Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi tietää onko joku sinkku vai varattu?

Vierailija
18.08.2026 |

Muuten kuin kysymällä? No en kehtaa enkä uskalla. Moni naimisissa olevakaan ei pidä sormusta sormessa, paitsi jossain juhlatilaisuuksissa. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia deittisovellukset on suomalaisten ainut mahdollisuus pariutua

Vierailija
2/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaudu miehelle, sitten rakastelun jälkeen normaalisti parisuhdestatus käy selville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kirje tai laita viesti.

Vierailija
4/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaamalla tietenkin

Vierailija
5/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten? - Luulen, että deittisovelluksissa on monen (A))  paljon helpomoi joko valehdella ja satuilla  enemmän ja vähemmän. Mutta myös (B) ihastua ja rakastua omassa mielessään luomaan hahmoon kun mielikuvitus alkaa loumaan ja työstämään luetun ja kirjoittelun perusteella stä millainen toinen on, (C) Tahattomiltaankaan väärin ymmärryksiltäkään ei aina voi välttyä jo siksi, että ymmärrämme ja käsitämme asioita eri tavoin; esimerkiksi vaikka mitä on kohtuulline alkoholin käyttö tai mitä tarkoitaa liikunna aktiivinen harrastaminen. Voiko sanoa, että harrastaa musiikkia jos musiiikin harrastaminen on vain musiikin kuuntelemista CD-levyiltä kotona?

Sinkkumies  

Vierailija
6/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleta aina, että tämä joku on varattu. 

Vierailija
7/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennalta ei ole mitään tarveetta tietää onko joku parillinen vaiko pariton.  Uskottomuus on yleistä suomalaisissa parisuhteissa – miehet ja naiset pettävät eri syistä - https://yle.fi/a/74-20123359
Käytännössä, kun eteen sattuu unelmallinen joku, jokainen joku vaihtaa hetkeäkään empimättä jonkun jokuun.

Vierailija
8/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin millä tavalla? Oon naimisissa, monessakin deittiäpissä ja jopa ilmeisesti todella suosittu mies. Naiset, miksi olette niin tyhmiä näissä asioissa? Pienillä paikkakunnilla, hyvä mätsi ja tapailukumppani asuu 20km päässä, ollaan tapailtu hyvin avoimesti julkisilla paikoilla, mutta ei luonani jo koko kesän eikä nainen ollenkaan edes epäile että minulla olisi vaimo ja kokonainen perhe täällä. 

Vierailija
9/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettet tee mitään jos et edes uskalla kysyä

Vierailija
10/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sillä tiedolla teet? Yritätkö sä tutustua jokaiseen sormuksettomaan?

Vierailija
11/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä ihan jutella muitakin, eikä kysyä. Aika usein toinen kyllä vastaa heti, että on varattu jos pelkää, et siippa antaa juttelemisesta selkäsaunan. Tai se toinen voi kysyä oletko sinkku vai varattu ja siitä se selviää kun kysyy myös.

Vierailija
12/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä ihan jutella muitakin, eikä kysyä. Aika usein toinen kyllä vastaa heti, että on varattu jos pelkää, et siippa antaa juttelemisesta selkäsaunan. Tai se toinen voi kysyä oletko sinkku vai varattu ja siitä se selviää kun kysyy myös.

Juuri näin. Miehellä jopa keskusteleminen toisen naisen kanssa on riski.

Vierailija
13/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin millä tavalla? Oon naimisissa, monessakin deittiäpissä ja jopa ilmeisesti todella suosittu mies. Naiset, miksi olette niin tyhmiä näissä asioissa? Pienillä paikkakunnilla, hyvä mätsi ja tapailukumppani asuu 20km päässä, ollaan tapailtu hyvin avoimesti julkisilla paikoilla, mutta ei luonani jo koko kesän eikä nainen ollenkaan edes epäile että minulla olisi vaimo ja kokonainen perhe täällä. 

Tämä. Tässä syy miksi tapaan mieluiten miehiä aina heidän kotonaan, paljastaa niin  paljon miehestä. N-31-

Vierailija
14/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleta aina, että tämä joku on varattu. 

Joku on joku ei

Vierailija
15/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten? - Luulen, että deittisovelluksissa on monen (A))  paljon helpomoi joko valehdella ja satuilla  enemmän ja vähemmän. Mutta myös (B) ihastua ja rakastua omassa mielessään luomaan hahmoon kun mielikuvitus alkaa loumaan ja työstämään luetun ja kirjoittelun perusteella stä millainen toinen on, (C) Tahattomiltaankaan väärin ymmärryksiltäkään ei aina voi välttyä jo siksi, että ymmärrämme ja käsitämme asioita eri tavoin; esimerkiksi vaikka mitä on kohtuulline alkoholin käyttö tai mitä tarkoitaa liikunna aktiivinen harrastaminen. Voiko sanoa, että harrastaa musiikkia jos musiiikin harrastaminen on vain musiikin kuuntelemista CD-levyiltä kotona?

Sinkkumies  

Jatkan vielä eri miehenä. Ei tarvitse olla mielikuvitus hahmoja, heitä naisia voi ihan avoimesti tavata, itse olen tavannut tinderin kautta tämän kesän aikana 5 eri naista ja olen naimisissa oleva mies. Ei kukaan edes epäile etteikö olis sinkku mies ja hyvin hyvin ihana ja komea sellainen. Jos naiset olisivat edes muutamin pienin asioin fiksumpia ei tällainen voisi olla mitenkään mahdollista 

Vierailija
16/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän. Baarissa röökipaikalla ei ehdi kysymään,kun onko ollu kiva ilta. Sitten paniikissa jo huutaa, että on varattu. Okei, en ollu pokaamassa,kunhan olisin turhia turissu röökini ajan.

Vierailija
17/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tässä syy miksi tapaan mieluiten miehiä aina heidän kotonaan, paljastaa niin  paljon miehestä. N-31-

Yllättävän moni nainen suosii selkärangattomia miehiä

Vierailija
18/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani edes kysyminen ei auta, koska vastaan useimmiten olevani varattu myös sinkkuna. Kokemus on osoittautunut, että se on tehokkain tapa saada ei toivotut lähestymiset loppumaan. Suurin osa lopettaa viimeistään siinä vaiheessa, kun kysyn, mitä hän ajattelisi, jos hän olisi parisuhteessa ja joku lähestyisi hänen kumppaniaan senkin jälkeen, kun kumppani on kertonut olevansa varattu. Jos ei kykene kunnioittamaan toisen suhdetta sen vertaa, että lopettaa vikittelyn tietäessään toisen olevan varattu, en usko, että kunnioittaisi omaakaan suhdetta kovin paljoa.

Vierailija
19/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi se pitäisi tietää?

Vierailija
20/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän. Baarissa röökipaikalla ei ehdi kysymään,kun onko ollu kiva ilta. Sitten paniikissa jo huutaa, että on varattu. Okei, en ollu pokaamassa,kunhan olisin turhia turissu röökini ajan.

Mikäli jäi ymmärtämättä, se riski on ero jos puoliso saa tietää että on jutellut toisen naisen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän