Mieheni sanoi törkeästi? Riita tuli!!
Tokasin lempeästi vitsillä olkkariin tullessani 1kk vauvan ikäisen itkiessä siellä että "ai ei iskä viitsinyt syliin pientä ottaa". Mies, vauvan isä tokaisi: "Emmää mikää lastenhoitaja ole." Kun sanoin että olisit voinut hyvin ottaa syliin niin olis rauhoittunut että tulin kun vaan voin, niin raivos "Sää se lastenhoitaja olet!"
Vittu. Joo meillä monta pientä lasta ja sellaisenako mua pitää?! Mökötys iski päälleni. En voi katsoa edes päin. Normaalia??
Kommentit (31)
Mä oon nyt niin murheissani ja loukkaantunut. :'(
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:22"]Mä oon nyt niin murheissani ja loukkaantunut. :'(
[/quote]Ap
"Lempeästi vitsillä" ei kannata sanoa yhtään mitään.
Sanoi törkeästi, Joo. Olisi ollut ihan hyvä jos olisi ennen lasten tekoa hieman selvittänyt, mitä mies on mieltä kasvatuksesta yms. Valitettavasti aika moni mies on perhettä perustamassa mutta ei ole ollenkaan kiinnostunut osallistumaan mihinkään.
jospa juttelisitte mitä mies ajattelee isyyden ja äitiyden olevan. Hänellä saattaa olla rooleissa jotain epäselvää tai suoraan omasta kodista opittua kivikautista mallia, eikä ole ajatellut asiaa vielä itse.
Minä olisin kyllä pahastunut sinun kommentistasi.
Älä kerro yksipuolisia tarinoita. Kerro miten teillä perhedynamiikka muuta, sukupuoliroolit ja työnjako. Sitten voimme arvostella miestä. Ja samalla sinua. Se pelottaa, eikös?
Ainakin vauva ja muut pienet rakastavat äitiä. Karsea olo. Miksi pitää sano mitään pahaa? Koskaan ei tiedä milloin on viimeinen hetki kertoa rakastavansa. Ap
No eikö se äänensävy merkkaa mitään? Ap
Yhden kuukauden ikäinen vauva ei rakasta vielä ketään. Hän on riippuvainen toisista - ja se ei ole sama asia kuin rakastaminen.
Etkös itse aloittanut sen pahasti sanomisen??
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:42"]Etkös itse aloittanut sen pahasti sanomisen??
[/quote]En, vaan ihan "lässytin" vauvalle. Alkoi vituttamaan miehen kommentti. Hoidan yksin lapset kun on päivät töissä ja ihan itse halusi jokaisen!!! Ap
Missä on vaimon/lasten äidin KUNNIOITUS?! Kroohh kunnon saarna paskiaiselle!
Perinteinen tapa kertoa tapahtuneet omaksi parhaaksi. Itse vain "lempeästi vitsailee".
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:42"]Etkös itse aloittanut sen pahasti sanomisen??
[/quote]Hyvä, luulis toisen tajuavan ettei nyt sentään riitaa tarvii kylvää....ääliö.
Se lässytys vauvalle oli tyhmä teko. Oikein kerjäsit mieheltä kiukkuista vastausta. Sitä saa. mitä tilaa.
Puhutko muutoinkin miehellesi lasten kautta lässyttäen?
Ei mikään kovin kypsä tapa....
Ihmettelen kyllä miestä joka on "halunnut" monta pientä, mutta ei tee elettäkään ottaakseen itkevän lapsen syliin. Ihan oikeasti, onko ollut pakko tehdä niitä vielä monta, ja nyt vasta tulee miehen tyhmyys ilmi? Tuo miehen tokaisu että hän ei ole lastenhoitaja, vaan vaimo on, kertoo hyvin paljon siitä kuinka paljon hän on näitä pieniä "halunnut" ja kuinka paljon hän heistä välittää. Ero tulee varmasti, ja jos ei, lapset kasvavat kieroon.
Kuraperseitten teko vapaaehtoista!!! Kaikkien EI pitäisi lisääntyä.