Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla elämässä "etappeja" joihin pyrit?

Vierailija
25.11.2020 |

Esim. 5 vuoden päästä muutan paikkakunnalle x tai ulkomaille. Tai olen töissä vielä pari vuotta ja sitten haen opiskelemaan, vaihdan työpaikkaa jne.

Kommentit (252)

Vierailija
161/252 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää elämässä etappeja olla.

Tällä hetkellä haaveilen loma-asunnosta Triestessä. 😊

Vierailija
162/252 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen tutkinto - check

Ulkomailta työkokemusta - check

Avo/aviopuoliso - check

Lapsi(a) - check

Omakotitalo omalla tontilla - check

100 keur/a bruttoansiot - huulilla on, mutta hiukan vielä pinnistelyä

Älä jää 100 000 euroon. Jos on talo ja lapsia, tiedät, että noin pienellä ansiolla ei paljon nettoa jää (jos asut pk-seudulla). 250 000 euroa vuodessa riittää, ettei normaalielämässä tarvitse säästellä, ja saan kunnon autonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/252 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi on kuolema. Parantumaton syöpä. Tavoitteena kuolla ennen 2025, jolloin henkivakuutus lakkaa olemasta voimassa.

Vierailija
164/252 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena laihtua 10 kg. Tämänhetkinen toteuma ja tilanne on kuitenkin +3 kg. Yritän vielä.

Vierailija
165/252 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut. Nyt säästän rahaa keittiöremonttiin.

Vierailija
166/252 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Esim nyt teen nämä opinnot loppuun ja sitten vielä yksi vauva. Kun nykyisessä paikassa tietty määrä vuosia, vaihdan. Kun lasten koulut ja oma ura tietyssä vaiheessa, muutamme ulkomaille. Pohdin ja toteutan paljon, toki suunnat sitten välillä myös uusiutuvat.

Vierailija
167/252 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena on yhä enemmän nakata pskat kaikelle, olla vaan välittämättä. Ihan sama.

Vierailija
168/252 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntometsästys. Olen ostanut ensimmäisen sijoitusasunnon 90-luvulla. Nyt on 16 asuntoa, mutta olen myös päivätyössä. Ystäväni on kirjanpitäjäyrittäjä ja hän mm hoitaa kirjanpitoni ja kaikki, mitkä sisältyvät vuokraamiseen.

Lopetin jo asuntojen oston, koska lähtökohtana vuokratuotot piti riittää kuluihin. Helsingissä tämä ei pidä enää paikkansa, tonnin saa helposti maksaa extraa per kk.

Olenkin nyt tekemässä kauppoja kolmesta kaksiosta, sillä meillä loppuu laina. Rahaa tulee joka kk ja sijoittamisessa on aina omat riskinsä. Salkku on meillä hyvin pieni, verrattuna sijoitusasuntoihin. Lisäksi haluaisimme ostaa ns lopunelämän kodin. Haluamme nauttia rahoista. Koska matkustaa ei voi, olisi kiva, että olisi neliöitä ympärillä. Mutta emme ole löytäneet mitään kivaa asuntoa. Yhden villa kanssa on neuvottelut kesken. Ongelma on museovirasto ja vähän riitaisa kuolinpesä, joilla kenelläkään ei ole rahasta pulaa. Remontti tulee syömään todella paljon rahaa. Omakotitalo on 3 kerroksinen, olemme mieheni kanssa täyttäneet kumpikin jo 50. Meillä on 3 lasta. Jos ostaisimme villan ja kunnostaisimme sen, tuskin rahoja ikinä saataisiin takaisin ja mitä talolle tehdään, kun emme voi siinä enää asua. Siihen on mahdotonta asentaa hissiä.  Jatkamme oman kodin etsintää.

Vierailija
169/252 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mitä järkeä yrittää turhaan saavutella asioita, joihin ei kuitenkaan yllä? 

Vierailija
170/252 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiskennellen menee. Valitettavasti.

Vierailija
171/252 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää. Olen 4 vuottake yrittänyt laihduttaa, ei onnistu.

Nyt vain odotan, että nuorin lapsi täyttää 18v ja pääsen pois täältä.

N 36 98kiloa

Älä yritä enää. Jatkuva tulokseton yrittäminen vie valtavasti voimia ja masentaa. Rauhoita tilanne joksikin aikaa. Yritä tehdä mukavia, iloa tuottavia asioita. Kiloistasi huolimatta sinussa on varmaan monia hienoja puolia. Sitten kun olet levännyt 'laihduttamisesta', voit jossain vaiheessa alkaa miettiä jotain elämänmuutosta. Voimiesi mukaan. Mutta ennenkaikkea, vaikka olisit loppuelämän samanpainoinen, niin muista, että elämässä on niin paljon muutakin kuin kilot. Löytäisitkö jostain samassa tilanteessa olevien ihmisten ryhmän?

Vierailija
172/252 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä masentunut ja lihava. Keitä itsellesi oikein hyvä raasteporkkana-raasteperuna-sipulikuutio-kasvisliemi -voinokare -keitto joka päivä ja leivo pellillinen kauravehnäpelyileipää(laita pakastimeen). Syö ja nauti vatsan kyllyydestä erityisesti aamulla, päivällä, iltapäivällä fetasalaattia, Illalla suuri lautasellinen kaurapuuroa. Käy vaikka sivuteitä pitkin puolen tunnin kävelyillä joka päivää. Älä koskee herkkuihin eikä sokeriin. Tasaisesti laihdut ilman nälkää...

Vierailija
173/252 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuminen kolmen kuukauden päästä, oman alan työpaikan löytäminen mahdollisimman pian ja oman asunnon ostaminen sitten, kun se on taloudellisesti mahdollista. Nämä niitä isompia, löytyy jotain pienempiäkin. Kunhan nuo on toteutettu niin katson sitten, mitä keksin.

Vierailija
174/252 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteeni on saada palkkaa 75000€/v. En ole kaukana siitä enää ja se on vaatinut paljon työtä. Olen lähtenyt 14v sitten työpaikasta jossa palkkani oli 23000€/v. Olen jo aika lähellä kolminkertaistamista tuohon nähden.

Muut etappini olen saavuttanut. Minulla on rakas mies, rakkaat lapset, koti, lemmikit, koulutus ja työ.

Vierailija
175/252 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain "kunhan en kuole ennen Crownin uutta kautta" on ollut, muttei sen kummempia. Toivottavasti pääsen vielä joskus matkustelemaan. En ole masentunut.

Vierailija
176/252 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Luulin että käytännössä kaikilla paitsi masentuneilla yms on?

Ei niillä ole. Ne vaan TOIVOO että kaikkea kivaa tulee heidän elämäänsä, ja sitten pettyvät.

Me jotka laitamme ne hyvät asiat tapahtumaan olemme vähemmistö.

Mulla on aina ollut tavoitteita. Siksi on työt, ammatit, perheet, talot, autot, veneet, harrastukset, matkat jne, kun niiden eteen tehdään asioita aktiivisesti ja suunnitellusti. Yksikään asia ei ole tullut ajelehtimalla ja odottamalla.

Vierailija
177/252 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

USB:lla ladattava eTappi löytyy lelulaatikosta.

Vierailija
178/252 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvatettua aikuisiksi ja nettovarallisuudeksi 500 000€. Kumpaankin on aikaa noin 7 vuotta. 

Vierailija
179/252 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtikäs mitään tavoitteita, kunhan valun päivästä toiseen ja lopulta kuolen pois.

Vierailija
180/252 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole etappeja, poljen vain paikallaan suossa.