Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi törkeästi? Riita tuli!!

Vierailija
12.03.2014 |

Tokasin lempeästi vitsillä olkkariin tullessani 1kk vauvan ikäisen itkiessä siellä että "ai ei iskä viitsinyt syliin pientä ottaa". Mies, vauvan isä tokaisi: "Emmää mikää lastenhoitaja ole." Kun sanoin että olisit voinut hyvin ottaa syliin niin olis rauhoittunut että tulin kun vaan voin, niin raivos "Sää se lastenhoitaja olet!"

Vittu. Joo meillä monta pientä lasta ja sellaisenako mua pitää?! Mökötys iski päälleni. En voi katsoa edes päin. Normaalia??

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit, hormonit

Vierailija
22/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on väärin. Pitäisi olla: Sanoin miehelleni tökerösti? Riita tuli!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:42"]Etkös itse aloittanut sen pahasti sanomisen??

[/quote]En, vaan ihan "lässytin" vauvalle. Alkoi vituttamaan miehen kommentti. Hoidan yksin lapset kun on päivät töissä ja ihan itse halusi jokaisen!!! Ap

[/quote]

Ihan silkkaa vittuilua tuommoinen on, vaikka Se vauvan kautta lässyttämällä ilmaistaan.

Anoppi tekee samaa lasteni kautta "eikö se äiti osaa pukea teitä kunnolla" lässyttää hymyssä suin jos ei lasten vaatetus miellytä anoppia, ja sitä rataa.

Mieskin sanoi pahasti, mutta itse aloitit.

Miten teillä muuten kommunikoidaan?

Vierailija
24/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap mököttää?

Vierailija
25/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oisit voinu ekan vauvan jälkeen jo vaihtaa miestä?  Miksi oot alkanu lastenhoitajaksi etkä esim vaimoksi, kumppaniksi?

Vierailija
26/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miksi kaikki haukkuvat aptä? Minun mielestäni mies sanoi törkeästi ja alentavasti. Ap ei minun mielestäni tehnyt mitään väärää (toki kaikilla on erilaiset tottumukset ja mielipiteet). Mielestäni mies osoitti tuolla lausahduksella kunnioituksen puutetta. Olet vaimo ja äiti, et lastenhoitaja.

Toivottavasti ap luet tämän, tsemppiä! Keskustele asiasta miehesi kanssa ja kerro että hänen sanansa loukkasivat.

Vierailija
27/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:23"]

Höh, miksi kaikki haukkuvat aptä? Minun mielestäni mies sanoi törkeästi ja alentavasti. Ap ei minun mielestäni tehnyt mitään väärää (toki kaikilla on erilaiset tottumukset ja mielipiteet). Mielestäni mies osoitti tuolla lausahduksella kunnioituksen puutetta. Olet vaimo ja äiti, et lastenhoitaja.

Toivottavasti ap luet tämän, tsemppiä! Keskustele asiasta miehesi kanssa ja kerro että hänen sanansa loukkasivat.

[/quote]

Miksi kaikki haukkuvat ap:tä?

No koska hän viesti miehelleen puhuen lässyttämällä vauvan kautta = ei ollenkaan aikuista käytöstä. Mies vastasi kiukkuisesti ihan syystä. Ei hän ole valinnut itselleen lässyttävää vaimoa, vaan normaalin, puhuvan aikuisen naisen. Kun nainen taantuu lasten myötä noin pahasti, jotenkin asiaan pitää puuttua ja ap:n mies nyt teki sen sitten noin.

Vierailija
28/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vittuilit miehelle, mies taas vastasi kuten kunnon sovinistin kuuluukin. Ei kyllä taida hyvin mennä...

Vierailija
29/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa vikaa.

- Sano suoraan miehelle jos häiritsee, ärsyttävintä on se kun arvostellaan käytöstä jollekin toiselle kohteen kuullen, oli se toinen sitten vauva tai joku muu. 

- Mies vastasi typerästi takaisin. Varmaan jätti tahalleen lapsen ottamattakin. 

Kannattaa ehkä puhua mikä on vikana. Ei kukaan kiukuttele tuolla lailla arkisesta asiasta jos ei joku muu asia paina mieltä.

Vierailija
30/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen lässytys täytyy kyllä lopettaa heti alkuunsa.  Haet täältä palstalta sääliä, mutta totuus lienee, että olet varmaankin oikeasti aika ärsyttävä ihminen.

Vierailija
31/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n puolella.

Olisihan se ollut kypsää apltä sanoa miehelle ihan päin pläsiä, että sinä olisit voinut ottaa vauvan syliin ja rauhoittaa, mutta vielä kypsempää olisi mieheltä, joka on kuitekin lapsen isä, tehdä se ihan oma-aloitteisesti. Mutta kun hän ei ole mikään lastenhoitaja, vaan futiskoutsi sitten viiden vuoden päästä.

Kyllä minuakin olisi miehen asemassa ärsyttänyt tuollainen passiivis-aggressiivinen tapa huomauttaa asiasta, mutta siinä tilanteessa olisin ignoorannut oman ärsytykseni ja pahoitellut - mielestäni on kuitenkin pienempi synti lässyttää, kuin laiminlyödä oman lapsen tarpeet koska vaimo on "se lastenhoitaja".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi