Mistä sellaisista piirteistä joita yleensä pidetään turn-offeina, pidät?
Kommentit (134)
Tatuoinnit. Ei tietenkään kaikki, mutta sellainen kantajalleen sopiva tatuointi on kiva.
Mullakin tuo pehmeä maha miehellä - en pidä erottuvista vatsalihaksista :) Mikähän juttu tää oikeesti on, luulin olevani ainoa? :D
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:37"]
Pidän poikamaisista, kilteistä, herkistä, siisteistä miehistä. Ylibodatut lihakset miehellä ovat minullekin turn off, vaikka itsekin liikun aktiivisesti ja käyn kuntosalilla. Samoin turn off ovat äijäily ja renttuus.
[/quote]
En siis kuitenkaan tarkoittanut tuolla poikamaisella, kiltillä miehellä mitään sellaista mallimaista, sliipattua kansikuvapoikaa (YÖK!), vaan enemmän sellaista luonnollista poikamaisuutta. Sellanen Hunks-tyyppinen mies on totaalinen turn off!
No, kun näköjään ne miesten isoiksi pumpatut lihakset ovat täällä kaikkien mielestä turn off, niin sanon tähän että minäpä tykkäänkin miehistä, jotka ovat pumpanneet itselleen iiiisot lihakset. Jos vain ovat luonnollisen treenauksen, ei hormonien tulosta. Taidan olla outo, kun kaikki muut tykkää lihavista tai ruipeloista.
Tykkään siitä kun mies läpsii mua pepulle tai tarttuu reisistä kiinni ja "kauhistelee" läskejäni. Toisaalta se on hyvin ärsyttävää, mutta kumminkin kivaa. Lievä hienhaju miehellä on kiihottavaa, jos se tuoksu miellyttää mua alitajuisesti. Paha ja pistävä hiki on toki eri juttu.
Mulla myös isohko maha. ja karvaisuus!
Esimerkkejä
-ihana "pehmeä" mies: Stefan Wallin
-liian laiha: Jasper Pääkkönen
-liian pumpattu: Esko Eerikäinen
Ooh, pisamat ovat ihanat! Mutta ei kai kukaan niitä voi inhotakaan. :)
Pisamat on ihanat! Ja silmälasit!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:00"]
Ooh, pisamat ovat ihanat! Mutta ei kai kukaan niitä voi inhotakaan. :)
[/quote]
Todella moni inhoaa pisamia. Ja punapäisiä miehiä. Minuun he vetoavat, jos ovat muuten miehekkään näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:23"]
Nörtit :)
[/quote]
Olin just vastaamassa että nörttimäisyys on kivaa miehissä. Samoin hipsterityyli.
Eikö Tää ollukkaa turn-off ketju :D
Haha, tuli heti ekana mieleen pitkät kalsarit, joiden sanotaan olevan varmin erotiikantappaja. Minusta esimerkiksi kokomustat kalsarit on suloiset, after-ski ja ujo pullotus etumuksessa saa repimään ne pois päältä;)
Mäkin tykkään tosi laihoista miehistä, ja mieheni onkin sellainen. Mutta inhoan tuota "turn off" -ilmaisua.
Etenkin sivulta iso ja edestä pitkä nenä on omaan silmääni komea.
Hienhaju täälläkin. Ei todellakaan kaikki hienhaju, vaan sellainen suht puhtaan hien tuoksu on seksikästä.
Täällä kanssa yksi joka tykkää kauniskasvoisista, sirovartaloisista miehistä. Miehellä pitää olla myös ainakin korville hiukset, nykyään kenelläkään ei ole. :(