Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulta kadonnut jotakin jäljettömiin? Mitä ja minne epäilet sen kadonneen?

Vierailija
20.11.2020 |

Minulta katosi rippilahjaksi saatu kallis kello eteisen pöydältä. Tämä tapahtui sen jälkeen kun lapsi oli avannut oven ja jehovantodistajat tulivat kutsumatta eteiseen. En mitään muutakaan selitystä keksi, kun että toinen heistä olisi ottanut sen. Mutta kehtaisikovat moista tehdä?

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tavara katosi jäljettömiin, mutta löytyi sitten parin vuoden päästä. Möin torissa vauvojen villavaippahousuja. Olin laittanut housut johonkin tiettyyn paikkaan, ja kun sain kaupat tehtyä, oli tarkoitus ne siitä lähettää. Mutta yhdet housut puuttuivat! Otin yhteyttä ostajaan ja sanoin, että palautan rahat yksistä housuista. Hän sanoi ettei tarvitse, lähetä housut, jos ne joskus löytyvät. Kaupittelin housuja siis aika halvalla ja siksi varmasti ostaja ei halunnut rahoja takaisin noista yksistä housuista. No, housuja ei löytynyt – kunnes ne sitten tulivat vastaan n. kahden vuoden päästä tapahtuneesta, kun otin kaiuttimet pois kirjahyllystä ja ne paljastuivat toisen kaiuttimen takaa. Nuorempi lapseni oli tunkenut ne sinne.

Vierailija
62/134 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein parvekkeelle ylikuumentuneen kattilan jäähtymään, kun otti jo liekkiä (täynnä lihakeittoa) Siivosin keittiön ja sillä välin kattila oli kadonnut. (3 litran kattila, ei ihan lähde minkään oravan/harakan kuljettamana ja asuin viidennessä kerroksessa)

'

Nälkäinen ja ketterä naapuri ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä rannalla viltiltä katosivat 4v tytön pikkuhousut. Rauhallinen lähiranta eikä sieltä ole koskaan mitään varastettu. Kävimme uimassa ja sillä välin oli pikkuhousut kadonneet. Eväskori, viltti, hellehatut, minun ja tytön isän vaatteet tallella, jopa puhelimet. 

Ainoastaan lapsen pikkuhousut joku vienyt sillä pienellä sekunnilla kun emme katsoneet viltille päin. Miksi?

Tähän nyt on selkeä selitys, inhottava sellainen... :(

Vierailija
64/134 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi lapsena samalla tavalla kuin jollekin aiemmalle kommentoijalle: pieni heppalelu pyörähti sängyn alle ja ajattelin, että otan sen sieltä kohta. Ei löytynyt enää :(

Viimeisimmässä muutossa hävisivät ruokalusikat. En ymmärrä, missä ne voivat olla, ja miten muut aterimet eivät kadonneet siinä samalla. Ehkä ne seuraavassa muutossa ilmestyvät jostain.

Vierailija
65/134 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralta oli minun 4,5 tunnin työpäiväni aikana kadonnut kauluri, joka suojasi leikkaushaavaa. Mitään palasia ei löytynyt mistään. Kauluri oli muovia, eli 4-kiloinen koira ei ollut sitä voinut syödäkään. Käytettiin lääkärillä ja varmistettiin ettei sisuksissa ollut muovia.

Koira ei tosin sen jälkeen ikinä koskenut haavaan ja emme uutta kauluria hankkineet. Haava parani täysin ja yllättävän nopeasti.

Vierailija
66/134 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vein parvekkeelle ylikuumentuneen kattilan jäähtymään, kun otti jo liekkiä (täynnä lihakeittoa) Siivosin keittiön ja sillä välin kattila oli kadonnut. (3 litran kattila, ei ihan lähde minkään oravan/harakan kuljettamana ja asuin viidennessä kerroksessa)

'

Nälkäinen ja ketterä naapuri ;D

Ei se naapuri ole vaan Katto Kassinen :')

Vierailija
67/134 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostettu uusi saha. Tuolloin kämpässä oli putkiremppa (asuin yksin) joten ei tarvinnut varasta kauaa arvailla. Osunut jonkun remppamiehen silmään ja lähtenyt matkaan.

Vierailija
68/134 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluna oltiin jätetty lahja-säkki ulko-oven taakse ja hetken päästä kun meidän lasten ne piti hakea sieltä niin sitä säkkiä ei enää ollut :(

Ajatus oli, että pukki jättäisi sinä vuonna vierailematta ja jättänyt lahjat oven taakse.

Olen hyvin pahoillani. En ymmärrä millainen sika tekee noin.

Vierailija
69/134 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tiikerikakun jäähtymään kuistin pöydälle ja menin itse istumaan tietokoneelle josta suora näkymä kuistille. Silti se kakku katosi vuokineen! 

Vierailija
70/134 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sininen pipo.

Oli paras pipo ikinä.

Luulen sen tippuneen, kun olin matkalla kotiin.

Vuosia tapahtuneesta.

Mullakin sininen pipo. Aivan takuulla joku pölli sen. Ei ole tapana hävittää pipoja.

Vierailija
71/134 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika vitsinä omasta mielestään piilotti 5 vuotiaana pullasutin enkä ole sitä koskaan löytänyt. Poika on pian 20 vuotias nuorimies ja tämä vitsi vain kestää eikä kerro missä se on. Iso maalaistalo joten koloja riittää. Tästä on tullut varsinainen vitsi tässä talossa:)

Vierailija
72/134 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksia ja monta. Epäilen vahvasti, että ne ovat varastettuja tai sitten lapset ovat ottaneet leikkeihinsä ja hävittäneet ne. Ei tässä muu harmita kuin se, että kyseessä eivät ole omat lapset, vaan exän sisarusten lapset, jotka kulkivat meillä ennen kuin kotonaan ja vaikka emme olleet paikalla kävivät tonkimassa paikkoja. Harmittaa tosi paljon..

Samoin katosivat rippilahjaksi saadut korvakorut, ei hirveän kalliit, mutta tunnearvoltaan korvaamattomat. Epäilen nyt omaa poikaani tästä hukkaamisesta, todennäköisesti heitti roskiin astian, missä olivat puhdistusnesteessä, mutta ei kehtaa myöntää tehneensä tämän.

Vierailija
73/134 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä pidettävät hammasraudat. Putsasin ne aamulla ja kun illalla olisin ottanut käyttöön, niitä ei enää ollut. Mitään muistikuvaa ei ole, että olisin laittanut ne jonnekin muualle... luultavasti epähuomiossa heitin roskiin :(

Multa hävisi yöllisen hampaiden narskuttelun vuoksi tehdyt purentakiskot. Mylläsin koko kämpän, mutta ei niitä löytynyt eivätkä tulleet muutossakaan vastaan. Luultavasti olin myös viskannut ne ajatuksissani roskiin. Muuta selitystä en keksi.

Kerran katosi luottokortti. Palasin kauppaa, jossa olin asioinut varmana siitä, että unohdin kortin kassalle. Ei löytynyt. Mutta ei sitä löytynyt sen enempää lompakosta, käsilaukusta kuin taskustakaan. Luultavasti joku oli jo korjannut kortin parempaan talteen. Netistä pystyi silloin tilaamaan tavaraa vain nimellä, kortin numerolla ja sillä takana olevalla kolmen numeron sarjalla. Toimitusosoitteenkin pystyi vaihtamaan. Onneksi oli sulkupalvelun puhelinnumero kännyssä.

Vierailija
74/134 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet pikkuhousuni taloyhtiön kuivaushuoneesta. Eivät edes olleet mitenkään "seksikkäät" vaan ihan tavalliset mustat M-kokoiset peruspikkarit. Olivat puhtaat joten tuskin edes mikään pervo olisi niitä ilokseen ottanut..?

Vierailija
75/134 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katsoi iso jääkaappimagneetti. Oli jakoavaimen muotoinen. Ilmeisesti meillä käynyt putkimies ihastui siihen niin, että vei mennessään :D En keksi muutakaan selitystä.

Vierailija
76/134 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankin avainlukulista - kahdesti. Pidän moisia vain kotona, en kuljettele missään. Enkä myös ole huithapeli, joka jättää tavaroitaan minne sattuu. Tärkeät jutut on tietyissä niille tarkoitetuissa paikoissa. Mut niin vain katosi lista, etsin kauan, monet suursiivouksetkin. Lopulta kävin uuden listan. Käytin kerran, sama tarina toistui. Nyt mulla ei oo vuoteen ollut verkkopankkiin pääsyä sinne, en viitsi hakea taas uusia (koska ei ole pääasiallinen tili, bonukset sinne vain tulee ja näkee tilin saldon kortilta automaatilla).

En osaa muuta epäillä, kuin että joko mun talo tai kissat tykkää syödä s-pankin avainlukulistoja. Op:n vastaava saa olla ihan rauhassa. S-pankki ei mahda olla mulle hyvä. :D

Vierailija
77/134 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet vihkisormukset varastettiin muutama kuukausi ennen häitämme kotoamme! Törkeä temppu. Silloinen uusi tuttavuus on ykkösepäiltyni, terveisiä vain sulle Iina että ne sormukset eivät varmaan olleet 500€ arvoiset, toivottavasti et saanut niistä kuin parikymppiä.

Vierailija
78/134 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin kerran laittaa tänne palstalle asiallista kriittistä kommenttia Sanna Marinista, mutta se katosi jonnekin, ja sama tapahtui toisenkin kerran. Täysi mysteeri kyllä!

Vierailija
79/134 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ulkoilutakin huppu. Luulen kyllä, että se meni muutossa väärään kassiin ja joutui kierrätykseen, mutta ehkä se löytyy vielä jostain - muutama laatikko on vielä purkamatta, vasta on asuttu tässä kolme vuotta. Tosin vaatelaatikot on purettu. 

Vierailija
80/134 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa hävisi opiskeluaikana yksi takki kuin tuhka tuuleen. Se oli vappuna minulla päällä kun tulin aamuyöllä riennoista kotiin ja riisuin sen naulakkoon. Sen jälkeen en muista nähneeni sitä missään.