Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita (30v molemmin puolin), jotka aloittamassa yrittämistä pian?

05.04.2014 |

Hei!

Olisi hienoa löytää samassa tilanteessa olevia, joten kokeillaanpas :)

Meillä on haaveiltu lapsesta (lapsista) tosi pitkään, mutta elämäntilanteet eivät ole olleet asialle otollisia, ja ennen kaikkea on tainnut puuttua rohkeutta. Syön edelleen pillereitä, mutta meillä on mietinnässä, olisiko tämä laatta se viimeinen.

Olisi ihanaa löytää muita omasta perheestä haaveilevia. Itselläni on mielessä tosi monenlaista pohdintaa: pitkä parisuhde, taiteen tekemisen yhdistäminen perheeseen, pumpuliset vauvahaaveet...Ja täällä voisi ehkä siitä yrittämisestäkin kirjoitella, hui! Katsotaan, löytyykö juttuseuraa :)

Tyttö ja varis

Kommentit (876)

461/876 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janetteo yleensä yksityisellä erikoislääkärin palkkio on juuri tuon 80 e, veikkaan että  Meganin vastaanoton yhteydessä otettu ultra on se toinen osa mikä on maksanut. Ainakin tuommoisia summia ne oli silloin kun itse olen yksityisellä ollut töissä. Tietysti jos on joku superhyvä lääkäri niin olen nähnyt isompia palkkioveloituksiakin...

Vielä palaten tuohon pillereiden lopetusfiiliksiin omalta kohdalta tämä rintojen arkuus oli miulle uusi asia, ja tietenkin heti innoissani olin jo sitä mieltä että nyt ollaan raskaana (ja voi sitä pettymystä kun ei ollutkaan). Pari luomukiertoa oli ihan ns. turta mutta nyt on alkanut olemaan kroppa kaikenmaailman tuntemuksia täynnä, näyttäisi omalla kohdalla menneen se puoli vuotta että on alkanut pääsemään normaaliin hämmentävään"luomutilaan". Iho kylläkin kukkii vieläkin, äh!

Nyt tässä kierrossa ensimmäistä kertaa mieskin mukana "henkisesti" ja asiasta juteltu paljonkin yrityksen lomassa. Mies oli aika innoissaan kun kertoilin milloin on mahdollista/järkevä testailla että onko vai eikö, totesi että ompas tämä jännää! :)

Ensi viikolla pitäisi pitäisi alkaa menkat. Kaikenmaailman tuntemuksia jo nyt tämä hölmö vauvakuumeinen rekisteröi: ihan selkeitä pahoinvointihetkiä, ravaan pissalla, janottaa, turvottaa. Ja eilen mukamas olin huomaavani pari veriviirua paperissa, siitähän heti innostui hullu vauvakuumeinen että olisiko kiinnitysvuotoa. Voi voi se on taas tämä aika kuukaudesta kun kovasti toivoo raskaaksi tuloa ja sitten varmaan taas pudotaan ja korkealta ensi viikolla. Ja mitenköhän ihmeessä saan itseni pidettyä poissa wc:n kaapilta jossa on testi :D. Päätin että kaikki testaukset tehdään vasta kun menkat virallisesti myöhässä, saa nähdä miten kauan päätös kestää.

Ovulaatiotestejä en ole tietoisesti edes hankkinut, mutta nyt on alkanut mietityttämään että pitäisikö kuitenkin? "Ikkuna" tuohon hedelmöittymiseen on kuitenkin aika pieni aika. Mutta taas toisaalta ajattelin asiaa siltä kantilta, että se olisi taas yksi stressin aiheuttaja. Ehkä pitää vaan luottaa summittaiseen kalenterin kanssa laskemiseen ja toivoa parasta. 

Mukavaa loppuviikkoa kaikille :)

462/876 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrmelitar, pillereiden lopettamiseen taitaa useimmilla liittyä monenlaisia oireita, joten tsemppiä ja kärsivällisyyttä, jos niitä tulee! Itse olen kahlannut läpi monta klassista juttua, kierron pitenemisen ja niukat kuukautiset, pahoinvoinnit, ihon ja hiusten rasvoittumisen... (sekin alkoi yllättävän myöhään, ekana pillerittömänä kuukautena ei vielä oikeastaan). Toivon ja luotan siihen, että keho oppii vähitellen tasapainoilemaan omien hormoniensa kanssa.  Vähän kaduttaa tuo pitkä pillereiden syöminen, mutta olihan se itselleni kaikin tavoin helppo ehkäisykeino, joka jäi helposti "päälle", ollessaan niin vaivaton... 

Hyviä puolia pillereiden lopettamisessa olen kokenut olevan muutamia. Ei enää tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa pillereiden vaikutuksista ekosysteemiin. Ja vaikka en sitä tajunnut ennen lopettamista, olen nykyään enemmän viettelemässä ja vieteltävissä nyt :)  Seksuaalisuuden voimistumisen ja vaimenemisen kierron mukaan huomaan myös paljon selvemmin..ja se on luonnollisuudessaan minusta hyvä juttu.

Janetteo, eka kiertoni pillerien jälkeen oli 42 päivää, seuraava 33 päivää. En siis tiedä, olivatko kuukautiseni myöhässä tuolloin haalean plussan kierrolla, koska nuo ovat luomukiertoni tähän mennessä. Voimia sinun tilanteeseesi. Ymmärrän hyvin toiveen sitkeyden, jos olet toivonut raskauden alkamista "vaikka vahingossa" jo pitkään. Ehkä vasta nyt ymmärrät, miten paljon olet sitä odottanut ja halunnut?

Eitne, sinuna antaisin ajan tehdä tehtävänsä. :) Näin minullekin sanottiin, ja se on minusta oikein hyvä neuvo.

Raskauden toive (tai pelko) on naiselle niin suuri asia, että itse en oikeasti enää pidä outona enää paljon mitään siihen liittyvää oirehdintaa. Nyt olen sen verran kahlannut netistä kaikenlaisia siihen liittyviä tarinoita, mukaan lukien oman kaveripiirini ja viimeisimpänä nämä omat kokemukseni. 

Aliisa Kyoto, ihanaa että miehesi on nyt noin mukana yrityksessä :)

Megan, kiitos kun jaoit tuon kokemuksesi ultrakuvasta. Samaistuin siihen NIIN paljon. 

Assistenten uutisia odotamme varmaan kaikki :)

Minulla on nyt kiertopäivä 10. Ristiriitaiset tunteet raskauden yrittämisen suhteen jatkuvat. Voi olla että tämä asia pääsi vuosien kuluessa kasvamaan jo hiukan liian isoksi asiaksi, joka oli aina jossain tulevaisuudessa, "sitten kun". Mieheni on nyt varma omasta halustaan jatkaa yrittämistä, minä tasapainoilen välillä vauvahuuruissa, välillä haluaisin heittää repun selkään ja seikkailla ja paeta. Mitä lajia oikein on tällainen nainen, mitä sekoittunutta verta minussa?

Tyttö ja varis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
463/876 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JanetteO: Äh, pahoittelut sen labran negan vuoksi! :( Aika vaan nyt näyttää, mitä on tapahtuakseen.. Minulla tosiaan se gynen lasku koostui juttelutuokiostani tämän lapsettomuuden perusselvittelyihin erikoistuneen lääkärin kanssa ja sitten laajasta ultrasta (eli molemmat munasarjat sekä kohtu). Vaikka oli silloin vasta alkukierto menossa käyntini aikaan, oli gyne näkevinään toisessa munasarjassani munarakkulan, josta sitten epäili seuraavan munasolun juuri irtoavan. Itse en kyllä noista uä-kuvista erottanut yhtään mitään, hyvä kun erotin missä koko munasarja oli. :D

Tuli mieleen sellainen, että äidilläni ja siskollani on ollut molemmilla aikoinaan valeraskaus. Siis oireita raskauden suuntaan oli paljonkin (joillakin jopa saattaa alkaa rinnat erittämään maitoa yms), jos raskauden toive tai vastaavasti pelko on tarpeeksi kova. Mieli tekee tepposet, joten aivot antavat kai käskyjä kropalle toimia kuten raskaana ollessa. Kuitenkaan ultrassa mitään raskauteen viittaavaa ei löydy ja testit näyttävät negaa. 

Mua taas puolestaan on joskus pelottanut, kun siis olen ollut tuntevinani oireita, mutta testit ovat olleet negatiivisia, että jos kyseessä olisikin joku tuulimunaraskaus tai kohdunulkoinen raskaus. En kyllä sitten tiedä, miten nuo näkyvät testissä. Olen käsittänyt, että ainakin tuulimunaraskaus alkaa mahdollisesti näkymään hitaammin kun normaali raskaus ja kohdunulkoista ei välttämättä aina heti tajua, kun kuukautisetkin voivat tulla. Toki jälkimmäisessä on kipuja ja muutenkin vuotoa, että kai sen sitten tajuaa ja hakeutuu lääkäriin? Kaikkea sitä tuleekin paniikissa joskus mietittyä.. Ja asioiden googlettaminen vaan pahentaa tilannetta.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

464/876 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Tulin kurkistamaan kuulumisia ja kertomaan omia. Tuolla sivun ylälaidassa olen kirjoittanut näin:

"Olen ollut niin allapäin tämän asian suhteen viime aikoina ja siksi en ole jaksanut tulla kirjoittelemaan... Tuntuu jotenkin ettei mitään tapahdu ja vähintäänkin kaikki into on kadonnut tästä projektista."

Ja tiedättekö mitä? Tuona samaisena päivänä kun tuon kirjoitin saatiin alulle meidän pieni (tällähetkellä jotakin seesaminsiemenen ja riisinjyvän välimaastossa oleva) ihme <3 Tämä on ihmeellistä ja ihanaa ja täysin epätodellista. Toki tässä on pitkän pitkä matka kuljettavana ennen kuin uskaltaa antaa itsensä "oikeasti" uskoa tähän. 

Siispä älkää luovuttako, ihme voi tapahtua näköjään kelle vain <3 Minullakin on ollut epäsäännöllisiä ja pitkiä kiertoja, tässä kierrossa mistä raskauduin ovulaatio oli vasta kp27. 

Nyt mennään rv 4+4 ja aika matelee ja odotan kiihkeästi pahoinvointia ja kaikkia muita "ihania" oireita, jotta tiedän varmasti pienen pysyvän mukana <3

Toiveikasta kevään jatkoa kaikille :)

465/876 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Voihan nolous! Se kirjekuori sisälsi kutsun hammaslääkäriin :) Äitini soitti, että tullut lääkäristä kirje ja luulin tottakai, että oli spermatesti. Mut Se tulos tulee elokuussa sitten. No hyvä kun saadaan lomailla.

Janetteo: Olen pahoillani negatiivisesta. Voi olla, että toivot raskautta niin paljon ettei kuukautiset ala, kun toivot asiaa niin paljon. Mut toivottavasti alkaa pian kuukautiset alkaa pian :) Onneksi Tota sattuu muillekin, kun toivoo raskautta eli ei ole tavatonta ja ihan hyvin sulla voi alkaa raskaus piankin <3

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

466/876 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kaikille voimasanoista! <3

Asistente1escolar Hahahah nomutta ei olla turhaan jännätty nimittäin hammaslääkäriin meno se vasta jännittävää onkin ;) 

Uskon täysin noihin mahdollisuuksiin valeraskaudesta ja siitä että toivon sitä niin paljon että kuvittelen kaikki oireet, mutta pian se selviää...

Kävin muuten tänään uudelleen terkkarissa muissa asioissa ja selitin myös sairaanhoitajalle tämän tilanteen koska vasen munasarja tai ainakin luulen että munasarja koska alavatsa kylki ja alaselkä alkoi jomottamaan tosi kovasti jo eilen ja välillä tulee aina sellaisia viiltäviä kipuja, kävin sitten vielä lääkärissä ja pääsin myös verikokeeseen! Eli maanantaina saan sen tuloksen ja keskiviikkona menen lääkärille ja tänään selvisi että aika on varattu äitiysneuvolan puolelle, joten luultavasti ultrataan siellä! :)

Näkee ainakin mikä on tilanne ja missä kuukautiset viipyy, ja tietenkin pieni osa minusta toivoo että siellä näkyisi jotain muutakin! Toiveita herätteli nimittäin sekä sairaanhoitaja että labrahoitaja että ei hyvinkään todennäköisesti näy heidän virtsatestissään raskaus ennen kuin on reilusti yli viikon kuukautiset myöhässä ja he ja myös lääkäri olivat sitä mieltä että raskauden mahdollisuus on olemassa vaikka testit näyttävät negaa vielä :O

Aliisa Kyoto en usko että ainakaan niitä veriviiruja kuvittelit ;) joten peukut pystyssä että olisi tosiaan kiinnitysvuotoa :)

Ja kaikille hyvää viikonloppua!

467/876 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, Assistente1escolar, olipas koominen kommellus!

Janetteo, oletko tehnyt enää kotitestejä? Voimia sulle maanantain tulosten odottamiseen!

Tuntuu, että ilman ehkäisyä  ja varmaan  vielä enemmän raskaana ollessa täytyy vaan tottua epävarmuuden sietämiseen. Ehkä sen kanssa oppii olemaan ja kellumaan laineilla ajan myötä, ilman että kuluttaa kaiken voimansa räpiköimiseen. :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

468/876 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asistente, olen kirjoittanut sun nimimerkin näemmä jatkuvasti väärin! Sori :)

Vierailija
469/876 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jakamistanne kokemuksista! Mulla on nyt pari päivää ollut alavatsakipuja ja järkyttävää vatsan turvotusta sekä ajoittain myös kuvottava/närästävä olo. Voi kun ois joskus kauan aikaa sitten tajunnut jo jättää pillerit pois, niin kroppa olisi "normaalitilassaan". Mutta kuten tyttö ja varis sen sanoikin, se on ollut vaan jotenkin niin luotettava ja helppo ja samalla pitänyt aisoissa vuodot ja jossain määrin kivutkin.

Janetteo, jännittävää! Miten maltat odottaa ultraan saakka? ;)

Aliisa Kyoto, ihanaa, että miehesi on noin mukana! Täälläkin mies on koko ajan enemmän ja enemmän mukana ja pystytään puhumaan lapsiin liittyvistä asioista riitelemättä ja hyvässä hengessä. En olisi aiemmin tänä vuonna uskonut, että nyt tilanne on tämä!

Hirmuisesti olen teiltä oppinut asioita palstaa lueskellessani, kun tulen vähän "jäljessä", kun vasta lopetin pillerit ja aloitellaan yrittämistä. Sekavat on tunnelmat kyllä kaikin puolin. Mitähän tästä projektista tulee?

470/876 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Miehet ei halua näyttää tunteitaan ja lapsiasiassa varsinkin mies on todella haavoittuvainen. Vaikka mies olisi muuten avoin ja puhuisi tunteistaan, niin oman lapsen alullepano on asia joka aiheuttaa niin paljon tunteita, että miehen tarvitsee sulatella sitä. Eikä näin edes omalle puolisolle halua jutella.

Meillä on nyt heiluteltu peittoa ahkerasti. Ei pitäisi nyt ainakaan olla yrittämisestä kiinni. Ihanaa, kun lomalla ei kumpikaan stressaa. Nyt on ollut omituisen rauhallinen ovulaatio tai sit se on vasta alkamassa kunnolla. To tuntui pieni nipistys aamulla, eilen nipisti kans aamulla ja alkoi ovulaatiovuoto ja nyt aamulla ponnistaessa tuntuu munasarja ja noustessa nippailee vähän. Mä olen nyt merkannut kalenteriin ovulaatiopäivät ja katson mikä päivä tulee tasan 14pv menkoihin.

Nyt jatkamaan lomailua mussun kanssa <3

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

471/876 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murmelitar, minulla oli myös tuota kuvotusta ja närästystä, koskaan ei ole närästänyt niin paljon kuin nyt tällä ekalla kierrolla pillereiden jälkeen... Ja tämä turvotus on ihan kamalaa =_= Laskeskelin että nyt viikonloppuna menkat voisivat alkaa, ajatuksella että kierto olisi n.28 päivää ja jostain syystä yksi vuoto jäi vain välistä eli lauantaina tulisi täyteen 28+28.... Toivon todella että ne alkaisivat silloin, mutta yritän parhaani olla ajattelematta asiaa liikaa; helpommin sanottu kuin tehty...

Janetteo; Saitko vielä verikokeen tuloksia? Hienoa, että sait ajan myös ultraan niin tietää missä mennään.

472/876 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tulla kurkkimaan Janetteo, joko olit kirjoittanut labratuloksista. Jännitän puolestasi :)

Eitne, tunnistan (saman läpieläneenä) tuon hermostuttavan ekojen kuukautisten odottelun, tsemppipuhuri täältä!

Itse elän ehkä ovulaation aikoja nyt tai tällä viikolla. Testejä en ole tehnyt, vaikka kutkuttaisihan se. Muista merkeistä voisin päätellä ovulaation olevan käsillä parhaillaan. Mutta mitään nippailuja olen kieltäytynyt enää kuulostelemasta, katsotaan onnistunko siinä loppukiertoon asti!

Näinä päivinä olen taas suhtautunut mahdolliseen raskauteen odottavin mielin. Onko teillä muilla muuten sellainen olo, että biologia sanelisi tätä lapsen kaipuuta? Vähän kuin se olisi ohjelmoitu itseen? Sen verran itsepintainen ja alaa valtaava juttu, että järki on välillä ihmeissään...

Vierailija
473/876 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eitne, sanos muuta! Maha ihan pinkeä ja mulla on nyt joka päivä ollut alavatsa kipeä, sekä pidempikestoista kipua että äkkiseltään viiltävää kipua. Ja nyt pari pv myös rinnat olleet kipeät, mitä mulla todella harvoin esiintynyt. Parin viikon päästä pitäis tulla ekat luomumenkat, jos kierto menee samaa tahtia kuin pillereiden kanssa. Saa nähdä, tuleeko menkat ollenkaan. 

Uskon vahvasti, että tän on pakko olla joku "biologisen kellon temppu", joku vahvempi juttu, johon ei voi vaikuttaa! Ihmeellistä, kun välillä ei pysty ajattelemaan mitään muuta ja haluais vaan koko ajan puhua asiasta ja etsiä lisää tietoa. 

474/876 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea JanetteO ihan hurjan paljon! Niin jännittävän hämmentäviä aikoja eli nauti! <3

(.) Täällä alkoi kymppi viikko ja viikko sitten käytiin ultrassa moikkaamassa pientä ja siellä sydän löi hurjasti. Itkuhan siinä tuli. Pahoinvoinnin kanssa olen selvinnyt melko vähällä, oikeastaan vain etovalla ololla. Pienikin rasitus kuitenkin iskee heti takaisin, eilen parin tunnin aurinkokävelykin kostautui loppuillaksi pahalla huimauksella ja pahoinvoinnilla.

Ja te muut Haikara-ryhmään kadonneet. Olen tosi iloinen teidän puolesta tuosta luottamuksellisesta ryhmästä missä puhua yritykseen liittyviä ajatuksia ja tunteita. Saman henkisten naisten kanssa saamassa ja jakamassa vertaistukea. Loistavaa! Toki harmittaa, että teistä ihanaisista kuulee enää niin harvoin, mutta edelleen käyn täällä aina kurkkimassa, jospas jollekin jotain erikoista olisi tapahtunut. Vain ja ainoastaan kaikkea parasta! <3

Lefemme ja pikkupapu

475/876 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja Varis, kyllä se taitaa biologialla olla vaikutus tähän vauvan kaipuuseen, varsinkin kun ylitti kolmenkympin ja ehkä sitä jotenkin alkoi se kello tikittää mielessä :P Se tosiaan tuntuu vallanneen ajatukset nyt täysin ja minä kun uskoin voivani lähteä tähän täysin tyynellä mielellä :D Ajatuksella; tulee jos on tullakseen, hah... Tuntuu tosiaan vaikealta välillä kun haluaisi hirveästi keskustella asiasta, onneksi on tämä palsta!

Miehelläkin taitaa asia olla mielessä kun eilen lähetti minulle sähköpostia android laitteilla toimivasta nabby-itkulaitteesta, sanoi että sellainen on saatava, tietenkin enää vain puuttuu se vauva :D

476/876 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Ihania olette kun olette jännänneet mukana :)

Maanantaina perhoset vatsassa (lievästi sanottuna... oikeasti jännitti niin pirusti koko päivän!) odotin puhelua jonka sainkin myöhään iltapäivällä ja tulos oli että "verikokeen tulokset eivät jostain syystä vielä näy koneella". Soitin sitten tänä aamuna uudelleen ja ei vieläkään.. outoa? Mutta hoitaja sanoi että kysyn sitten huomenna lääkäriltä niin ei tarvitse enää jonotella turhaan puhelimessa. Eli huomenna nyt toivottavasti vihdoin ja viimein tiedän tuloksen ja toivottavasti jokatapauksessa ultrattaisiin niin tietäisin että kaikki on kunnossa.

Tänää töissä taas alkoi kova kuukautiskipu, sellainen vatsasärky olin taas varma että nyt ne alkaa, ja ihan vähän valkovuodon seassa paperiin tuli verta. Jos ei kuukautiset ala illan/yön aikana niin kyllä olisin satavarma raskaudesta jos ei olisi niitä negoja testejä :/ Koska eihän muuten tule menkkakipuja ilman verta ja vielä toista kertaa kierron aikana? Nyt siis kp 46

Joku kysyi olenko tehnyt kotitestejä, niin en ole uskaltanut/raaskinut ostaa kun olen odottanut tätä lääkäriaikaa ja terkkarin tuloksia. Ovulaatiotestejä olen tehnyt muutaman mutta niissä oli vain haalea viiva :( sen puolesta ei kuulosta hyvältä...

Tsemppiä kaikille!

477/876 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih Janetteo, sulla on niin jännittävää. Kuukautisia on todella ärsyttävä odottaa ja vielä kun noin paljon myöhässä. Harmi, kun et saanut tulosta vielä tänään. Mutta huomenna sitten.

ON: Mulla oli vielä eilenkin oviskipuja, mut valkovuotoa ei oikeastaan enää tullut. En sitten tiedä onkohan taas pidempi kierto. Huomenna pääsen taas kalenterin ääreen. Merkkaamaan oviksia :D Tässä kuussa ainakin tullut yritystä paljon. Nyt vaan sormet ja varpaat pystyyn ettei tarvitse mennä lapsettomuushoitoihin. Ajattelin kyllä muutenkin siirtää käyntiä. Nyt kun päässyt lihomaan, enkä ole edes salilla käynyt tai muuta, niin turha sinne mennä haukuttavaksi. Nyt jatketaan miehen kanssa horminidieettiä, niin voinee tärpätä luomuna tai hiukan avitettuna <3

Tsemppiä kaikille ja erityistä jaksamista Janetteolle jännitykseen :)

Tavattu 10/2012
Hoitoihin haettu 05/14
Naimisissa 10/2014

478/876 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas monta vastoinkäymistä nyt tuossa tilanteessasi, Janetteo! Tulostenkin näkyminen vielä takkuilee! Ymmärrän hyvin, että et uskalla enää tehdä kotitestejä. Uskomattomia nämä kroppamme kyllä ovat kaikkine oireineen ja yksilöllisyyksineen.

Itselläni tuntuisi siltä, että jos ovulaatio oli tässä kierrossa, se olisi jo ohi, vaikka on vasta kiertopäivä 16. Suurimmat seksihalut olivat jo viikonlopun tienoilla. Samalta vaikuttivat yksityisen limalaboratorioni näytteet. :D

Olisikohan ovulaatio sitten aikaistunut ja kierto lyhenemässä...? 

Mites te muut, onko teillä limalaboratorio kotona? ;) Mietin myös kiertopäivien kirjaamista tänne, miltä teistä kuulostaa? Liialta yrittämiseltä?

Toisaalta olisi kiva nähdä selkeästi, milloin voi jännätä toisten puolesta.:)

479/876 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kanssasisaret!

Minulla "jännäys" loppui taas tänään vuodon alkaessa.. Jostain syystä kiertonikin on taas alkanut pidentyä.. :( Tässä kierrossa yritystä oli enemmän kun koskaan aikaisemmin. Hemmetti!

Juuri kun luulin, että alan tuntemaan tämän kehoni ja ymmärtämään kiertoani, niin olenkin yhtäkkiä taas aivan hukassa. Olen myös huomannut alkaneeni laskea kuukausia siihen, että "pääsee" lapsettomuushoitojonoon.. :/

Tyttö ja varis: En ole jotenkin päässyt kärryille noista limajutuista.. siis toki huomaan koska limaa/valkovuotoa on enemmän ja koska vähemmän kierron aikana, mutta ns. ovulaatiolimoja en ole onnistunut bongaamaan, kun ehkä kerran. Mun mielestä olis kans kiva, jos täällä ilmoitellaan noita kiertopäiviä vaikka kommenttien yhteydessä, tietää sitten aina kenellä on jännät päivät käsillä jne.

Janetteo: Täällä jännätään edelleen sun puolesta kamalasti, pakko joka päivä käydä täällä ihan tsekkaamassa, joko jotain uutta tietoa olet saanut!

Lähdetään nyt viikonlopuksi mökille, täytyy yrittää taas toipua pettymyksestä (uusia kohti!) ja ajatella jotain ihan muuta. Kun ei tässä oikein muutakaan voi.

Vierailija
480/876 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, Eitne, on se kätevää nykyään :D Voin kuvitella miten täälläkin sitten joskus innoissaan mies etsiskelee kaikenmaailman sovelluksia ja ties mitä muuta!

Janetteo, menee jännittäväksi! Kamalaa kun tuolla tavalla venyy!

Asistente1Escolar, tsemppiä dieettiin! Sulla on ainakin hurjan hyvä motivaattori. Sä pystyt siihen, sisulla vaan! :)

Megan, voi ei! Oon pahoillani! Pidetään peukut pystyssä seuraavaa kiertoa ajatellen! :) Ihanaa ja rentouttavaa mökkiviikonloppua, yritä puuhastella kaikkea mukavaa ja rentottavaa, jotta saisit välillä muuta ajateltavaa! (Niin vaikeaa kuin se onkin...)

Mä oon ihan out kaikesta yrittämiseen liittyvästä, kun tuntuu, ettei pillereiden takia oikein oo koskaan tarvinnut kierrosta mitään tajuta ja luomumenkoistakin on ikuisuus. Mulla on ollut tänään ensimmäinen päivä pillereiden lopettamisen jälkeen kun ei oo yhtään ollut maha kipeenä, ihanaa! Vajaa parin viikon päästä pitäis alkaa menkat, jos mennään pillereiden kierron mukaan. Yritän kauheesti olla "tarkkailematta" ja kirjaamatta mitään, odottelen vaan niitä luomumenkkoja, kun tuskin kovin nopeasti tärppää. Sorruin myös ostamaan ovistikkuja ja pari raskaustestiäkin jo valmiiksi. Huoh :D