Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui kun pyysin voiko vihdoin näyttää FB kaverit

ap
13.11.2020 |

Ollaan oltu yhdessä muutaman kuukauden. Herra toitotti omaa rehellisyyttään ja avoimuuttaan alussa, mutta kuitenkin FB kaverilista oli piilotettuna ja Whatsapp lukukuittaukset ja paikallaolo pois kytkettynä, mikä vienosti on tässä häirinnyt.

Kysyin saanko vihdoin nähdä FB kaverinsa ja vastaus oli jyrkkä ei. Lopulta suuttui ja hermostuneena antoi mun katsoa kaverinsa välillä kytäten mitä nyt teet. Hermostui aivan tolkuttomasti sen jälkeen ja viskeli puhelintaan ja paiskoi ovia. Syystä että minä epäilen ja alkoi syyttämään mua luottamuksen puutteesta. Minä vain kysyin saanko vihdoin nähdä kaverinsa ja mielestäni siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa niitä näyttää jos ei mitään salattavaa.

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksena kaikille: En oikeen luotakaan ja siihen on syynsä. En vaadi paikallaoloa ja lukukuittauksia mutta haluan avoimen ihmisen niin kuin itse olen. Mulla on kaikki kortit pöydällä ja mielestäni avointa ihmistä voi lukea kuin avointa kirjaa. Ja toisaalta hänen reaktionsa antoi mulle jo vastauksen. Hänessä on jotain mistä olen vieläkin epävarma, sellaset vibat tulee että kaikki ei oo sitä miltä näyttää. Ap

Jos ei ole luottamusta, niin sitä ei ole. Luottamusta ei voi rakentaa kyttäämällä ja vaatimalla. Avoimella ihmiselläkin saa olla omia henkilökohtaisia asioita, ja luottavassa suhteessa on ajatus, että omat henkilökohtaiset asiat eivät ole kumppania loukkaavia vaikka ovatkin yksityisiä.

Jos tätä fiilistä ei ole, ei ole mitään järkeä olla suhteessa.

Vierailija
122/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja kyllä tulee äkkiä ylitettyä raja netissä. Siellä on niin helppoa kirjoittaa vihjailevia ja flirttailevia viestejä naisille ja lähettää emojeja. Ja siihen jää koukkuun. En minäkään halua että avovaimo näkee mitä teen

Näin se on minullakin. Olen myös ajautunut tästä tykkäilystä intiimimpään sananvaihtoon ajankulukseni. Se ei merkkaa mitään, mutta sotahan siitä syttyisi. Tykkään huomiosta ja huomioida kauniita naisia, joilla on kohdallaan juuri ne minua visuaalisesti kiihottavat seikat.

Onko viestittelyn aikana masturbointia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KEnen luottamus on kiinni jostain Facebookin kaverilistasta?! Haloo, nyt valoja päälle! :D

Jep, ihan kuin se pettäminen näkyis facen kaverilistasta.

Ei tietenkään näy.

Kaverilista voi kyllä kertoa paljon kaikkea muuta ihmisestä. Esim. minkätyyppisistä ihmisistä pitää, millaisia ihailee jne.

Jos näkisin esim. oman kumppanin listalla jotain strippareita, paljon ulkomaalaisia, paljon hänelle tuntemattomia (satoja, tuhansia kavereita) tms. niin rehellisesti sanottuna kiinnostus vähenisi reilusti.

Tämä on ihan absurdi kommentti. Elättekö monet tosiaan vain netin kautta? Eikö tuollaista tosiaan saa ihmisestä selville ilman FB:tä? En oikeasti ymmärrä, ettei parisuhteessa keskustella asioista.

Vierailija
124/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä luottamuspulaan on olemassa pätevä syy, joka juontaa juurensa menneisyyden kokemuksista, ja valitettavasti, se seuraava kumppani on se, jolle se näyttäytyy, ajoittain jopa hyvinkin raadollisella tavalla, että aikaisemmin on tullut petetyksi, loukatuksi, nöyryytetyksi, ja revitty sydän irti.

Aito, oikea, rehellinen ihminen ymmärtää tämän, ja jos on avoimesti puhuttu, eikä ala käyttäytymään, kuin uhmaikäinen, piloillehemmoteltu kakara, jolta ensimmäistä kertaa elämässään joku julkeaa vaatia jotain ..

Viimeinen lauseesi on väärin. Parisuhteessa ei VAADITA toista tekemään yhtään mitään. Jos toinen ei kelpaa sellaisena kuin on, kuuluu erota ja etsiä itselleen sopivampi kumppani.

Myös parisuhteessa on lupa vaatia, kun sille on olemassa inhimilliset perusteet, esim. aikaisemmassa suhteessa satutetuksi tuleminen tms.

Jos toiselle tuottaa vaikeuksia ymmärtää tämä asia, ja suhtautua siihen asiaan kuuluvalla tavalla, voi ainakin minun puolestani häipyä.

Hyväksy ihan vapaasti toinen ihminen sellaisena, kuin hän on, esim. väkivaltaisena, pettävänä, valehtelevana yms.

Outo kommentti sinulta. Miksi ihmeessä olisin alkanut suhteeseen väkivaltaisen, pettävän ja valehtelevan ihmisen kanssa, kun niitä muitakin on olemassa, joilta ei tarvitse vaatia mitään.

Sitähän sinä et välttämättä voi etukäteen tietää, millainen se toinen ihminen on.

Alussa kaikki on aina ihanaa, toinen tuntuu niiiin oikealta, käyttäytyy, kuin herrasmies yms.

Olemme olleet sen verran kauan yhdessä, että tunnen kyllä mieheni. Kiitos vain huolehtivaisuudestasi. Ja edelleen olen sitä mieltä, että jos parisuhteessa tulee sellainen olo, että toiselta pitää vaatia jotakin, on aika päättää suhde.

Olen eri, mutta kaikki ei halua erota noin heppoisin perustein. Minun kumppanini joisi lapsiperheen isäksi liikaa ellen minä vaatisi rajoittamaan. Kun minä vaadin, hän pysyy kohtuudessa ja perhe-elämä sujuu hyvin. En näe mitään syytä erota vain siksi etten jostain typerästä periaatteellisesta syystä muka saisi vaatia mitään. Tietty voisin etsiä täydellisen miehen jolta ei tarvitse vaatia mitään, mutta kun se täydellinen ei ole lasteni isä, niin se on jo lähtökohtaisesti vielä epätäydellisempi kuin nykyinen.

Vierailija
125/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja kyllä tulee äkkiä ylitettyä raja netissä. Siellä on niin helppoa kirjoittaa vihjailevia ja flirttailevia viestejä naisille ja lähettää emojeja. Ja siihen jää koukkuun. En minäkään halua että avovaimo näkee mitä teen

Näin se on minullakin. Olen myös ajautunut tästä tykkäilystä intiimimpään sananvaihtoon ajankulukseni. Se ei merkkaa mitään, mutta sotahan siitä syttyisi. Tykkään huomiosta ja huomioida kauniita naisia, joilla on kohdallaan juuri ne minua visuaalisesti kiihottavat seikat.

Kyllä, mutta en silti ole jättämässä tai pettämässä kumppaniani irl.

Vierailija
126/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳

Vierailija
127/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla väärässä, mutta mun mielestä tuossa ei ole niin väliä fb-kavereilla eikä lukukuittauksilla, vaan sillä miten mies niihin suhtautui. Olen samaa mieltä kanssasi ap, eli pois tuollainen mies, ja parempi tilalle!

Nämä on sellaisia juttuja että sitä omaa vaistoa kannattaa kuunnella. Nythän, vaikka mies pitkin hampain itkun ja raivon kera "suostui" näyttämään kaverinsa, se ei auttanut enää mitään. Mies vaikuttaa epäluotettavalta, ja se silloin yleensä niin on, olis se syy ja vihjaus mikä hyvänsä, tai mistä tahansa.

Vierailija
128/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä luottamuspulaan on olemassa pätevä syy, joka juontaa juurensa menneisyyden kokemuksista, ja valitettavasti, se seuraava kumppani on se, jolle se näyttäytyy, ajoittain jopa hyvinkin raadollisella tavalla, että aikaisemmin on tullut petetyksi, loukatuksi, nöyryytetyksi, ja revitty sydän irti.

Aito, oikea, rehellinen ihminen ymmärtää tämän, ja jos on avoimesti puhuttu, eikä ala käyttäytymään, kuin uhmaikäinen, piloillehemmoteltu kakara, jolta ensimmäistä kertaa elämässään joku julkeaa vaatia jotain ..

Viimeinen lauseesi on väärin. Parisuhteessa ei VAADITA toista tekemään yhtään mitään. Jos toinen ei kelpaa sellaisena kuin on, kuuluu erota ja etsiä itselleen sopivampi kumppani.

Myös parisuhteessa on lupa vaatia, kun sille on olemassa inhimilliset perusteet, esim. aikaisemmassa suhteessa satutetuksi tuleminen tms.

Jos toiselle tuottaa vaikeuksia ymmärtää tämä asia, ja suhtautua siihen asiaan kuuluvalla tavalla, voi ainakin minun puolestani häipyä.

Hyväksy ihan vapaasti toinen ihminen sellaisena, kuin hän on, esim. väkivaltaisena, pettävänä, valehtelevana yms.

Outo kommentti sinulta. Miksi ihmeessä olisin alkanut suhteeseen väkivaltaisen, pettävän ja valehtelevan ihmisen kanssa, kun niitä muitakin on olemassa, joilta ei tarvitse vaatia mitään.

Sitähän sinä et välttämättä voi etukäteen tietää, millainen se toinen ihminen on.

Alussa kaikki on aina ihanaa, toinen tuntuu niiiin oikealta, käyttäytyy, kuin herrasmies yms.

Olemme olleet sen verran kauan yhdessä, että tunnen kyllä mieheni. Kiitos vain huolehtivaisuudestasi. Ja edelleen olen sitä mieltä, että jos parisuhteessa tulee sellainen olo, että toiselta pitää vaatia jotakin, on aika päättää suhde.

Olen eri, mutta kaikki ei halua erota noin heppoisin perustein. Minun kumppanini joisi lapsiperheen isäksi liikaa ellen minä vaatisi rajoittamaan. Kun minä vaadin, hän pysyy kohtuudessa ja perhe-elämä sujuu hyvin. En näe mitään syytä erota vain siksi etten jostain typerästä periaatteellisesta syystä muka saisi vaatia mitään. Tietty voisin etsiä täydellisen miehen jolta ei tarvitse vaatia mitään, mutta kun se täydellinen ei ole lasteni isä, niin se on jo lähtökohtaisesti vielä epätäydellisempi kuin nykyinen.

Miten sinä voit ajatella miestäsi kumppaninasi, koska vaadit häneltä? Suhde ei ole tasapainoinen. Ihan kuin miehesi olisi sinun lapsesi. Ja tämä mieslapsi tottelee sinua, koska ei itse pysty tekemään aikuisen päätöstä olla koskematta alkoholiin. En todellakaan ymmärrä.

Vierailija
129/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta minusta tuo on jo pettämistä, ja se että koet tarvetta salailla asiaa kertoo että ymmärrät itsekin sen ylittävän rajan.

Vierailija
130/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh..mitä merkitystä sulla on jollain miehen FB-kavereilla? Miksi sun piti ne nähdä? Olet vähän hassu ap.

Ei ole hassu vaan sairas ja emeettinen nauta. Mietipä jos narratiivi olisi miehen. Hänhän tervattaisiin täällä höyhenten kera, jos olisi niin röyhkeä, että haluaisi tyttöystävänsä fb-kaverit plarata läpi. Ole hyvä ja astu naulaan sinä kaksinaismoralismissa pyörivä pallokala.

😂😂

Vierailija
131/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh..mitä merkitystä sulla on jollain miehen FB-kavereilla? Miksi sun piti ne nähdä? Olet vähän hassu ap.

Ei ole hassu vaan sairas ja emeettinen nauta. Mietipä jos narratiivi olisi miehen. Hänhän tervattaisiin täällä höyhenten kera, jos olisi niin röyhkeä, että haluaisi tyttöystävänsä fb-kaverit plarata läpi. Ole hyvä ja astu naulaan sinä kaksinaismoralismissa pyörivä pallokala.

😂😂

Oma vitsi, paras vitsi.

Vierailija
132/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään näyttäis sulle. Käskisin suksia vi*tuun.

Vierailija
133/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa että tuollainen tyyppi pettää monia naisia yhtäaikaa. Suosittelen vaihtoa...

Vierailija
134/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta minusta tuo on jo pettämistä, ja se että koet tarvetta salailla asiaa kertoo että ymmärrät itsekin sen ylittävän rajan.

Ei fantasiointi ole pettämistä. Se on oman seksuaalisuuden toteuttamista, jokaisen oikeus ja ylsityisyyden piiriin kuuluvaa. Tuollaiseen puuttuminen on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
135/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa että tuollainen tyyppi pettää monia naisia yhtäaikaa. Suosittelen vaihtoa...

Kaikki sen tietää, täällä on muutama äijö vedättämässä typeriä naisia. ”Ihmisoikeus hei!”

Vierailija
136/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KEnen luottamus on kiinni jostain Facebookin kaverilistasta?! Haloo, nyt valoja päälle! :D

Jep, ihan kuin se pettäminen näkyis facen kaverilistasta.

Ei tietenkään näy.

Kaverilista voi kyllä kertoa paljon kaikkea muuta ihmisestä. Esim. minkätyyppisistä ihmisistä pitää, millaisia ihailee jne.

Jos näkisin esim. oman kumppanin listalla jotain strippareita, paljon ulkomaalaisia, paljon hänelle tuntemattomia (satoja, tuhansia kavereita) tms. niin rehellisesti sanottuna kiinnostus vähenisi reilusti.

Tämä on ihan absurdi kommentti. Elättekö monet tosiaan vain netin kautta? Eikö tuollaista tosiaan saa ihmisestä selville ilman FB:tä? En oikeasti ymmärrä, ettei parisuhteessa keskustella asioista.

En elä, mutta eihän tuollaiset välttämättä selviä ihan viikossa tai edes kuukaudessa. Kaverilista sen sijaan saattaa näkyä jo aikaisemmin.

Vierailija
137/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä voit ajatella miestäsi kumppaninasi, koska vaadit häneltä? Suhde ei ole tasapainoinen. Ihan kuin miehesi olisi sinun lapsesi. Ja tämä mieslapsi tottelee sinua, koska ei itse pysty tekemään aikuisen päätöstä olla koskematta alkoholiin. En todellakaan ymmärrä.

No nyt sinä tuot keskusteluun ihan omia subjektiivisia mielipiteitäsi. Ei minusta asioiden vaatiminen ihmiseltä ole tuollainen kaamea peikko, jonka seurauksena toinen on lapsen asemassa ja koko suhde epätasapainossa. Jos se on sinulle noin suuri asia niin sitten ei varmasti kannata vaatia mitään eikä suostua kenenkään toisen vaatimuksiin. Joku muu sitten näkee asian toisin eikä saa asiasta tuollaista kriisiä. Silloin voi vaikka molemmat vaatia toisiltaan jotain - ihan sulassa sovussa.

Vierailija
138/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei fantasiointi ole pettämistä. Se on oman seksuaalisuuden toteuttamista, jokaisen oikeus ja ylsityisyyden piiriin kuuluvaa. Tuollaiseen puuttuminen on henkistä väkivaltaa.

Toivottavasi kumppanisi on rajoista samaa mieltä. Ei taida olla, kun koet tarvetta kusettaa häntä.

Vierailija
139/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai paiskoi ovia ja viskeli puhelintaan. Mä häipyisin kuviosta pikimmiten.

Vierailija
140/174 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen pitäisi kertoa kumppanille, veikkaan että moni ei tuon tiedettyään haluaisi seurustella vakavasti kanssasi.

Etsi samanlainen nainen, joka tykkää flirttailla ja kirjoitella muiden miesten kanssa.