Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa Helsingin kivoimmat alueet TOP10

Vierailija
26.03.2014 |

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

Asuntoa ollaan etsimässä Helsingistä. Nyt voit vaikuttaa meidän päätökseemme, mistä alueelta lähdetään etsimään! :)

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä-Helsingin ongelma on se, kun siellä on vierekkäin tosi kamalia alueita (esim. Meri-Rastila, Vuosaari, Roihuvuori, Itäkeskus) ja sitten tosi kivoja (Jollas, Marjaniemi, Laajasalo, Tammisalo, Herttoniemen ranta). Jos muuttaa esim. Marjaniemeen, niin lähikaupat on just Itiksessä ja Roihuvuoren slummissa ja ilman autoa joutuu kulkemaan julkisilla just näitten alueitten läpi. Muutenkin Itä-Helsingissä on vaikea välttyä näkemästä meininkiä näillä slummialueilla (esim. jos lähtee lenkille), siksi en ikinä muuttaisi itään.[

Heh. Terveisiä täältä Marjaniemestä. Lenkkeilen jumalattomasti koska koirat. Slummiin en ole ikinä ollut pakotettu menemään. Pystyn lenkkeilemään kilsakaupalla pelkkää merenrantaa halutessani... ihanat ulkoilumaastot!

Lähikauppa on Eastonin upouusi Citymarket tai Stockmann.

Vierailija
62/65 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kaartinkaupunki

2. Kruununhaka

3. Eira/Eiranranta

4. Munkkiniemi

5. Töölö

6. Ullanlinna

7. Kaivopuisto

8. Bulevardi

9. Munkkivuori

10. Kulosaari

Vanhaa ja ylihintasta paskaa! Rempatkaan ei auta kun runkorankenteet vuodelta 20-60-luvulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Helsingin ongelma on se, kun siellä on vierekkäin tosi kamalia alueita (esim. Meri-Rastila, Vuosaari, Roihuvuori, Itäkeskus) ja sitten tosi kivoja (Jollas, Marjaniemi, Laajasalo, Tammisalo, Herttoniemen ranta). Jos muuttaa esim. Marjaniemeen, niin lähikaupat on just Itiksessä ja Roihuvuoren slummissa ja ilman autoa joutuu kulkemaan julkisilla just näitten alueitten läpi. Muutenkin Itä-Helsingissä on vaikea välttyä näkemästä meininkiä näillä slummialueilla (esim. jos lähtee lenkille), siksi en ikinä muuttaisi itään.[

Heh. Terveisiä täältä Marjaniemestä. Lenkkeilen jumalattomasti koska koirat. Slummiin en ole ikinä ollut pakotettu menemään. Pystyn lenkkeilemään kilsakaupalla pelkkää merenrantaa halutessani... ihanat ulkoilumaastot!

Lähikauppa on Eastonin upouusi Citymarket tai Stockmann.

Kalasatamaa idemmäksi ei kannata mennä tai sit mennää heti se 100kilsaa. On metrossakin ihan eri meininki nyt kun länsimetro on ja lähet länteen ja näin ollen metro on jo miellyttävä.

Vierailija
64/65 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin Aurinkolahti on unohtunut näistä listoista?

Öö, joo hienoja on talotkin ja merta joo, mutta idiootti saa olla se joka maksaa niitä hintoja niistä ja ohan siinä vähän ulkomaanmatkan tuntua kun kattelee parvekkeelta ja ihmisten puheesta saa mitään selvää. Vuosaaren pummilähiö ihan vieressä, joten sossun asiakkaat pyörii parvekkeen alla.

Vierailija
65/65 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatieasema, sieltä pääsee pois Helsingistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan