Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita (30v molemmin puolin), jotka aloittamassa yrittämistä pian?

05.04.2014 |

Hei!

Olisi hienoa löytää samassa tilanteessa olevia, joten kokeillaanpas :)

Meillä on haaveiltu lapsesta (lapsista) tosi pitkään, mutta elämäntilanteet eivät ole olleet asialle otollisia, ja ennen kaikkea on tainnut puuttua rohkeutta. Syön edelleen pillereitä, mutta meillä on mietinnässä, olisiko tämä laatta se viimeinen.

Olisi ihanaa löytää muita omasta perheestä haaveilevia. Itselläni on mielessä tosi monenlaista pohdintaa: pitkä parisuhde, taiteen tekemisen yhdistäminen perheeseen, pumpuliset vauvahaaveet...Ja täällä voisi ehkä siitä yrittämisestäkin kirjoitella, hui! Katsotaan, löytyykö juttuseuraa :)

Tyttö ja varis

Kommentit (876)

421/876 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin.. täällä oli puhetta ovulaatio-oireista. Minulla tulee oviksen jälkeen nimenomaan noita Asistente1escolarin mainitsemia "puukoniskuja" oikeaan kylkeen ja alavatsalle. Niitä ei voi olla huomaamatta, sen verran kipeää tekee. Kestää yleensä minulla sellaisen puolisen päivää, jolloin on oikeasti jopa vaikeaa kävellä. Todella inhottavaa, mutta tietääpähän ainakin ovuloineensa. :D Limoja en ole oikeastaan ikinä oppinut tunnistamaan.

Ravinnosta ja elintavoista sen verran, että elän ihan perusterveesti, kyllä herkuttelen toki välillä, mutta syön kotiruokaa ja aika monipuolisesti. Olen normaalipainoinen. Alkoholia otan silloin tällöin pari lasia viiniä. En ole siis pidättäytynyt kokonaan siitä. Ollaan yritetty jo raskauttakin sen aikaa, että yritän elää mahdollisimman normaalisti ja näin lääkärikin minulle suositteli. Foolihappoa olen alkanut syömään joku aika sitten. Syöttekö muut foolihappoa?

422/876 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 2 meneillään, eli juuri niin kuin arvelinkin - olin viime kuussa kriittiset päivät reissussa. Nyt tuleekin kuukauden-kahden tauko yrittämiseen, matkojen takia ja siksi että mies alkoi taas epäröidä... :/  Ajattelin että käytän nämä välikuukaudet selvittääkseni ovulaatioajankohtani: tilasin testejä ja liityin Fertility friend -nettipalveluun.

Megan, foolihappoa olen vedellyt kourakaupalla lääkärin määräyksestä jo vuoden, mulla on lääkitys joka hieman nostaa epämuodostumariskiä ja siksi reilua foolihappoannosta suositellaan, vaikka raskaus ei olisi edes ajankohtainen. Ei siitä haittaakaan pitäisi olla. 

Tsemppiä kaikille yrittämiseen ja tutkimuksiin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
423/876 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys muuten kaikille uudemmille ketjuun kirjoittaneille,mm Schmetterling, Murrmelitar ja JanetteO! Taisin olla niin omissa liemissäni viime kirjoituskerroilla, etten kyennyt huomioimaan muita.

Ja kovasti voimia Assistente1Escolarille! Tulethan kertomaan kuulumisianne.

Nyt olen jo paremmalla ja rauhallisemmalla mielellä. Kolmas yrityskierto on nyt alussa. Ehkä on hyväkin asia, että raskauduin (?) noin nopeasti, vaikka se ei jatkunutkaan.Ja kiertoni pituus on nyt sitten jo paljon normaalimpi, vain 33 päivää. :)

Oireet olivat yllättävän voimakkaat ja poikkesivat normaalista olostani, siksi tein testin, vaikka edellinen kiertoni oli paljon pidempi. Tunnepuolella olin samaan aikaan sekä kauhuissani, että pakahduttavan iloinen. Tuo myllytys selvitti ainakin sen, että taidamme olla aika valmiita tähän elämänmuutokseen. Kovasti yhtäkkiä toivoin, että se pieni siemen olisi siellä pysytellyt kiinni.

Voi olla,e ttä minäkin jätän nuo ovulaatiotestit kokonaan. Samoin kuin sinä Megan, koen että ne aiheuttavat stressiä. Ja minulla ainakin näyttävät vähän mitä sattuu, tuntuu ettei niissä viivojen vahvenemisissa ja haalistumisissa ole mitään logiikkaa...

Mieluummin kuulostelen nyt kehoani. Tuntuu, että ehkä tunnistin ovulaation usemmistakin merkeistä tässä kierrossa, ajankohtana, joka sopi sitten noihin muihin tapahtumiin. Ja ovulaatiotikut eivät sitä silloin näyttäneet. Luulen että luotan nyt luontoon ja kehooni, ja yritän unohtaa turhan murehdinnan.

Vähän surua jäi villapaitani silmukoihin tuosta, mutta on tähän alkukesään mahtunut ihaniakin asioita. Vauvantuhinaakin on lähipiirissä. :)

Tyttö ja varis

424/876 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asistente1escolar paljon voimia ja tsemppiä!

Minä odottelen vielä kuukautisia. Olen ihan varma että ne sieltä alkavat.. nyt kuitenkin kp 32/30-35. Eilen illalla ja tänään päivällä tullut pikkupisteitä punaista paperiin, inhottavaa kun ei voi kunnolla alkaa, joutuu pettymään useaan kertaan... aina kuitenkin toivo herää kun ei tulekaan se pari tippaa että olisko nämä ne kuuluisat valemenkat. Kaikenlaisia tuntemuksia on alavatsassa. Tein kuitenkin tänään illalla sekä raskaustestin että ovistestin (en tajua mikä järki :D). Raskaustesti nega ja ovistesti vahvempi kuin aiemmin koko kuussa..? Ovistestikin ilmeisesti reagoi raskauteen, mutta raskaustesti kuitenkin negatiivinen. En usko että ovulaatiokaan voisi näin myöhässä olla...? Jos ei yön aikana menkat ala niin aamupissasta testaan uudelleen!

Tilasin tosiaan netistä liuskatestejä ja preseed liukuvoidetta (onko teillä kokemuksia tuosta?), muuten ei olisi varaa näin testailla... Mietin myös että kun nuo testit loppuvat en tilaa uusia vielä, uskon myös tuohon että se aiheuttaa stressiä...

425/876 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Iines2014" time="06.03.2015 klo 14:24"]

Heippa pitkästä pitkästä aikaa! :) Meinasipa olla vaikeata päästä kirjoittamaan tänne..tilikin jostain syystä lukkiutui siinä tohinassa ja nimimerkkiä piti hiukan muuttaa mutta Iines14 täällä Hei! :) Enpä ole käynyt lukemassa kuin nyt viimeisimpiä juttuja ja kirjoituksenikin ovat jääneet.. Ajattelin syksyn lopulla että alan pian olla niin lukossa itseni kanssa että pakko ottaa hengähdystauko tässä asiassa,jos vaikka se auttaisi. Auttoihan se! :) pistin elämässäni muitakin asioita tärkeysjärjestykseen ja siinä samalla huomasin, että nyt voin paremmin! Raskaana en vieläkään ole,tänään kp 1, mutta nyt olemme kuitenkin lähdössä selvittämään tarkemmin onko jokin vinossa kun vauvan tuloa ei ole vieläkään kuulunut vai onko vain niin että vielä ei ole se meidän aika.

Lupaan lueskella tarkemmin kuulumisenne läpi. Tsemppiä tulevaan valoisaan aikaan! :) Eikös siitä ala se hedelmällisin aika,toivotaan! :) Voimia!

[/quote]

kuinka kauan olet yrittänyt :) ?

minulla vasta yk2 ja kp31..negaa näyttää edelleen :(

itse sain vinkin että oisi mennä yksityiselle ja siellä määräisivät kaltarauhas hormonia joka auttaisi munarakkulan irtoamisessa ja raskautumisessa, ja kuulemma toimii, itse kun olen jo 36v ja esikoista yritämme niin haluan kaikki keinot käyttää koska aikaa ei ole odotella :/

426/876 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä näkyyköhän tuo kuva, mutta tänä aamuna siis testiajan sisällä sain tuollaisen todellisen haamuviivan.

Eilisen testin kaivoin roskista ja siihen ei ollut koko yön aikana tullut minkäänlaista viivanpaikkaa. Netistä heti tietenkin menin lukemaan kokemuksia, osa sanoo saavansa aina halpistesteihin haamun vaikka ei ole raskaana, osa saa haamun vaikka joku muu parempi testi näyttää jo vahvaa plussaa ja osa sanoo ettei ikinä ole saanut edes haamujen haamuja jollei ole ollut raskaana. Eli täysin yksilöllistä ja kummatkin vaihtoehdot edelleen täysin mahdollisia. Joka vessareissu on kyllä sellaista tunteiden vuoristorataa! Pelottaa ja jännittää ja sitten kun paperiin ei tulekaan mitään punaista niin sitten iloitaan :D. En kuitenkaan uskalla todellakaan vielä iloita tuosta onnettomasta haamusta, mutta eihän sille voi mitään että tuntuu se paremmalta kuin ei mitään.. mutta myös pettymys tulee olemaan paljon suurempi. 

Testaan vielä huomenaamuna ja mietin sitten matkaanko apteekkiin ostamaan parempaa testiä.

Onko teillä kokemuksia haamuista ja näettekö tuossa kuvassa minkäänlaista haamua? :)

427/876 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tuli näköjään väärinpäin, haamu näkyy kun kääntää päätä vähän  tai konetta ;) tässä vielä toinen kuva...

428/876 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janetteo: Hitsi sulla on siellä jännät paikat! Mulla ei ole kokemusta haamuista, aina olen valitettavasti pelkkää selkeää negaa testaillut. :( Olen myös aina käyttänyt Clearblueta tai sitten sitä apteekin omaa "ikkunatestiä", siitä päivästä alkaen kun menkat myöhässä. Eivätpähän ole jättäneet paljoa arvailun varaan.

Sinuna odottaisin nyt rauhassa siihen päivään, että menkat ovat aivan varmasti myöhässä (tiedän, se on hirveää ja odottavan aika on tunnetusti pitkä!). Eli sinulla vissiin kp36? Ja sitten vaan jotain hyvää testiä kehiin, jotta saisit pian luotettavan vastauksen, eikä tarvitsisi arvuutella. 

Tsemppiä ja tulehan heti tänne kertomaan tulos. :)

Pidän sulle peukkuja plussan suhteen!

Vierailija
429/876 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille! Ihanaa, kun tänne oli tullut uusia viestejä, mukava lueskella teidän kuulumisia. Täällä yksi kaveri "poksahti" hiljattain ja nyt on sitten uunituore vauveli lähipiirissä, mä en kestä! :')

Voi että, kutkuttaa teidän puolesta, joilla on noin jännät paikat! Meillä mies muistutteli vkl kortsuista, mulla siis pillereiden vika "taukoviikko" menossa. Huoh...

Jännittyneenä odotan taukoviikon loppumista ja yritän nyt sitten keskittyä vain tunnustelemaan ja ihmettelemään mahdollisia oireita, joita pillereiden lopetus aiheuttaa. Ilmeisesti saan todella odotella syksymmälle, että päästään mekin yrittämään.

Kuulostaa ristiriitaisilta nuo ovistikut! Itse pelkään juurikin tuota niihin liittyvää stressiä ja sen vaikutusta raskautumiseen ja luulen, etten taida kyseisiä tikkuja uskaltaa ostaa ollenkaan. Itse stressaan muutenkin herkästi kaikesta, joten ehkä niin on parempi!

Mua jännittää tuo elimistön reaktio pillereiden lopettamiseen ja se, kauanko kestää, että kierto palautuu ennalleen. Olis pitänyt tajuta pitää edes jotain taukoa pillereistä jo aiemmin :/

430/876 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JanetteO, toivotaan että viivasi vahvistuu ja pysyy! Tule raportoimaan meille :)

Minun piti kirjoittaa jo tuohon viimeksi lähettämääni viestiin, ja kiittää kaikista tsemppauksista, joita sain. Asiaa ei tässä vaiheessa halua vielä niin tarkasti raportoida kuin omalle miehelle, niin tämä pieni piiri täällä on hieno asia. :)

Tyttö ja varis

431/876 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! <3

Eilen luulin jo työpäivän aikana että kuukautiset olisivat alkaneet kun valkovuodon seassa tuli verta reilummin kuin kahtena aiempana päivänä jolloin tuli siis vain sellaisia pieniä pisteitä paperiin vähän kuin pienestä haavasta tulisi ja sellaista ei ole ikinä aiemmin tullut. No mutta sitten jo melkein itkua väänsin töissä ja taas vuoto loppui kuin seinään. Voi olla että kuukautiset ovat alkamassa näin pikkuhiljaa, joka olisi raivostuttavaa ja hermoja raastavaa... nyt taas siis ei mitään vuotoa.

Megan sanasi ovat enemmän kuin fiksuja ja noin neuvoisin myös itse toiselle, mutta on aikamoinen mission impossible istua aamupissalla ja testit siinä vieressä, ei sitä voi vain olla testaamatta vaikka se pieni järjenhiven, mikä on jäljellä kehottaa malttamaan mielensä.. 

Eli tein siis tänä aamuna myös sekä raskaustestin että ovistestin :D raskaustesti on edelleen aivan haamujen haamu ja ei ainakaan vahvempi mielestäni kuin eilen.. ovistesti sen sijaan näytti aika vahvasti plussaa viivat olivat lähes samanvahvuiset. Näiltä nettipalstoilta olen lukenut että ovistesti saattaa herkempänä näyttää raskauden aiemmin kuin ei-niin-herkkä r-testi.

Joten jännitys jatkuu, en uskalla edes toivoa parasta vaikka olo on sellainen että olisin raskaana, vaikken ole aiemmin ikinä ollut niin silti on sellainen "varma" olo, tosi sekavat tunteet.. Myös rintojen kipeättömyys ihmetyttää, normaalisti ennen kuukautisia ovat tosi kipeät. 

Kiitos kun saan tänne avautua muille en uskallakaan, kyllä te tiedätte.. :) 

432/876 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain Janetteo kahteen eri kertaan haamuviivan testiin, sillon kun mun kierto meni pahasti sekaisin ilmeisesti tosi varhasen keskenmenon myötä. Käytin molemmilla kerroilla kaupan rfsu-tikkuja. Mielestäni viivat ei jättäny tulkinnan varaa. Testasin molemmilla kerroilla pari päivää ekan testauksen jälkeen, jolloin tuli pelkät negat. Toivottavasti sun viivat vahvenee :)! Murrmelittarelle tiedoksi, että mulla rupes pillereiden jälkeen iho kukkimaan, nyt näin 9kk jälkeen onneks tasoittunut. Hiusten rasvottuminen on ihan kamalaa, samoin mielialan herkkyys. 

Täällä luottamus oman kehon tuntemusten tulkitsemiseen vetää käsipohjaa. Ennenkuulumattomat kaksi viikkoa oon saanut kärsiä tajuttomasta tissien särkemisestä, enkä oo mitään muuta ajatellu kun raskautumista ja ottanut tietooni kaiken mahdollisen alkuraskauden säryistä. Eikä tää mitään muuta tarkottanut kuin menkkojen alkamista. Aivan perseestä. Nokka kohti uusia pettymyksiä, kp 1/28.

433/876 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janetteo: Toi, että sait ovistestiin vahvahkon viivan, kuulostaa oikeesti lupaavalta! :)

Murrmelitar: Mulla tuli pillereiden lopettamisen jälkeen noin kuukauden päästä rinnat ihan mielettömän kipeiksi. Pari viikkoa tuli käytettyä pelkästään urheiluliivejä, muuta ei voinut kuvitellakaan.. Ihon kukkiminen taas minulla puolestaan loppui melkein kun seinään. Rinnat ovat hiukan kasvaneet pillereiden jälkeen ja painoakin tullut pari-kolme kiloa. Outoa, koska yleensä kaikki sanovat juuri pillereiden aiheuttavan lihomista ja rintojen kasvua. Minulla siis toisinpäin! Minulla myös hiukset rasvoittuvat nyt nopeammin, mutta mieliala on ollut kokoajan ihan "normaali". En kyllä huomannut silloin pillereiden aikanakaan mitään mielialanvaihteluita. Kuukautiskivut palasivat ja ovulaatiokivut ovat olleet myös voimakkaita pillereiden jälkeen. Nyt olen ollut 8 kk luomuna.

Hassua, miten kaikki reagoivat niin eri tavalla hormoneihin. :)

434/876 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa pitkästä aikaa, 

Voih Tyttö ja Varis pahoittelut mielipahasta :/. Toivottavasti jo parempi mieli?

Vaude tänne tullut paljon uusia, tervetuloa :) Ja mitä jännitystä noiden testien kanssa! Tsemppiä :)

Itse neiti hätähousuna olen tehnyt vain RFSU:n halpistesteillä, en ole saanut edes kuvittelemalla haamuja joten lupaavaltahan nuo kuvat aiemmin näyttivät ja minä olisin jo tanssahdellut varovaisesti :). 

Hei jee "kiva" kuulla että muillakin on ollut pillerien jättämisen jälkeen näitä oireita kun mietin olenko vain oikeasti näin ongelmavyyhti. Mies on ollut ihan ihmeissään kun tukka ja päänahka tuoksahtaa, ei johdu siis varmaankaan ainoastaan siitä että on paksu tukka vaan rasvoittuu nyt myös näistä syistä. Ja voih mikä kasvojen ja selän(??) kukkiminen miulla on vieläkin, lopetin pillerit siis viime joulukuussa. Monet ovat kyllä lohduttaneet että iho-oireet menisivät ohi, kiva kuulla että täälläkin. Ihan karmeata kun naama on kuin teini-ikäisen ja ikää 31...

Tänään kävin ostamassa foolihappoa kun lueskelin että sitä olisi hyvä syödä jo ennen hedelmöittymistä. Olipas kiva luikkia meidän kylän ainoassa apteekissa ettei kukaan näe (tässä apteekissa foolihapot äiti ja lapsi-hyllyllä). 

Kesäistä odotusta ja oman kropan kuuntelua kaikille

435/876 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille myötäelämisestä!

Olin tehnyt vakaan päätöksen etten tänä aamuna testaisi, mutta voitte vain arvata kuinka kävi :)

Eli tein taas sekä ovis että r-testin, en voi parhaalla tahdollakaan sanoa että olisin nähnyt heti mitään raskaustestissä vaikka tutkailin aika pitkään ja hartaasti, ovis testissä oli suunnilleen sama tulos kun eilen. Toin pissatikut olkkariin luonnonvaloon ja ajattelin kohta istuvani alas tutkailemaan tarkemmin (säälittävää, tiedän!), mutta pissitinkin koiran ennen sitä ja laitoin kahvin. Aikaa siis kului testin teosta varmasti tuo 15min minkä jälkeen ei saisi enää tulosta katsoa, mutta kun vihdoin otin tikut käteen niin raskaustestin haamu oli mielestäni vahvistunut toissapäiväisestä(!),kuuluuko sen vahvistua noin hitaasti, vai pitäisikö jo olla vahva viiva? Tämä on kyllä halpis liuskatesti. En oikein vieläkään uskalla silti edes toivoa parasta, mutta tämä tuntuu niin uskomattomalta, että saan edes tälläista toivoa asiassa. Aiemmin en ole saanut minkäänlaisia haamuja edes seuraavana päivänä. Olen siis ennenkin testaillut vaikka raskautuminen ei ole käytännössä ollut mahdollista, mutta silti olen monesti ajatellut tuurin käyneen ja testannut, tietysti tuloksetta.

Pelottaa että miten suuri romahdus se olisi jos testi ei enää vahvistu ja kuukautiset alkaisivat kun odotukset ja toiveet ovat kasvaneet väkisinkin vaikka yritän niitä hillitä... nyt siis kp35/30-35

436/876 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä kuva, koska kaikkia varmasti kiinnostaa tihrustaa mun pissatikkuja ;)

Eli ylempi on ovistesti ja alempi raskaustesti. Itse näen tuossa r-testissä selkeästi punertavaa, mutta hämää kun se on tuollainen "sumea" eikä viivasuora.. 

437/876 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janetteo: Mä kyllä luulen, että oot raskaana :) Mulla ainakin käynyt niin noiden haamujen kanssa, että saan sellaisen vaan yhtenä päivänä tai mahdollisesti vaan yhteen testiin, jos teen 2testiä päivässä :D

Mitä raskaustestejä te muut muuten suositte? Mä ostan yleensä apteekista First signalia. Sit ekassa kierrossa ostin Clear blueta, mut se on jotenkin turhan kallis mun mielestä "huvikseen" testailuun. Nyt ollaankin tilattu miehen kanssa kotitesti.fi:stä Sofi- testejä, ne mukavan edullisia. Tilasin myös hedelmällisyystestejä. Testasin silloin kun tilattiin niitä, yhden testin ja nyt en ole vielä uskaltanut testata uudestaan. Silloin tuli onneksi negatiivinen.

ON: Meillä alkoi maanantaina yhteinen loma ja ollaan nyt anoppilassa "koko perhe" (minä, mies ja kissat) :D Ihanaa kun saa olla luonnon helmassa :) Kauhea flunssa vaan vaivaa mua :( Toivottavasti ei kuitenkaan poskiontelontulehdus ole. Kovasti vaan olen nenää huuhdellut sarvikuonolla ja syön C- vitaminia. Nyt pitäs päästä antibioottikierteestä eroon. Oli alkuvuodesta virtsatietulehduksia MONTA ja viikko sitten oli myös tulehdus. Eli flunssa on mun "jälkitauti". Mutta nyt koitan rentoutua lomaan. Käyn kyllä lukemassa kuulumisianne.

Kaikille plussatuulia ja uskotaan, että hedelmöittyneet munasolut ottaa lujaa kiinni ja pysyy loppuun asti <3

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

438/876 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää hajoaa.... Taas tulee vähän verta, niin on kyllä tullut muistaakseni ma ja ti myös ja vaikka olisin raskaana niin myös ilmeisesti sekin on normaalia että tulee tuhrua, mutta aina se pelko herää ja mulle ainakin tuli niin kova pelko ja ahdistus että ihan oksettaa. Eli ilmeisesti kova yritys olla toivomatta liikoja ei ole onnistunut. Ei ole yhtään sellanen olo että menkat alkaisi vaan päinvastoin..Koko ajan pitää silti käydä vessassa tarkistamassa ja tuntuu että sitä verta tulee jo limakalvoiltakin kun ovat ärtyneet mun tarkistelupyyhkimisistä :( 

439/876 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janetteo: Musta tuntuu kans noiden sun testien perusteella, et oot raskaana.. En uskalla kuitenkaan vielä onnitella, jotta ei tiedä huonoa onnea!

Asistente1escolar: Mä oon tehnyt aina Clearbluen testejä ja nyt viimeksi sen apteekin oman "ikkunatestin", kun mulla ei ole enää väliä kuinka paljon ne testit maksaa, kun en enää huvikseen ole viitsinyt niitä tehdä aikoihin ja täten elätellä turhia toiveita (on tää raskaaksi tuleminen antanut jo niin kauan odottaa itseään). Eli olen tehnyt testin vaan, jos kuukautiset ovat olleet selkeesti myöhässä.

440/876 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta jaksaa Janetteo! Muista, että et voi omilla toimillasi vaikuttaa suuntaan etkä toiseen. Minustakin vaikuttaa kuitenkin ihan lupaavalta alulta, toivotaan että viivat edelleen vahvistuvat. Voimia tilanteen kestämiseen, me ainakin myötäelämme täällä!

Itse ehdin jo tuossa omassa tapauksessani miettiä, että seuraavalla kerralla kuulostelen vain oireita ja odotan reilusti ennen testin tekemistä...Eli yritän toteuttaa samaa tekniikkaa kuin Megan. Nähtäväksi jää, onko se minulle ihan utopistista, niin kauan kuin testejä on laatikossa! 

Assistentelle paranemista ja ihanaa lomaa!

Kiitos Aliisa Kyoto myötäelämisestä! Ja kiva kun sinusta kuului :) Olen jo ihan hyvällä mielellä, mutta ne muutamat päivät olin kuin tulisilla hiilillä. Nyt tuntuu kuitenkin hyvältä, että kiertoni alkaa osoittaa säännöllistymisen merkkejä. Eka pillereiden jälkeinen kierto oli muistaakseni joku 42 ja nyt enää 33. Eli ihan hyvältä näyttää. Ainoa, mistä olen huolissani, on vuotojen niukkuus, ihan tosi vähäistä verrattuna pilleriaikoihin!

ja niin kumma on ihmismieli, että samat kysymykset pyörivät mielessä edelleen... Ihan hullua. Jos luulen olevani raskaana, haluan epätoivoisesti että se jatkuisi. Jos en ole, alan taas hermoilla elämänmuutosta... Se hyvä tässä painiskelussa on, että olen saanut liikkeelle monia asioita, joita haluan ehtiä tekemään nyt kun on vielä ainakin aikaa. Ja pienempänä ja pinnallisempana juttuna, olen saanut juhlia pari kertaa aamunkoittoon asti tänä kesänä, mitä en olisi plussan jälkeen voinut tehdä.:)

Itselläni on ruvennut kuitenkin näiden lähes kolmen kuukauden aikana menemään vähän syklissä se, olenko uskaltanut ottaa viinilasillisen tai poksauttaa kuoharin.

Aliisa Kyoto, kyselit myös vitamiineista, niin foolihappo, tai siis raskausvitamiini on ollut myös minulla käytössä nämä kuukaudet. Ja ruokavalion kanssa edelleen mahdollisimman monipuolinen joka päivä. Ne päivät, kun luulimme että voisin olla raskaana, mieheni muuten huolehti jo ihan liikuttavasti, että minun pitää muistaa syödä hyvin. Ihanan huolehtivainen hän olisi varmasti raskausaikana, kun on sitä muutenkin.