Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rillipäät, kuinka te siedätte rillejä?

Vierailija
25.08.2022 |

Sain rillit vuosi sitten enkä vieläkään ole tottunut. Kuumalla hiestovat, sateella kastuvat, talvella huurtuvat ja koko ajan olen liian tietoinen siitä, että jotain ylimääräistä on kasvoilla vaikka ihan sopivan kokoiset ovatkin. Piilareitakin kokeilin, mutta sekin tuntuu ikävältä vehtailulta.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tottuu.

-rillipää vuodesta 1988

Vierailija
2/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta tarpeeksi pitkään kun niitä pitää aamusta iltaan päässä, niin ei niitä enää huomaakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo iso vaiva ole.

Vierailija
4/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita mahdollisimman kevyet pokat ja linssit. Jos on kauheasti kamaa naamalla, niin eihän siihen oikein totukaan. Huurtumisen estoon saa aineita.  Kyllä niihin rilleihin lopulta hyvin tottuu, kunhan oikeasti ostaa sopivat ja mukavat.

Vierailija
5/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita mahdollisimman kevyet pokat ja linssit. Jos on kauheasti kamaa naamalla, niin eihän siihen oikein totukaan. Huurtumisen estoon saa aineita.  Kyllä niihin rilleihin lopulta hyvin tottuu, kunhan oikeasti ostaa sopivat ja mukavat.

Mulla on muoviset ja tosi kevyet. Onko metallikehykset mukavammat? Ainakin tuo hiostaminen on kuumalla aivan kauheata.

T.Ap

Vierailija
6/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla voi olla kovin hyvät lasit jos noin hankalaa on. Päivässä tottuu uusiin niin ettei aina edes huomaa että ne on päässä ja ettii että mihin oon jättänyt.

Vierailija
7/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 5 vuotta sitten laseroimassa silmäni Turkissa, en ole katunut yhtään. Oli elämäni parhaita päätöksiä päästä eroon silmälaseista. 

Vierailija
8/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallikehys on kevyempi ja ei hiosta lainkaan. Itse en mistään hinnasta ottaisi  paksuja muovikehyksiä.

Vierailija
9/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tottuu. Kapinoin elämästäni yli 15-vuotta silmälasien käyttöä vastaan, vaikka kärsin siitä huomattavasti enemmän kuin mukautumalla, mutta sitten jossain vaiheessa, kun järki voitti, niin kyllä niiden kanssa oppii elämään ja elämänlaatu paranee. Yritä löytää sellaiset lasit jotka ovat niistä huonoilta vaikuttavista vaihtoehdoista ne parhaimmat.

Vierailija
10/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muoviset ja tosi kevyet. Onko metallikehykset mukavammat? Ainakin tuo hiostaminen on kuumalla aivan kauheata.

T.Ap

Titaani parempi. Muovi hiostaa varsinkin jos paksut sangat.

Vierailija
11/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei rillit hiosta, mutta ilmeisesti ripset ovat niin pitkät, että linssit on jatkuvasti likaiset. Se on ärsyttävää.

Vierailija
12/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuminen on vain asennekysymys. Taitava optikko pystyy myös muotoilemaan lasit sinulle paremmin sopiviksi.

Vierailija
13/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaunis päivä etsit lasejasi ja huomaat, että ne onkin päässä.

Vierailija
14/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse rillejä mutta oon ajatellu ostaa vahvuudettomat jotku hienot ihan vaan huvikseen. Siis hienot, en mitään vihvas täti / aisuri poikuli hirvityksiä.

Vierailija
15/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin 5 vuotta sitten laseroimassa silmäni Turkissa, en ole katunut yhtään. Oli elämäni parhaita päätöksiä päästä eroon silmälaseista. 

Sama juttu. Suomalaiset jostain syystä tekevät sitä paljon vähemmän kuin muut Eurooppalaiset. Muulla näkee paljon vähemmän laseja. 

Vierailija
16/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottumiskysymys, tsemppiä!

rillipää vuodesta -82

Vierailija
17/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla voi olla kovin hyvät lasit jos noin hankalaa on. Päivässä tottuu uusiin niin ettei aina edes huomaa että ne on päässä ja ettii että mihin oon jättänyt.

Eivät hankaa tai tunnu muuten pahalta, mutta jotenkin huomaan olevani liian tietoinen niiden olemassaolosta.

Vierailija
18/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se tuntuu herätä joka aamu Kekkosen näköisenä? Tätä olen useasti miettinyt, mutta en ole kehdannut keneltäkään rillipäältä kysyä.

Mulla on vähän saman tyyppiset kehykset kuin Kekkosella oli ja pääkin vielä kalju. Siinähän se menee, tiedän, että en ole ainoa saman stailin omaava mies.

Vierailija
19/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se tuntuu herätä joka aamu Kekkosen näköisenä? Tätä olen useasti miettinyt, mutta en ole kehdannut keneltäkään rillipäältä kysyä.

Eihän sitä yöllä laseja pidetä :D Plus mulla on ihan eri malliset pokat kuin Kekkosella.

Vierailija
20/73 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Ap

Titaani parempi. Muovi hiostaa varsinkin jos paksut sangat.

Mulle ei käy muut. Muita metallisia en voi käyttää, paha nikkeliallergia. Kaikki muoviset pokat valuvat alas vaikka ei ole hiostavaakaan.

Nimim. yli 50 v pokia käyttänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä