Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elias Räsänen kertoo pitävänsä erityisesti metsän vihreydestä 😂😄👏

Vierailija
24.06.2026 |

Lainaus Hesarista. 
Mitähän muita värejä siellä metsässä yleensä on? Ruskeaa joo 😄🤣

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisenaan lainaus ei oikeuta saivartelemaan. Jos kysymys on että mistä pitää niin metsän vihreys on aivan käypä vastaus.

Metsässä on sitä paitsi muitakin värejä: katsopa kaarnoja, tuohia, jäkäliä, kukkia, sieniä jne…

Vierailija
2/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen jättiläinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö myös karhuista?

Vierailija
4/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisenaan lainaus ei oikeuta saivartelemaan. Jos kysymys on että mistä pitää niin metsän vihreys on aivan käypä vastaus.

Metsässä on sitä paitsi muitakin värejä: katsopa kaarnoja, tuohia, jäkäliä, kukkia, sieniä jne…

Tähän aikaan vuodesta metsässä ei ole sieniä. Ja tuo on kuvatekstissä josta voi selvästi todeta minkälainen ympäristö on, katso itse:

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000012069347.html

Vierailija
5/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tarkoitti vehreydestä.

Vierailija
6/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut metsässä joka ei olisi vihreä. Suomessa ei koivumetsiä ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se tarkoitti vehreydestä.

Kaksi naistoimittajaa oli asialla ja kirjoittivat vihreys. 

Vierailija
8/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisenaan lainaus ei oikeuta saivartelemaan. Jos kysymys on että mistä pitää niin metsän vihreys on aivan käypä vastaus.

Metsässä on sitä paitsi muitakin värejä: katsopa kaarnoja, tuohia, jäkäliä, kukkia, sieniä jne…

Tähän aikaan vuodesta metsässä ei ole sieniä. Ja tuo on kuvatekstissä josta voi selvästi todeta minkälainen ympäristö on, katso itse:

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000012069347.html

Höpö hopö. Kääpiä on metsässä ympäri vuoden, monet niistä värikkäitä. Eilen juuri keräsin kanttarelleja metsästä.

Ja totta ihmeessä metsässä on lukemattomia eri värisävyjä, vihreän vivahteiden lisäksi. Jos muuta väittää, ei ole kyllä ikinä metsässä käynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suomea, ja tarkoittaa että metsän eri piirteistä pitää erityisesti sen väristä.

Vierailija
10/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis kaikki metsät kaataa niin saatais rahaa ja töitä ja bensan hinta laskis. vaan ei uskalla poliitikot eikä media puhua tästä kun on prideviikkokin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä metsän pohja on lähinnä valkoista/harmaata jäkälää, kyllä tuo metsä on kuvan perusteella paljon vihreämpi. 

Vierailija
12/12 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se tarkoitti vehreydestä.

Mun mielestä tuohon kuvaan sopii nimenomaan se vihreys, on tuollainen tuore kangasmetsä. Ap ei taida paljon metsässä kulkea jos luulee että ne on kaikki samanlaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä