Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita (30v molemmin puolin), jotka aloittamassa yrittämistä pian?

05.04.2014 |

Hei!

Olisi hienoa löytää samassa tilanteessa olevia, joten kokeillaanpas :)

Meillä on haaveiltu lapsesta (lapsista) tosi pitkään, mutta elämäntilanteet eivät ole olleet asialle otollisia, ja ennen kaikkea on tainnut puuttua rohkeutta. Syön edelleen pillereitä, mutta meillä on mietinnässä, olisiko tämä laatta se viimeinen.

Olisi ihanaa löytää muita omasta perheestä haaveilevia. Itselläni on mielessä tosi monenlaista pohdintaa: pitkä parisuhde, taiteen tekemisen yhdistäminen perheeseen, pumpuliset vauvahaaveet...Ja täällä voisi ehkä siitä yrittämisestäkin kirjoitella, hui! Katsotaan, löytyykö juttuseuraa :)

Tyttö ja varis

Kommentit (876)

521/876 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Mulla on ollut nyt muutama päivä tässä ajatukset siellä sun täällä, kun olen miettinyt työkuvioita ja opinnäytetyötäni, joka on edelleen kesken ja palauttamatta. Positiivista kuitenkin se, että olen siis miettinyt muutakin kun vauva-asioita!

Joten en ollut nyt miettinyt kiertopäiviäni (yleensä se on ensimmäinen asia aamulla, että mietin monesko kp on.. tiedän, huoh!) ja eilen illalla havahduin siihen, kun vatsaani alkoi juilimaan todella kovasti vasemmalta puolelta. Tämä oli senkin takia hämmentävää, että mulla ovulaation yhteydessä on vihlonut alavatsaa AINA oikealta puolelta. Kuitenkin siis kipu oli juurikin samanlaista kun ovulaatiossa. Olisi kyllä ainoastaan positiivista, jos ovulaatio olisi nyt jo tapahtunut, koska sitten se olisi aikaistunut, joka olisi todella hyvä asia. Jostain syystä nimittäin kiertoni on pidentynyt muutaman viime kuun aikana ja ovulaatio on myös ollut myöhemmin. :( Miehen kanssa onneksi vehdattu joka toinen päivä tässä jo viikon ajan helteistä huolimatta ja voin sanoa, että on ollut kyllä välillä tuskallista, heh! :D

Onko teillä muilla yleensä ovulaatio aina samaan aikaan kierrossa vai vaihteleeko se?

Aliisa Kyoto: Limojen perusteella voi hyvin seurata ovulaatiota, tosin itse en ole onnistunut niiden avulla sitä yleensä bongaamaan. Jotkut ovat kuitenkin ihan ässiä tässäkin lajissa. :) Itse olen huomannut, että mulla rinnat kipeytyvät aina hiukan ovulaation jälkeen muutamaksi päiväksi. Olen ymmärtänyt, että tämä olisi hyvinkin tavallista. Joten sen perusteella, olet varmasti ovuloinut ennen tuota rintojen kipeytymistä. Itselläni rintojen arkuus kuitenkin hellittää aina ennen kuukautisia. Kuukautisten aikaan mulla ei ole koskaan ollut rintojen arkuutta, mutta monet valittavat sitä myös kuukautisten aikana.

Oletteko muuten muut huomanneet halukkuutenne seksiin lisääntyvän ennen ovulaatiota (ei ole pakko vastailla, jos tämä tuntuu liian henkilökohtaiselta :D)? Hormoneja popsiessani en menettänyt mielenkiintoa seksiin (kuten jotkut), vaan se oli minulle aina ihan ok ja kiva asia. Nyt kuitenkin olen huomannut, että luomuna nimenomaan noin viikko ennen oletettua ovulaatiota ovulaatioon asti tekisi mieli joka päivä ja sitten kiinnostus siitä hiukan sen jälkeen lopahtaa (ei haluttomuudeksi, mutta takaisin siihen "ihan kiva"-modeen, millaista oli kokoajan pillereiden aikaan). Aika jännä, miten luonto on tämänkin asian ilmeisesti kehittänyt..

Toivottavasti ei tullut liian seksi-painotteista juttua, mutta pakko päästä välillä avautumaan, kun ei tämmöisiä viitsi kenellekään kaverille selittää ja ihmetellä, etenkin kun en halua läheistenkään ihmisten tietävän tästä vauvaprojektista liikaa. Tulisi vaan paineita lisää. Edelleen olen sillä linjalla, että kerron sitten, jos jotain kerrottavaa on.

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

Megan, kp16/30-35

522/876 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiosta: Mä aloin viime kuussa merkkaileen ovulaatiokivut ym. Mulla on kuukautiskierrossa 2 selkeää halukkuus jaksoa. Eka jakso on ovulaatioaikaan ja vähän sen jälkeen. Sit toinen jakso on pari päivää ennen menkkoja. Tykkään kyllä menkkojenkin aikana hommailla. Mulla ei ole koskaan ollut talletusten kanssa ongelmia oon lähes aina halukas. Tai jos mies olis halukkaampi, niin ehkä haluaisin pitää välipäiviä. Meillä on usein lähes päivittäin seksiä, sit ovulaatioaikaan oli joka toinen päivä. Mä en tiedä mistä johtuu, mut oon ollut aina seksihullu. Mies tosin haluis vaan 2-5x\vk :D

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

Sisältö jatkuu mainoksen alla
523/876 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui viestistä vielä, että kiitos kaikille myötäelämisestä. Positiivista tässä on se, että nyt on huojentunut olo, kun tietää ettei syy ole vain mussa. Tiedän ettei mies olis mua jättänyt vaikka olisikin ollut mun syy, mut nyt ei itse tarvi kokea huonoa omaatuntoa.

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

524/876 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ja kesäistä päivää!

Ovulaatiosta: mä oon pillereiden lopettamisen jälkeen (nyt ehkä yhelsän kuukautta) tuntenut vahan ovulaation joka kuukausi.  Mitä nyt ne pari sekoilukertaa sotki kierrot vähäks aikaa. Viiltävä kipu alavatsalla, täysin erilainen kuin säteilevä menkkakipu. Jos mä oikein ymmärsin mun gyneä, niin ovulaatio tapahtuu joka toinen kuukausi oikeelta, ja joka toinen vasemmalta. Eli siis vuorotellen. Se oli ihan uutta tietoo mulle. Gyne myös käski tarkastelemaan valkovuodon määrää ovulaation aikaan. Se kai kertoo munasolun irtoamisesta. 

Halukkuudesta: Jos olisin jatkanut ovistestaamista, niin oikeaan aikaan ajoitettu seksi ois varmaan ollu pelkkää vääntämistä. Kuuntelin omaa kehoani sen sijaan.  Mä en oo se ehdotteleva osapuoli meillä, mut jotenkin halut on ollu pilvissä ovulaation aikaan. Eikös luonto oo sen niin tarkottanu? :) 

Ja Janetteo, oikeassa olit. Elän jännittäviä hetkiä :) Kuukautiset ei oo antanu kuulua itsestään, sen sijaan reissussa mukana ollut viimenen raskaustesti näytti torstaiaamuna kahta viivaa. :) Toinen niistä oli tosin hieman haaleampi toista, mutta silti. Mutsin kanssa kahden mökillä, mitään en viitsi hiiskua... Maanantaina juoksen apteekkiin ja yhdessä testataan ukon kanssa. Pienen pientä nippailua alavatsassa on aina silloin tällöin, ei muuta. Jos ei olis näitä nykykiireisen ihmisen testejä, niin mitään en tietäis. Jänniä päiviä, kieltämättä :)

525/876 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maggiemee! Ihanaa! Onnea tosi paljon!! En aio edes varovasti onnitella vaan ihan kunnolla koska olet varmasti raskaana! <3 <3 <3 Nyt vain peukut pystyyn että teidän tuleva pieni pysyy kyydissä koko 9kk tai ainakin hyvin lähelle sitä! :) Ethän silti jätä meitä vaan tulet kertomaan kuulumisia??

Meni ihan pasmat sekaisin mistä piti tulla höpöttämään kun olen niin onnellinen puolestasi! Kateellinen, mutta silti onnellinen ;)

Itseäni ahdistaa älyttömästi tämä oma kroppa! Ärsyttää että se sekoilee näin paljon. Ymmärtäisin jos olisin juuri lopettanut pillerit ja kierto hakisi itseään, mutta luomuna on menty niin monia vuosia, eli maailmankaikkeus vaan kiusaa vain siksi kun aloitimme yrittämisen.

Haluan ovulaation ja normaalin kierron! Ovulaatiokivut ovat olleet joka kuukautinen ystävä tähän asti, mutta nyt kun oikein niitä odotan niin ei mitään... 

Muutamana päivänä olen testannut ovista (Vaikkei pitänyt) eilen alkoi jo vahvistumaan, mutta tänään taas haaleampi ??! Kaiken lisäksi muistaakseni toissapäivänä tuli hieman verta ja tänään jo sen verran että ajattelin menkkojen alkavan, mutta taas se loppui.. Nyt olisi "oikeiden" kuukautisten aika jos viime kiertoa ei lasketa. Ihan sama alkaisi edes ne menkat tai jotain, tämä epävarmuus on inhottavaa. Vaikka kieltämättä TURHAUTTAVAA kun odotan innoissani ovulaatiota greippimehuineni ja punaviineineni ja sitten tuleekin verta ;( Eli tällästä täällä tänään! 

Juuri tätä kirjoittaessani alkoi etomaan kovasti, tuntuu että oksu olisi tulossa (kaikkia kiinnostaa!;) Eli joko sympatiapahoinvointia maggiemeen puolesta, ebolaa tai oma kroppa jatkaa kiusaamistaan maailmankaikkeuden kanssa :D 

Miten muut jakselee? Antaako ovulaatio ilmoitella itsestään? Miten asistente jakselet?

526/876 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Maggiemee. Mut onpa tylsää ettet pääse uudestaan testaamaan äitisi valvovan silmän alla.

Uskotaan, että Janetteolla on kiinnittymisvuotoa <3

Me ollaan miehen kanssa juteltu jatkosta ja päädyttiin siihen, että koitetaan vielä luomuna ruokavalion avulla. Nyt vaan tuli taas ostettua herkkuja ja einestä kun ollaan mökillä ja NÄÄ ON NÄITÄ MUN ENNEN VIHAAMIA KOOTTUJA SELITYKSIÄ.

En muista hehkutinko jo täällä, että mun työmatkan varrelle avataan uusi sali. Siel oli to ja pe avoimet ovet rempan keskellä. Vaikutti todellla ihanalta. Vähän samanlainen paikka missä kävin sinkkuna. Se oli mulle kuin toinen koti. Vietin siel aikaa 10- 15h\vk :D

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

527/876 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21/28-33 ja aika matelee...

Megan: Iik tuo rintojen kipeytyminen vasta ovulaation jälkeen-tieto. Varmaan pari yritystä ehti tulla ennen tuota kipeytymistä, hyvä tietää jatkossa. Tämän tiedon ja muuta oireilua lukiessa ovulaatio ollut siis aiemmin mitä luulin ja laskelmoin, höh. 

Tuosta halukkuudesta. Pillereiden aikaan olin melkein aina tuossa Meganin kuvaamassa "ihan kiva"-modessa tai jopa "äh, ei jaksa/nukuttaa". Tuohon lääkitykseen kun lisää masennuslääkityksen niin menin ihan horrostilaan. Nyt kun on kummatkin lääkitykset jäivät pois, tuli herääminen :). Huomaan saman kuin muutkin, ovulaation lähestyessä halutkin kasvavat aika roimasti. On se luonto aika jännä epeli :). 

528/876 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas!

Piti vielä ihmetellä tuota Maggiemeen juttua ovulaatiosta, luulin että se tapahtuu ihan sattumanvaraisesti kummalta puolelta sattuu. Perustan luuloni omiin epäselviin kokemuksiini ja keskustelupalstojen luotettaviin lähteisiin ;) Mutta aivan uusi tieto että se säännönmukaisesti tapahtuu vuoron perään oikealta ja vasemmalta.

Oletko muuten testannut uudelleen!?? :)

Mukava kuulla asistente että jatkatte yrittämistä, sinulla vaikuttaa olevan ihana rento ja rauhallinen asenne joka varmasti edesauttaa mahdollista luonnollista raskautumista, toisin kuin stressaaminen ja tuskailu (sellainen minä olisin). Vaikka varmasti rankkaa ja surkuakin on ollut.. 

Hassua muuten kun sanoit että olisko minulla kiinnitysvuotoa, hetken jo tuli onnellinen olo ja mietin että olisiko se sitä. Vaikka järjen mukaan ei olisi mahdollista, sitä uskoo mitä haluaa :)

Oikeasti siis odottelen ovulaatiota, epäilen sen olevan käsillä. Ostin kaupasta pregcheckin testejä kun netistä tilatut loppuivat, testi on eri merkkinen mutta siinä oli kyllä tosi paljon vahvistunut toinen viiva eli ehkä tänään tai huomenna voisi olla oviksen aika. Vähän on myös niitä oviskipujakin jotka tässä tilanteessa tuntuvat ihanalta :) Verta on kyllä tullut vähän joka päivä, se ihmetyttää. Ennenkin on ovulaation aikaan tullut ihan vähän limojen seassa verta (nam! toivottavasti aamupala syöty ;)), mutta ei yleensä näin monena päivänä. Olisko greippimehusta johtuen tulossa joku oikein erikoisovulaatio ;D 

Vierailija
529/876 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas kaikille!

Täällä kp7 ja kuukautiset suunnilleen takana. Avomiehen kanssa aletaan nyt yrittää enemmän ja sormet ja varpaat on ristissä että nappaisi :) Nyt yritän sitä ovulaatiota sitten bongailla, voi apua.

Maggiemee, voi että, nyt alkoi kutkuttaa että mitä toinen testikerta sanoo. Upeeta jos nyt tärppäsi! Toivottavasti tuut pian kertomaan mitä testi näytti :)

Mun täytyy kyllä myös nostaa esiin Asistenten viesteistä välittyvä rauhallisuus, optimistisuus ja tietynlainen "hiljainen taistelutahto" ja periksiantamattomuus noinkin vaikeassa tilanteessa. Itse tuskin pystyisin samaan!

Yritän nyt keskittyä viimeisiin työviikkoihin ennen viikon "lomaa" sekä uuteen työpaikkaan siirtymistä. Toivon, etteivät muutokset aiheuta stressiä, joka vaikeuttaisi tätä projektia, mutta toisaalta muutokset saavat hyvin ajatukset muualle. Nähtäväksi jää miten käy. Ja vieläkö ottaa aikansa tää hormonitasapainon löytyminen...

530/876 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Maggiemee! Teitkö jo uuden testin?

Täällä myös nostan hattua Asistentelle asenteesta, optimistinen ja rauhallinen suhtautuminen varmasti auttaa tässä asiassa :) 

Minä epäilen, että mulla olisi ovis nyt, testi viiva vahvistui eilisestä vaikkei vielä ole täysin yhtä vahva kuin testiviiva. Kuitenkin halut ovat viikon lopun aikana olleet korkealla ja allekirjoitan teidän muiden huomion etten pillereiden aikaan kokenut vastaavaa, tämä on ihanaa! :D En halua enää koskaan palata pillereihin. Niin mutta siis vaikkei viiva ole yhtä vahva (davidin testi) valkovuoto näyttää olevan juuri sellaista kuin mitä tyttö ja variksen jakamassa blokissa vinkattiin ovisvuodon olevan. Oikealla puolella on tuntunut nippailuja, ja välillä pieniä vihlaisuja alavatsassa viikonlopun aikana, tämä on ensimmäinen kerta kun kiinnitän ovistuntemuksiin huomiota eli täysin varma en ole miltä niiden kuuluu tuntua. 

531/876 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa te ihanat :)

Pitääköhän se uskomustieto paikkansa, että lapsia tehdään silloin kun sitä vähiten ajattelee? :) Me taidettiin muutama viikko sitten ajatella vaan seksiä, nautintoa ja Turun saaristoa :) Ostin tänään clearbluen plus-testin, 2 kpl. Aika vahva plus siihen piirtyi :) Mutta missä oli ne onnen kyyneleet ja ne ilon huudahdukset?? Meillä molemmilla oli vaan mielessä, että seuraavaksi soitto neuvolaan (jonne kykenen soittamaan vasta pe) ja vasta ekan käynnin jälkeen voidaan ajatella asiaa ihan oikeana raskautena. Mitä helvettiä? Miksei tästä voi iloita? Miksi mä ajattelen, että se poissa oleva kuuluisa pahoinvointi (jota Janetteo nyt ihanasti kärsii mun puolesta, vai oliko se sittenkin ebolaa? :D) ja alavatsan paineen tunne on selvä merkki alkavasta keskenmenosta. Anteeks nyt tää vuodatus, mutta Janetteo oli oikeassa, tästä ne huolet vasta alkaakin. Me molemmat oltiin satavarmoja, että tässä hommassa menee vielä pitkään. Ja ollaan molemmat tietoisia siitä, että se saattaa tulla ulos ennen aikojaan.

Kiitos kaikille, sydämeni pohjasta toivon teille kivistäviä ovulaatioita ja menkkojen pois jäämisiä

<3 MaggieMee

Vierailija
532/876 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maggiemeelle hirrrmuisesti onnea, aivan ihanaa!! <3 Itse uskon vahvasti siihen, että mitä enemmän yrittämistä ajattelee, sitä enemmän se aiheuttaa stressiä ja vaikeuttaa raskaaksi tulemista. En kestä, oon niin iloinen teidän puolesta! Muistathan välillä meitä tämän palstan yrittäjiä kuulumisilla? :)

Eitne, missä vaiheessa kiertoa meet? Mä en jaksa oottaa, menkat vasta loppui tänään!

533/876 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiihanaa! Onnea jo nyt! Yritä olla yhtä rennolla mielin kun lapsen alkuunsaamisen aikaan niin eiköhän pieni pysy kyydissä <3 Olen niin hyvä neuvomaan muita, itse hyppisin seinille ja stressaisin sen keskenmenon itselleni! :D Mutta ymmärrän täysin tunteesi, ettei uskalla iloita ennen kuin sen näkee/kuulee ultrassa :) Paineen tunne on mun käsittääkseni raskausoire nauti siitä ;) Luuletko että elokuun puolella pääset vielä neuvolaan?

Ebola ja pahoinvointi on vaihtunut nyt niihin oviskipuihin ja vahvistuviin viivoihin! Jess! Eitne mennään aika samassa tahdissa mulla kp 19 ja viivat ei myöskään ihan yhtä vahvat mutta sinnepäin. Ja oikealta puolelta myös vihloo. Tätä on nyt hyödynnetty ja kaikki keinot käytössä, voin vain kuvitella sen pettymyksen mikä tulee jos/kun kuukautiset alkaakin. Kun vippaskonstien lisäksi on siittiöt matkanneet useasti hedelmällisinä päivinä kohti munasolua niin tuntuu jotenkin että tottakai sitä pitäisi olla raskaana. Järki taas kerran yrittää vaimealla äänellä jostain huutaa että ei se näin nopeasti natsaa (jos koskaan!) mutta toinen yrityskierto ja eka jossa petipuuhat on ajoitettu oikein saa minun lapsenuskoni heräämään.. 

Kuitenkin taas kerran jauhan tätä että se on niin epätodellisen suuri ja ihana asia että jollain tasolla en pysty kuvittelemaan sen olevan mahdollista edes... Mutta silti joka toinen vastaantuleva nainen (vähintään!) on raskaana, miksen minäkin? Ehkä jonain päivänä... :)

534/876 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kp19 eli päivän jäljessä susta Janetteo :) Tunnistan saman toiveikkuuden, nyt ensimmäinen kierto kun oikeasti yritetään ja nyt kun näyttäisi että ollaan miehen kanssa pupuiltu päivittäin suotuisaan ajankohtaan niin väkisin herää odotukset! Yritän tässä valmistella itseäni parin viikon päähän tapahtuvaan pettymykseen, nimimerkillä: "pessimisti ei pety." No ei vaan, oikeasti on vaikeaa hiljentää sitä toiveikasta minää joka kihertää miltei lapsen omaisesti odottaen näkevänsä kaksi viivaa sitten kun testailun aika tulee, kuinka ärsyttävää? :D Vielä yksi ovistesti taisi olla jäljellä,käytän sen tänään ja päätin jo etten seuraavasta kierrosta enää niitä tikuttele ja yritän ottaa rennomman: "tulee jos on tullakseen" asenteen, jonka luulin omaavani ennen kuin jätin pillerit pois...

535/876 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas pitäis olla viikonloppuna ovis. Ainakin viime kuussa kp.16 oli ovis. Täytyy nyt katsoa missä vaiheessa tässä kuussa on ovis. Mulla juilii jo nyt ikävästi alavatsa ja tuntui hassua kuplintaa. Merkkaan senkin kalenteriin, niin osaan sitten kuulostella itseäni. Pelkään vaan kokoajan, että taas iskee virtsatietulehdus. Ihan käsittämätöntä, että välillä tulee virtsis putki tai tää on nyt toisen kerran kun putki iskee. Nyt vaan limakalvot kuntoon ja nauttimaan taas elämästä.

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

536/876 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitkästä aikaa!

En ole ehtinyt oikein ajattelemaan koko vauvahaaveita, sillä lähipiiriimme osui kaksi surullista tapahtumaa vieläpä ihan perätysten. Mieli on nyt ollut turta ja ihan muualla. Olen jopa murehtinut, että jos olisin sattunut tulemaan raskaaksi, olisiko kaikki tämä itkeminen vaikuttanut alkion kehitykseen jotenkin.

Ehkäpä murheesta johtuen kuukautisen ovat nyt myöhästyneet. Olen syönyt huonosti, sillä ruokahalu on ollut ihan tiessään.

Maggiemeelle mitä lämpimimmät onnentoivotukset <3 Ihana että sinun sisälläsi on pieni ihmisen taimi.

Tyttö ja varis kp 36/33? (nyt putää ihan tarkistaa, en ole näitä yhtään miettinyt)  Kaapissa olleen testin tein toissapäivänä, mutta se oli puhtaasti negatiivinen

537/876 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten tosi kiva lukea tekstejänne, Aliisa Kyoton haikaratarina jne. :)

Tyttö ja varis

538/876 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä: Asistentelle kovasti voimia ja toivoa täältä!

T ja v

539/876 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja varis todella surullista kuulla että siellä on ollut noin ikävät ajat. Voin vain arvailla mitä tapahtunut, mutta aina kaikenlaiset tragediat pysäyttävät, eikä elämä jatku enää samaan malliin. Täytyy pysähtyä suremaan ja varmasti tärkeysjärjestys palautuu kertaheitolla kohdalleen. Kovasti voimia kestää suru! <3 Koita myös jaksaa syödä, vaikka näillää helteillä ei muutenkaan maistu saati sitten surun vuoksi. 

Kiva Eitne mennä samassa tahdissa! :) Minulla on tänään sitten ovulaatio, ihan aikuisten oikeasti! Kontrolliviiva oli jopa vahvempi kuin testiviiva! Mitäs se nyt sitten tarkoittikaan? Onko se nyt tänään vai tapahtuuko se sen 24-48 tunnin kuluessa? Milloin kannattaa alkaa odottelemaan kuukautisia?

Nyt makaamaan tuulettimen alle -->

540/876 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janetteo tänään ja huomenna olet hedelmäisimmilläsi.

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014