Elias Räsänen kertoo pitävänsä erityisesti metsän vihreydestä 😂😄👏
Lainaus Hesarista.
Mitähän muita värejä siellä metsässä yleensä on? Ruskeaa joo 😄🤣
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisenaan lainaus ei oikeuta saivartelemaan. Jos kysymys on että mistä pitää niin metsän vihreys on aivan käypä vastaus.
Metsässä on sitä paitsi muitakin värejä: katsopa kaarnoja, tuohia, jäkäliä, kukkia, sieniä jne…
Tähän aikaan vuodesta metsässä ei ole sieniä. Ja tuo on kuvatekstissä josta voi selvästi todeta minkälainen ympäristö on, katso itse:
En ole ikinä ollut metsässä joka ei olisi vihreä. Suomessa ei koivumetsiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se tarkoitti vehreydestä.
Kaksi naistoimittajaa oli asialla ja kirjoittivat vihreys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisenaan lainaus ei oikeuta saivartelemaan. Jos kysymys on että mistä pitää niin metsän vihreys on aivan käypä vastaus.
Metsässä on sitä paitsi muitakin värejä: katsopa kaarnoja, tuohia, jäkäliä, kukkia, sieniä jne…
Tähän aikaan vuodesta metsässä ei ole sieniä. Ja tuo on kuvatekstissä josta voi selvästi todeta minkälainen ympäristö on, katso itse:
Höpö hopö. Kääpiä on metsässä ympäri vuoden, monet niistä värikkäitä. Eilen juuri keräsin kanttarelleja metsästä.
Ja totta ihmeessä metsässä on lukemattomia eri värisävyjä, vihreän vivahteiden lisäksi. Jos muuta väittää, ei ole kyllä ikinä metsässä käynytkään.
Se on suomea, ja tarkoittaa että metsän eri piirteistä pitää erityisesti sen väristä.
pitäis kaikki metsät kaataa niin saatais rahaa ja töitä ja bensan hinta laskis. vaan ei uskalla poliitikot eikä media puhua tästä kun on prideviikkokin
No meillä metsän pohja on lähinnä valkoista/harmaata jäkälää, kyllä tuo metsä on kuvan perusteella paljon vihreämpi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se tarkoitti vehreydestä.
Mun mielestä tuohon kuvaan sopii nimenomaan se vihreys, on tuollainen tuore kangasmetsä. Ap ei taida paljon metsässä kulkea jos luulee että ne on kaikki samanlaisia.
Tuollaisenaan lainaus ei oikeuta saivartelemaan. Jos kysymys on että mistä pitää niin metsän vihreys on aivan käypä vastaus.
Metsässä on sitä paitsi muitakin värejä: katsopa kaarnoja, tuohia, jäkäliä, kukkia, sieniä jne…