Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö miehesi loukata sinua riidan aikana?

Vierailija
21.07.2025 |

Oma mieheni on todella paha suustaan. En siis tarkoita mitään huo raksi, lehmäksi tms haukkumista. Vaan toisen kritisointia todella vahingolliselta tavalla, henkilökohtaisuuksiin menemistä ja sitä että kritisoidaan toista ihmisenä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta itse tein tuota ennen.

Vierailija
2/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein tuota naisille suhteissa

se voimaannuttaa ja provosoi lisää, kun nainen itkee

vihaan naisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mieheni jos tuollaista tekisi.

Vierailija
4/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan niin paljoa kun minä yritän loukata miestä haukkumalla sitä ominaisuuksista mihin se ei voi vaikuttaa

Vierailija
5/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, loukkasi viimeisen kerran pari vuotta sitten niin pahasti, että pistin äijän pihalle haisevien tavaroineen ja alkoholiongelmineen. 

Vierailija
6/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä naiset kestä kritisointia vai mikä tässä on ongelma? Eikö naisten kannattaisi muuttaa käytöstään että sitä kritiikkiä ei tule?

Ei kaikki ole aina miehen syytä vaikka naiset niin valehteleekin. Naiset on suurimmaksi osaksi niitä jotka ne ongelmat aiheuttaa vaikka miestä syyttää

Vierailija
7/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse tein tuota naisille suhteissa

se voimaannuttaa ja provosoi lisää, kun nainen itkee

vihaan naisia

exäni? aito misogynisti.

Vierailija
8/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin saatan haukkua miestä vaikka kusipääksi,  mutta mies taas lyö todella vyön alle sanoillaan.Tulee aina todella sellainen olo, että olen täysin kelvoton ihminen ihan kaikessa, ja päädyn ihmettelemään miksi hän edes on kanssani, jos vihaa minua niin syvästi. Ap

Vierailija
9/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin saatan haukkua miestä vaikka kusipääksi,  mutta mies taas lyö todella vyön alle sanoillaan.Tulee aina todella sellainen olo, että olen täysin kelvoton ihminen ihan kaikessa, ja päädyn ihmettelemään miksi hän edes on kanssani, jos vihaa minua niin syvästi. Ap

Se on (henkistä) väkivaltaa. En suosittele.

Vierailija
10/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä naiset kestä kritisointia vai mikä tässä on ongelma? Eikö naisten kannattaisi muuttaa käytöstään että sitä kritiikkiä ei tule?

Ei kaikki ole aina miehen syytä vaikka naiset niin valehteleekin. Naiset on suurimmaksi osaksi niitä jotka ne ongelmat aiheuttaa vaikka miestä syyttää

"Kritiikin" antaminen, on yleensä loukkaus toista kohtaan. Mutta sinähän et sellaisesta tiedä mitään.

Vierailija
11/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se on. Omassa lapsuudenperheessään riidellään noin, että yritetään loukata toista mahdollisimman pahasti. Mies ei vaan ihan taida ymmärtää, kuinka isoa vahinkoa tuo suhteelle aiheuttaa.

Vierailija
12/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
13/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sillä lailla sitten.

Vierailija
14/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ä, tai vaikka yrittäisi niin ei pysty. Tiefääkö lukaan mikä on kaikkein ärsyttävin riitely keino? Se että vastapuoli tokaisee jonkun vastaargumentin, joka ei edes ole järkevä peruste, eikä selvitä asiaa ja sitten näyttää aggressiivisella eleillä tai selvillä uhkauksilla, että keskustelu jää siihen. 

Ja sitten ihmetellään, että antaa tilanteen vaan olla?

Tai sitten tulee niitä: Miksi olet tuollaisen kanssa.

Joskus voi olla jopa niin, että joku joka on tahalleen luonut joidenkin henkilöiden välille riitoja, mutta esittää muka myötätuntoista ja sanootuollaisia kommentteja muka myötätuntoisena.

Lyseessä luitenkin jotain ihan muuta eli takana henkilöitä, jotka jopa haluavat, että niitä riitoja on ja erottaisiin.  Tai halutaan että jokin muuttuu. 

Se on niin ilmiselvää. 

Tosiasiassa heillä on ehkä kaunaa jopa sitä uhria kohtaan, mutta asist esitetään niin,  että olisivat uhrin puolella. Noin toimii sairast ja saatanan kierot ihmiset. 

Tietenkin aina on myös niitä, jotka ei tajua edes miten asiat ovat  ja tietämättään toimivat jotain vastaan,  vaikka ei ole tarkoitus. 

Vierailija
15/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tuollaisia riippakiviä mun elämässä. Mies, phyh, mitä sellasella tekee... Onhan ne ihan hyvä olla olemassa silleen yleensä, voi palkata rahalla autonkorjaajan jne. mutta että ihan päästää sellainen omaan henkilökohtaiseen elämään? Ei kuule...

Vierailija
16/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nainen ei omien sanojensa mukaan koskaan veetuile. Antaa vain kriittistä palautetta. Sitten suuttuu jos saa "palautetta" takasin

Vierailija
17/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran unohdin erään asian, ja meidän piti palata vähän matkaa sitä hakemaan. Mies ylireagoi täysin ja alkoi huutamaan ja haukkumaan minua tyhmäksi. Yleensä suutun itsekin ja menen puolustuskannalle, mutta nyt ajattelin mielessäni että ihan turhaa edes alkaa puolustautumaan, koska en voi tehdä tai sanoa mitään, että hän huomaisi itse reaktionsa olleen täysin kohtuuton. Joten olin vain hiljaa. Ap

Vierailija
18/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkinen väkivalta voi olla vaikea tunnistaa ja siihen voi olla vaikea hakea apua, sillä se ei jätä fyysisiä jälkiä. Siihen voi kuitenkin liittyä monia eri tekoja, kuten: 

Vähättely, nöyryyttäminen ja mitätöinti: Toisen arvostelu ja jatkuva haukkuminen.

Kontrollointi ja alistaminen: Toisen liikkumisen, ihmissuhteiden tai talouden rajoittaminen.

Uhkaileminen ja pelottelu: Henkilön, hänen läheistensä tai lemmikkien vahingoittamisella uhkailu.

Eristäminen: Toisen eristäminen ystävistä ja perheestä.

Nukkumisen estäminen: Toisen unen häiritseminen.

Tavaroiden hajottaminen: Väkivaltaisen teon esiintyminen tavaroihin kohdistuvana.

Valehtelu ja manipulointi: Toisen tahallinen harhaanjohtaminen.

Henkinen väkivalta voi olla vakavaa ja pitkäkestoista, ja sen seuraukset voivat olla psyykkisiä ja fyysisiä. Jos epäilet joutuneesi henkisen väkivallan kohteeksi, on tärkeää hakea apua ja tukea. Esimerkiksi Nollalinja ja turvakodit tarjoavat apua ja tukea väkivaltaa kokeneille.

Vierailija
19/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittäisi niin se olisi entinen mies. Ei me riidellä mieheni kanssa. Meillä ollut aina vakaa suhde ja mies sanoi joskus että eroaisi jos tulis riitaa typeristä asioista.

Vierailija
20/21 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yrittäisi niin se olisi entinen mies. Ei me riidellä mieheni kanssa. Meillä ollut aina vakaa suhde ja mies sanoi joskus että eroaisi jos tulis riitaa typeristä asioista.

Kai nyt kaikki joskus riitelee. Typeristäkin asioista. Tärkeämpää on se, miten riidellään ja miten sovitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi