaa kakkua ja väitin että  saan makeasta migreenin. Läpi meni! Mutta sitten se söi itse  kakusta about puolet ja aamuyöllä pas koi sänkyyni.

- Ja yksi hemmo käytti enemmän hiuslakkaa kuin minä ja sanoi joka väliin  "jes söör".

Vierailija
2296/2388 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi olevansa yrittäjä, kuvat näytti hyvältä, oli ihan mukava keskusteluissa.

Menin hänen luokseen, yritys oli jotain tietokoneella pelaamista, kämppä oli aivan läävä ja sain likaisen kahvikupin käteeni. Mies oli tosi laiha ja sen näköinen että ei ole ollut ulkona vuosiin, oli niin kalpea. Ei oikein jutellutkaan mitään.

Karkasin aika äkkiä tekosyyn varjolla pois. Oli mun ekat Tinder -treffit, jäi niistä vähän huono maku.

Vierailija
2297/2388 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot treffit voivat olla pettymys ja epämukava kokemus. Tässä on muutamia esimerkkejä huonoista treffeistä:

1. **Epämiellyttävä ilmapiiri:** Jos treffit ovat jännittyneet tai epämukavat, se voi tehdä koko kokemuksesta huonon. Jos keskustelu ei suju luontevasti ja ilmapiiri on jäykkä, se voi tehdä treffistä epämiellyttävän.

2. **Huono kommunikaatio:** Huono kommunikaatio voi johtaa väärinkäsityksiin ja ärsytykseen. Jos toinen osapuoli ei kuuntele tai osoita kiinnostusta keskustelua kohtaan, se voi tehdä treffistä tylsän ja turhauttavan.

3. **Epäkohtelias käytös:** Epäkohtelias tai ylimielinen käytös voi pilata treffit. Jos toinen osapuoli on epäkohtelias tarjoilijoita kohtaan tai puhuu alentuvasti toisista ihmisistä, se voi olla punainen lippu ja tehdä huonon vaikutuksen.

4. **Epämiellyttävät aiheet:** Jos keskustelu kääntyy epämiellyttäviin tai sopimattomiin aiheisiin, se voi tehdä treffistä epämiellyttävän. Loukkaavat kommentit tai liian henkilökohtaiset kysymykset voivat olla epämiellyttäviä ja saada toisen osapuolen tuntemaan olonsa epämukavaksi.

5. **Ajan tuhlaaminen:** Jos toinen osapuoli on myöhässä tai peruuttaa treffit viime hetkellä ilman hyvää syytä, se voi olla pettymys ja saada toisen osapuolen tuntemaan olonsa aliarvostetuksi.

Yleisesti ottaen huonot treffit voivat johtua huonosta kemiasta, epämiellyttävästä käytöksestä tai kommunikaatio-ongelmista. On tärkeää pyrkiä luomaan positiivinen ja avoin ilmapiiri treffien aikana, jotta molemmat osapuolet voivat nauttia kokemuksesta ja oppia toisistaan.

Vierailija
2298/2388 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sokkotreffit. Kun tavattiin, en ollut lainkaan innostunut naisesta, mutta ajattelin, että voitaisiin hoitaa homma sivistyneesti ja käydä vaikka kahvilla. Nainen sanoi kuitenkin kohdattaessa, että olen niin kaukana siitä, mitä hän odotti, ettei kannata jatkaa tästä eteenpäin.

Vierailija
2299/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi viedä minut työttömien ruokailuun,saa kuulemma hyvää ilmaista ruokaa! Oli hapan kun totesin että jos mennään vaan kahville. Keskustelu oli väkinäistä ja äkkiä mies vaan pomppasi ylös ja ilmoitti lähtevänsä kotiin syömään.

Vierailija
2300/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen  ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti  pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia!  Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme