Onko sinulta kadonnut jotakin jäljettömiin? Mitä ja minne epäilet sen kadonneen?
Minulta katosi rippilahjaksi saatu kallis kello eteisen pöydältä. Tämä tapahtui sen jälkeen kun lapsi oli avannut oven ja jehovantodistajat tulivat kutsumatta eteiseen. En mitään muutakaan selitystä keksi, kun että toinen heistä olisi ottanut sen. Mutta kehtaisikovat moista tehdä?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Multa hävisi yöllisen hampaiden narskuttelun vuoksi tehdyt purentakiskot. Mylläsin koko kämpän, mutta ei niitä löytynyt eivätkä tulleet muutossakaan vastaan. Luultavasti olin myös viskannut ne ajatuksissani roskiin. Muuta selitystä en keksi.
Sama. Uuden kiskon tehnyt hammaslääkäri sanoi kiskojen menevän usein koirien suihin, mutta ennemmin uskon jonkun tyhjentäneen vessanpönttöön vesilasin, jossa kiskoni olivat Coregassa puhdistumassa.
Laavalamppu katosi kun olin teininä lomalla. Kaverini oli pyydetty sillävälin kastelemaan kukat ja ruokkimaan hamsterini.
Ei siinä oikein muuta selitystä ole, että hän sen vei.
Tyynellä Valtamerellä on saari jonne kaikki kadonneet tavarat ajautuvat, siellä on paljon mm. parittomia sukkia, hansikkaita, sateenvarjoja ja kaikkea muuta ihmisten kadottamia tavaroita.
Minulla ei ole ajokorttia.
Ongelma ei ole juridinen, vaan logistinen. En yhtään tiedä missä se on. Se oli sitä vanhempaa isoa mallia ja en pitänyt sitä mukanani, kun alkoi lohkeilla kulmista. Etsitty on joka paikasta.
Onneksi uuden luottokorttikokoisen (kopio)ajokortin saa tilattua 20 euron hintaan. Sillä edellytyksellä, että kuva on melko uusi.
Mies. Luulen, että ex-ystäväni vei sen.
Tyttöystävä.
Ei mitään hajua mihin.
Up.
Minulta katosi paketillinen topsipuikkoja. En koskaan tiennyt, kuka sen vei.
Multa on kadonnut vaikka mtä mutta löytyis kai jos siivoaisin. Siksi en osaa mitään kaivata.
Minulta hukkui uusi, isokokoinen luomiväripaletti. Olen etsinyt joka nurkan, mutta sitä ei ole missään. Meillä asuvat myös mies ja lapsi, varmaan jompikumpi on vienyt sen jonnekin. En keksi muutakaan syytä paletin katoamiseen.
Mulla kans purentakisko, meni 4-5 v sitte hukkaan,toki on uus otettu ajat sitte.
Ei ole lemmikkejä ja asun yksin, silti se hävis , ja olen siivonnut joka ikisen nurkan monet kerrat suursiivouksessa ton jälkeen.Roskiksetkin silloin kävin läpi kun hävis.
Ainoa mitä keksin on että unissaan käyny vessassa ja jotenki tippunu pönttöön . en keksi mitään muuta.
Multa on hävinnyt paljon tavaroita, yleensä ne kaikki on löytyneet sohvan kätköistä. Ihme fetissi tällä meidän sohvalla.
On. Tuuletin. Sellainen 1,5m korkea pömpeli. Olin risteilyllä ja kun palasin, se oli hävinnyt. Mitään murtojälkiä ei näkynyt ja asuin yksin. Mitään muuta ei oltu viety.
Tuskin kaikki katoamiset oikeasti tietoista varastamista ovat. Esimerkiksi saha putkiremontin aikana on saattanut olla ihan erehdyksessä mukaan otettu ja samoin pyykkinarulta saattaa vahingossa ottaa vääriä vaatteita mukaan. Myös rannalla tuuli nappaa alushousut ja joku pakkaa vahingossa mukaan luullen omiksi. Vastaavasti kotoa välillä löytyy jos jonkinmoista tavaraa, minkä alkuperää ei tiedä.