Kumpi teillä laatii libreton?
Meillä arjen pyörittäminen sen verran kiivasta, että se joka kulloinkin ehtii. Eihän tuo mikään mies/nais juttu olekaan.
Kommentit (22)
Minun tehtävä yleensä, juuri jouluksi tekemässä :)
Jos libretto laadittaisiin, niin minä sen tietty joutuisin tekemään. Olen kuitenkin minimalismin myötä herännyt miettimään, onko libretto lopulta hyvän elämän mitta. Joten niinpä olemme nykyään aivan sanattomia.
Libretto on tekemättä vielä, mutta näytelmän minä kirjoitin. Ja voitte arvata, että miehen ideasta, mutta mun harteille se tietenkin jäi. 🤯
Tuntuu tosiaan, että kaikki on mun hommaa: pyykkäys, tiskaus, siivous, libretto... Miehen vaativa kotityö on viedä auto pesuun.
Ei meillä libretosta riidellä, se hoituu kummaltakin, mutta se minua riepoo, ettei mies voi koskaan kirjoittaa minulle sonettia, ei synttäriksi, ei äitienpäiväksi, ei hääpäiväksi, ei koskaan. Ei edes yritä. En tajua mikä siinä on niin vaikeaa.
Meillä on sovittu että tänä jouluna tehdään vain yhteinen kantaatti, kuitenkin ollaan aikuisia ja vähän turhaa miettiä sitten mikä libretto toiselle olisi hyvä.
Mies tekee libretot, minä kokkaan ja siivoan.
Minä teen ruuat, libreton, siivoukset...
Ollaan luovuttu koko librettohössötykaestä, lapset jo aikuisia niin ei tällä iällä enää viitsi.
n45
Mies teki kun lapset oli pieniä, nyt jokainen katselee omaa puhelintaan koko joulun.
Mies tekee libreton, nainen tekee libressen.
Minulle jää sekin homma, mies viihtyy sohvalla.
Jotkut esittävät sujuvan dueton kassalla.
Meillä on jo ensi joulun ooppera hyvää vauhtia tekeillä. Mies tekee libreton, minä sävellän. Yhdessä sitten esitetään toisillemme.
Olisipa mukavaa laatia ehta libretto!