Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita (30v molemmin puolin), jotka aloittamassa yrittämistä pian?

05.04.2014 |

Hei!

Olisi hienoa löytää samassa tilanteessa olevia, joten kokeillaanpas :)

Meillä on haaveiltu lapsesta (lapsista) tosi pitkään, mutta elämäntilanteet eivät ole olleet asialle otollisia, ja ennen kaikkea on tainnut puuttua rohkeutta. Syön edelleen pillereitä, mutta meillä on mietinnässä, olisiko tämä laatta se viimeinen.

Olisi ihanaa löytää muita omasta perheestä haaveilevia. Itselläni on mielessä tosi monenlaista pohdintaa: pitkä parisuhde, taiteen tekemisen yhdistäminen perheeseen, pumpuliset vauvahaaveet...Ja täällä voisi ehkä siitä yrittämisestäkin kirjoitella, hui! Katsotaan, löytyykö juttuseuraa :)

Tyttö ja varis

Kommentit (876)

481/876 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou, 

Ja niin taas kroppa teki tepposet ja oireilut oli vain oireiluja kun maanantaina alkoi menkat, höh!! Näköjään vaan en tunne omaa kroppaani luomuna, ja heti kuvittelen liikoja. Vihaan tätä kun ei osaa lukea omaa kehoa, en niin kuin tippaakaan. Ärsytti ihan suunnattomasti ja ajatus että taas sama tunne- ja oirerumba elokuussa. 

Tyttö ja Varis, limalaboratorio?? Mikä se on? Mie olen missannut tämän asian ihan kokonaan :). 

482/876 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, joo olipa lääkärireissu eilen heti aamusta. Olo ihan kun rekan alle olis jäänyt! Niin kovaa lääkäri runnoi "tunnustellessaan" alavatsaa.."sattuuko tästä, entä tästä?" NO SATTUU KUN PAINAT NIIN KOVAA! Ja sisäkautta ultrakapulalla ronkittu munasarjat, edelleen alavatsa kipeä ja arka, mustelmat tulossa.

Edelleenkään ne verikokeen tulokset eivät ole tulleet!

Mutta siis ultrassa ei näkynyt mitään, eli ei mitään raskauteen viittaavaa mutta ei myöskään mitään muutakaan.. turhauttavaa! Limakalvo oli kuitenkin paksu ja epäilikin kuukautisten olevan alkamassa ja oikeassa oli tänään kp1!

Ja vaikka oli pettymys että raskaana en ollutkaan niin olen nyt suunnattoman hepottunut että kuukautiset alkoivat! Olipahan ensimmäinen yrityskierto! Toivon todella ettei joka kuukausi ole näin rankkaa... Tästä lähtien aion luottaa täysin siihen raskaustestiin enkä jää arpomaan muuta. Myös ovulaatiotestit jätän kauppaan ettei tule stressattua liikoja.

Meganille paljon voimia ja hyvää mieltä! Ollaan molemmat "lähtöpisteessä".. 

Nyt täytyy vähän kasata ajatuksia ja palata asiaan myöhemmin :)

Hyvää viikonloppua kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
483/876 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kaikilla nyt vastoinkäymisiä :( Mut hyvä, kun piinailijoilla alkoi kuukautiset. Nyt vaan uutta yritystä :)

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

484/876 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy sanoa, etten koskaan ole ollut yhtä onnellinen kuukautisten alkamisesta! Tänään alkoi kp1, eilen illalla oli jo hyvin pientä tiputtelua, lasken alkaneeksi kuitenkin tästä päivästä. Nyt on tietenkin paha mennäveikkaamaan kierron pituutta, mutta jospa se tästä tasautuisi. 

Janetteo, hyvä että tuli tutkituksi! Seuraavasta voikin jo tärpätä, positiivisin mielin eteenpäin :)

Nyt aika monella meistä taitaa kierto olla aika alussa? Minusta olisi ainakin ihan kiva idea merkata kiertopäiviä tänne, tietää milloin voi alkaa jännää muiden puolesta :)

485/876 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janetteo, pahoittelut tuosta harmillisesta tilanteesta. Onneksi kuukautiset kuitenkin nyt alkoivat. Osasiko lääkäri sanoa mitään tuohon, miksi raskaustesti näytti kuitenkin haaleaa viivaa?

Eitne, mahtavaa, että sait kierrot käyntiin! Teillähän on nyt täällä usemmalla kierto suurinpiirtein samoissa alkupäivissä. :)

Megan, tsemppiä uuteen kiertoon! Itse luotan nyt enemmän tuohon liman tarkkailuun, kun olen hylännyt ovulaatiotestit. Täällä on hyvää matskua siitä: 

http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html

Suosittelen samaa sivustoa Aliisa Kyotolle, jos et ole vielä tutustunut. Ei mulla sen kummempaa laboratoriota ole. XD Mutta tykkään seurata kehon luontaista toimintaa, etenkin kun olin hormoneilla niin pitkään.

Murrmelitar, sullahan on kunnon arsenaali jo valmiina ;) Tarkkailematta oleminen on uskomattoman vaikeaa! Ja onhan se hyvä jonkin verran kehoaan tietysti kuunnellakin. Mutta varmaan kaikki tunnistamme sen vaiheen, kun se menee yli. Emme ehkä sinä hetkessä, mutta sitten jälkikäteen :D

Asistente1escolar, rentoa kesää, ehkä ihme tapahtuu ennen hoitoja. Voimia dieettiin!

Itse olen kirjannut jonkun verran tuntemuksia ja oireita ylös. Kun ne ovat kalenterissa, ne ovat poissa mielestä. SItten voi jälkikäteen tarkistaa, että olihan minulla viime kierrossakin tuollaista ja tuollaista. Osaa paremmin sijoittaa oireita, jotka viittasivat esimerkiksi kuukautisten alkamiseen. Minua tuo ylös kirjaaminen on auttanut, ja turha spekulointi on jäänyt vähemmälle. Jollakin toisella kirjaaminen voisi tietysti aiheuttaa päinvastaista!

Maailmanpolitiikka huolestuttaa tällä hetkellä! Voiko sitä tähän maailmaan lapsia laittaa... Säännöllisin väliajoin poden maailmantuskaa. Pienin askelein yritän vaikuttaa asioihin...ja koetan kasvattaa omista mahdollisista lapsista hippejä.

Tyttö ja varis kp 18/33?

Tätä kirjoittaessa vihlaisi kohtua pariin otteeseen ja edelleen. Pirhana, se on loppukierto taas näine havahtumisineen...

486/876 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa JanetteO!! Olen niin onnellinen puolestasi ja tervetuloa plussanneiden joukkoon :)

Milloinkas sinulla on tarkka laskettuaika?

Minulla on huomenna neuvolalääkäri, tänään rv 17+4, aika menee nopeasti! Vatsa on selvästi pyöristynyt ja sen puolesta tullut ulkopuolisiltakin onnitteluja. Kirppikseltä löysin eilen onneksi muutamat mammahousut ja kevättakki lähti tilaukseen :)

Lefemme; Ihania ultrauutisia! Itse rentouduin heti tuon ensimmäisen ultran jälkeen ja raskaudesta tuli todellisempi kun sai omin silmin nähdä. Aiotko muuten kysyä sukupuolta rakenneultrassa?

487/876 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Onpa ollut jännittävää lukea teidän kaikkien kokemuksia ja jännäämisiä tässä kauniin heinäkuun alkupuolella. Itseäni otti oma keho sen verran aivoon juhannuksen jälkeen, että "unohdin" kaiken lapsentekoon viittaavan vähäksi aikaa. Lähinnä siis jätin ovulaatiotestit tekemättä ja kaikki raskauteen viittaavat hakemiset googlesta on saanut olla rauhassa. Vaikeatahan tuo oli, varsinkin kun risteilylaiva oli täynnä lapsiperheitä, ihania sellaisia. Mieskin huomasi, että musta tulee ihan pöpipää, kun mä näen jonkun taaperon toilailemassa. Alan heti haaveilemaan omasta perheestä ja suunnittelemaan jo tulevaisuutta. Paljoa ei helpota se, että ne kaikki perheet näytti niin onnellisilta! Voi voi... Vaikka lasta ei tehtykään, niin hotellin ja hytin sänkyä käytettiin muuhunkin kuin nukkumiseen :)

Joku täällä pohti tuulimunaraskauden ja ku raskauden näkymistä testissä. Mun tietääkseni molemmat näkyvät, koska keho alkaa tuottamaan raskaushormonia. Ensimmäinen sen takia, koska se vain hipaisee kohtua kiinnittymättä, jälkimmäisen kai tunnistaa vain perkeleellisetä kivusta.

Tyttö ja varis Mulla on myös ollu selkeet ovulaatiolimat, hajuttomat ja kokkareettomat. Näitä mun gynekin peräänkuulutti. Ilmeiseti niistä tietää että munasolu irtoaa? Tuntemusten kirjaaminen kuulostaa fiksulta, voi sitten verrata niitä toisiinsa. Ja kertoa lääkärille, jos jotain outoa sattuu. Äläkä sinä pohdi maailmanpolitiikkaa! Ei se tästä lapsentekemisestä tee yhtään helpompaa :D

Janetteo Onpa sinulla ollut seikkailu! Siinähän sitä vasta alkaakin pohtimaan, kun oma keho ei toimi tasaisesti. Hyvä että sisuskaluissa kaikki oli ok. Mä käyn itse Mehiläisen gynellä, oon käyny jo vuosia. Kaikista hurjin lasku tuli viimeks talvella, kun se ultras mut jotenkin extratarkkaan ja tsekkas ja mittas kohdun koon ja käyntikin oli puol tuntia. Lasku oli reilu 200 e. Sain kuvatkin mukaan, mitään en niistä ymmärrä. Pakko on luottaa lääkäriin.

Kuinkahan sitä osaisi olla pohtimatta "oireita" taas näinä tylsinä päivinä? Menkat pitäisi alkaa vasta viikolla 31... Pientä ovulaation jälkeistä nippailua taas alavatsassa, rinnat ei oo yhtään kipeet (toisin kuin viime kierrossa!)

MaggieMee, kp 16/27. Onneks saa lukea teidän muiden kuulumisia :)

488/876 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempeistä. Se hormonidieetti on elämäntapa, ollut jo vuosia. Ei sinänsä vaikeaa. Mutta miehen myötä joutunut enemmän joustamaan syömisissä. Se tuntuu pahalta ja oma kroppa vieraalta. Ja Se on vaikea selittää muille, että mm. pulla ja leipä kuvottaa mua. Anoppikaan ei ymmärrä ettei mulle maistu MIKÄÄN kakku ja keksit vielä vähemmän. Se on omituista ettei vieraat ihmiset ymmärrä, että jollekin tulee paha olo tai ei pidä niiden pitämistä herkuista. Ja toisekseen muista on outoa syödä pähkinöitä kahvin kanssa ja kofeiiniton tee on 99% ihmisistä vieras käsite. Eikä ne mua uskokaan, että teessä on kofeiinia.

ON: Uskomatonta, että taas meinaa alkaa virtsatietulehdus kierre. Eilen kävin labrassa ja Tulehdus TAAS. Nyt ajattelin alkaa käyttämään Betadinea desinfioimaan seksin jälkeen virtsaputken suun ja leviää sitä vähän. Välilihalleotkin, niin josko Se auttais. Mieskin toki huolissaan ja pelkää, että johtuu hänestä. Mun mielestä me ei edes harrasteta seksiä erityisen paljon, vaan 2-7x\vk ja musta Se on vähän :D

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

489/876 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymyksestä selvitty yllättävän hyvin! Ehkä se olikin liian vaikeaa ja hankalaa ja stressaavaa, en mä noin haluaisikaan raskautua (enpä! ;D). Haluan sen paksun punaisen viivan siihen testiin ja niin että kaikki menee niin kuin "pitääkin", en osaa ehkä selittää mitä tarkoitan mutta odotan innolla tulevaa/tulevia kiertoa/kiertoja ja sitä että toivottavasti jonain kauniina päivänä onnistaa!

Meitä onkin nyt useampi samassa vaiheessa kiertoa, kiva jännäillä yhdessä! Toki kiva jännäillä muidenkin puolesta joilla tulee jännät päivät nopeammin!

Minä olen myös nähnyt raskaana olevia naisia ja vauvoja niin paljon viime aikoina että oikein alkaa ahdistamaan ja samaan aikaan on ihanaa katsella niitä ja haaveilla omasta vuorosta :) 

Onko teillä käytössä mitään "vippaskonsteja"? En tiedä onko ajan ja rahan hukkaa mietiskellä eri niksejä ja tuotteita mitkä kuulemaan mukaan edesauttavat raskautta, mutta itseäni se ainakin helpottaa, tuntuu että vaikka koko ajan en voi ajatella ja "tehdä" vauvaa niin voin pitää sen osana arkeani. Se auttaa ainakin henkisesti jos ei muuten :) 

Olen alkanut syömään foolihappoa ja juomaan sitä netin keskustelupalstoilta tuttua greippimehua! En tiedä miten se voisi auttaa (vaikuttaa ilmeisesti jotenkin limoihin) mutta ilmeisen hyviä tuloksia sitä juomalla on saatu aikaan, onko muut kokeilleet greippimehua? 

Tilasin myös pre-seed liukuvoidetta, saa nähdä miten toimii :)

Janetteo kp 2/ 30-35

490/876 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille

Tämän viestiketjun otsikko herätti mielenkiinnon vastata koska täällä ollaan nyt varovaisesti aloitettu yritys. Molemmat ollaan 29v ja haaveissa on saada se oma yhteinen pikkunyytti.

Itse olen 3v sitten kokenut keskenmenon ja se oli raskasta aikaa. Vauvakuume sen jälkeen kun on vuosi vuodelta astettain lisääntynyt ja alkaa tuntua siltä, etten nykyään mitään muuta ajattelekaan. Viime viikolla oli ns. ovulaatio päivät ohi ja peittoa tuli pöllyteltyä senkin edestä =D

Mutta joo, selviää sitten vasta loppukuusta miten meidän kävi vai jatkuuko yritys vielä pitkään.

Kiva lueskella ja huomata, että yritystä löytyy muualtakin =)

491/876 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan viivi85!

Tyttö ja Varis, tunnistan tuon ajatuksen, uutiset ovat olleet niin synkkiä ja välillä ei voi olla pohtimatta kannattaako tällaiseen maailmaan lasta saattaa. Toisaalta maailmassa on hyvääkin ja tarvitaan niitä tulevaisuuden toivoja jotka voisivat asioita muuttaa parempaan suuntaan :) On vain yritettävä parhaansa vanhempana tarjota hyvät eväät tälle elämän polulle. 

Janette o, lueskelin myös hieman huvittuneena tuosta greippimehu hehkutuksesta kunnes löysin itseni kaupasta ostamasta greippejä :D Olen niitä nyt aina muistaessani aamuisin syönyt puolikkaan ja tänään pitäisi hakea niitä lisää :P Ainakin ovat terveellisiä, jos ei muuta! Foolihappoa kävin myös ostamassa reilu kuukausi sitten ja olen jopa muistanut ottaa niitä joka aamu.

492/876 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa viivi85! 

Joku kyseli muuten niistä haamuista mitä sain testeihin?! Lääkäri ei sanonut siitä mitään mutta itse epäilen minulla olleen silloin ovulaation.. koska o-testi näytti silloin vahvaa viivaa jonka luulin silloin kertovan raskaudesta mutta ilmeisesti olikin kyse oviksesta ja luin netistä että joillain on herkkä r-testi reagoinut ovulaatioon juuri haalealla viivalla..

Minäkin mietin pitäisikö ostaa ihan oikeita greippejä eikä mehua, eikai se purkkimehu voi olla parempaa millään tapaa kuin suoraan hedelmästä puristettu.. Olen kuitenkin ostanut sitä mehua, meidän lähikaupassa ei ole kuin rybb&deckersin versiota ja se on mun mielestä ällöä makeaa litkua, noissa nettikeskusteluissa on hehkutettu valion versiota jossa on sitä itseään paljon enemmän. Kerran ostin myös sitä hyvää kallista merkkiä mikä on kylmähyllyssä valkoinen purkki, en muista nimeä mutta se oli hyvää :)

Olen myös miettinyt onko tämä maailma turvallinen paikka tehdä lapsia :( toisaalta se kaipuu ja tarve on niin suuri.. voi olla itsekkäästi ajateltu mutta en pysty olla haluamatta sitä...

Tuntuu hassulta että ihan piankin voi olla se päivä että oikeasti saan alkaa suunnittelemaan vauva-arkea, nimeä, hankintoja, pieniä vaatteita ja neulomaan tossuja. En tiedä tapahtuuko se koskaan mutta pelkkä ajatus siitä mahdollisuudesta saa hymyn huulille :)

493/876 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa naiset,

JanetteO, onnea <3!!! Todella mukava kuulla että epätoivosta pääsee nousemaan, varmasti antaa toivoa monille täällä :)

Toivottavasti haikarapalstalaisille kuuluu myös hyvää ja lippu on korkealla!

Täällä rv 9 ja kolme viikkoa seuraavaan ultraan, aika matelee. Oireita on hyvin vähän jos ollenkaan, suurimman osan ajasta tuntuu ettei ole mitenkään erityistilassa fyysisesti. Helppoa on siis ollut, mutta oireita seuraamalla olisi helpompaa tulkita raskauden etenemistä :D viimeksi oli ultra rv8 ja kaikki hyvin.

494/876 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foolihaposta. Sitähän pitäisi syödä vähintään 3kk ennen raskautta. Mutta jos syö paljon vihreää: vehnänorasta, pinaattia Ym, niin sit ilmeisesti riittää, että raskauden alkaessa.

Omat vippaskonstit: Foliren, depot C-vitamiini, vehnänorasjauhe, Omega-3, maitohappobakteerit (elävän kannat) magnesium, berberiini, kromi, paljon vettä ja en juuri juo alkoholia. + paleo\"puhdas" ruoka.

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

495/876 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Viivi!

Kyllä Asistente kuulostaa kohtuuttomalta, että et kohtaa ymmärrystä omalle elämäntavallesi. Mun kyllä piti googlettaa toi hormonidieetti, kuulostaa ihan järkevältä. Mä olen itse niin leipähullu, että jos mulla ei olis kahvikupin kanssa sitä leipäviipaletta, koko kahvi jäis juomatta. Pystyisin päivän aikana elämään pelkällä leivällä ja kahvilla, onneks järki käskee toimimaan toisin. Ja haloo, jos ei vaan kykene syömään kahvin kanssa sitä perinteistä, niin so what? Mitä varten ihmisten pitää sitä kyseenalaistaa? Viet anopille seuraavan kerran mukanas vihreetä teetä ja oma termospullo, niin eiköhän viesti mee perille. Oikeen hermostun sun puolesta! :D Ja toi pissitulehdus on kyllä ihan piinallinen. En oo kyl ite koskaan kokeillu desinfiointia, auttaisko se? Ohimenevässä tunteessa oon tankannu itteeni nestettä ja irvistellen syöny pakkaspuolukkaa (meillä aina pakkasessa), sit on pahin tunne menny ohi.

Vippaskonsteista sen verran, että oon ite syöny Minisunin mama-vitamiineja, joka sisältää foolihappoa. Jatkan silti, vaikken tiedä mitä hyötyä niistä on. Greippimehua join vähän aikaa, koska uskoin juurikin keskustelupalstoja. Olen myös lukenut, että jotkut käyttää jotain gelee-royalia, en tiiä mitä se on. Usein täältä saa lukea niiden päivityksiä jotka juuri ovat raskautuneet, että mitäs konsteja heillä oli käytössään. Vitamiinit, greippimehu, seksi ilman puurtamista, punaviini jne... että näillä onnistutte myös te! Mutta mikäs sen todistaa.

Nyt näin kauniina päivinä olis tosi mukavaa mennä vauvan kanssa ulos nauttimaan...

MaggieMee

496/876 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Maggiemee myötätunnosta:) Ehkä leipä ym on helpompi jättää kun se turvottaa.

Piti Janetteolle vielä suositella (jos käytät ko tuotetta), niin neitsyt kookosöljy on aivan loistava liukuvoide. Luin netistä, että monet käyttää ja kokeiltiin yksi ilta. Mä en kyllä ole aiemmin liukkareita kokeillut, mut Tykkäsin. Se on oikea monikäyttövoide, käy kauneudenhoitoon, ruoanlaittoon ja limakalvoille. Luin jopa, että hiivaan auttaa. Itsellä ei ole siitä kokemusta.

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

Vierailija
497/876 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille! Viivi85 tervetuloa joukkoon mukaan :)

Täällä rentouttava mökkiviikonloppu takana, huominen vielä vapaata ja sitten alkaisi arki. Buu, vapaat menee aina niin nopeesti :/

Tyttö ja varis, joo sorruin ostelemaan niitä, vaikka niin täällä alkuun toitotin, että minähän en sitten mitään testejä ostele :D Olis vaan hiljaa pitänyt olla, kun uteliaisuutta kuitenkin löytyy. Täytyypä sitten tutustua vielä tuohon sun linkittämään sivuunkin, haha!

Asistente, ei muuta kuin omat eväät mukaan vaan! Itse syön tosi vähän vaaleaa leipää, pullaa tms. ja mielestäni se on ehdottomasti vaan hyvä asia :) Varsinkin, jos itse tietää, että vatsa ei tykkää tietyistä ruoka-aineista, niin se on mun mielestä hyvä syy olla syömättä niitä.

Täällähän menee näköjään aika moni kiertonsa kanssa suunnilleen samassa kohdassa, hauska sattuma! Mitä noihin "vippaskonsteihin" tulee, ei täällä oikeastaan ole mitään sen kummemmin käytössä. Multitabsia käytän, en muuta. Greippimehua en "lonkerokammon" takia pysty juomaan, jo pelkkä greipin hajukin ällöttää, joten sen taidan jättää väliin. Kai sitä pitäis vaan jotenkin rennosti yrittää olla.

Moni käyttää virtsatieinfektioiden ehkäisyyn karpalomehua (puolukka myös hyvä vaihtoehto) ja apteekista/luontaistuotekaupoista saa nykyään sellaisia karpalokapseleita. Kannattaa kokeilla, hoitoalan ihmisenä olen joidenkin potilaiden kohdalla joskus huomannut noita käytettävän ja vaikuttaisivat ihan toimivilta :)

498/876 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asistente, en ole vielä kokeillut tuota kookosöljyä vaikka monesti on pitänyt! Luin juuri jostain että on myös loistava aine raskausarville, jos koskaan siihen tilanteeseen "joudutaan" ;) Tuntuu hassulta että sitä voisi liukkarina käyttää mutta luonnontuotehan se on ja tod.näk. ajaa asiansa paremmin kuin tuo pre-seed. Jos ei tulosta synny tällä pre-seedillä niin taidanpa kokeilla kookosöljyä.

Meganille tsemppiä arkeen paluuseen! Olet yhden päivän lähempänä seuraavaa vapaata/lomaa

:)

Mulla on tosiaan nyt menkat päällänsä, mutta vasen munasarja juilii silloin tällöin niinkuin ovulaation aikaan, ja tuli luultavasti tosi tyhmä kysymys mieleen.. Voiko tällaisessa sekavassa kierrossa olla menkat ja ovis päällekkäin? Kun nythän olisi mun normikierron mukaisesti ovulaation aika? Vai olenko vaan unohtanut miltä kuukautiset tuntuu kun edellisistä on niin pitkä aika ;D ja tosiaan onhan noita ronkittu sisä- ja ulkokautta viime viikolla.. 

Kp5 / 30-35

499/876 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrmelitar: Otetaankin miehen kanssa aina omat eväät mukaan anoppilaan. On anoppi jo siihen tottunut. En vaan tiedä, että miksi ei mikään hänen ruoka maistu. Jotenkin todella aneemisia ruokia. Me käytetään paljon tuoreita kasviksia ruoassa ja anoppi laittaa koko perheelle vähemmän kasviksia kuin mun oma annos :D Ja lisäksi paistaa\keittää liikaa kasviksia.

Kookosöljy on kyl erinomaista. Ollaan käytetty sitä pannarissa ja riisiletuissa paistamiseen. Sit ihan lihakin tulee maukkaaksi. Toiset tykkää kahvinkin seassa. Itse kokeilin pari kertaa, mut jäi vaan lillumaan pintaan.

Kahvin juomisesta. Mä juon 3mukillista kahvia aamuisin. Harvoin juon aamun jälkeen. Meillä on miehen kanssa sopimus ettei klo:16 jälkeen juoda kahvia. Se pitänyt hyvin :)

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

500/876 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin muuten, että täällä on todella edullisia IHAN KUNNOLLISIA raskaustestejä

http://www.aliexpress.com/item/Pregnancy-test-digital-pregnancy-test-can-be-week-of-pregnancy-test/1984347789.html

Me tilataan miehen kanssa tuolta aika paljon ja on ihan luotettavaa tilata. Tosin postitus voi kestää 1kk :P

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014