Vuoden huonoin äiti valittu
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014051018284613_uu.shtml
Minkälainen "äiti" kohtelee lapsiaan näin? Toivottavasti lapsiparat on huostaanotettu.
Kommentit (10)
No voi nyyh ihanko että huonoin? Onhan noita jotka antaa poikakavereidensa raiskata vauvaansa ja oikein käskee tekemään niin yms yms pahempia.
Mutta niin, törkeesti tehty, jättänyt ovet auki ja avuttomat lapset ilman hoitajaa. Onkohan lapset huostaanotettu?
Ja mitähän sillekin äidille kuuluu, jonka lapsi oli siinä talvisessa pahoinpitelyjutussa, kun se murrosikäinen poika löysi muksun viltin päältä mukiloituna ja verissä päin talvipakkasessa =(. Vittu pitäis lapsistaan parempaa huolta eikä jättäis kaiken maailman narkkihörhöjen armoille.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:26"]
No voi nyyh ihanko että huonoin? Onhan noita jotka antaa poikakavereidensa raiskata vauvaansa ja oikein käskee tekemään niin yms yms pahempia.
Mutta niin, törkeesti tehty, jättänyt ovet auki ja avuttomat lapset ilman hoitajaa. Onkohan lapset huostaanotettu?
[/quote]
No kaksivuotias osaa jo kävellä ja kenties kiivetä. Siitä vaan parvekkeelle ja tuolille ja hups vaan. Verinen mytty taloyhtiön pihalla. Onneksi ei käynyt. Kahdeksanvuotias keskellä yötä harhailemassa yksin ulkona. Luulen että aika peloissaan ja hädissään on lähtenyt etsimään äitiään.
Ja missä äiti on? Missäpä muualla kuin humalassa baarissa.
Vittu pitäs viedä saunan taakse tuollaiset.
Yli kolmekympppinen nainen, ei mikään teiniäiti. Yh puutteessa?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:29"]
Ja mitähän sillekin äidille kuuluu, jonka lapsi oli siinä talvisessa pahoinpitelyjutussa, kun se murrosikäinen poika löysi muksun viltin päältä mukiloituna ja verissä päin talvipakkasessa =(. Vittu pitäis lapsistaan parempaa huolta eikä jättäis kaiken maailman narkkihörhöjen armoille.
[/quote]
Muistaakseni se taapero löytyi ihan vaan vaipoissa ja oli joku teini-ikäinen poika löytänyt taaperon ja antanut takkinsa tälle lapselle. Niin ja lapsi oli kai ollut isällään. Isä löytyi jostain metsästä tms. lähimaastosta kuolleena parin päivän sisällä, eikä kuolemaan liittynyt rikosta.
Lapsen äidistä ei taidettu uutisoida koska äiti ei ollut missään tapaa osallisena lapsen hylkäämisessä.
Alkoholisti on sairas ja tekee siksi tuollaistakin paskaa.
t. Raitis alkkis
Totta puhuen tuo tuskin on lähelläkään kärkeä.
Toivottavasti kyseisellä äidillä, näin äitienpäivän kynnyksellä, edes jokin liikahtaisi sisällä uutista lukiessaan.