Miehen mielestä hymyilen ja nauran liikaa
Olen siis viimeiset pari kuukautta tapaillut tätä miestä ja nyt hän on alkanut huomauttelemaan, että nauran liikaa ja se ärsyttää häntä. Mies myös sanoi, että hymyni vaikuttaa teennäiseltä. En kuitenkaan haluaisi pienentää itseäni tai himmailla muutenkaan käytöstäni. Mitä mieltä olette?
Kommentit (71)
Ei ole sinulle sopiva mies. Vaihtoon.
Kontrollointi alkanut jo. Etsi toinen mies.
En ymmärrä ihmisiä jotka hymyilee koko ajan. Heissä on jotain epäilyttävää
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinulle sopiva mies. Vaihtoon.
Haukotus sentään.
Varmaan pettynyt kun ei ole vielä saanut sinua latistettua ja nujerrettua.
Uskon kaiken olen mamma.
Paha mies. Mies paha. Uskon kaiken.
Jätä, ihan vain jätä. Kun löydät sellaisen, jonka mielestä hymysi on ihan paras juttu, voit lopettaa etsimisen.
Mun ex oli tuollainen alussa. Lopulta havahduin vuosien jälkeen siihen, että oikeastaan kaikki mitä tein oli väärin. Nyt olisi hyvä aika lähteä kun vasta vähän aikaa olette tapailleet.
Narsistinen ja kontrolloiva ukko. En suosittele jatkamaan.
Ei kuulosta ihastuneelta mieheltä.
Ihastuksen tunteeseen kuuluu se, että kerrassaan mikään ihastuksen kohteessa ei ärsytä, vaan ne negatiivisetkin asiat tuntuvat jotenkin ihanilta tai ne sivuuttaa kokonaan.
Jos mies ei kahden kuukauden tapailun jälkeen ole enää/vielä ihastunut, niin en näe suhteella tulevaisuutta.
Mun mies sanoo, että mulla on ihana nauru. Toi sun mies, on hirvee, ja olet tullut sokeaksi sille.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helevetti mikä mies
Älä huoli palstamamma kyl se sullakin on joskus viel paino alle 100kg :)
Nooh, mies etsii sitten itselleen ihan vapaasti jonkun mörököllin.
Mun mielestä nauravat ja hymyilevät ihmiset on ihania. Tulen itse aina varautuneeksi, jos ihminen ei yhtään hymyile tai naura seurassani. Tulee tunne, ettei pidä minusta.
🤦