Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

omat turhat menot

Vierailija
17.08.2014 |

Paljonko laitatte päivä- tal kuukausitasolla rahaa menoihin, joista voisi pihistää? Esim kahvilakäynnit jne. Mihin laitatte rahaa ja kuinka paljon? Vähän tasapainoilua, kun toisaalta itselleen haluaa sallia niitä turhiakin asioita, mutta sitten taas välillä ajattelen, että nautinto on suurempi, kun sitä saa harvemmin ja silloik kuluu vähemmän rahaskin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän