SOS-lapsikylän mainos "mun isä lyö mua"
On aika halpamainen heitto isiä kohtaan. Miksei vaikka "mun äiti on sammunut eikä ole ruokaa"?
Kommentit (16)
Mun äiti tukisti mua. Otetaanko mut nyt huostaan?
Koska miehet käyttävät väkivaltaa keskimäärin naisia enemmän? Eihän kaikesta voi muutenkaan aina syyllistää äitejä, ihan yhtä lailla on hakkaavia isiä ja juoppoisiä kuin äitejä.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti tukisti mua. Otetaanko mut nyt huostaan?
Kyllä otetaan. Vanhempien väkivaltaisuus on aina vakava asia joka aiheuttaa peruuttamatonta vahinkoa lapsen kehitykselle.
Itse asiassa taisi olla niin että äidit lyövät lapsia ja isät äitejä. Lapsi potkii sitten koiraa/kaveria/sisarusta.
Voisiko tuon saada kaikille niille kielille joilla Kelakin tarjoaa palvelua, kuten thai, arabia, somalia, dari, pashtu, urdu jne. Moni kielitaidoton ei ymmärrä, että täällä naisilla on laki takanaan toisin kuin shariapersläpimaissa. Thaimaan lainsäädännöstä en tiedä.
Kaupan kassalla: äiti pienen lapsen kanssa rahat ei riitä ostoksiin karsii ostoksia mutta kolme keppanatölkkiä pitää ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalla: äiti pienen lapsen kanssa rahat ei riitä ostoksiin karsii ostoksia mutta kolme keppanatölkkiä pitää ostaa.
Muuten isi suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten isi suuttuu.
Niin koska vain mies voi olla se alkoholisti jos on lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Olisit antanut sille linkin vaikka johonkin saksalaisen oluttehtaan verkkokauppaan. Tulee kaljat kotiin kannettuna eikä tarvitse maksaa suomalaisen marketin törkyhintoja. Silloin lapsi saa pilttipurkkinsa ja iskä oluensa.
Huono investointi ei toki myös ole käymisastia ja muutama pussi maltaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten isi suuttuu.
Niin koska vain mies voi olla se alkoholisti jos on lapsia...
Naiset yleensä juo sidukkaa, lonkkua tai esim. valkkaria.
En lahjoittaisi tuolle feministijärjestölle mitään.
Ilta-sanomat: 3-vuotias yöllä rappukäytävässä pelkissä vaipoissa, äiti ryyppäämässä poliisi ja tädit vei lapsen.
Mulle tuli tuosta mainoksesta mieleen heti, kun näin lopussa lapsen hymyn, että sitä on komennettu ja kostoksi tekee itsestään lasun. Ois nyt siihen mainokseen laittanut jotain huutoa ja paiskomisen ääniä taustalle, niin olisi ollut uskottavampi.
Vierailija kirjoitti:
Ilta-sanomat: 3-vuotias yöllä rappukäytävässä pelkissä vaipoissa, äiti ryyppäämässä poliisi ja tädit vei lapsen.
valeuutinen, ei naisilla ole ongelmia.
VAIN MIEHET OVAT PASKOJA
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet käyttävät väkivaltaa keskimäärin naisia enemmän? Eihän kaikesta voi muutenkaan aina syyllistää äitejä, ihan yhtä lailla on hakkaavia isiä ja juoppoisiä kuin äitejä.
Lapsiin kohdistuvasta väkivallasta valtaosa on naisten tekemää. Miehet pahoinpitelevät etenkin toisia miehiä.
Kammottava mainos, siis ihan kamala. En tiedä miksi. Valitettavasti monen lapsen arkipäivää.