Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teidän pojat on lopettanut itkemisen?

Vierailija
27.11.2020 |

Mun poika on 15 ja viimeksi eilen itki kun ei saanut lupaa lähteä kaverille. En ymmärrä.

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus 10-vuotiaana

2/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei lopeta koskaan, nyt vanhempi poika on 32-vuotias. Myös lasten isä itkee kun on itkun aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo poikaa mutta miksi poika ei saisi itkeä? Olisiko ok jos kyseessä olisi ollut tyttö?

Vierailija
4/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Toivottavasti ei lopeta koskaan, nyt vanhempi poika on 32-vuotias. Myös lasten isä itkee kun on itkun aika.

Ihana vastaus! Mun vanhin poika on 19 ja muutama viikko sitten oli miehen isän hautajaiset ja itki siellä.

Vierailija
5/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika! Olisin huolestunut siitä, jos ei osaa itkeä. Pojan kuin miehenkin

pitää olla tunteitaan ilmaiseva ja pitää kyetä itkemään.

En olisi huolinut miestä, joka ei itke. Liikuttuessaan mies itkee j a hänen kuuluu itkeä. Poikani on myös osannut itkeä vielä aikuisena ja olen siitä ylpeä.

Vierailija
6/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 31 liikuttui omissa häissään useammankin kerran ( ilman alkoholin vaikutusta). On itkenyt surujaankin.

Vierailija
7/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo poikaa mutta miksi poika ei saisi itkeä? Olisiko ok jos kyseessä olisi ollut tyttö?

Meillä ei valitettavasti ole ikinä miehet näyttäneet tunteita, siksi tuntuu oudolta, vaikka ei saisi. Minä ja tyttö itketään enemmänkin, mutta mies ja vanhin poika eivät itke ikinä. Tämä nuorempi on huomattavasti herkempi. Ap

Vierailija
8/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 49 ja itken, jos itkettää. 80-vuotias isänikin itki hautajaisissa.

Vierailija
9/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15-vuotias ei meidän nähden itke, mutta välillä kasvoista näkee että on itkenyt. 13-vuotias itkee meidän nähden kuten myös 8-vuotias.

Mies itkee kun itkettää. Meillä saa näyttää kaikki tunteet oli sitten iloinen tai surullinen :)

Vierailija
10/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut hiljattain miestä, joka kertoi, että on viimeksi itkenyt isovanhempansa kuolemaa muutama vuosi (!) sitten. Tuo oli järkytys ja ehkä myös turn-off ja tärkeimpiä syitä siihen, että aloin epäröidä hänen tapailuaan jatkossa.

Miksi jollain on niin pahat tunnelukot, ettei kykene/osaa itkeä? Sellainen kuulostaa huolestuttavalta. Minun maailmassani itku on ihan normaali osa ihmisen elämää, ja normaalia yhtä lailla naisille ja miehillekin.

Vierailija
11/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä pojat ja varsinkaan miehet ei itke eikä saisi itkeä. 

Vierailija
12/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 27-vuotias liikuttui kyyneliin pari kuukautta sitten kun kertoivat vaimonsa kanssa että musta tulee mummu

Vierailija
13/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen ja äkkiraivareita saava exäni ei itkenyt koskaan. Se itku purkautui sitten aggression ja ilkeyden muodossa. Mieluummin tunteensa avoimesti näyttävä mies kuin tunteensa hakkaamiseen patoava mies.

Vierailija
14/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys? Mulla on vasta 3-vuotias poika, mutta toivon että hän oppii että kaikki tunteet on sallittuja. Pois tuo typerä vanhanaikainen ajattelu että miehet sitä ja naiset tätä.

Vierailija
15/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia tönkkköjä te olette jos teidän mielestänne mies ei osaa näyttää tunteitaan jos ei itke? Kai sitä nyt muitakin tunteiden näyttämistapoja on kuin pillittäminen.

Vierailija
16/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei valitettavasti ole ikinä miehet näyttäneet tunteita, siksi tuntuu oudolta, vaikka ei saisi. Minä ja tyttö itketään enemmänkin, mutta mies ja vanhin poika eivät itke ikinä. Tämä nuorempi on huomattavasti herkempi. Ap

Varmasti sun mies ja poikas itkee, mutta ne ei uskalla tehdä sitä muiden nähden. Menevät itkemään metsään tai lenkille..

Vierailija
17/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia tönkkköjä te olette jos teidän mielestänne mies ei osaa näyttää tunteitaan jos ei itke? Kai sitä nyt muitakin tunteiden näyttämistapoja on kuin pillittäminen.

Suru on yksi olennainen tunne, eikä sitä tarvitse padota. Itkemistä pelkäävä mies (tai nainenkin) on teeskentelevä pelkuri.

Vierailija
18/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 16-vuotias kertoi että oli eronnut tyttöystävästään ja itki. Se suhde oli lyhyt mutta näki että pojalle tosi tärkeä

Vierailija
19/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on nyt 18 ja vielä itkee. Toivottavasti ei lopeta siksi että mies ei itkisi.

Vierailija
20/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla ja miehillä on oikeus tunteisiin ja niiden näyttämiseen, tai ainaki pitäs olla…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän