Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teidän pojat on lopettanut itkemisen?

Vierailija
27.11.2020 |

Mun poika on 15 ja viimeksi eilen itki kun ei saanut lupaa lähteä kaverille. En ymmärrä.

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joka ikinen kommentoija on tähän asti sitä mieltä että on upeaa jos 15-vuotias itkee jos ei pääse kaverin luo käymään. Onhan tuossa viitettä siihen että poika ei pärjää ihan jokapäiväisten vastoinkäymisten kanssa. Ellei sitten pojalla ole muista syistä kova stressi joka purkautui tämän vastoinkäymisen kohdalla. Ehkä voisit kysellä pojalta miten yleensäkin menee?

Vierailija
42/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n poika on kyllä ihan hirmu herkkä. Ei meillä edes tytöt tuollaisesta itke

T. Kolmen tytön äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies itkee enemmän kuin minä ja ollaan yli 40-vuotiaita

Vierailija
44/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun nyt 19 vuotias poika oo varmaan kymmeneen vuoteen itkenyt.

Vierailija
45/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani tunnekylmä sosiopaattituttuni (tietää kyseisen piirteensä itsekin) ei itke yhtään mistään, mutta ei myöskään naura kovin helposti. Hänen mielestään itkevät ihmiset ovat "hulluja" ja luulee, että itkevät ihmiset ovat joko epävakaita tai lähinnä manipuloivat itkullaan. 😮

Vierailija
46/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meilläkin itkettiin. 17-vuotias kertoi ystävän ongelmista. Tuli siinä itku minullekin

Vierailija
47/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme että asiat menee jatkuvasti enemmän päin helvettiä kun keskenkasvuiset tytöt leikkii ministeriä ja raavaat miehet pillittää.

Vierailija
48/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kun murrosikä on alkanut

Vierailija
49/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut itkeä vauvaiän jälkeen. Sellaista se oli 80-luvulla. Minusta kasvaa murjaani ja tunnekylmä mies.

Vierailija
50/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotias itki kun selvitettiin koulukiusaamista

Vierailija
51/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärrän sinua. Meilläkään ei ole näytetty tunteita. Mun vanhin poika ei ole oikeasti esikoulun jälkeen meidän edessä itkenyt, mies ei koskaan. Itse itken yleensä ulkona

Vierailija
52/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Toivottavasti ei lopeta koskaan, nyt vanhempi poika on 32-vuotias. Myös lasten isä itkee kun on itkun aika.

Se vähän riippuu, mikä on itkun aihe. Jos 30-vuotias itkee, kun ei saa jäätelöä, niin vikaa on.

Meinaatko että ap:n poika itki liian pienestä?

En ole sama, mutta vastaan silti. Todellakin itki liian pienestä. Eri asia jos jollekin olisi sattunut jotakin

Vierailija
53/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 17-vuotias ei ole itkenyt varmaan viiteen vuoteen, mutta pari viikkoa sitten kun ystävät joutu kamalaan onnettomuuteen ja menehtyivät, on meillä itketty ihan joka päivä. Voimia näiden poikansa menettäneiden koteihin <3

Vierailija
54/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ymmärrän sinua. Meilläkään ei ole näytetty tunteita. Mun vanhin poika ei ole oikeasti esikoulun jälkeen meidän edessä itkenyt, mies ei koskaan. Itse itken yleensä ulkona

Hurjaa. Meillä kouluikäiset pojat itkevät varmaan viikottain. Itsekin itken silloin tällöin, saatan itkeä jopa lasten kanssa riidellessä. Sitten vastaavasti nauretaan joka tunti ja lauletaan joka päivä.

Vierailija
55/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurjaa. Meillä kouluikäiset pojat itkevät varmaan viikottain. Itsekin itken silloin tällöin, saatan itkeä jopa lasten kanssa riidellessä. Sitten vastaavasti nauretaan joka tunti ja lauletaan joka päivä.

Joo näin erilaisia ollaan

Vierailija
56/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erityislapsi joten olen varmaan jäävi vastaamaan mutta meillä saa aina itkeä ja nauraa, olla vihainen tai hymyillä. 13-vuotias tekee näitä kaikkia

Vierailija
57/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 17-vuotias ei ole itkenyt varmaan viiteen vuoteen, mutta pari viikkoa sitten kun ystävät joutu kamalaan onnettomuuteen ja menehtyivät, on meillä itketty ihan joka päivä. Voimia näiden poikansa menettäneiden koteihin <3

Voimia teillekin ja varsinkin pojalle

Vierailija
58/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo näin erilaisia ollaan

En tiedä olemmeko me erilaisia, vai ovatko tapamme ja ihmissuhteemme erilaisia. Itkethän sinäkin siellä ulkona.

Vierailija
59/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia teillekin ja varsinkin pojalle <3. Varmaan vaikea paikka nuorelle miehelle

Kiitos!

Vierailija
60/131 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilmeisesti sitten näiden mammojen mielestä tunnekylmä ja luonnevikainen kun en itke surressani. Ei sitä viitsi tekoitkuakaan alkaa tursaamaan kun ei yksinkertaisesti itketä vaikka olisi kuinka surullinen.

m36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän