Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa Helsingin kivoimmat alueet TOP10

Vierailija
26.03.2014 |

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

Asuntoa ollaan etsimässä Helsingistä. Nyt voit vaikuttaa meidän päätökseemme, mistä alueelta lähdetään etsimään! :)

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 17:39"]

Miten ihmeessä Töölö esiintyy aina näissä listoissa? Voiko olla ankeampaa seutua?

[/quote]

 

Minusta ainakin Merikannontien seutu on ihanaa aluetta, vaikken olekaan siellä asunut. Tuohon taloon kun pääsisi... On rannassa

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288335328061.html

Vierailija
42/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:11"]

1. Kaartinkaupunki

2. Kruununhaka

3. Eira/Eiranranta

4. Munkkiniemi

5. Töölö

6. Ullanlinna

7. Kaivopuisto

8. Bulevardi

9. Munkkivuori

10. Kulosaari

[/quote]

 

Mikä alue on Bulevardi? Mä luulin, että se on katu.

[/quote]

 

Bulevardi on Bulevardi.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Bulevardi_(Helsinki)

Tuota puistomaista aluetta asuintoineen kutsutaan nimellä Bulevardi. Siellä voisi olla mukavaa asua, tosin asuntojen hinnat taasen eivät ole niin mukavia.

[/quote]

 

Bulevardi on pelkkä katu. Eikä tuossa edes ollut artikkelia. Juntti.

[/quote]

Kuten huomaat, linkkaamani artikkelin osoite on täysin oikea, mutta jostain syystä tämä palsta ei tunnista tuota viimeistä )-merkkiä (sen takia koko muu linkki näkyy vaal.punaisella ja tuo viimeinen merkki mustalla). Eli kopio toi KOKO linkki, äläkä paina vaal.pun kohtaa. JUNTTI!

Bulevardi on alueena todella tunnettu, ja nimi "Bulevardi" on vakiintunut nimeksi tälle alueelle (kadulle) ja sen asunnoillekin. Jos menet katsomaan vaikka myytäviä/vuokrattavia asuntoja netistä (oikotie.fi yms.), ja haet nimellä Bulevardi, saat eteesi varmasti pitkän listan asuntoja joissa lukee BULEVARDI. "Tässä luksusta arvostavalle city-ihmiselle asunto Bulevardilta" jne.

Huomaan taas miten yksinkertaisia urpoja tällä palstalla taas seikkailee. Todennäköisesti WT-mammoja Kontulasta, peruskoulu nippanappa käyty. Mitäs te nyt siis Bulevardista tietäisittekään tai ylipäätänsä keskustasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Aurinkolahti on unohtunut näistä listoista?

Vierailija
44/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:09"]Mihin Aurinkolahti on unohtunut näistä listoista?

[/quote]

Se on niin lähellä Vuosaarta, ettei kukaan halua joutua lähelle sellaista slummia.

Vierailija
45/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:09"]Mihin Aurinkolahti on unohtunut näistä listoista?

[/quote]

Se on niin lähellä Vuosaarta, ettei kukaan halua joutua lähelle sellaista slummia.

[/quote]

Et ole ilmeisesti asunut Aurinkolahdessa, oletko vieraillutkaan? Loistavat ulkoilumaastot, meri vieressä ja palvelut kävelymatkan päässä. Lapsiperheitä paljon, rauhallista ja kaunista.

Vierailija
46/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:09"]Mihin Aurinkolahti on unohtunut näistä listoista?

[/quote]

Se on niin lähellä Vuosaarta, ettei kukaan halua joutua lähelle sellaista slummia.

[/quote]

Et ole ilmeisesti asunut Aurinkolahdessa, oletko vieraillutkaan? Loistavat ulkoilumaastot, meri vieressä ja palvelut kävelymatkan päässä. Lapsiperheitä paljon, rauhallista ja kaunista.

[/quote]

En ole asunut, mutta olen käynyt kesäisin monia kertoja. Kyllä siellä käydä voi joskus, mutta en ikinä muuttaisi sinne. Vaikka olisi kuinka hyvät maastot ja meret, mutta ehdoton ei koska Vuosaari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ullanlinna

2. Eira

3. Punavuori

4. Kaartinkaupunki

5. Kulosaari

6. Jollas

7. Katajanokka

8. Kruunuhaka

9. Tammisalo

10. Lauttasaari (rannat)

Vierailija
48/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsingin ongelma on se, kun siellä on vierekkäin tosi kamalia alueita (esim. Meri-Rastila, Vuosaari, Roihuvuori, Itäkeskus) ja sitten tosi kivoja (Jollas, Marjaniemi, Laajasalo, Tammisalo, Herttoniemen ranta). Jos muuttaa esim. Marjaniemeen, niin lähikaupat on just Itiksessä ja Roihuvuoren slummissa ja ilman autoa joutuu kulkemaan julkisilla just näitten alueitten läpi. Muutenkin Itä-Helsingissä on vaikea välttyä näkemästä meininkiä näillä slummialueilla (esim. jos lähtee lenkille), siksi en ikinä muuttaisi itään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko menossa vuokralle? Vai omistusasuntoon? Mihin on varaa? Onko lapset koulussa? Päivähoidossa? turha havitella tavallisen pulliaisen että saa perheasunnon ostettua Kaivopuistosta, Eirasta, Krunikasta , Bulevardilta jne. Edelyttää hyviä tuloja jopa perintöjä.

Vierailija
50/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolahti on liian lähellä Helsingin pahimpia slummeja. Siksi en muuttaisi ikinä sinne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kaivopuisto

2. Vanha Eira

3. Ullanlinna

4. Punavuori

5. Kaartinkaupunki

6. Kulosaari

7. Jollas

8. Kamppi

9. Kluuvi

10. Lauttasaari

Vierailija
52/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Tapanila

Etelä-Haaga (myös Pohjois-Haagassa on hienoja alueita)

Maunulan vanha puoli

Pikkuhuopalahti

Lauttasaari

Käpylä

Kumpula

Arabia

Munkkiniemi

Ja toki kaikki siitä, kun lähtee Munkasta saaria pitkin Espooseen

 

Ei ole erityisessä järjestyksessä, mutta noilla alueilla on tunnelmaa. Ihan kantakaupungista en tykkää edes näin sinkkuna vaikka siellä hienoja rakennuksia ja asuntoja onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/65 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihanimmat alueet Helsingissä ovat aivan älyttömän kalliita. Onko AP:n budjetti rajaton? Asun Munkkivuoressa ja tämä on kyllä tosi hyvä alue varsinkin nuorelle lapsiperheelle, mutta jos lottovoiton saisi niin voisi tulla silti muutto eteen. 

Vierailija
54/65 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puistola (ei tapulikaupunki)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosiaan mitä hakee. Itse  viihdyn hyvin Paloheinässä joka on rauhallinen omakotitalo seutu ja kuitenkin suht lähellä Helsingin keskustaa (noin 25 min bussilla).

 

Paloheinä, Pakila, Tuomarinkylä, Oulunkylä, Käpylä, Etu-Töölö, Ullanlinna, Punavuori, Kruununhaka on mielestäni kivoja alueita Helsingissä.

Vierailija
56/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tapanininkylä

2. Tapaninvainio

3. Wanha-Puistola

4. Tapanila

5. Suutarila

6. Jos pitäisi muuttaa kerrostaloon Oulunkylä

7. Käpylä

8. Munkivuori

9. Etelä-Haaga

Vierailija
57/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:09"]Mihin Aurinkolahti on unohtunut näistä listoista?

[/quote]

 

Se on niin lähellä Vuosaarta, ettei kukaan halua joutua lähelle sellaista slummia.

[/quote]

 

Et ole ilmeisesti asunut Aurinkolahdessa, oletko vieraillutkaan? Loistavat ulkoilumaastot, meri vieressä ja palvelut kävelymatkan päässä. Lapsiperheitä paljon, rauhallista ja kaunista.

[/quote]

 

En ole asunut, mutta olen käynyt kesäisin monia kertoja. Kyllä siellä käydä voi joskus, mutta en ikinä muuttaisi sinne. Vaikka olisi kuinka hyvät maastot ja meret, mutta ehdoton ei koska Vuosaari.

[/quote]

 

Moikkuli moi Vuosaaresta!

Täälä ei o alueelisia eroja ja kaiki ryypäää yhesä eikä kukaa käy töis.

Kaiki sosupumeja! Kaiki!

Ahistaa öisin ja halusin pois muta ei oo raha.

Koska asun tääl on vajaa ja tuun olemaan mun lapsila ei tulevaisuus kun ei raha muutta!

Itken katellisena luen vauva-palsta äitien jutut!

KuMpa voisin joskus voitta lotosa heti kysyisin täältä vinkki MISsÄ kunnon palstamamma kasvatta lapset että ne ei häiriintyneitä!

...ehkä joskus...*haaveilee*

t.wannebe palsta-mamma<3 nyt vain "#"%#"#"!-slummi-mama

Vierailija
58/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaaressa on hyvä asua. Täällä asuu n 35 000 asukasta, ei tosin tarvitse tulla enään yhtään. On loistavat ulkoilumahdollisuudet, uimarantoja useempia, meri, golf, lenkkeilymaasto erinomaista, ainakin yksi loistava koulu koska sieltä pääsi stadin parhaimpaan lukioon, hyvä kirjasto, hyvä uimahalli, sen verran iso että ei aina törmää tuttuihin, saattaa mennä vuosikin että ei näe jne.

Vierailija
59/65 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:58"]1. Tapanininkylä

2. Tapaninvainio

3. Wanha-Puistola

4. Tapanila

5. Suutarila

6. Jos pitäisi muuttaa kerrostaloon Oulunkylä

7. Käpylä

8. Munkivuori

9. Etelä-Haaga

[/quote]

Vanha Tapanila on upea alue. Tapaninkylä ja -Vainio ovat ok nukkumalähiöitä, jotka ratsastavat Tapanilan nimellä ja maineella.

Vierailija
60/65 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kontula 2.Jakomaki 3. Itakeskus 4. Myllypuro 5. Vuosaari6. Pasila 7.Herttoniemi 8.Meri rastila 9.Mellunmaki 10. Tapulikaupunki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi