Onko sulla elämässä "etappeja" joihin pyrit?
Esim. 5 vuoden päästä muutan paikkakunnalle x tai ulkomaille. Tai olen töissä vielä pari vuotta ja sitten haen opiskelemaan, vaihdan työpaikkaa jne.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
x maisterintutkinto
x oman alan työt
x lemmikki
x omistusasunto
0 vakipaikka
0 erikoistuminen
0 asuntovelka alle 100 000
0 vanhojen harrastusten uudelleenaloitus
Jne. Aina on jotain kypsymässä tai työn alla, eihän elämässä olisi muuten mitään järkeä.
Jaa-a, jokaiselle ehkä tervellistä ja tervettä välillä keskittyä myös elämästä nauttimiseen. Nykyään ihmisillä on jatkuva suoritusvimma.
Nykyäänkin. Ennen suoritettiin yhtä lailla. Etenkin perhe-elämää.
Vappusatasen tyyliin haluan kuolemani jälkeen viikoksi Suomen pääministeriksi, sitten iäisyydeksi valtakunnan pelleksi.
Vierailija kirjoitti:
Velattomuus. Siihen menee 1-2 vuotta.
Noin minäkin olen haaveillut viimeiset 20 vuotta.
On, mutta toisaalta elän elämääni myös ihan ihan suunnittelua eli annan kohtalon päättää. Mulla ei esimerkiksi ole mitään "viiden vuoden päästä menen naimisiin" kun ei ole edes sitä henkilöä elämässä jonka kanssa menisin naimisiin, eli annan monien asioiden vain mennä omalla painollaan, varsinkin ihmissuhteissa. Mutta etappeja ja päämääriä on uraelämän puolella. Tavoitteena on, että kolmen vuoden päästä mulla on maisterin paperit ja sen jälkeen tavoitteena on löytää töitä ulkomailta, ensin vaikka lyhyeksi aikaa, kunhan tämä koronahomma menisi ohi ja maailma toimisi taas normaalisti...
Kyllä mun mielestä ainakin jotakin päämääriä ihmisellä pitäisi olla. Ja kun saavuttaa yhden niin pitäisi tulla seuraava.
Odotan että joko voitan lotossa tai eutanasia laillistetaan
On. Seuraava on muutto pois suomesta.
Velattomuus oli edellinen etappi,se on saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
On. Seuraava on muutto pois suomesta.
Velattomuus oli edellinen etappi,se on saavutettu.
Muista maksaa velkasi yhteiskunnalle viimeistään ennen valtakunnanrajan ylittämistä.
Muodollinen 100k€ riittänee.
Oleen lukenuut että tänäpäivänä ihhmisten elämä on todella haastavaa. Esiim jos puhutaan identiteetin löytämisestä ja oman minän kuvasta kuun ihmisen pitäiisi olla sitä sun tätä ja niiin moneen taipuvainen ja pystyyvä. Toki tiedän myös sen etttä se raha on paljoti internetissä ja koodaamisen osaamisen takana ja niiden tuotteiden jota voit tarjota ihhmisille, hyvän markkinoinnin ja sen takana miten saaavutat yleisösi ulkomaillla esiim internetin välitykselllä. Olen työskennellyt viherpeukaloiden kansssa ja tajunnut että tuotteeella ei ole muuuta arvoa kuiin markkina arvo, käytttöarvo ja matealiarvo. Että periaaatteessa ei tarvitsisi periaaatteessa tässä ja nyt keksiä kuiin jokin hyvä stressilelu ja markkinoida se oiikein niiin silllä voiisi tienata jo ja se voiisi ollla vaikka peh,eä untuvatyyny jota on mukava rutisetella koska se on pehhmeä ja se voiisi olla vaikka suloinbne pehmolelu joka herättäää ihmisessä lämpimiä tuunteita jtka laukaiiisevat stressiä kunhan se oliisi vaaan markkina arvoltaaan "ainutlaaatuinen".
Vierailija kirjoitti:
Oleen lukenuut että tänäpäivänä ihhmisten elämä on todella haastavaa. Esiim jos puhutaan identiteetin löytämisestä ja oman minän kuvasta kuun ihmisen pitäiisi olla sitä sun tätä ja niiin moneen taipuvainen ja pystyyvä. Toki tiedän myös sen etttä se raha on paljoti internetissä ja koodaamisen osaamisen takana ja niiden tuotteiden jota voit tarjota ihhmisille, hyvän markkinoinnin ja sen takana miten saaavutat yleisösi ulkomaillla esiim internetin välitykselllä. Olen työskennellyt viherpeukaloiden kansssa ja tajunnut että tuotteeella ei ole muuuta arvoa kuiin markkina arvo, käytttöarvo ja matealiarvo. Että periaaatteessa ei tarvitsisi periaaatteessa tässä ja nyt keksiä kuiin jokin hyvä stressilelu ja markkinoida se oiikein niiin silllä voiisi tienata jo ja se voiisi ollla vaikka peh,eä untuvatyyny jota on mukava rutisetella koska se on pehhmeä ja se voiisi olla vaikka suloinbne pehmolelu joka herättäää ihmisessä lämpimiä tuunteita jtka laukaiiisevat stressiä kunhan se oliisi vaaan markkina arvoltaaan "ainutlaaatuinen".
Munn yksi ongelma on siiinä etttä mua huvittaaa koko tuon elämän älytttömyys.
Ei.
En ole suorittaja, jolle elämä on päämäärä, vaan matka.
Sincc
Tottakai! Asetan itselleni jatkuvasti tavoitteita. Viimeinen tavoite liittyi opiskelupaikkaan ja sen saavutin. Seuraavat tavoitteet olen asettanut kolmen vuoden päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munn yksi ongelma on siiinä etttä mua huvittaaa koko tuon elämän älytttömyys.
Miksi vastasit itsellesi?
Mun etappi johon pyrin on, ílmastón múütoksen hallinta Law of Attraction meininkien avulla.
Jordan Peterson pysyy myös selauksessa, käytös on MODE 1 mallin mukaista, salil ja parturis käydää säännöllisin väliajoin.
On oikeastaan vain harrastuksen suhteen. Muut elämänvalinnat seuraa sitä ohjenuoraa. Olen päättänyt, että en masennu, jos muut unelmat eivät toteudu, kun edes tässä yhdessä asiassa saan kehittyä ja saavuttaa etappeja.
Kuolemaan valmistautuminen on seuraava etappi. Sen jälkeen suunnitelmat ovat vähän hämärät.
Mopokortti, ajokortti, koulusta ja intistä pois, töihin, oma kämppä... Kaikenlaisia pienempiä etappeja on aina pitänyt olla tai iskee masennus ja tylsistyminen. En kestä jos ei ole mitään tavoitetta.
Silleen, että jos saan omasta mielestä hyvän idean, niin teen projektin idean toteuttamiseksi. Tämän projektin sisällä on kyllä tavoitteita. Mitään elämän suuruisia etappeja on turha asetella, kun elämä itse ja yhteiskunta siirtelee maalitolppia ja kiskoo mattoa alta heti, kun pää nousee liiaksi.
Ehkä työllistyä tai opiskelupaikka, jotka eivät toteudu. Matkustelua siinä se.
Häät ja valmistumisjuhlat on ainoat joista todella pidän. Niissä juhliltaan jotain todellista saavutusta.
Nuorena en haaveillut häistä tai avioliitosta. Ensimmäisen lapsen sain seurustelusuhteeseen ja avoliittoon. Naimisiin meno oli abstraktia ja hienompien ihmisten turhuutta. Kuitenkin lopulta löysin sellaisen ihmisen, jonka kanssa se tuntui tarkoituksenmukaiselta, ja samalla saavutin yhden etapin.