Mies suuttui kun pyysin voiko vihdoin näyttää FB kaverit
Ollaan oltu yhdessä muutaman kuukauden. Herra toitotti omaa rehellisyyttään ja avoimuuttaan alussa, mutta kuitenkin FB kaverilista oli piilotettuna ja Whatsapp lukukuittaukset ja paikallaolo pois kytkettynä, mikä vienosti on tässä häirinnyt.
Kysyin saanko vihdoin nähdä FB kaverinsa ja vastaus oli jyrkkä ei. Lopulta suuttui ja hermostuneena antoi mun katsoa kaverinsa välillä kytäten mitä nyt teet. Hermostui aivan tolkuttomasti sen jälkeen ja viskeli puhelintaan ja paiskoi ovia. Syystä että minä epäilen ja alkoi syyttämään mua luottamuksen puutteesta. Minä vain kysyin saanko vihdoin nähdä kaverinsa ja mielestäni siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa niitä näyttää jos ei mitään salattavaa.
Kommentit (174)
Minä jättäisin miehen välittömästi. Huono asenne, jatkossa seuraa ongelmia. Pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä luottamuspulaan on olemassa pätevä syy, joka juontaa juurensa menneisyyden kokemuksista, ja valitettavasti, se seuraava kumppani on se, jolle se näyttäytyy, ajoittain jopa hyvinkin raadollisella tavalla, että aikaisemmin on tullut petetyksi, loukatuksi, nöyryytetyksi, ja revitty sydän irti.
Aito, oikea, rehellinen ihminen ymmärtää tämän, ja jos on avoimesti puhuttu, eikä ala käyttäytymään, kuin uhmaikäinen, piloillehemmoteltu kakara, jolta ensimmäistä kertaa elämässään joku julkeaa vaatia jotain ..
Viimeinen lauseesi on väärin. Parisuhteessa ei VAADITA toista tekemään yhtään mitään. Jos toinen ei kelpaa sellaisena kuin on, kuuluu erota ja etsiä itselleen sopivampi kumppani.
Myös parisuhteessa on lupa vaatia, kun sille on olemassa inhimilliset perusteet, esim. aikaisemmassa suhteessa satutetuksi tuleminen tms.
Jos toiselle tuottaa vaikeuksia ymmärtää tämä asia, ja suhtautua siihen asiaan kuuluvalla tavalla, voi ainakin minun puolestani häipyä.Hyväksy ihan vapaasti toinen ihminen sellaisena, kuin hän on, esim. väkivaltaisena, pettävänä, valehtelevana yms.
Outo kommentti sinulta. Miksi ihmeessä olisin alkanut suhteeseen väkivaltaisen, pettävän ja valehtelevan ihmisen kanssa, kun niitä muitakin on olemassa, joilta ei tarvitse vaatia mitään.
Sitähän sinä et välttämättä voi etukäteen tietää, millainen se toinen ihminen on.
Alussa kaikki on aina ihanaa, toinen tuntuu niiiin oikealta, käyttäytyy, kuin herrasmies yms.
Mutta miksi jäädä sitten suhteeseen?
Huhhuh, olis kyllä kiusallista ja alistavaa jotenkin käskystä ojentaa oma kaverilista toiselle tsekattavaksi. En pysty edes kuvitella tota fiilistä. Mulla on ollut väkivaltainen ja kyttäävä ja kontrolloiva puoliso aiemmin, ja sen kokeneena itsekin menisin paniikkiin pelkästä pyydöstä näyttää jotain noin henkilökohtaista. Ei oo mitään salattavaa keneltäkään, mutta toi ei vaan oo mun mielestä kunnioittavaa vaan vähintään holhoavaa ja painostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä jättäisin miehen välittömästi. Huono asenne, jatkossa seuraa ongelmia. Pelle.
Minä jättäisin ap välittömästi. Huono asenne, jatkossa seuraa ongelmia.
Tässä on täysin epäsopiva pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh..mitä merkitystä sulla on jollain miehen FB-kavereilla? Miksi sun piti ne nähdä? Olet vähän hassu ap.
Sivusta annan vinkin, että siellä listalla saattaa hyvinkin olla nainen, jonka oleminen siellä herättää epäilyksiä. Ap:lla lienee syytäkin olla huolissaan.
Selitä vähän. Miehelläni on ystävissään joitakin kymmeniä naisia. Miksi ja miten joku heistä herättäisi minussa epäilyksiä ja mistä tarkalleen ottaen minun pitäisi olla huolissaan?
eri
Mulla on taas paljon miehiä kavereina. Suurin osa heistä on vanhoja opiskelukavereita. Kenenkään kanssa ei ole ollut ikinä mitään sutinaa.
Sinua sitten tuskin hikoiluttaa, jos kunppanisi tsekkaa kommenttisi ja reagointisi heidän julkaisuihinsa. Tai privaviestisi. Et ”hikoile ja kiroile”. Asia on tällöin täysin ok. Ap:n mies on joku läyhkäävä porsas.
Meillä kytätä toisen elämää, eikä tulis kuulonkaan puolin eikä toisin, että kaikki kaverit pitäs olla näkysällä.
Molemmilla on oikeus omiin kavereihin myös heidän kanssa tapaamisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä luottamuspulaan on olemassa pätevä syy, joka juontaa juurensa menneisyyden kokemuksista, ja valitettavasti, se seuraava kumppani on se, jolle se näyttäytyy, ajoittain jopa hyvinkin raadollisella tavalla, että aikaisemmin on tullut petetyksi, loukatuksi, nöyryytetyksi, ja revitty sydän irti.
Aito, oikea, rehellinen ihminen ymmärtää tämän, ja jos on avoimesti puhuttu, eikä ala käyttäytymään, kuin uhmaikäinen, piloillehemmoteltu kakara, jolta ensimmäistä kertaa elämässään joku julkeaa vaatia jotain ..
Viimeinen lauseesi on väärin. Parisuhteessa ei VAADITA toista tekemään yhtään mitään. Jos toinen ei kelpaa sellaisena kuin on, kuuluu erota ja etsiä itselleen sopivampi kumppani.
Myös parisuhteessa on lupa vaatia, kun sille on olemassa inhimilliset perusteet, esim. aikaisemmassa suhteessa satutetuksi tuleminen tms.
Jos toiselle tuottaa vaikeuksia ymmärtää tämä asia, ja suhtautua siihen asiaan kuuluvalla tavalla, voi ainakin minun puolestani häipyä.Hyväksy ihan vapaasti toinen ihminen sellaisena, kuin hän on, esim. väkivaltaisena, pettävänä, valehtelevana yms.
Outo kommentti sinulta. Miksi ihmeessä olisin alkanut suhteeseen väkivaltaisen, pettävän ja valehtelevan ihmisen kanssa, kun niitä muitakin on olemassa, joilta ei tarvitse vaatia mitään.
Sitähän sinä et välttämättä voi etukäteen tietää, millainen se toinen ihminen on.
Alussa kaikki on aina ihanaa, toinen tuntuu niiiin oikealta, käyttäytyy, kuin herrasmies yms.Mutta miksi jäädä sitten suhteeseen?
Kysypäs sitä niiltä, jotka ovat moiseen suhteeseen jääneet, joka kerran jälkeen selitelleet sontaläjää suklaavanukkaaks, tai niiltä, jotka ovat lähteneet, mutta palanneet takaisin ..
Vierailija kirjoitti:
Mies hermustui tietysti, kun kavereina voi olla lähes random ns. herutusnaisia. Ei niissä mitään sen vakavampaa yleensä ole heitetään nyt 99 % tapauksista. Lähinnä se, että voi tykkäyksiä heittää joillekin kuville tai heittää satunnaista kommentointia. Mutta selitä se sitten tyttikselle. Kyllä saa posket hehkua kun sen kertoo ääneen. Myötätuntoa ei varmasti heru tai ymmärrystä. Vaikka kyse on siis vain harmittomasta ajanvietosta.
Yllätys, että naiset ei tykkää tällaisesta ajanvietosta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kytätä toisen elämää, eikä tulis kuulonkaan puolin eikä toisin, että kaikki kaverit pitäs olla näkysällä.
Molemmilla on oikeus omiin kavereihin myös heidän kanssa tapaamisiin.
Niin meilläkin. Mutta kyllä niistä puhutaan ja informoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hermustui tietysti, kun kavereina voi olla lähes random ns. herutusnaisia. Ei niissä mitään sen vakavampaa yleensä ole heitetään nyt 99 % tapauksista. Lähinnä se, että voi tykkäyksiä heittää joillekin kuville tai heittää satunnaista kommentointia. Mutta selitä se sitten tyttikselle. Kyllä saa posket hehkua kun sen kertoo ääneen. Myötätuntoa ei varmasti heru tai ymmärrystä. Vaikka kyse on siis vain harmittomasta ajanvietosta.
Yllätys, että naiset ei tykkää tällaisesta ajanvietosta.
Kyllähän tuollainen onanoiva miesoletettu olisi kieltämättä kauhuskenaario kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa kaikki on aina ihanaa, toinen tuntuu niiiin oikealta, käyttäytyy, kuin herrasmies yms.Olemme olleet sen verran kauan yhdessä, että tunnen kyllä mieheni. Kiitos vain huolehtivaisuudestasi. Ja edelleen olen sitä mieltä, että jos parisuhteessa tulee sellainen olo, että toiselta pitää vaatia jotakin, on aika päättää suhde.
Minä en ole missään vaiheessa osoittanut pienintäkään huolehtivaisuutta sen enempää sinusta, kuin parisuhteestasi. Ainakaan tietääkseni.
Sinun parisuhteesi on sinun.
Tietääkseni whatsapissa ei nykyään voi piilottaa paikallaoloa, jos voi niin kertokaapa miten
Minusta on ihan normaalia jossain vaiheessa seurustelua kysyä/näyttää, keiden kavereiden kanssa yleensä on tekemisissä. Sitähän se seurustelu on, että ollaan myös hiukan perillä siitä, missä piireissä kumppani aikaansa viettää. On myös ihan normaalia, että Facebookissa on kaverina useampikin exä tai ihastuksen kohde, mutta niistä ei sen enempää kannata uuden kumppanin kanssa puhua. En silti ymmärrä, mitä piilotettavaa kaverilistassa voi olla, ellei sieltä löydy paljon jotain yleisesti tunnettuja pedareita.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni whatsapissa ei nykyään voi piilottaa paikallaoloa, jos voi niin kertokaapa miten
Pystyy kun menee asetukset--tietosuoja, siellä kohta viimeksi paikalla, valitse ei kukaan. Myös lukukuittaukset voi ottaa pois päältä samasta tietosuojakohdasta. Nämä kun valitsee niin ei itsekään näe muiden paikallaolotietoja tai lukukuittauksia.
En luottaisi tuohon mieheen, reaktio paljastaa epärehellisyyden valitettavasti. En sano että toisen tekemisiä pitäisi kyttäillä mutta omassa suhteessa homma meni niin että mitään ei salailtu, kaikki on kerrottu ja näytetty eikä tarvii pelätä jos oma mies kattoo puhelimestani vaikka kelloa koska mitään epäilyttävää ei ole meneillään. Meillä on erittäin onnellinen tasapainoinen suhde ja mitään ei salata puolin eikä toisin. Molemmilla meillä on kokemus että aiempi kumppani on pettänyt mikä tietysti lisäsi tätä tietämisen tarvetta alussa varsinkin kun pelkäsi että taas pettyy. Päätettii sitten yhteis tuumin että mitään ei salata toiselta ja nyt ei tarvi kyselläkään kun luottamus on alusta asti rakennettu yhdessä vakaalle pohjalle.
Aiemmassa parisuhteessa kävi niin että se naisen vaisto varoitti mua että kumppani ei oo rehellinen ja juuri mm. sosiaalisesta mediasta jäi kiinni että on pettänyt ja lähettänyt asiattomia seksuaalisia viestejä muille ja sai älyttömän raivarin kun kysyin voitko todistaa että oot uskollinen?
Itse en oo koskaan suuttunut jos toinen sanoo niin koska voin huoletta todistaa, siinäpähän penkoo ku mitään salattavaa ei oo eikä tarvetta pettää. xD
Oon iloinen että itsellä on sellainen kumppani joka ymmärtää että haluan tietää ja sama toimii toisin päin.
Kukaan ei tiä mitä Ap on kokenut joten ihan turha raivota siinä, hän saa kysyä ja on aiheesta huolestunut.
ihan normaalia kysyä kirjoitti:
En luottaisi tuohon mieheen, reaktio paljastaa epärehellisyyden valitettavasti. En sano että toisen tekemisiä pitäisi kyttäillä mutta omassa suhteessa homma meni niin että mitään ei salailtu, kaikki on kerrottu ja näytetty eikä tarvii pelätä jos oma mies kattoo puhelimestani vaikka kelloa koska mitään epäilyttävää ei ole meneillään. Meillä on erittäin onnellinen tasapainoinen suhde ja mitään ei salata puolin eikä toisin. Molemmilla meillä on kokemus että aiempi kumppani on pettänyt mikä tietysti lisäsi tätä tietämisen tarvetta alussa varsinkin kun pelkäsi että taas pettyy. Päätettii sitten yhteis tuumin että mitään ei salata toiselta ja nyt ei tarvi kyselläkään kun luottamus on alusta asti rakennettu yhdessä vakaalle pohjalle.
Aiemmassa parisuhteessa kävi niin että se naisen vaisto varoitti mua että kumppani ei oo rehellinen ja juuri mm. sosiaalisesta mediasta jäi kiinni että on pettänyt ja lähettänyt asiattomia seksuaalisia viestejä muille ja sai älyttömän raivarin kun kysyin voitko todistaa että oot uskollinen?
Itse en oo koskaan suuttunut jos toinen sanoo niin koska voin huoletta todistaa, siinäpähän penkoo ku mitään salattavaa ei oo eikä tarvetta pettää. xD
Oon iloinen että itsellä on sellainen kumppani joka ymmärtää että haluan tietää ja sama toimii toisin päin.
Kukaan ei tiä mitä Ap on kokenut joten ihan turha raivota siinä, hän saa kysyä ja on aiheesta huolestunut.
Kukaan ei myöskään tiedä mitä ap:n mies on kokenut, joten hän saa myös olla vihainen tuollaisesta vaatimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Öh..mitä merkitystä sulla on jollain miehen FB-kavereilla? Miksi sun piti ne nähdä? Olet vähän hassu ap.
Ei niillä FB-kavereilla mitään erityistä merkitystä olekaan, mutta ei kai niissä mitään salattavaakaan pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy kun menee asetukset--tietosuoja, siellä kohta viimeksi paikalla, valitse ei kukaan. Myös lukukuittaukset voi ottaa pois päältä samasta tietosuojakohdasta. Nämä kun valitsee niin ei itsekään näe muiden paikallaolotietoja tai lukukuittauksia.
Tarkoitin että jos olet sovelluksessa niin näyt paikallaolevana, sitä ei voi piilottaa enää. Viimeksi paikalla toiminto kyllä on.
Mikä oikeus muuten miehellä on tykkäillä ja lähettää flirttiä ees sosiaalisessa mediassa jos on varattu? Miksi itse en koe mitään mielenkiintoa miehiä kohtaan kun seurustelen ja oon rakastunut vain omaan kumppaniin, muut ei herätä sitte mitään mielenkiintoa saati tarvetta kommentoida. Ihan sama mikä äijä tulee vastaa, omani on paras. Miksi jotkut miehet, ei todellakaan kaikki onneks, mut jotkut ajattelee että on ihan normaalia laittaa kauheesti kehuja jollekki bikini kimmalle, kun oma on vieressä???! Sellainen mies saa mun puolesta keskittyä katselemaan rauhassa naisia, vakiintukoon sitte ku voi olla uskollinen päänsäki sisällä. Ainiin, mutta sehän ei oo mahdollista kun hormonit jyllää.. xD
Olemme olleet sen verran kauan yhdessä, että tunnen kyllä mieheni. Kiitos vain huolehtivaisuudestasi. Ja edelleen olen sitä mieltä, että jos parisuhteessa tulee sellainen olo, että toiselta pitää vaatia jotakin, on aika päättää suhde.