Mistä sellaisista piirteistä joita yleensä pidetään turn-offeina, pidät?
Kommentit (134)
Suurin osa mua miellyttävistä piirteistä on varmaan yleisiä turn-offeja.
En pidä yhtään niistä yleisesti komeina pidetyistä miehistä, joita kansikuvissa ja mainoksissa esiintyy. Liian näkyvät lihakset ei lainkaan innosta. Just se täällä monesti mainittu vatsakumpu on paljon miellyttävämpi, tai sitten laihuus ja korkeintaan pienet lihakset. Pidän pehmeistä ja suloisista piirteistä enemmän kuin miehekkäistä ja terävistä. Samoin pidän luonnostaan punatukkaisista ja pisamista, silmälaseista ja nörttimäisyydestä (esim. Sid Jenkins).
Luonteessa yli-itsevarma pelimiesmäisyys ja itsestään kailottaminen ovat parhaita mahdollisia turn-offeja. Kiltteys, herkkyys ja älykkyys herättää kiinnostuksen. En erityisesti etsi lyhyitä, mutta lyhyys ei ole miinusta. Pituus on plussaa jos tyyppi on hintelähkö ja silmälasipäinen tai mahdollisesti punatukkainen.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:56"]
Lihaksikkaista naisista. Tyttöystäväni harrastaa bikini fitnestä. Ulkonäkö on toki upea pitkine hiuksineen, upean lihaksikkaalla ja jäntevällä kropalla sekä sixpackilla.
Uskon että riippuu miehestäkin. Kun olemme rannalla, näytämme siltä että kuulumme yhteen vartaloiden kunnon perustella - tavallinen mies pienellä kummulla tyttöni vieressä näyttäisi naurettavalta.
m30
[/quote]
Jaha av-mammat alapeukuttaa taas.
[/quote]
Mä alapeukutin. Ihan vaan siksi, kun olen itse hyvässä kunnossa ja lihaksia löytyy, mutta mieheni omaa ihanan mahakummun. On myös suht urheilullinen, mutta just sopivan pyöreä mulle. Ei ole kivaa, että näytän kuulemma hölmöltä kultaisen mieheni rinnalla..
[/quote]
Ihan ulkopuolisena epäilen että sinun ja fitness-kisaajan välillä on kuitenkin pieni ero. Voin olla väärässkin toki.
[/quote]
Onneksi on! Oon mä kyl aika kuuma kissa silti. :D
Mut eiks olekin kiva, että myös pulskille ja muille 'muotopuolille' löytyy ihailijansa? Makuja on monia.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:59"]
Näiden vastausten ja kavereideni miesmaun pohjalta voisin listata ainakin:
-kalju/lyhyt siilitukka
-mitä pidempi sen parempi, ehdottomasti vähintään 185 cm!
-isot lihakset
-posliini alapää (muuten saa ja voi mielelläänkin olla karvoja, mutta ei siellä)
[/quote]
Just. Noihan on juuri niitä yleisiä ihanteita melkein kaikki.
Minä pidän miehistä, jotka eivät viihdy kotona, vaan käyvät paljon harrastuksissa tai muiden kavereiden kanssa ulkona. En myöskään pidä romanttisista rakkaudenosoituksista, vaan ihannemieheni on enemmän älykäs, keskustelukykyinen kämppäkaveri with benefits.
-kalju
-pieni vatsakumpu, mutta siellä alla on oltava vähintään kohtalaisessa kunnossa olevat vatsalihakset, jotta näyttää hyvältä
-lyhyyskään ei ole turn off
Tykkään ujoista miehistä ja nörteistä. Parta on ihana, ja pitkät hiukset ponnarilla. Eikä missään nimessä mitään pumpattuja lihaksia tai valkaistuja hampaita.
Jollain tasolla huomaan ikävä kyllä viehättyväni myös jokseenkin ongelmaisista miehistä (ja he minusta, miten näppärää!).
iso zlatan ibrahimovic-tyylinen nenä
Parta ja viikset, mitä muhkeammat sen parempi. Lyhyet, siistimättömät amispillukarvat naamassa ovat kamalan näköiset, mutta majesteettinen ja huoliteltu parta viiksineen saa sydämen sykkimään. Harmittaa ettei tuo oikein nykyään ole muotia.
Miehen pitää olla karvainen. Siloposkiset aikuiset miehet eivät miellytä, kyllä iltaa kohti pitää sänki näkyä. Rintakarvat ehdottomasti, selkäkarvatkaan eivät ollenkaan haittaa.
Silmälasit, kalju, nörttiys, mieluummin rimppakinttu tai ylipainoinen mut ei missään nimessä salimies eikä varsinkaan bodattu. Plussaa erikoisesta friikahtavasta harrastuksesta (esim postimerkkeily tai lautapelit)
viehätyn pelimiehistä, muunlaiset ei kiinnosta.
Minua viehättää ohuet jalat. Ja kapeat housut niissä, pillimäiset. Ah!
Hans Välimäen näköiset miehet. Kropassa saa kyllä olla hieman enemmän massaa.
Olen hulluna strawberry blondeihin, eli aika vaaleisiin miehiin, joilla on hitusen punapigmenttiä. Mielellään sellainen karkea hiuslaatu, ja ihokarvatkin ovat aika paksua punervan vaaleaa jouhta. Ah.
-karvaisuus. mitä enemmän karvoja, sen parempi!
-viikinkityyppinen parta (esim. Johan Heggilla on sellanen parta. Myös Marco Hietalan parta on seksikäs)
-ylipaino (sellaiset 20-30kg).
-iso nenä.
En oikein osaa määritellä mitkä ne jutut on. Mutta vaikka Juha Veijonen saa mut aivan kuumaksi, kaikki kaverit on taas ihan päinvastaista mieltä
Mäkin viehätyn nörteistä. Yleensä deitti-ilmoituksissa kaikki miehet mainostavat olevansa meneviä, sosiaalisia ja ennenkaikkea huumorintajuisia. Mulle nuo kaikki ovat isoja turn-offeja. Pidän eniten introverteistä ja asiakeskeisistä tosikoista. Kumpikaan näistä ominaisuuksistahan ei tarkoita että tyypin pitäisi olla tilannetajuton ja empatiakyvytön autisti vaan epäseurallinen ihminenkin voi olla herkkä, kiltti ja empaattinen.
Tosi karvaisista miehistä. Tosin en tiedä, pidetäänkö sitä yleensä turnoffina.
En myöskään ole esteettisesti mieltynyt mihinkään muskelimiehiin. Toki hyväkuntoisuus on viehättävää, mutta en vaan jotenkin innostu siitä, että mies pumppaa hulluna rautaa esitelläkseen lihaksiaan.
Pidän aquiline-tyyppisistä nenistä. En tiedä, onko sellaiselle olemassa suomenkielistä sanaa, mutta tarkoittaa kuitenkin nenää, joka on kohtuullisen iso ja kärjestään ikään kuin haukkamainen.
Ja minä kun olen säälinyt kaveriani kun sen mies on semmoinen kukkakeppi, mutta jospa tykkääkin alipainoisista...