Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sellaisista piirteistä joita yleensä pidetään turn-offeina, pidät?

Vierailija
08.04.2014 |

En viitsii kertoa. Kerron myöhemmin.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset! Olen usein kuullut, kun naiset haukkuvat viiksiä kovaan ääneen, mutta minusta ne ovat todella usein ihanat. Ei mitkään paksut mursuviikset tietenkään vaan semmoiset lyhyet, ohuet ja ennen kaikkea siistit viikset, nam! Sanomattakin lienee selvää, että Movemberin saapuessa hypin aina tasajalkaa :D

P.S. Täälläkin komppi sille, että pieni pömppis on miehellä paljon ihanampi kuin kunnon sikspäkki.

Vierailija
2/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli selkeästi ensimmäinen naistenketju, ja millaisten naisten? Ihan totta, anteeksi, mutta en voi välttyä miettimästä sitä tosiasiaa, että lukeeko tätä palstaa tosiaankin sen kaltaiset naiset joille muka noilla ominaisuuksilla olevat miehet ovat jotenkin hotteja?

En mä enää ihmettele, että miksi on niin helevtin vaikeaa löytää naista joka kiinnostaisi itse ja jota itse kiinnostaisin. Ei ole vatsakumpua, narkkilookkia, en nörtti, en haise hielle, en karvainen, no alaleuassa yksi hammas on hieman toisen takana ja kevään tullessa aina vähän pisamia, mutta näillä avuilla ei mennä näköjään pitkälle.

Mukavaa kevään jatkoa niiden alienienne kanssa misut!

Vierailija
4/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun katse silmissä on aika hot. Näitä vaan harvoin näkee.

Vierailija
5/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:35"]

Tekisi mieli jakaa tämä Facebookissa tai laittaa Iltasanomille vinkkiä. Saisivat miehetkin nähdä, että ei tarvitse näyttää David Beckhamilta :)

[/quote]

Se onkin sitten ihan toinen tarina minkä tasoisia naisia täällä kuvatuilla ominaisuuksilla sitten taas. Ylipainonen tai hintelä, lyhyt ja karvainen uros lienee aika marginaalisen porukan tähtäimessä. Nörteistä puhumattakaan. 

[/quote]

Varmaan onkin, sillä sehän oli koko tämän ketjun pointti. Siis luetella ominaisuuksia jotka ovat yleensä turn offeja, mutta joista itse kuitenkin pitää. Mutta älä sekoita noita yksittäisiä adjektiiveja keskenään; jos yksi haluaa lyhyen, toinen lihavan ja kolmas karvaisen niin kukaan ei silti välttämättä halua lyhyttä karvaista läskiä.

Vierailija
6/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaitonaisuus. Että voidaan olla hiljaa yhdessä ilman vaivautuneisuutta.

Vierailija
7/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nörttimäisyys. aivan ihana piirre miehessä.

Vierailija
8/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään yleensä melko lyhyistä, hoikista, karvaisista ja pitkätukkaisista miehistä. Luonteenpiirteistä toivoisin, et mies on melko ujo ja rauhallinen, mikä myös tuntuu olevan turn-off monille kavereille...

Vierailija
9/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komea mielestäni muutenkin niin vastaan:

-alkoholin haju hengityksessä

- sikarin tupruttelu

- se mainittu lievä ylipaino, mua kiehtoo ns. ulkomaisen ja itsevarman näköiset neliviisikymppiset ja toisaalta

- nörttiys, mutta oman ikäiset ja vanhemmat (eli 34+)

Vierailija
10/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti olla ukkomaisen, ei ulkomaisen, tärkeä ero :D

Vierailija
11/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin tuon 'kaljan haju ja narkkilook'-kommentin. En tietenkään halua oikeasti juoppoa tai narkkaria.

Kaljan hajusta tulee nuoruusvuosien hölmöilyt mieleen, kun juotiin kaljoja puistossa ja pussailtiin ekan poikaystävän kanssa ja narkkarilookilla tarkoitin sellaista vähän väsyneen ja kärsivän näköistä miestä joka ei ole ns itsensä trimmaaja.

Vierailija
12/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakarvat! <3

Vierailija
13/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:26"]

Tämä oli selkeästi ensimmäinen naistenketju, ja millaisten naisten? Ihan totta, anteeksi, mutta en voi välttyä miettimästä sitä tosiasiaa, että lukeeko tätä palstaa tosiaankin sen kaltaiset naiset joille muka noilla ominaisuuksilla olevat miehet ovat jotenkin hotteja?

En mä enää ihmettele, että miksi on niin helevtin vaikeaa löytää naista joka kiinnostaisi itse ja jota itse kiinnostaisin. Ei ole vatsakumpua, narkkilookkia, en nörtti, en haise hielle, en karvainen, no alaleuassa yksi hammas on hieman toisen takana ja kevään tullessa aina vähän pisamia, mutta näillä avuilla ei mennä näköjään pitkälle.

Mukavaa kevään jatkoa niiden alienienne kanssa misut!

[/quote]

tsotsot, elä nyt. kesä tulee ja löydät sääkin jonkun kivan kainaloon;)

Vierailija
14/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat. Ei siis saa hampaita puuttua tai mitään, mutta en siedä näitä ultravalkoisia hampaita, jotka säteilee kilometrin päähän.

Vierailija
15/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän sen yhden miehen tulla ulinallaan pilaamaan hyvä ketju! Olisit poika vaan iloinen siitä että lyhyet, karvaiset, isonenäiset läskitkin saa naista, sulla on ihan hyvät mahkut itselläsikin siis "normaalin" näköisenä. Vaikka olis syylä nenässä niin aina joku siitäkin tykkää. Makuja on monenlaisia mutta niistä ei yleensä huudella kauheasti. Ihanan piristävää luettavaa tämä ketju!

Vierailija
16/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään jos mies polttaa, koska se näyttää jotenkin niin seksikkäältä <3 Pienet huulet ja se hullun katse mikä tuolla aiemminkin mainittiin.

Vierailija
17/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:56"]

Lihaksikkaista naisista. Tyttöystäväni harrastaa bikini fitnestä. Ulkonäkö on toki upea pitkine hiuksineen, upean lihaksikkaalla ja jäntevällä kropalla sekä sixpackilla. 

Uskon että riippuu miehestäkin. Kun olemme rannalla, näytämme siltä että kuulumme yhteen vartaloiden kunnon perustella - tavallinen mies pienellä kummulla tyttöni vieressä näyttäisi naurettavalta.

m30

[/quote]

Jaha av-mammat alapeukuttaa taas.

[/quote]

Mä alapeukutin. Ihan vaan siksi, kun olen itse hyvässä kunnossa ja lihaksia löytyy, mutta mieheni omaa ihanan mahakummun. On myös suht urheilullinen, mutta just sopivan pyöreä mulle. Ei ole kivaa, että näytän kuulemma hölmöltä kultaisen mieheni rinnalla..

[/quote]

Ihan ulkopuolisena epäilen että sinun ja fitness-kisaajan välillä on kuitenkin pieni ero. Voin olla väärässkin toki.

Vierailija
18/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden vastausten ja kavereideni miesmaun pohjalta voisin listata ainakin:

-kalju/lyhyt siilitukka

-mitä pidempi sen parempi, ehdottomasti vähintään 185 cm!

-isot lihakset

-posliini alapää (muuten saa ja voi mielelläänkin olla karvoja, mutta ei siellä)

Vierailija
19/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso, kaartuva, kupera, kaita nenä. Just sellanen millainen on juutalaisilla.

Vierailija
20/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:04"]

Pidän lyhyistä ja laihoista miehistä. Ei tarvi olla lihaksia. Ja saa olla vaikka päätä lyhyempi minua (olen 168).

n34

[/quote]

Unohdin lisätä: pitää olla iso nenä. Ja kapeahkot kasvot ja jotain keijukaismaista. Tää on aikalailla sellainen "herkku":

http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2012/029/0/0/sexy_skinny_guy_by_antoniomatosxd-d4o1s2p.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi