Alhaisinta, mitä olet elämässäsi tehnyt?
Mulla vanhan, umpityhmän, haisevan, ruman, sovinistisen, viittä vaille puliukon kanssa "seurustelu", ihan vaan siitä syystä, että piti saada äkkiä katto pään päälle ja joku, jolta hoopottaa fyrkkaa.
Kommentit (140)
Petin miestäni hänen parhaan kaverinsa kanssa.
Eipä ollut sen arvoista
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:36"]Olen aika moraaliton ihminen. Olen tutkinut kylässä paikkoja, availen kaappeja, olen vienytkin jotain tavaraa josta olen tykännyt. Olen teininä varastanut tavaraa ja rahaa muilta, lukenut toisten päiväkirjoja... olen pettänyt, ollut toinen nainen (ja tällöin tutkin kaikki sen miehen tyttöystävän jutut heillä ollessani, kun miehen silmä vältti. Rikoin myös hänen tavaroitaan).
Olen valehdellut useasti, pettänyt lupauksia, kertonut salaisuuksia eteenpäin ja toivonut hyvin monelle ihmiselle kaikkea pahaa (kuten läheisten kuolemaa). Sanon asioita suoraan ihan vain siksi, että haluan loukata.
Jos joskus on mennyt välit poikki jonkun kanssa, en ole osannut kaivata tätä ihmistä mutta olen ollut vittuuntunut jos minua on kohdeltu väärin. En osaa kiintyä kehenkään, enkä jaksa välittää ihmisistä. Olen itse ollut kaltoinkohdeltu lapsena ja sairastanut masennusta koko ikäni.
[/quote] hae apua!!!
[/quote]
Olen hoidossa koko ajan. Ei vaan kauheasti kiinnosta välittää ihmisistä, jotka netissä kirjoittelee millaisia luusereita tuilla elävät ja varsinkin tuilla elävät masentuneet on. Miksi minä teistä välittäisin?
Sinullekin toivon vähän vastoinkäymisiä, että silmäsi avautuisivat hieman.
[/quote]
Eihän tuo toinen sinua tuominnut tai mistä sinä hänen vastoinkäymisensä tiedät?
Minä en halua kenellekään pahaa, pitäisikö minun siis "saada vähän vastoinkäymisiä"? Vai riittääkö se, että olen itse sairas ja loppuelämäni veloissa, lapseni on niin sairas että useamman kerran on kuolema ollut lähellä ja myös toinen lapsistani sairas. Plus sitä ja tätä pienempää tietenkin.
Alhaisia tekoja olen tehnyt itsekin, eli ei sädekehää, mutta en nyt jaksa niitä edes miettiä. Kunhan luin ketjua ja päätin vastata sinulle.
ps. olen ollut myös masentunut.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:06"]
Varastanut minäkin valitettavasti. :(
[/quote]
No ei ensimmäinen eikä viimeinen nainen =) Oletko yksinhuotaja?
menimme 15-kesäisinä parin ystäväni kanssa jonkun juopon vanhan ukon kämpille ja kun tämä sammui, varastimme kaljat jääkaapista sekä jostain kumman syystä ruiskimme ketsuppipullollisen seiniin & kattoon..
parikymppisenä iskin baarista kundin, joka ei kiinnostanut yhtään mutta ajattelin maksattaa tällä juomat & taksin (oli talvi). tyypin maksaessa taksia, juoksin kiireesti rappukäytävään & ajoin hissillä kotiin. kundipa sitten pisti ulko-ovesta lasin paskaksi, kömpi rappukäytävään ja mesosi "helvetin huora, tuu ulos, tuu ulos maksaa" ..
jne. minä kuuntelin kuudennessa kerroksessa oven raossa, kunnes poliisit veivät miehen
Mulla on kanssa noita hyväksikäyttöjä takana. Esimerkiksi yhdelle lupasin "yökahvit" vink, vink -tyylillä, kun heitti mut 90km kotiin. Heh, livistin sisälle, kun tyyppi meni parkkeeraan autoa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:06"]
Varastanut minäkin valitettavasti. :(
[/quote]
No ei ensimmäinen eikä viimeinen nainen =) Oletko yksinhuotaja?
[/quote]
En ole. Olin ahdistunut teini. Enkä muistaakseni sanonut olevani nainen.
Pohjanoteeraus oli itsemurhan suunnitteleminen ja puihin mennyt yritys. Onneksi alkoi omatunto koputtelemaan ratkaisevalla hetkellä. En kestä ajatusta, että olisin tehnyt jotain niin kamalaa läheisilleni. Minulla oli tuolloin masennus enkä osannut hakea apua ajoissa.
Kadun myös sitä, että menin harrastamaan seksiä perheellisen miehen kanssa. Tosin sain kuulla vasta jälkikäteen, että hänen vaimonsa oli hädin tuskin synnäriltä kotiutunut. Iski melkoinen itseinho. Mieheen kohdistuvasta inhosta puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:36"]Olen aika moraaliton ihminen. Olen tutkinut kylässä paikkoja, availen kaappeja, olen vienytkin jotain tavaraa josta olen tykännyt. Olen teininä varastanut tavaraa ja rahaa muilta, lukenut toisten päiväkirjoja... olen pettänyt, ollut toinen nainen (ja tällöin tutkin kaikki sen miehen tyttöystävän jutut heillä ollessani, kun miehen silmä vältti. Rikoin myös hänen tavaroitaan).
Olen valehdellut useasti, pettänyt lupauksia, kertonut salaisuuksia eteenpäin ja toivonut hyvin monelle ihmiselle kaikkea pahaa (kuten läheisten kuolemaa). Sanon asioita suoraan ihan vain siksi, että haluan loukata.
Jos joskus on mennyt välit poikki jonkun kanssa, en ole osannut kaivata tätä ihmistä mutta olen ollut vittuuntunut jos minua on kohdeltu väärin. En osaa kiintyä kehenkään, enkä jaksa välittää ihmisistä. Olen itse ollut kaltoinkohdeltu lapsena ja sairastanut masennusta koko ikäni.
[/quote] hae apua!!!
[/quote]
Olen hoidossa koko ajan. Ei vaan kauheasti kiinnosta välittää ihmisistä, jotka netissä kirjoittelee millaisia luusereita tuilla elävät ja varsinkin tuilla elävät masentuneet on. Miksi minä teistä välittäisin?
[/quote]Vaikutat vähä-älyiseltä. Koska sinua on kohdeltu kaltoin, niin se korjaa asian kun muillakin menee huonosti. Miten vitun tyhmä ihminen voi ajatella noin. Minua on kohdeltu todella huonosti ja elämäni on ollut täyttä paskaa, suoranaista helvettiä. En silti toivo kenellekään muulle pahaa, koska se ei minua auta pätkääkään. En tuhlaa energiaani vihaamiseen ja uhriutumiseen. En voi ymmärtää miten joku voi olla noin totaalinen idiootti. Lapsuuden kärsimyksiäsi et ole ansainnut, mutta todellakin kaiken paskan mitä sen jälkeen kärsit, on sinulle aivan oikein, niin pitkään kun jatkat asennettasi. Parempi olisi jos tulisist järkiisi.
Asuin opiskellessani toista tutkintoani avoliitossa miehen kanssa melko lailla vain siksi, että hänellä oli hyvä asunto loistavalla paikalla. Ilman tätä olisin luultavasti lopettanut suhteen parin viikon jälkeen. Toisaalta miehelle ei luultavasti selvinnyt ikinä tämä, koska juttu loppui minun muuttamiseen työn perässä, joten molemmat varmaankin saivat mitä halusivat.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:44"]
[/quote] hae apua!!!
[/quote]
[/quote]Vaikutat vähä-älyiseltä. Koska sinua on kohdeltu kaltoin, niin se korjaa asian kun muillakin menee huonosti. Miten vitun tyhmä ihminen voi ajatella noin. Minua on kohdeltu todella huonosti ja elämäni on ollut täyttä paskaa, suoranaista helvettiä. En silti toivo kenellekään muulle pahaa, koska se ei minua auta pätkääkään. En tuhlaa energiaani vihaamiseen ja uhriutumiseen. En voi ymmärtää miten joku voi olla noin totaalinen idiootti. Lapsuuden kärsimyksiäsi et ole ansainnut, mutta todellakin kaiken paskan mitä sen jälkeen kärsit, on sinulle aivan oikein, niin pitkään kun jatkat asennettasi. Parempi olisi jos tulisist järkiisi.
[/quote]
Tässä kyllä nyt niin pata kattilaa soimaa. t.Sivullinen
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:44"]
[/quote] hae apua!!!
[/quote]
[/quote]
Tässä kyllä nyt niin pata kattilaa soimaa. t.Sivullinen
Kusin anopin tekarimukiin. Anoppi ei sitä varmastikaan tiedä, mutta aina kun se oikein aukoo päätään, hymyilen vain ja ajattelen niitä kusessa lilluneita tekareita.
No jotkut pahan puhumiset kavereista/muista ihmisistä ja ilkeitä sanoja ja tekoja toisille ihmisille, välillä liiankin kovasti ja helposti.
Se että pokailin useita poikia joskus samalla aika välillä teininä ja osa niistä oli varattuja.
Muutapa en taida oikeastaan katua. :)
Paitsi no joitain tekemiä nolouksiani. En muista enää tarkalleen mitä sellaiset jotkut nolot, hölmöt, hassut tekemät juttuni oli.. mutta oon aina ollu vähän outo ihminen niin tollasia tullu sit tehtyä.
Huusin suutuspäissäni exälleni sen jälkeen kun kuulin hänen pettäneen, että oisipa hän kuollut syöpäänsä... Sairasti suhteemme ajan imusolmukesyöpää, selvisi. Nolottaa, hävettää yhä vaikka olinkin niin katkera!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 01:36"]Mieheni loukkasi minua. Kostoksi abortoin yhteisen lapsemme, jota mies oli toivonut kovasti.
O
[/quote]
Tämä oli kyllä tosi paha petos.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 01:36"]Mieheni loukkasi minua. Kostoksi abortoin yhteisen lapsemme, jota mies oli toivonut kovasti.
O
[/quote]
Tämä oli kyllä tosi paha petos.
Minä käräytin ukkomiespanoni hänen vaimolleen. Kerroin että mies oli käynyt myös maksullisissa. Vaimo oli parkunut viikon ja meinannut tappaa itsensä.
Naarmutin exäni lempivinyylit salaa, kun oli pettänyt mua. Tein sen sillä aikaa, kun vei ekaa muuttokuormaa uuteen kämppäänsä.
Miksi muuten tällaiseen tunnustusketjuun pitää tulla dumaamaan? Jokainen on tehnyt joskus jotain kamalaa, helpottaa kertoa siitä ilman, että joku tulee haukkumaan. Varmaan jokainen on katunut tekojaan.
Intiassa, muutaman viikon reissaamisen jälkeen, kulttuurishokin ja uupumuksen sekoituksessa 'piruilin' rahaa ruinaaville lapsille, jotka pitelivät mahaansa (ikään kuin nälkä olisi).
Toki kerjääminen on voinut olla organisoitua, sen verran 'puhtailta' näyttivät mutta sitä en voi tietää. Poden edelleen länsimaalaista huonoa omaatuntoa tästä
Myin itseäni koska olin liian 'ylpeä' myöntämään rahattomuuteni enkä halunnut muiden silmissä vaikuttaa heikolta. Seurustelin tuolloin, enpä enää sen jälkeen kun kerroin asiasta nykyiselle exälleni.