Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alhaisinta, mitä olet elämässäsi tehnyt?

Vierailija
24.03.2014 |

Mulla vanhan, umpityhmän, haisevan, ruman, sovinistisen, viittä vaille puliukon kanssa "seurustelu", ihan vaan siitä syystä, että piti saada äkkiä katto pään päälle ja joku, jolta hoopottaa fyrkkaa.

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:24"]Pannut paljaaltaan 15-vuotiaana (pillerit oli) parikymppistä miestä hänen ja hänen kolmikymppisen kämppiksensä sotkuisessa pirtujuoppokämpässä samalla kun se kolmikymppinen kaveri pani mun ystävääni (myös 15vee) viereisessä punkassa. Ja miehet oli kyllä hyvin tietoisia siitä mitä kummassakin sängyssä tapahtui. Ja sinä yönä oli useampikin panokerta. Enkä tavannut sitä parikymppistä enää koskaan sen jälkeen.

Tämä on typerintä, mitä olen eläissäni tehnyt.

[/quote]

Missä tuo tapahtui? Vastaava juttu käynyt minullekin...etten olisi tuo "ystäväsi" ;)

Vierailija
62/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsäissyt tottelematonta ja perseilevää koiraa sanomalehtirullalla. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:36"]

Tapailin 18-vuotiaana yhtä 6 vuotta vanhempaa miestä. En ollut kovin kiinnostunut tästä miehestä, mutta se oli helvetin hyvännäkönen, omisti upean asunnon ja tosi hienon auton. Sehän riitti mulle. Tää mies oli muhun rakastunut. Kerran sitte baarissa tapasin tän miehen vuotta nuoremman veljen, ja se vaikutti paljon mielenkiintosemmalta mieheltä. Lähdin sitte tän veljen asunnolle panemaa. Tää nuorempi ei kuitenkaan ollut niin hyvä sängyssä kuin isoveljensä, joten hänen nukahdettuaan otin taksin ja lähdin tän vanhemman veljeksen luokse saamaan parempaa seksiä.

Tästä 10 vuotta aikaa ja vieläkin hävettää ja ahdistaa ihan älyttömästi.

[/quote]

:DDDD

Vierailija
64/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivonut, että miehen pahasti mielenterveysongelmainen äiti kuolisi. Ja kuolihan hän. Nuorena.

Vierailija
65/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut autoa kännissä, varastanut kaupasta ja kavereilta, lukenut siskoni päiväkirjaa, pettänyt (suudellut) ja tätä en kadu itseasiassa pätkääkään, ollut ilkeä eläimiä kohtaan.

Uskokaa tai älkää kadun noi kaikki muut todella paljon ja olen saanut kärsiä siitä ja tulen varmasti kärsimään loppu elämän. Onneksi ei käynyt mitään silloin kun ajelin humalassa. Olen erittäin eläinrakas (olen mukana hyväntekeväisyydessä ja omistan eläimiä), en aja autoa ollenkaan, en varastele, en seurustele ja lisäksi olen uskovainen.

Ihminen on erehtyväinen ja joskus todella paha.

Vierailija
66/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:35"]

Ottanut suihin miespuoliselta kaveriltani hänen keittiössään samalla kun hänen vaimo nukkuu makkarissa.

[/quote]

Nyt on kyllä pakko sanoa, että sinä ja kyseinen mies olette ihmissyöpää.

[/quote]

Ehkä sitten niin, on tätä itsekin tullut taivasteltua, että miten ihmeessä jouduin tähän tilanteeseen.. Mielestäni olen ihan hyvä ihminen, juon todella harvoin joten tuona iltana olin yhtäkkiä kaatokännissä joten eipä tullut mitään moraaleja pahemmin mietittyä. En myöskään tunne hänen vaimoaan kovin läheisesti, ehkä heillä on vapaa suhde..toivon niin, koska olen aika varma että kyseinen mies on pettänyt yhden toisenkin naisen kanssa.

[/quote]

Sehän antaakin oikeuden koskee varattuun ja edesauttaa pettämistä, siis humala ja kun vieras mies on ennenkin pettänyt.

Se olis vähä niinku voisi lyödä toista, kun sitä on ennenkin lyöty.

Vierailija
67/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni loukkasi minua. Kostoksi abortoin yhteisen lapsemme, jota mies oli toivonut kovasti.

Vierailija
68/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 2 aborttia. Kaduttaa, mutta oli aika huono elämäntilanne noina aikoina.

Vierailija
69/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tuntuu aina järkyttyvän näistä pettämistarinoista, tässä ketjussa ja muualla.

Oma mielipiteeni on se että ihmiset elää aika pumpulissa tuon asian suhteen. Totuus on että suurin osa meistä on seksuaalisia ja itsekkyyteen taipuvaisia. Pettäminen on yleistä ja mielestäni on melkein realistista odottaa pettämisen tapahtuvan jossain vaiheessa suhdetta.

Itse en ole pettänyt tai ole missään vapaassa suhteessa (vaikka toisaalta ymmärrän pariskuntia jonka tämän valinnan tekee) mutta olen pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa puhunut todella avoimesti mitä mieltä olen pettämisestä ja kuinka vaikeaa sitoutuminen nykypäivänä on - on niin helppoa ja jopa hyväksyttyä löytää uutta seuraa vaikka samana päivänä netistä tai baarista kun suhteessa ei mene hyvin.

Parisuhteessa olevien pitäisi puhua näistä asioista ennenkuin pettäminen sattuu omalle kohdalle. Jos koet että haluaisit ehkä sittenkin harrastaa seksiä jonkun muun kuin miehesi kanssa, ole kiltti ja puhu hänelle asiasta suoraan. Voit yllättyä.

Vierailija
70/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:05"]

Käytin miniäni alushousuja ja pistin ne likaisena hänen vaatekaappiinsa takaisin. Toivon, että hän jättäisi poikani, sillä poika ei häntä kyllä jättäisi.

[/quote]

Ihmettelen, että tuo on saanut niin paljon alapeukkuja. Minä repesin kommentista. Ajatuskin, että joku anoppi käy miniänsä vaatekaapin alusvaatehyllyllä naurattaa. Mitä väliä sillä on, mitä sieltä löytyy? Kuulostaa naurettavan mustasukkaiselta. Vielä enemmän naurattaa, jos väittää pitävänsä niitä ja laittavansa takaisin likaisena. Kaikkein naurattavimmalta kuulostaa anoppi, joka oikeasti toteuttaa tuon. Minulta peukku ylös ihan nauruista.

Vierailija
71/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 02:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:05"]

Käytin miniäni alushousuja ja pistin ne likaisena hänen vaatekaappiinsa takaisin. Toivon, että hän jättäisi poikani, sillä poika ei häntä kyllä jättäisi.

[/quote]

Ihmettelen, että tuo on saanut niin paljon alapeukkuja. Minä repesin kommentista. Ajatuskin, että joku anoppi käy miniänsä vaatekaapin alusvaatehyllyllä naurattaa. Mitä väliä sillä on, mitä sieltä löytyy? Kuulostaa naurettavan mustasukkaiselta. Vielä enemmän naurattaa, jos väittää pitävänsä niitä ja laittavansa takaisin likaisena. Kaikkein naurattavimmalta kuulostaa anoppi, joka oikeasti toteuttaa tuon. Minulta peukku ylös ihan nauruista.

[/quote]

Minusta tuollainen on jo ihan sairasta. Muutakin kuin sairasta mustasukkaisuutta. Mitenhän käy, jos saavat lastenlapsia tai jo on? Onko anoppi niillekin mustasukkainen? Myötähäpeää kyllä tunnen tuollaista anoppia kohtaan. Hakeudu hoitoon!!

Vierailija
72/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin esimiehestäni hänen pomolleen oman edun tavoittelun takia.

Vierailija
73/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynyt itseäni exälle.

Vierailija
74/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudellut jonkun randomin miehen kanssa keittiössä kun tapailemani mies nukkui viereisessä huoneessa. Emme seurustelleet silloin vielä, enkä tehnyt tämän toisen miehen kanssa muuta kuin suudellut mutta vieläkin monen vuoden jälkeen kalvaa moinen alhainen teko (olen siis tämän tapailemani miehen kanssa vieläkin yhdessä), viettää nyt söpöä iltaa mukavan miehen kanssa ja tämän nukahdettua antautua inhohimoisiin suuteluihin jonkun toisen kanssa.

Vierailija
75/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin varsinainen miesten-nieliä. Tuli liikuttua piireissä jossa raha ei ollut ongelma ja joskus tuli käytettyä miesten hyväuskoisuutta aika julmastikkin hyväksi. En ole asiasta iässä enää millään tapaa ylpeä. Onneksi aviomieheni ei tuomitse minua.

Vierailija
76/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotiaana juttelin homochatissa n. 50v miehen kanssa. Hän lupasi minulle "sponssia" jos annan hänen ottaa minulta suihin. Sovimme tapaamisen, hoidimme hommat ja sain 70 euroa. Käytin rahat siihen että ostin itse seksiä naiselta..

Olen siis mies ja tapahtuman aikaan olin masentunut... Jälkikäteen en ole tajunnut kummankaan teon järkevyyttä. Onneksi myöhemmin sukupuolitauti testauksessa ei löytynyt mitään.

Vierailija
77/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika moraaliton ihminen. Olen tutkinut kylässä paikkoja, availen kaappeja, olen vienytkin jotain tavaraa josta olen tykännyt. Olen teininä varastanut tavaraa ja rahaa muilta, lukenut toisten päiväkirjoja... olen pettänyt, ollut toinen nainen (ja tällöin tutkin kaikki sen miehen tyttöystävän jutut heillä ollessani, kun miehen silmä vältti. Rikoin myös hänen tavaroitaan).

Olen valehdellut useasti, pettänyt lupauksia, kertonut salaisuuksia eteenpäin ja toivonut hyvin monelle ihmiselle kaikkea pahaa (kuten läheisten kuolemaa). Sanon asioita suoraan ihan vain siksi, että haluan loukata. 

Jos joskus on mennyt välit poikki jonkun kanssa, en ole osannut kaivata tätä ihmistä mutta olen ollut vittuuntunut jos minua on kohdeltu väärin. En osaa kiintyä kehenkään, enkä jaksa välittää ihmisistä. Olen itse ollut kaltoinkohdeltu lapsena ja sairastanut masennusta koko ikäni. 

Vierailija
78/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyönyt muita ihmisiä.

Vierailija
79/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt, valehdellut, kokeillut kerran vahvempia huumeita, jättänyt puolustamatta heikompia, tappanut lapsena siilin ilmakiväärillä, ollut yhteiskunnalle enemmän taakaksi kuin hyödyksi. Olen ollut huono ihminen. Olen sitä ehkä vieläkin. Ainakin tunnen itseni huonoksi.

Vierailija
80/140 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonut miehen hyvälle naispuoliselle työkaverille luottamuksellisesti yksissä juhlissa sukup.herpestartunnastani, jotta nainen ei koskisi mieheeni. No, jotenkin se erittäin hyvä työkaveruus niiden välillä muuttui ihan tavalliseksi sen jälkeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi