Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teidän pojat on lopettanut itkemisen?

Vierailija
27.11.2020 |

Mun poika on 15 ja viimeksi eilen itki kun ei saanut lupaa lähteä kaverille. En ymmärrä.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli itku silmässä kotiin. Meni omaan huoneeseen hetkeksi ja tuli sieltä ihan normaalina pois. Luulisin että oli jotain riitaa kaverien kanssa. 14v

Vierailija
62/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana viimeksi kuulin?  Itse lopetin kolemkymppisenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo minun nähden itkenyt 12-vuoden iän jälkeen. Kerran tosin soitti hädissään ja itkuisena että myöhästyi bussista. Silloin oli vähän alle 15

Vierailija
64/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin mun 15v on liian herkkä? Mitä sille voi tehdä? Ap

Vierailija
65/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
66/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 16 v. Selkaisen tihruuttelun.

Jos nyt vielä itkee, niin sit on tosi kyseessä.

Pojat 20 ja 18

Vierailija
67/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 65 vuotta vanha ja vielä se aika ajoon itköö. Herkemmäksi vielä tullu vanhemmiten.

Vierailija
68/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 16 v. Selkaisen tihruuttelun.

Jos nyt vielä itkee, niin sit on tosi kyseessä.

Pojat 20 ja 18

Mulla sama paitsi poika on 21v.

Vierailija
69/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas minun äitini oli aika julma, mutta en pystynyt tekemään sille mitään. Aikanaan muutin pois kotoa ja löysin samanhenkisiä ihmisiä elämääni.

Vierailija
70/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nuoren itkeä kun itkettää

Vierailija
71/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 27-vuotias liikuttui kyyneliin pari kuukautta sitten kun kertoivat vaimonsa kanssa että musta tulee mummu

Ihana! ❤️T: Pienen pojan äiti ja toivottavasti joskus mummu itsekin

Vierailija
72/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus 12-vuotiaana

Vierailija
73/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"turhista asioista" varmaan alakoulussa mutta jos jotain vakavaa niin edelleen uskaltaa "julkisesti" itkeä. Nyt 32

Vierailija
74/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhin poika oli nuorempana todella itkuherkkä, oltiin jo hiukan huolissamme, kun pienimmästäkin alkoi aina vollottaa, saatiin tuo tapa kyllä kitkettyä sitten?

Vierailija
75/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on viimeisen kymmenen vuoden aikana itkenyt ehkä kaksi kertaa ja silloin kyseessä on ollut äärimmäisen stressaava tilanne, joka on laukaissut itkun. Ei itke koskaan esimerkiksi liikuttuessaan. On silti hyvin tunneälykäs ja empaattinen ihminen.

Itselleni on vaan ollut vaikeaa käsittää tätä piirrettä miehessä, koska itse olen tottunut ns. "itkeviin miehiin". Oma isäni on aina ollut todella herkkä, saattaa siis itkeä vaikka katsoessaan liikuttavaa elokuvaa. Samoin molemmat entiset poikaystäväni itkivät liikuttuessaan ja suruissaan.

En oikein itsekään tiedä miksi, mutta joskus miehen itkemättömyys ärsyttää. Tulee sellainen fiilis, että mikä sua oikein vaivaa, miksi et itke?! Vaikka tiedän, että tunteita voi tuntea ja ilmaista syvästi ilman sitä itkuakin, niin silti se tuntuu joskus oudolta. Oikeaa tai väärää tapaa ilmaista tunteita ei kuitenkaan oikeasti ole, kaikki me ollaan yksilöitä ja varmasti kasvatuksella ja elinympäristöllä on tässä vaikutuksensa.

Vierailija
76/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vanhin poika oli nuorempana todella itkuherkkä, oltiin jo hiukan huolissamme, kun pienimmästäkin alkoi aina vollottaa, saatiin tuo tapa kyllä kitkettyä sitten?

Okei...

Ja miten tämä ”kitkeminen” tapahtui?

Vierailija
77/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei...

Mä taidan jo arvata... xD

Vierailija
78/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei...

Minuakin kiinnostaa!

Vierailija
79/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 16v ei ole itkenyt oikeastaan koskaan, kerrankin kaatui oikein pahasti niin että polvi meni paskaksi, sadatteli vain. Sen sijaan 15v on ollut todella itkuherkkä, nykyään jo vähemmän, mutta esimerkiksi riidellessä saattaa alkaa itkemään ihan täysillä. Mies itkee myös mieheksi usein

Vierailija
80/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei...

Minuakin kiinnostaa!

Ruvettiin antamaan tukkapöllyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi