Mistä sellaisista piirteistä joita yleensä pidetään turn-offeina, pidät?
Kommentit (134)
Voi hitsi vie... Mä tunnen yhden nuoren sinkkumiehen joka istuis tosi monen haavekuvaan täällä (superlaiha, pitkä, isonenäinen, hiukset yli korvan muttei paljon sen yli, nörtti, ujo, mielettömän valloittava hymy kun sen saa esiin...), mutta ei, yksin joutuu hän kulkemaan. Täytyy vinkkasta, että täältä löytyy ottajia :)
Kivoja
-vähäkarvaisuus
-kohtuu lyhyt (oon ite 165 ja paras pituus miehellä on musta n. 160-175 cm)
-tatuoinnit (jotkut on tietty kauheita)
-treenattu saa olla muttei pumpattu, etenkin tosi selkeät rintalihakset on yök
-punainen tukka ja pisamat
-yleisesti poikamainen olemus
-jotkut selkeästi feminiiniinä pidetyt piirteet, esim. rannekorut, silmämeikki, kynsilakka! Eddie Izzard on hot!
-snadisti höröt korvat
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:15"]
Tää on ihan loistava ketju! Jos ihmiset uskaltais useammin sanoa ääneen omat omituiset mieltymyksensä, niin yleiset kauneusihanteet saattaisivat muuttua radikaalisti.
Itse pidän naisista joilla on pienet tissit ja iso perse. Ne pienet tissit tekee naisesta jotenkin haavoittuvaisen oloisen, mutta sitä muotoa löytyy kuitenkin sieltä perseestä. Seksikäs yhdistelmä! Pidän myöskin hieman nörttimäisistä naisista. Nörttiys kertoo usein älystä ja luotettavuudesta. Ainakin mielikuvissani.
M36
[/quote]
Toi sun kuvailema nörttityttö ei kyllä ole miesten fantasiana mitenkään harvinainen.
Sen sijaan kaltaiseni isotissinen, läski lattaperse rillipää ujo nörde sai turhaan etsiä fanittajia.
Punaiset hiukset ja punainen viikinkiparta, aaahhhhhh! Punapäät on hoteinta hottia :) T. N25
Riippurinnat, pienet rinnat, lyhyet hiukset naisella, rupsahtanut vatsa, päärynävartalo (mutten pidä lihavista naisista)...
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:20"]Mä tykkään pienestä mahakummusta. En mistään jättiläispömpöstä, mutta vähän ylimääräistä mahan alueella on mielestäni lähinnä sympaattista eikä yhtään pahannäköistä silmällekään.
[/quote]
Niin minäkin! En pidä pyykkilaudoista ja isoista lihaksista.
[/quote]
Minä myös! Ja sellaisista salilla pumpatuista lihaskimpuista en tykkää yhtään...
[/quote]
Joo, sellanen roteva mies, tavallaan karhumainen, nii oih ja voih. Jos vielä harteikas nii ai että ;)
-Muhkea parta
-iso nenä (sellainen ns. kotkan nokka)
-ylipaino (ehkä sellaiset 10-20kg) -> mies on vatsakas
-karvaisuus (karvatonta miestä en varmaan edes huolisi)
-introvertti
-Arvet (vaikkapa aknearvet kasvoissa). Tekevät jotenkin rujon vaikutelman.
Humalaiset miehet on musta tosi seksikkäitä! Ei tietenkään missään konttauskunnossa olevat mutta semmoinen pieni nousuhumala :D
Mä tykkään pienestä mahakummusta. En mistään jättiläispömpöstä, mutta vähän ylimääräistä mahan alueella on mielestäni lähinnä sympaattista eikä yhtään pahannäköistä silmällekään.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:20"]Mä tykkään pienestä mahakummusta. En mistään jättiläispömpöstä, mutta vähän ylimääräistä mahan alueella on mielestäni lähinnä sympaattista eikä yhtään pahannäköistä silmällekään.
[/quote]
Laihuus ja lihaksettomuus, siis miehillä. Jostain syystä pitkät ja jopa anorektisen laihat miehet ovat aina viehättäneet. Varsinkin semmoiset laihat ja sotkutukkaiset rokkipojat ovat tosi ihania :) Isoista lihaksista en pidä minäkään.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:20"]Mä tykkään pienestä mahakummusta. En mistään jättiläispömpöstä, mutta vähän ylimääräistä mahan alueella on mielestäni lähinnä sympaattista eikä yhtään pahannäköistä silmällekään.
[/quote]
[/quote]
Minä myös! Ja sellaisista salilla pumpatuista lihaskimpuista en tykkää yhtään...
Feminiinisyydestä miehessä, siroudesta ja hoikasta vartalosta, kauniista kasvoista.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:20"]Mä tykkään pienestä mahakummusta. En mistään jättiläispömpöstä, mutta vähän ylimääräistä mahan alueella on mielestäni lähinnä sympaattista eikä yhtään pahannäköistä silmällekään.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
...Itse käyn kyllä aktiivisesti salilla ja liikun paljon, mutta miehellä saa olla vähän ylimääräistäkin. :)
No mua ei ainakaan sytytä lehtien kansissa poseilevat meikatut kiiltokuvapojut joita muiden naisten kuulee kuolaavan. Niillä kaikilla miehillä on sellainen hiirimäinen naama. Kasvoissa kaikki pientä ja siroa ja naisellisen muotoista. Jokainen hius tarkkaan aseteltu. Vatsalihakset kiiltää niin että silmiä häikäisee ja kameraan kohdistettu eksynyt katse ja joku laadukas kauluspaita siinä auki repsottaa houkutuksena. Ei kiitos.
Tietenkään ei mikään sellainen vastakohtainen timosoini-lookkikaan ole se mikä minut sytyttää. Mutta yhteistä kaikilla exilläni ym. lyhyemmilläkin tuttavuuksilla on se, että he ovat kaikki olleet jotenkin häijyn ja etäisen näköisiä, ei mitään vilkkusilmiä ja naistennaurattaja-asennetta. Usein naisten kuulee inhoavan juuri sellaisia, ei-flirttailevia ja liian älykkään oloisia miehiä jotka selvästi osoittavat etteivät tee naisen antamalla huomiolla juuri mitään. Minua sellainen viehättää.
N26
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jotenkin kauluspaita joka katoaa jonnekin vyön alle housuihin mahakumman päältä on kauhea kiehtoava.
Mua ei häiritse pätkääkään jos joku polttaa satunnaisesti, kunhan ei koko ajan ravaa. Sytytetyn tupakan tuoksu on hyvä (itse en kuitenkaan polta).
Lihavuus ei ole ole itselle välitön turn off, isot miehet voivat olla aika vetäviä. Pidän jostain hauskoista "vioista" ulkonäössä, vähän epäsuorat hampaat muuten kivannäköisellä miehellä, pieni tai isompikin arpi jossain, jokin persoonallinen yksityiskohta. Nämä nyt ovat siis fyysisiä piirteitä joita tulee mieleen.
Pidän poikamaisista, kilteistä, herkistä, siisteistä miehistä. Ylibodatut lihakset miehellä ovat minullekin turn off, vaikka itsekin liikun aktiivisesti ja käyn kuntosalilla. Samoin turn off ovat äijäily ja renttuus.
Hmm, useimmille kumppanin sama sukupuoli taitaa olla turn-off, joten biseksuaalina se lienee merkittävin poikeukseni.