Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sellaisista piirteistä joita yleensä pidetään turn-offeina, pidät?

Vierailija
08.04.2014 |

En viitsii kertoa. Kerron myöhemmin.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus

Vierailija
122/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:56"]

Lihaksikkaista naisista. Tyttöystäväni harrastaa bikini fitnestä. Ulkonäkö on toki upea pitkine hiuksineen, upean lihaksikkaalla ja jäntevällä kropalla sekä sixpackilla. 

Uskon että riippuu miehestäkin. Kun olemme rannalla, näytämme siltä että kuulumme yhteen vartaloiden kunnon perustella - tavallinen mies pienellä kummulla tyttöni vieressä näyttäisi naurettavalta.

m30

[/quote]

Jaha av-mammat alapeukuttaa taas.

[/quote]

Mä alapeukutin. Ihan vaan siksi, kun olen itse hyvässä kunnossa ja lihaksia löytyy, mutta mieheni omaa ihanan mahakummun. On myös suht urheilullinen, mutta just sopivan pyöreä mulle. Ei ole kivaa, että näytän kuulemma hölmöltä kultaisen mieheni rinnalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hörökorvat ja sikin sokin olevat hampaat <3

Vierailija
124/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkananpunainen tukka on musta aivan ihana <3 täällä briteissä on ihan kauheeta kuunnella kun näitä "gingereitä" on usein kiusattu rankasti just sen hiusvärin takia... 

Vierailija
125/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:15"]-Hörökorvat ja sikin sokin olevat hampaat <3

[/quote]

Sun tarttee hakea mies briteistä... :)

Vierailija
126/134 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:31"]

Feminiinisyydestä miehessä, siroudesta ja hoikasta vartalosta, kauniista kasvoista.[/quote]

Allekirjoitan tämän myös, siksi erityisesti aasialaiset miellyttävät silmääni. Toki on aasialaisissakin monen näköistä ja kokoista, mutta helpommin löytää myös kuvatun kaltaisia.

Niin ja lisäksi vinot hampaat on aika ihanat, kunhan ei ihan vinksin vonksin ole eikä aiheudu purentavikaa!

Vierailija
127/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tietynlainen renttumaisuus, esim. Ville Haapasalo.

-duunarimiehet

Vierailija
128/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen itse yliopistossa, mutta vastoin todennäköisyyksiä sellainen ronskilla tavalla komea, iso ja yksinkertainen duunarimies...Mmm...

Vierailija
129/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesta suusta kuulunut,mutta iso.sopivasti vatsakas.kalju,muualta karvainen! Sellaiset jämäkät,karvaiset käsivarret kun kietoutuu ympärille ni voi,hurraa!!! Tälläinen on mun ihana rakastajani

Vierailija
130/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään isoista klyyvareista. Iso nenä saa minut miettimään muita mahdollisia isoja ulokkeita... ;)

Vierailija
131/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sopusuhtainen laihuus ja lihaksettomuus

- Otsatukka

- Miehen pitää olla myös positiivisella tavalla "sähläävä", vähän sellainen hassu. :D

Vierailija
132/134 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen vetoa duunarimiehiin. Ai että olisi ihana sellainen remontointi- ja autonkorjauskykyinen työmies!
Pidän myös karvoista. Parta saa olla, kun ei mene liiallisuuksiin (tyyliin joulupukki). Karvaton mies ei ole miehekäs.

Haluan miehen, joka osaa olla paikoillaan. Sellainen sohvaperunakaveri, jonka kanssa viettää pyjamaviikonloppua. Tietty raja tässäkin tulisi olla, laiskiaiset eivät kuitenkaan ole juttuni.

Pieni ylipaino on mielestäni söpöä, bodatut möykyt sen sijaan ehdoton turn-off

Niin ja minäkin listaan tähän vielä ison nenän

Vierailija
133/134 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän 185 cm ja ylöspäin miehistä. Isot lihakset, jykevä leuka, muutama akateeminen (ei nynnyjen) tutkinto, hyvätuloinen, tumma tuuhea tukka, hyvät valkoiset hampaat, hyvin istuva merkkipuku, ei liian fancy mutta pitää ulkonäöstä huolta. Tuoksuu ihanalta, jaksaa kantaa mut makkariin 😋 kohtelee mua kuin oisin qween 🤷🏼🌞

Vierailija
134/134 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän 185 cm ja ylöspäin miehistä. Isot lihakset, jykevä leuka, muutama akateeminen (ei nynnyjen) tutkinto, hyvätuloinen, tumma tuuhea tukka, hyvät valkoiset hampaat, hyvin istuva merkkipuku, ei liian fancy mutta pitää ulkonäöstä huolta. Tuoksuu ihanalta, jaksaa kantaa mut makkariin 😋 kohtelee mua kuin oisin qween 🤷🏼🌞

Ainiin ja onhan hyvä että mies on todella 🤪 hyvin varusteltu. Uuh mikä bätäng.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän