Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alhaisinta, mitä olet elämässäsi tehnyt?

Vierailija
24.03.2014 |

Mulla vanhan, umpityhmän, haisevan, ruman, sovinistisen, viittä vaille puliukon kanssa "seurustelu", ihan vaan siitä syystä, että piti saada äkkiä katto pään päälle ja joku, jolta hoopottaa fyrkkaa.

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampunut lapsena jousipyssyllä lokin, en uskonut osuvani.

Vierailija
42/140 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:35"]

Ottanut suihin miespuoliselta kaveriltani hänen keittiössään samalla kun hänen vaimo nukkuu makkarissa.

[/quote]

Nyt on kyllä pakko sanoa, että sinä ja kyseinen mies olette ihmissyöpää.

[/quote]

no jo on irstasta meininkiä. Uuuuhiiiiiiih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdellut, että mulla on terveysongelmia, jottei tarvitsis mennä työpaikkaan, joka ei kiinnostanut pätkääkään.

Vierailija
44/140 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:33"]Harrastanut seksiä rahasta ilman kondomia 19-vuotiaana yli 60-vuotiaan ilkeän miehen kanssa.

Ja vieläpä aika halvalla.. Onneksi olen nyt vihdoin tajunnut arvoni.

[/quote]

Otatko nyt 5e enemmän?

Vierailija
45/140 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:28"]

Pannut mieheni kaverin kanssa. Tosin mulla oli siihen oikeus. 

[/quote]

Miten voi olla oikeus panna vierasta? Jos sellainen oikeus iskee, pidättäisin oikeuden hankkia suhteen jossa tällaisia velvollisuuksia tai oikeuksia ei jaeltaisi.

Vierailija
46/140 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut törkeän rattijuopumuksen. Tein tämän 18-vuotiaana, enkä voi käsittää mitä päässäni on pyörinyt. Kadun ja häpeän tekoani syvästi.

Vierailija
47/140 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin syömishäiriöisenä tosi monessa tilanteessa, joista osaa häpeän edelleen syvästi. Yksi erikoisimmista tilanteista oli oksentaminen juomapulloon auton takapenkillä. Kukaan ei huomannut, koska olin niin "taitava" näissä puuhissa. Siinä vaiheessa aloin pikkuhiljaa miettimään, että miten olen vajonnut näin alas.

Vierailija
48/140 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitin nenäverenvuotoa että pääsin livistämään kurjasta sukujuhlasta. Joskus luin kanssa siskon päiväkirjaa.

Vierailija
49/140 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:35"]

Ottanut suihin miespuoliselta kaveriltani hänen keittiössään samalla kun hänen vaimo nukkuu makkarissa.

[/quote]

Nyt on kyllä pakko sanoa, että sinä ja kyseinen mies olette ihmissyöpää.

[/quote]

Ehkä sitten niin, on tätä itsekin tullut taivasteltua, että miten ihmeessä jouduin tähän tilanteeseen.. Mielestäni olen ihan hyvä ihminen, juon todella harvoin joten tuona iltana olin yhtäkkiä kaatokännissä joten eipä tullut mitään moraaleja pahemmin mietittyä. En myöskään tunne hänen vaimoaan kovin läheisesti, ehkä heillä on vapaa suhde..toivon niin, koska olen aika varma että kyseinen mies on pettänyt yhden toisenkin naisen kanssa.

Vierailija
50/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin poikaystävälleni ensimmäisen kerran, että rakastan häntä (en kyllä ollut ihan varma tunteistani) ja vielä samana iltana päädyin sänkyyn hänen kaverinsa kanssa (poikakaverini nukkuessa viereisessä mökissä). Poikaystäväni muisteli tätä "romanttista" iltaa vielä monta vuotta, kun ei kerran tiennyt totuutta. Tuntui aika kurjalta. No nyt on jo kauan ollut ex-poikaystävä, mutta oltiin tämän illan jälkeen kuitenkin monta vuotta yhdessä.

Vierailija
51/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin tyhjään kaljalasiin baarissa, jätin sen pöydälle ja menin kauemmas katselemaan kun kaljavaras sen hetken kuluttua tyhjensi. 

Vierailija
52/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kanssa olimme ampuneet ilmakiväärillä maalitauluun. Joskus saimme myös veljeni kanssa kaksin käydä ampumassa. Ainoastaan maalitauluun oli lupa ampua, ehdottomasti. 

Erään kerran kuitenkin pieni talitintti istui melko kaukana puun oksalla. Otin talitintin tähtäimeen, ihan vaan leikilläni, aluksi tarkoitukseni ei ollut todellakaan ampua. Sitten jokin mielessäni sai minut vakuuttuneeksi, että ihan sama, en osu näin kaukaa kuitenkaan. Painoin liipaisinta. Talitintti kuoli laakista ja tippui korkealta puun oksalta maahan...

Vuosien jälkeenkin muistan sen paniikki/kauhu/suru-fiiliksen sen pienen viattoman lintusen surmattuani...

Etsin linnun ja syvästi katuen saatoin haudan lepoon. Itkin. Menin kotiin ja itkin lisää, salaa tietenkin, enkä koskaan uskaltanut tapauksesta isälleni kertoa.

Vierailija
53/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pakit kansanedustajalle

Vierailija
54/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:05"]

Annoin pakit kansanedustajalle

[/quote]

Alhaisinta?

Vierailija
55/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin peruskoulun kesken ihan tyhmästä syystä ja nyt en osaa edes laskea kaupan kassalla ostoksia :/

Vierailija
56/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut autoa lääkehumalassa lapsi kyydissä, ollut kännissä työpaikalla, jättänyt lapsen nukkumaan kun olen ollut ryyppäämässä, ajanut autoa muuten vaan kännissä. Olin teiniäiti ja yh. Koskaan ei tapahtunut mitään, ihme kyllä. Muuten olin "kunnon äiti": lapsella puhtaat vaatteet, siisti koti, hyvää kotiruokaa. Harkitsematon ja tyhmä olin. Tästä on aikaa 15 vuotta, ja joka päivä muistan mitä silloin olisi voinut tapahtua. Lapseni on onneksi hengissä, tasapainoinen ja älykäs lukiolainen, eikä muista noita juttuja. Kertoo aina miten onnellinen lapsuus hänellä oli ja miten olen aina ollut hänelle maailman paras äiti :(

Vierailija
57/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sänkyyn varatun miehen kanssa, hän oli sinkku vielä muutama vuosi sitten. Seksiä emme harrastaneet koska kondomia ei ollut. Alhaista silti

Vierailija
58/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:17"]Menin sänkyyn varatun miehen kanssa, hän oli sinkku vielä muutama vuosi sitten. Seksiä emme harrastaneet koska kondomia ei ollut. Alhaista silti

[/quote]

Menitte kirjaimellisesti sänkyyn vaan ja se on susta alhaista? No ihailtava moraali

Vierailija
59/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin 18-vuotiaana yhtä 6 vuotta vanhempaa miestä. En ollut kovin kiinnostunut tästä miehestä, mutta se oli helvetin hyvännäkönen, omisti upean asunnon ja tosi hienon auton. Sehän riitti mulle. Tää mies oli muhun rakastunut. Kerran sitte baarissa tapasin tän miehen vuotta nuoremman veljen, ja se vaikutti paljon mielenkiintosemmalta mieheltä. Lähdin sitte tän veljen asunnolle panemaa. Tää nuorempi ei kuitenkaan ollut niin hyvä sängyssä kuin isoveljensä, joten hänen nukahdettuaan otin taksin ja lähdin tän vanhemman veljeksen luokse saamaan parempaa seksiä.

Tästä 10 vuotta aikaa ja vieläkin hävettää ja ahdistaa ihan älyttömästi.

Vierailija
60/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostin blogiani näillä vauvapalstoilla, korostaen kuinka kaunis, rikas ja tyylikäs muka olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän