Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sellaisista piirteistä joita yleensä pidetään turn-offeina, pidät?

Vierailija
08.04.2014 |

En viitsii kertoa. Kerron myöhemmin.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina valittaa roikkuvista bokserit paljastavista housuista. Mä rakastan niitä. Jos miehellä näkyy alkkarit ja housut roikkuu puolessa perseessä, niin kuuma on!

http://hustlegrl.com/blog/wp-content/uploads/2011/07/MACMILLER-11.jpg

Harmi, kun ne housut tuntuu nousevan sitä mukaan kuin ikäkin.

Vierailija
42/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit ja hörökorvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat esim narsismi, rajatilapersoonallisuus ja maanisdepressiivisyys.

Vierailija
44/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän todella lihaksikkaista miehistä. Kerran salilla katsoin kovan luokan bodarimiehen reisiä ja kuolasin. Hänellä oli mielettömän lihaksikkaat reidet ja ystävällinen naama. Tosin tällöin mies ei saa olla kyhyt sillä näyttää pallolta jos isot lihakset.

Vierailija
45/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ääripää on sitten silmälasipäinen nörttimies jolla hampaat hiukan vinossa, hän kuitenkin harrastaa juoksemista ja luusto on iso ( leveät hartiat ja pitkä).

98 jatkaa

Vierailija
46/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:47"]

Mäkin viehätyn nörteistä. Yleensä deitti-ilmoituksissa kaikki miehet mainostavat olevansa meneviä, sosiaalisia ja ennenkaikkea huumorintajuisia. Mulle nuo kaikki ovat isoja turn-offeja. Pidän eniten introverteistä ja asiakeskeisistä tosikoista. Kumpikaan näistä ominaisuuksistahan ei tarkoita että tyypin pitäisi olla tilannetajuton ja empatiakyvytön autisti vaan epäseurallinen ihminenkin voi olla herkkä, kiltti ja empaattinen.

[/quote]

Mä olen just tuollainen, herkkä, kiltti, empaattinen ja introvertti. Mutta en yleensä tosikko ja hyvät ihmissuhdetaidotkin löytyy pienestä erakkomaisuudesta huolimatta, varmaan empatia auttaa siinä. :)

Vastaan ketjun kysymykseen: a-kupin rinnat fyysisistä ominaisuuksista ja ujous henkisistä.

Vierailija
47/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:27"]

Parta ja viikset, mitä muhkeammat sen parempi. Lyhyet, siistimättömät amispillukarvat naamassa ovat kamalan näköiset, mutta majesteettinen ja huoliteltu parta viiksineen saa sydämen sykkimään. Harmittaa ettei tuo oikein nykyään ole muotia.

[/quote]

Miten niin ei ole muotia? muhkea partahan on jo pitkään ollu tosi trendikäs miehillä!

Partoja on ollut melkein kaikilla julkkismiehilläkin viime aikoina:

http://primarybeats.com/wp-content/uploads/2013/11/christian-bale-beard-primary-beats.jpg

http://l.yimg.com/ea/img/-/110927/badbeards_tobeymacguire_1782vmn-1782vn8.jpg?x=400&q=80&n=1&sig=5e1YR2XxypWOGn.aBMOoVQ--

http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2012/03/hardy-trust/tom-hardy-beard-princes-trust-01.jpg

http://static.entertainmentwise.com/gallery/1056631_211011_benaffleckS.jpg

ps. mustakin parta on seksikäs!

Vierailija
48/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:35"]

Tekisi mieli jakaa tämä Facebookissa tai laittaa Iltasanomille vinkkiä. Saisivat miehetkin nähdä, että ei tarvitse näyttää David Beckhamilta :)

[/quote]

Se onkin sitten ihan toinen tarina minkä tasoisia naisia täällä kuvatuilla ominaisuuksilla sitten taas. Ylipainonen tai hintelä, lyhyt ja karvainen uros lienee aika marginaalisen porukan tähtäimessä. Nörteistä puhumattakaan. 

[/quote]

Vaikka itse sanonkin niin olen todella kaunis ja vieläpä hoikka nainen, enkä ole ikinä ollut yhtä kiihottunut kenestäkään toisesta miehestä niin kuin nykyisestäni - karvainen, vähän ylipainoinen ja minua vanhempi mies joka ottaa minut kunnolla. Aiempani ovat olleet todella kiiltokuvapoikia, treenattuja, komeita... tylsiä :(

Vierailija
49/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:49"]

Minä pidän todella lihaksikkaista miehistä. Kerran salilla katsoin kovan luokan bodarimiehen reisiä ja kuolasin. Hänellä oli mielettömän lihaksikkaat reidet ja ystävällinen naama. Tosin tällöin mies ei saa olla kyhyt sillä näyttää pallolta jos isot lihakset.

[/quote]

Mites toi Mentula, onko sexy? En kyllä tiedä hänen pituuttaan.

Vierailija
50/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:47"]

Mäkin viehätyn nörteistä. Yleensä deitti-ilmoituksissa kaikki miehet mainostavat olevansa meneviä, sosiaalisia ja ennenkaikkea huumorintajuisia. Mulle nuo kaikki ovat isoja turn-offeja. Pidän eniten introverteistä ja asiakeskeisistä tosikoista. Kumpikaan näistä ominaisuuksistahan ei tarkoita että tyypin pitäisi olla tilannetajuton ja empatiakyvytön autisti vaan epäseurallinen ihminenkin voi olla herkkä, kiltti ja empaattinen.

[/quote]

Mä olen just tuollainen, herkkä, kiltti, empaattinen ja introvertti. Mutta en yleensä tosikko ja hyvät ihmissuhdetaidotkin löytyy pienestä erakkomaisuudesta huolimatta, varmaan empatia auttaa siinä. :)

Vastaan ketjun kysymykseen: a-kupin rinnat fyysisistä ominaisuuksista ja ujous henkisistä.

[/quote]

Olet ihan kuin mun entinen. Tuli ikävä, kaltaisiasi miehiä ei ihan kauheasti ole tai sitten en vaan ujona tapaa niitä toisia ujoja. :)

Vierailija
51/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:18"] 

Pidän aquiline-tyyppisistä nenistä. En tiedä, onko sellaiselle olemassa suomenkielistä sanaa, mutta tarkoittaa kuitenkin nenää, joka on kohtuullisen iso ja kärjestään ikään kuin haukkamainen.

[/quote]

Itse kutsun kuvaillunkaltaista kotkannokaksi.

Omassa miehessäni rakastan karvaisuutta (maha, rinta, parta, tuuheat kulmakarvat jne.) ja pitkää ja hoikkaa kroppaa. 

Vierailija
52/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:49"]

[/quote]

Mites toi Mentula, onko sexy? En kyllä tiedä hänen pituuttaan.

[/quote]

Tykkään juuri noin lihaksikkaista, mutta Mentula ei vaikuta ystävällisestä.

Vierailija
53/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat, kaikkialla :D nam nam, mielummin ylä kuin alapäässä!!! Mentula on aika karsee, luonne rumentaa eikä se naamakaan kaunistus ole....

oletteko oikeesti ollu niien himoamienne läskie miesten kanssa sängyssä?! Kerran nukuin miehen kanssa ja se läski maha , alaston nahka vasten paljasta selkääni sai viehätykseni kääntymään pois läskeistä... Yööök!! Sitä ennen pidin isoja miehiä ihanina, mutta en ollutkaan ottanut lähikontaktia. on ne vieläkin isot miehet kivoja, mutta nyt yhdistän ison mahan ällötykseen Fyysisessä mielessä.

Vierailija
54/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 03:06"]

Karvat, kaikkialla :D nam nam, mielummin ylä kuin alapäässä!!! Mentula on aika karsee, luonne rumentaa eikä se naamakaan kaunistus ole....

oletteko oikeesti ollu niien himoamienne läskie miesten kanssa sängyssä?! Kerran nukuin miehen kanssa ja se läski maha , alaston nahka vasten paljasta selkääni sai viehätykseni kääntymään pois läskeistä... Yööök!! Sitä ennen pidin isoja miehiä ihanina, mutta en ollutkaan ottanut lähikontaktia. on ne vieläkin isot miehet kivoja, mutta nyt yhdistän ison mahan ällötykseen Fyysisessä mielessä.

[/quote]

Mulla on aviomiehenä mies, jolla on 30kg ylipainoa (suht tasaisesti levinnyt pitkin kroppaa mutta kyllä tuota vatsaa löytyy silti). Ja voi luojani, että käyn kuumana häneen! Ja minun onnekseni mies on myös karvainen.  Noh, karvatonta miestä en varmaan olisi edes huolinut. Se vain on iso turn off minulle.

Itse olen ihan normaalipainoinen (MBI 21) ja kauniiksikin sanottu tapaus.

Vierailija
55/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 03:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 03:06"]

[/quote]

Mulla on aviomiehenä mies, jolla on 30kg ylipainoa (suht tasaisesti levinnyt pitkin kroppaa mutta kyllä tuota vatsaa löytyy silti). Ja voi luojani, että käyn kuumana häneen! Ja minun onnekseni mies on myös karvainen.  Noh, karvatonta miestä en varmaan olisi edes huolinut. Se vain on iso turn off minulle.

Itse olen ihan normaalipainoinen (MBI 21) ja kauniiksikin sanottu tapaus.

[/quote]

*BMI

Tätä se väsymys teettää =D

Vierailija
56/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ja karvainen... Voi apua! :D

Vierailija
57/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan loistava ketju! Jos ihmiset uskaltais useammin sanoa ääneen omat omituiset mieltymyksensä, niin yleiset kauneusihanteet saattaisivat muuttua radikaalisti.

Itse pidän naisista joilla on pienet tissit ja iso perse. Ne pienet tissit tekee naisesta jotenkin haavoittuvaisen oloisen, mutta sitä muotoa löytyy kuitenkin sieltä perseestä. Seksikäs yhdistelmä! Pidän myöskin hieman nörttimäisistä naisista. Nörttiys kertoo usein älystä ja luotettavuudesta. Ainakin mielikuvissani.

M36

Vierailija
58/134 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:31"]

Hullun katse silmissä on aika hot. Näitä vaan harvoin näkee.

[/quote]

Tätä en pysty ymmärtämään. Tai tavallaan sillä tavalla, että onpa komea pahis, mutta itselleni en koskaan ikinä ottaisi. Tehokas hullun katse on esim. Viikingit -sarjan Ragnarilla. Vaaleansiniset silmät on usein kans sellaiset psykopaattisilmät, joita on leffojen pahiksilla. 

Itse viehätyn niin paljon lempeästä ja lämpimästä katseesta, joka sulattaa kaiken, että en tätä hullunkiiltoa oikein tajua. 

Vierailija
59/134 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso nenä mieluummin kuin pieni nenä ja jos on vielä pieni leuka, niin hyvä yhdistelmä.

Vierailija
60/134 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut sytyttää, kun mies on lyhyt ja lihaksikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi