Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teidän pojat on lopettanut itkemisen?

Vierailija
27.11.2020 |

Mun poika on 15 ja viimeksi eilen itki kun ei saanut lupaa lähteä kaverille. En ymmärrä.

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole itkenyt nyt kahteen vuoteen, ja olen nainen... toki tunteita on ollut laidasta laitaan. Myönnän kyllä etten pidä muiden nähden itkemisestä. Leffaa katsoessakin pidätän viimeiseen asti. Oliskohan monilla miehilläkin sama. No, mut on kyllä kasvatettu "miehekkäästi" siinä mielessä että itkemistä ei ole vanhemmat katsoneet hyvällä.

N36

Vierailija
82/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 16v itki kun tuli kännissä kotiin. Ei arvostettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 22v poika ja näin hänen isänsä (53v) kanssa itkevän kuukausi sitten, kun koira kuoli ja jouduttiin lopettamaan. Se oli suuri suru.

Minun piti tuoda heille nessupaketti, kun kyyneleet valuivat pitkin poskia ja tuntui, ettei elämä voita.

Vierailija
84/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani eivät ole oikein koskaan itkeneet minun aikanani. Äitini joskus, mutta silloinkaan se ei etene itkuksi asti eikä ole sillä tavalla aitoa itkua vaan pari nyyhkäystä paremminkin. Isäni ei ole itkenyt koskaan minun nähteni ja voisin lyödä vetoa, ettei myöskään yksin ollessaankaan. Sitten minäkään en olisi saanut itkeä, kun itkeminen on kuulemma turhaa ja ei saa reagoida niin. Jos joskus vielä olen parisuhteessa niin rajoitusta ei ole toisen itkemiselle. Tietysti toivon, ettei kenenkään tarvisi surusta itkeä, mutta muuten pitää voida näyttää tunteensa. Minä liikutun itse monesti ihan pienestäkin asiasta.

Vierailija
85/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poika down? Isot pojat ei itke ja aikuinen mies itkee korkeintaan vanhempiensa hautajaisissa silmät kostuu.

Vierailija
86/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika alkoi 16-vuotiaana itkemään yhtäkkiä pienistäkin asioista vaikka aiemmin oli kunnon kovanaama. Lopulta selvisi pitkään jatkunut kiusaaminen..

Vierailija
87/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika alkoi 16-vuotiaana itkemään yhtäkkiä pienistäkin asioista vaikka aiemmin oli kunnon kovanaama. Lopulta selvisi pitkään jatkunut kiusaaminen..

Olen pahoillani sun pojan puolesta :(

Vierailija
88/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsesi itkee, niin hauku häntä neidiksi ja heikoksi. Ei tule enää itkemään sinun nähtesi. Voin luvata kokemuksesta

Vierailija
89/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itkenyt sitten esiteinivuosien. Itkuisuus hakattiin tästä pojasta pois. En itkenyt kun perheen lemmikkejä kuoli tai edes isovanhemman hautajaisissa. Vanhemmat kyllä itkivät.

Vierailija
90/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poika aina ollut kova itkemään?

Vierailija
91/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12-v. itkee joskus. Joskus saatan kyllä sanoa että itkeä saa ja pitääkim kun on aihetta mutta vähän voi myös yrittää hillitä itkua kun on kyseessä ns. turhista asioista/pettymyksistä itkeminen. Kun ne pikkuasiat eivät ole sen väärti.

Vierailija
92/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 15v ei ole itkenyt moneen vuoteen, mutta 18v on herkempi. Herkästi sillä nousee kyyneleet niin iloista kuin suruista

Vierailija
93/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v ei ole itkenyt moneen vuoteen enää

Vierailija
94/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet lopettaa itkemisen jossain eläkeiän kynnyksellä.

Päinvastoin! Nyt vasta herkistyykin. Itken todella helposti, varsinkin lasten asioista. Pappa 67v

Vierailija
95/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17v ei ole itkenyt moneen vuoteen enää

Onko tämä susta hyvä vai huono asia? Itsellä samanikäinen poika ja itkee jos itkettää, ei tosin mistään turhista asioista

Vierailija
96/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika ei ole ikinä ollut kovin herkkä itkemään, myös saman luonteinen tyttö löytyy perheestä.. Osa lapsien kavereista on tosi herkkiä ja tulee hakemaan itkien lohtua myös minulta jos jotain ikävää on leikeissä sattunut ja kyllä heistä osa on poikia, eikä minusta siinä ole mitään huonoa, jokaisella on oma luonteensa. Myös omat lapset osaavat huomioida toisten tunteet ja kysyvät miksi toinen itkee.

Vierailija
97/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 14v on ap samanlainen. Itkee helposti erityisesti riidellessä. Ei ole ongelma

Vierailija
98/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään. T. 2v:n äiti

Vierailija
99/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ihmiset sitten yleensä itkevät? Muistan, kun lapset olivat pieniä ja itkivät jatkuvasti. Monta kertaa päivässä. Nyt poikamme on 16 v enkä muista että hän olisi vuosiin itkenyt. Edellinen itku liittyi siihen, kun rangaistukseksi otettiin tietokone pois. Ei minusta pojan elämässä ole tapahtunut mitään kamalan surullista lähivuosina. En itsekään ole lähiaikoina itkenyt. Ei ole ollut mitään syytä.

Miksi ihmiset itkevät? Tietenkin jos joku kuolee, sairastuu pahasti tai sattuu, mutta eihän tuollaista ole jatkuvasti kaikilla. Ja ymmärrän siis, että ihmisillä on riitoja, rahahuolia yms. mutta ei kaikilla ole noita kovin usein.

Vierailija
100/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan poika oo vuosiin itkenyt. 14v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi