Tarantinon Kill Bill -elokuvat eivät olleet kovin hyviä.
Jos vertaa Tarantinon onnistuneisiin elokuviin. Käytännössä vain kokoelma taiteellisia pätkiä jotka kaikki oli tehty omalla tavalla. Olisi sopinut hyvin lopputyöksi alan kouluun.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin kyllä.
.
Oletko milloin viimeksi katsonut? Aikanaan varmaan edellä aikaansa tehosteissa, mutta nykyään kun katsoo niin tylsistyy. Joutuu jatkuvasti pomppia eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin kyllä.
.Oletko milloin viimeksi katsonut? Aikanaan varmaan edellä aikaansa tehosteissa, mutta nykyään kun katsoo niin tylsistyy. Joutuu jatkuvasti pomppia eteenpäin.
Kaikilla ei ole samanlainen leffamaku.
Minusta ei voi sanoa, etteikö jokin elokuva olisi hyvä, vaikka joku muu olisi parempi. Markus Pöyhönen on hyvä juoksija, vaikka Usain Bolt on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin kyllä.
.Oletko milloin viimeksi katsonut? Aikanaan varmaan edellä aikaansa tehosteissa, mutta nykyään kun katsoo niin tylsistyy. Joutuu jatkuvasti pomppia eteenpäin.
Kaikilla ei ole samanlainen leffamaku.
Oletko koskaan miettinyt miten vähän siinä tapahtuu mitään paitsi tappelukohtauksia ja animaatioita? Jossain Reservoir dogissa oli todella syvälliset pitkät kohtaukset, jossa hyvät näyttelijät keskusteli. Siinä on kaksi täysin erilaista elokuvaa.
Jackie Brown on Tarantino- suosikkini.
Mä tykkäsin kyllä.
.