Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulta kadonnut jotakin jäljettömiin? Mitä ja minne epäilet sen kadonneen?

Vierailija
20.11.2020 |

Minulta katosi rippilahjaksi saatu kallis kello eteisen pöydältä. Tämä tapahtui sen jälkeen kun lapsi oli avannut oven ja jehovantodistajat tulivat kutsumatta eteiseen. En mitään muutakaan selitystä keksi, kun että toinen heistä olisi ottanut sen. Mutta kehtaisikovat moista tehdä?

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainnippu. Oli ruokapussissa. Ilmeisesti söin sen epähuomiossa.

Vierailija
2/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikokoinen dinosauruspehmo sängyltäni sillä välin kun olin töissä. Asuin silloin yksin ja tiettävästi muita avaimia asuntoon ei ollut kuin vuokraisännällä. Hän oli liikuntarajotteinen mies joka sanojensa mukaan eleli silloin lomaosakkeessaan Floridassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avainnippu. Oli ruokapussissa. Ilmeisesti söin sen epähuomiossa.

:D <3

Vierailija
4/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lelu hukkui mystisesti kun olin pieni. Leijonakunigas-leffan figuuri. Se vieri johonkin sohvan alle, eikä sitä löytynyt enää ikinä. Mystistä.

Vierailija
5/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet rintaliivit, olin laittanut pyykit kuivumaan telineeseen ja silloin olivat vielä siinä, huoltoyhtiön ukot kävi sillä aikaa kun en ollut kotona ja sen jälkeen olivat hävinneet. 

Vierailija
6/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdet rintaliivit, olin laittanut pyykit kuivumaan telineeseen ja silloin olivat vielä siinä, huoltoyhtiön ukot kävi sillä aikaa kun en ollut kotona ja sen jälkeen olivat hävinneet. 

Hyi, jäisi kyllä inhottava olo.

Vierailija
7/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulta katosi rippilahjaksi saatu kallis kello eteisen pöydältä. Tämä tapahtui sen jälkeen kun lapsi oli avannut oven ja jehovantodistajat tulivat kutsumatta eteiseen. En mitään muutakaan selitystä keksi, kun että toinen heistä olisi ottanut sen. Mutta kehtaisikovat moista tehdä?"

Ei se uskonto tee ihmisestä automaattisesti viatonta. Minulla oli lapsena lestadiolainen kaveri joka varasteli sekä kavereiltaan että kaupoista.

Ohis, mutta havaintojen perusteella uskonto tekee lähes automaattisesti kaikkea muuta kuin viattomaksi.

Vierailija
8/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalauskurssilla mun ensimmäinen työ katosi kuivaushuoneesta. Oli niin loistava työ, että joku halusi sen seinälleen! :D Näin haluan ajatella sen sijaan, että olisi vahingossa mennyt roskiin tai väärään paikkaan.

Vierailija
9/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilutoppi pyykinkuivaushuoneesta

Vierailija
10/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossani on joku poltergeist. suola ja ruokailuvälineet on hukassa, mutta kun tarpeeksi kauan panikoin ne ovatkin omalla paikallaan laatikoissa

Vierailija
11/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainnippu, todennäköisesti lapsi/ lapset löytäneet sen ja jotenkin sitten kulkeutunut ulos ja pudonnut jonnekin.

Etsittiin asunto läpikotaisin ja muuttokin tehtiin eikä tosiaan mistään sisältä löytynyt. No ilmoitelkaa, jos joku löytää Helsingistä avainnipun, jossa avaimenperänä läpinäkyvä possu.

Vierailija
12/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökiltä hävisi mun virttynyt kylpytakki ja rikkinäinen moottorisaha. En tiedä kuka ne vei ja miksi.

Vierailija
13/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, jäisi kyllä inhottava olo.

On niissä huoltomiehissäkin pervoja ihan riittämiin.

Vierailija
14/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moldaviitin pala, jonka olin vasta ostanut. Luultavasti se meni roskikseen talouspapereiden joukossa, vaikka pengoinkin roskapussin kaiken varalta. Ei silti löytynyt. Harmittaa vähän.

Vierailija
15/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaippapöksy-leluja, sellaisia kovamuovisia dinosauruksia joiden vaippa muuttui kastuessaan joko siniseksi tai punaiseksi ja siitä näki onko lelu tyttö vai poika. Leikin niillä taloyhtiön hiekkalaatikolla ja kun käväisin kotona vessassa, koko sarja oli viety :( harmitti kyllä vietävästi.

Vierailija
16/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulta katosi rippilahjaksi saatu kallis kello eteisen pöydältä. Tämä tapahtui sen jälkeen kun lapsi oli avannut oven ja jehovantodistajat tulivat kutsumatta eteiseen. En mitään muutakaan selitystä keksi, kun että toinen heistä olisi ottanut sen. Mutta kehtaisikovat moista tehdä?"

Ei se uskonto tee ihmisestä automaattisesti viatonta. Minulla oli lapsena lestadiolainen kaveri joka varasteli sekä kavereiltaan että kaupoista.

Enpä usko, että olivat alkujaankaan Jehovan todistajia. Jotain kotirosvoja jotka esiintyivät uskovia ja näin pääsevät ihmisten asuntoihin näpistelemään.

Vierailija
17/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri muuttanut uuteen asuntoon ja asensin hyllyä seinälle, kun ruuvi lipesi käsistäni. Kuulin selvästi sen PING-pingpingping-äänen kun se osui lattiaan ja pongahti jonnekin poispäin. En hemmetti soikoon löytänyt sitä ruuvia enää ikinä! Konttasin koko huoneen jokaisen neliömetrin läpi mutta ruuvi oli ilmeisesti singonnut toiseen ulottuvuuteen. Se ei enää koskaan ilmestynyt, edes poismuuttaessa muuttosiivouksen yhteydessä.

Vierailija
18/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto. En koskaan kelpaa mihinkään.

Vierailija
19/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtuu usein niin että etsin jotain ja sitten esine onkin siinä paikassa, josta olen etsinyt. Ja olen ihan varma, että olen vaikka pöydältä esinettä etsinyt ja hetken päästä kun katson uudelleen, esine onkin pöydällä.

Vierailija
20/134 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromaterapialampun adapteri muuton aikana. Purkaessa löysin jostain laatikosta yksinäisen valkoisen adapterin ja muistan miettineeni että mikäs ihme tämä nyt onkaan, ja purin sen...jonnekin. Seuraavana päivänä lamppulaatikosta kurkisti aromaterapialampun lasinen hiippa, ja sitten muistui että ei perkl. Eiköhän tuo adapteri jostain vielä tupsahda esiin, takuuvarmalla kuitenkin purin sen vahingossa jonnekin varaston syvimpään nurkkaukseen.