Alhaisinta, mitä olet elämässäsi tehnyt?
Mulla vanhan, umpityhmän, haisevan, ruman, sovinistisen, viittä vaille puliukon kanssa "seurustelu", ihan vaan siitä syystä, että piti saada äkkiä katto pään päälle ja joku, jolta hoopottaa fyrkkaa.
Kommentit (140)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:36"]Olen aika moraaliton ihminen. Olen tutkinut kylässä paikkoja, availen kaappeja, olen vienytkin jotain tavaraa josta olen tykännyt. Olen teininä varastanut tavaraa ja rahaa muilta, lukenut toisten päiväkirjoja... olen pettänyt, ollut toinen nainen (ja tällöin tutkin kaikki sen miehen tyttöystävän jutut heillä ollessani, kun miehen silmä vältti. Rikoin myös hänen tavaroitaan).
Olen valehdellut useasti, pettänyt lupauksia, kertonut salaisuuksia eteenpäin ja toivonut hyvin monelle ihmiselle kaikkea pahaa (kuten läheisten kuolemaa). Sanon asioita suoraan ihan vain siksi, että haluan loukata.
Jos joskus on mennyt välit poikki jonkun kanssa, en ole osannut kaivata tätä ihmistä mutta olen ollut vittuuntunut jos minua on kohdeltu väärin. En osaa kiintyä kehenkään, enkä jaksa välittää ihmisistä. Olen itse ollut kaltoinkohdeltu lapsena ja sairastanut masennusta koko ikäni.
[/quote] hae apua!!!
Yritin pelastaa minun ja parhaiden ystävieni välit epätoivoisesti valehtelemalla yläasteella :( no siinä meni sitten välit lopullisesti.
Olen varastanut, pettänyt, valehdellut... Jälkeen miettinyt ja viisastellut että miksi. Ei olisi ollut tarvetta millekkään näistä. Ehkä se oli vaan jokin vaihe sen aikaisessa elämässä.
Eniten elämässä vaivannut asia on, kun löysin teininä eteisen lattialta 50 markkaa... Olin hirveässä rahapulassa ja nappasin sen siitä. Ajattelin, että äiti tai isä on tiputtanut ja ei huomaa. No, rahat meni röökiin ja kaljaan.:( Seuraavana päivänä kissojen ja koirien kanssa sitä rahaa etsittiin, koska se oli 13-vuotiaan pikkusiskoni raha, jonka oli laskenut lattialle laittaessaan kenkiä. En kehdannut tunnustaa, koska eihän niitä löytyneitä rahoja kotona voi tosta vaan taskuun laittaa. Lopputuloksena siskon kaveri sai syyt niskoilleen. Siis ei sitä julkisesti syytetty, mutta vieläkin vanhemmat muistaa mainita, että "se Maija silloin ne meidän Liisan rahatkin vei..." Nolottaa. Aikaa tästä... ööh. Olen 41, joten muutama vuosi.
Pettänyt miestäni tämän kaverin kanssa mieheni nukkuessa vieressä, myynyt itseäni saadakseni rahaa päihteisiin, varastanut sukulaisilta ja kavereilta, väittänyt että mut raiskattiin vaikka halusin seksiä, käyttänyt suonensisäisesti vahvoja huumeita raskauden aikana.. Kadun näitä juttuja ihan hirveesti, olen ollut ihan kamala ihminen!!
Olen lukenut tuttavani päiväkirjaa 27-vuotiaana. Sisältö oli hyvin kuumottavaa, ahdistavaa, aggressiivista ja sairaalloista. Törmäsin päiväkirjaan vahingossa, mutta kun tajusin mikä se on, en lopettanut lukemista heti vaan selailin muutaman merkinnän verran eteenpäin.
olen kiusannut ainakin neljää ihmistä, kadun ja häpeän sitä. väitän aina olevani kiva ja reilu, mutta mulla on taipumusta kiusata ihmisiä huonoina hetkinä, saan siitä vallantunnetta ja koen olevani sosiaalisesti näiden ihmisten yläpuolellla. olen ollut pari kertaa suhteessa ja etsinyt koko ajan uutta tyyppiä, pettänyt puolisioa ja pysynyt suhteessa, vaikka en rakasta, koska se on ollut mulle hyödyllistä.
Pöllinyt kännykän jolla sitten soiteltiin yms niin kauan että tyypin saldo loppui. Kaikkein hauskinta oli kun pilattiin ja sekoitettiin monta kännykän omistajan ihmissuhdetta tekstailemalla törkeyksiä :D oli hauskaa! Kyseessä oli vielä joku viriili mies ilmeisesti jolla oli säätöä monen kanssa.. Tästä on monen monta vuotta jo
Lista on hyyvin pitkä...
Olen varastanut, valehdellut, pettänyt. Olen maannut ainakin 5 naimisissa olleen miehen kanssa, muutaman kanssa oli ihan suhdekin. Kaiken kaikkiaan miehiä on ollur yhteensä yli 30, ja olen 21. Olen ottanut mieheltä suihin jotta saisin rahaa ja siideriä (olin 14-vuotias). Olen viillellyt, käyttänyt kovia huumeita ja yrittänyt itsemurhaa.
Ainiin, olen ajanut kännissä ja huijannut mieheltä rahaa muka aborttia varten.
Olin vähän villi teininä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:28"]
Eniten elämässä vaivannut asia on, kun löysin teininä eteisen lattialta 50 markkaa... Olin hirveässä rahapulassa ja nappasin sen siitä. Ajattelin, että äiti tai isä on tiputtanut ja ei huomaa. No, rahat meni röökiin ja kaljaan.:( Seuraavana päivänä kissojen ja koirien kanssa sitä rahaa etsittiin, koska se oli 13-vuotiaan pikkusiskoni raha, jonka oli laskenut lattialle laittaessaan kenkiä. En kehdannut tunnustaa, koska eihän niitä löytyneitä rahoja kotona voi tosta vaan taskuun laittaa. Lopputuloksena siskon kaveri sai syyt niskoilleen. Siis ei sitä julkisesti syytetty, mutta vieläkin vanhemmat muistaa mainita, että "se Maija silloin ne meidän Liisan rahatkin vei..." Nolottaa. Aikaa tästä... ööh. Olen 41, joten muutama vuosi.
[/quote]Eikö olisi jo aika olla aikuinen ja puhdistaa Maijan maine ja tunnustaa? Voisit vaikka antaa parikymppiä ns "velan maksuun".
Varastanut vanhempieni baarikaapista kaikki viinakset, pitänyt bileet ja juonut ne kavereitteni kanssa, kun vanhempani olivat mökillä.
Vanhemmilleni valehtelin, että ulko-ovi oli jäänyt lukitsematta kun olin käynyt ystäväni kanssa uimarannalla. Ja että varmaan joku ystäväni veljen kavereista oli käynyt meillä ottamassa pullot, koska he tiesivät ettei meillä ollut ketään kotona.
Laittanut törkeästi puhelimen kiinni ettei ystäväni saa mua puhelimeen.
Pannut sitä jääkiekkoilijaa jota tuhat muutakin.
Pompottanut maailman kilteintä ja ihaninta miestä. Tiesin että hän on ihan koukussa minuun ja kyllä kai minäkin olin tosi kiintynyt häneen. Jätin hänet kuusi kertaa ja pyysin aina itse palaamaan. Sitten kuudennen kerran jälkeen eipä tullut enää takaisin. Taisin saada palkkani:(
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:03"]
Kusin tyhjään kaljalasiin baarissa, jätin sen pöydälle ja menin kauemmas katselemaan kun kaljavaras sen hetken kuluttua tyhjensi.
[/quote]
Toi on kyllä jotain ihan helvetin oksettavaa. Kuka tekee noin?
[/quote]
Jäi epäselväksi, että kumpi on helvetin oksettavaa: kaljavarkaus vai tuoppiin kuseminen?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:30"]
Jäi epäselväksi, että kumpi on helvetin oksettavaa: kaljavarkaus vai tuoppiin kuseminen?
[/quote]
Tuoppiin kuseminen tietty. Hei sitä kaljavaraspummia pitää ymmärtää, ei kaikilla vaan oo rahaa kaljaan, vaikka se olis ihmisen perusoikeus!!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:46"]Pettänyt, valehdellut, kokeillut kerran vahvempia huumeita, jättänyt puolustamatta heikompia, tappanut lapsena siilin ilmakiväärillä, ollut yhteiskunnalle enemmän taakaksi kuin hyödyksi. Olen ollut huono ihminen. Olen sitä ehkä vieläkin. Ainakin tunnen itseni huonoksi.
[/quote]
Eipä tuossa muuta, kuin että TAPPANUT SIILIN?! Hyi helvetti sua.